5Q vlecka v uzovke-poradte

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 28.10.2004 do 09.11.2004, založil/a chooki
řadit dle data
07:22:31
09.11.2004
Jirik - zrušená registrace
No co tak to dobře spaluje(i lidi). Když na to šlápneš, tak to máš i s kremací. 1

Vcucne tě to ze sedačky do válců a zpopelněnýho vyprde tou legrační trubičkou vzáádu. 1
21:33:00
08.11.2004
Samantus
-> Gryzly: muhehe:-)
20:51:03
08.11.2004
Gryzly
-> Samantus: Brácha dostal o víkendu, Wartburga od jednoho dědy na vyvaření a jak ho zvedl tak cítil benzín a tak kouká a byla tam prorezavělá trubička od nádrže ke karbu. No dlouho by tam nevyvařoval. ;-( a ten děda říkal že to moc žere kolem 20l/100km.
19:40:28
08.11.2004
Samantus
-> chooki: kreteni, hovada a prasata
19:12:15
08.11.2004
chooki
Tak panove, zahada vytekajuceho bezinu je vyriesena...ti fuseri v tom servise mi na tej lavej polovici nenasadili odvzdusnovaciu hadicku na natrubok na nadrzi....no neviem co na to povedat. teraz vecer som to rukou pod autom nahmatal, snad sa to bude dat tam nasadit, zajtra rano im to tam zaveziem, dufam ze ta hadicka nema tendenciu vysuvat sa sama.
15:52:38
08.11.2004
chooki
Na tie prachy kaslat...

Beyer-keby som aspon videl kde to tecie, a co to sposobuje... myslim ze to nebude nahoda, len neviem ci to spravili v tom servise, ked mi davali tu novu nadrz, alebo ked som v sobotu trochu nadvihol prevodovku zdvihakom, jak som vymienal ten posraty silentblok, inac robota jak hovno, totalne ziadny pristup...

Fakt neviem co dalej, uvidim co zistia v servisoch (aspon v jednom...).

Beyer-mozno by som potreboval tu tvoju nadrz, poviem Ti, inac tu poloos co som si pozical, nebudem asi potrebovat, jak som dal tie vyztuzene ramena a dlhsie pruz. takto uz neklepe...ale zas su na hovno manzety na obidvoch, cele okolie klbov je zahadzane vazelinov.
15:06:12
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Labros: mno ta prevodovka by bolo to najmensie zlo 1 este su tam trubky chladenia... tie treba rozpojit 8 je to dost ohubu... preto som sa nato vybodol 7 kedze tiez vsetko robym na ulici ako chooki 8
15:02:54
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
chooki: mno ak bude treba vytiahnut prevodovku... vypustit nadrz... zistit odkial to tecie... demontovat a zalepit, dvojzlozkovym epoxidovym tmelom odolava aj benalu takze v pohode... ja som to riesil takto... nova nadrz stoji 4.5tis. tak to nemusim inac mam aj nadzr 1 len mne sa ju nechcelo davat dole tak som to iba zalepil 9 no a co s tym ma priamo 5q neviem ? no a vislo ta to 77tis. ja to uz radsej nepocitam 1
15:00:54
08.11.2004
Labros
No vidíš za těch 28 tisíc za plechy a za lak už jsi mohl mí něco jinýho. Nebo to vem z druhý strany, kdybys chtěl jiný auto s novýma plechama a lakem tak by tě to přišlo na daleko víc než na 28 tisíc.

Že ti nikdo neumí poradit, ono opravdu na všechno se odpovědět nedá, a někdy člověk opravdu neví, já sem třeba nádrž nidky nevyndaval a tak nevim, jestli se musí vyndat převodovka, možná že ne když převodovka kouká jen mezi ty dvě poloviny, ale přesně to bude možná napsaný v Andrtovi.
14:44:00
08.11.2004
chooki
Ved ja som si to kupil na jazdenie, a ako vravim, nic doteraz nebolo, robil som pomalicky "tuning", len s tou 5Q sa to sere...inac tie prachy su tam jak nic(18 auto+5 bezne veci po kupe, 2 radio, 4 sedacka, cca 6-8 kola s pneu, 28 plechy, lak a praca, a ta prevodovka s pracou a novymi dielmi uz je cca 12, a to este nie som hotovy... 10 ), mozno to nie je cez 80, ale je to dost, ale o prachy mi nejde, keby to slapalo, jak ma, tak som rad, ale furt sa to sere, ta nadrz ma dneska rano dostala. A nikto ti nevie ani poradit, o servisoch ani nehovorim, tu na webe tak isto. Proste ma to uz prestava pomaly bavit...

Jasne, ze je to moja chyba, mal som tam nechat ten 4Q a bol by pokoj, ale tym ze mi vsetko slapalo, som myslel ze aj ten 5Q bude v pohode...
13:54:20
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
chooki: mno ja viem o predaji jednej lady... a dacie ale to nebude asi to co xces 1 alebo si chvylu pockat a po january by sa mali dat dovazat autiii aj z vonku 1 a v Cechach kupis lacnejsie a lepsie ako u nas 1 ale pripadne si to zisti ako je to z dovozom starych aut... mala byt velka zmena oproti tomu co bolo 9
13:51:10
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Já osobně bych zrovna po Škodovce jako autu na normální ježdění nesáhl. Ani ježdění v zimě v tom není žádná slast.

Na běžný ježdění bych si pořídil pokud bych chtěl něco levnějšího třeba Peugeota 205. Buď diesel a nebo spíš benzín (1.1, 1.2 a nebo 1.4). Teď tady v Plzni jeden tátovo kolega prodával 205ku s motorem 1.1 a kastlí po GO za 25 000,-. Což je výborná cena. Je to 5q a pojede to líp jak 120ka a taky za míň. A hlavně to začne rychle topit. Další lidi co mají 205ky (od 1.1, přes 1.6 a 1.9GTi až pod diesely) na to nemusí v podstatě kromě základní údržby vůbec sáhnout.

Je to ale pouze můj názor. Koupit si třeba hundrtku jenom abych měl něco na pojížďky a pak se to furt sralo a měl jsem na krku další hrob, kterej bude každej měsíc volat po opravě, je podle mě kravina. 4
13:40:58
08.11.2004
Labros
Mě se hned na začátku zdálo, že málokterýmu servisu se do toho bude chtít. Když si vezmeš, co se při tom všechno může posrat, zákazník si myslí že je to práce na den a oni pak vypadají že si ty hodiny vymýšlejí. To jsi měl spíš štěstí, že ti to vůbec někdo chtěl dělat. Co jsi ty dva dny pod autem dělal? A za co jsi dal těch 80.000? Spolehlivou škodověnku na každodenní ježdění můžeš koupit za 10.000, kor když se v tom trochu vyznáš. Třeba teď jsem viděl v Praze vystavenou na prodej pěknou užovku se čtyřokem za 8.000.
13:26:02
08.11.2004
chooki
Chlapi, jak keby ste nevedeli jak to je, so skodovkou sa ti nikto srat nebude, keby som mal cas a miesto-teplu garaz, tak to robim sam, teraz som lezal pod autom 2 dni cez vikend, vonku 8-10 C, a som uplne v prdeli...ja toto nepotrebujem, a teraz este ta posrata nadrz...mam pocit ze vymenou tej vlecky je to auto zakliate, nemal som doteraz ziadny problem, a teraz sa to sype... 10 10

Inac v jednom tom servise som objednany na zajtra, v druhom na stredu.

Chlapi, dal som do auta cez 80.000 ( aj s kupou), a vysledok je takyto...

Hosi z BA, nie je na predaj nejaka skodovenka v dobrom stave ? Potrebujem spolahlive auto na kazdodenne jazdenie...
12:52:07
08.11.2004
Samantus
-> chooki 08.11.04 12:00:46: samo ze jo:-(((
12:50:46
08.11.2004
Honis
Když na tebe nemají v servisu čas, tak to není ten správný servis. Taky bych jim něco provedl. Měli ti říct, ať přijedeš jindy. To bych ti řekl já a ne že nemám čas.
12:47:07
08.11.2004
Samantus
-> chooki: ja bych ty chlapy v servisu povesil za koule do pruvanu
12:00:46
08.11.2004
chooki
No ved som sa pozrel kde to tecie, ked zastavim sikmo, tak mi to tecie ako keby zvrchu, z lavej strany, bok nadrze a silentblok pozdlzneho ramena je uplne mokry, a steka to dole....ked chcem dat doel nadrz, musim dat aj von prevodovku ?
10:46:26
08.11.2004
Labros
tady asi než nějaké dohady nepomůže nic než kouknout se sám. Zaparkovat tak aby to tekl a kouknout se odkud. Na levé straně kromě spojovací hadičky je jen nádrž. Na pravé straně je i nalévací hrdlo nádrže (trubka) a spojovací gumové esíčko k nádrži. Toto museli při montáži vlečky měnit, tak tam bych se taky kouknul.
09:52:46
08.11.2004
chooki
Tak, a mam dalsi problem : dneska rano som bral plnu nadrz, idem do roboty, v aute citim benzin. Dojdem na miesto, zaparkujem lavou stranou nizsie (tj. auto stalo sikmo smerom na lavu stranu), a spod auta mi tecie benzin !!! Normalne plynulo tiekol (po slov. "cicerkom").

Kde moze byt chyba ? Ked stojim rovno, tak netecie nic.

Odkedy mi dali 5Q s novou nadrzou, tak som tankoval iba par litrov, dnes 1.krat plnu, tak neviem ci to uz bolo, alebo som to poskodil sam cez vikend, ked som daval ten silentblok medzi pevod. a priecku, tak som si zdvihakom pridvihol prevodovku ( ze by som tam nieco presekol ???). Ta hadicka, co spaja obidve polovice je OK. Tecie mi to akokeby zvrchu, z lavej polovice nadrze ( je tam nejaka hadicka???).

bol som v 2 servisoch, v ziadnom nemaju cas hned, tak zatial jazdim tak. Prosim o rady. DIK !!!!!
18:27:53
07.11.2004
chooki
dik samantus, prave zajtra sa chystam na geom.

Ale k veci, tento vikend som "delal" na aute :

1.vymena silentbloku medzi prevodovkou a prieckou-motor uz tak nevibruje, a ked cuvam je to uz v pohode, nic sa neklepe...

2.vymena pozdlzych ramien za nove s navarenymi vyztuhami podla LA, nove silentbloky rameno-kasna, auto krasne drzi stopu

3. dlhsie rapidacke pruziny-povodne 440 mm, skratene na 360 (cca 2.5 zavitu), normalne uzovkarske maju v serii 316, ja som mal 285mm (mal som Acka).

Ale chcem sa spytat, jak som tam dal tie rapidacke pruz. 360mm, tak mam zase trochu Acka...To je ta rapid. pruz. o tolko makksia ako uzovkarska ??? ved som dal 360 namiesto 285... a kde moze byt chyba? inac, sikme ramena su na priecke dost volne, kupil som tam tiez nove silntbloky, tie nahodim zajtra, v tom servise pri geom., pomoze to ?

Este som si vsimol jednu vec, tie nosniky , v ktorych je pozdlzne rameno, su kurva slabe, normalne ich mam trochu zohnute ( asi tymi Ackami), pomohlo keby som si tam dal navarit nejake plechy, ako vyztuhy ?

Na zaver, neodpustim si jednu poznamku, tych manikov, co sa nazyvali konstruktermi v mladej boleslavi, by som dal na par dni rozoberat a skladat skodovku, tak blbo navrhnute ine auto snad ani neexistuje, normalne zacinam lutovat, ze som nekupil rovno BMW E 30 ( snad moje buduce auto).

Druha vec je, ze moju zehlicku uz asi nepredam (jak kvoli sebe, tak kvoli peniazom, ktore by som mohol dostat...)
21:07:55
06.11.2004
Samantus
-> chooki: vcera sem namontil vlecku a mel sem ten samej problem s bouchanim v zatackach, nech si udelat geometrii, u me to bylo tim ze sem mel sikmy rameno prisroubovny na podelnym moc vzadu => priruba na poloosu je bliz k prevodovce a pak jakoby v zatackach to stlacuje poloosu a ta boucha....
14:31:01
05.11.2004
chooki
Labros-mozno som sa zle vyjadril, dolezite je, ze sme sa nakoniec pochopili.
10:01:31
05.11.2004
Labros
-> chooki: tak sorry, ono to tak vyznělo z toho spojení "...cize je to zavisle od otaciek, a ked je motor v zabere...".

Jen taková malá úvaha, už jsem se s tim kolikrát v životě setkal, lidi prostě čtou (i poslouchaj) rychle a povrchně a jak si myslí že chápou tak přestávají číst (poslouchat).
15:05:05
04.11.2004
BEYER - zrušená registrace
chooki: nemysli a najprv to skus... potom to rez... uvidis ako to bude stat na tych pruzinach... na mojom auti to tak extremne vyzera pretoze mam 155/70/13 momentalne... je to litle off-road... 1 skus a uvidis... co das zato troxu casu... a mas aspon odrazovy mostik toho kolko mozes rezat... aby to bolo ok ked uz xces rezat... 1
15:00:01
04.11.2004
chooki
Labrosi, chlape, jasne ze som nemyslel otacky motora, reagoval som na tvoju otazku, ci to ma vztah k rychlosti otaceni kola...Asi to ide od poloosi, len neviem, ked dam tie ramena a dlhsie pruziny , ci to prestane, alebo to bude chciet inu poloos. Uvidime...

Beyer-rozumiem, ale myslim ze tych seriovych 436 je brutalne vela.
10:21:54
04.11.2004
Labros
-> chooki: jestli je to klepani zavisle na otackach, tak to neni poloosa ale motor, protoze poloosa se otaci tak rychle jak rychle jede auto.
22:46:19
03.11.2004
BEYER - zrušená registrace
chooki: mno skus to dat najprv bez rezania... a uvidis... najprv meraj a potom rez... 1 to poznas nie 3
20:18:05
03.11.2004
chooki
k tomu zrezaniu : teraz mam vzadu pruziny asi 280 mm, som ochotny mat zadok tak maximalne 3 cm vyssie, a ked beriem ze ta rapid. pruzina je slabsia + rezerva, dajme tomu ze ju zrezem na prvy krat na 340-350 mm...nahodim a uvidime...(samozrejme s novymi ramenami, silentblokmi, domcekmi...atd).

k tomu klepaniu : mam pocit ze s narastajucimi otackami ta frekvencia rastie, cize je to zavisle od otaciek, a ked je motor v zabere, tak to ma trochu vacsiu intenzitu, cize mohol by to byt zase klb poloosi. Moze to byt aj tym, ze mam dost velke Acka, a tie klbi su viac namahane ???
15:55:16
03.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Labros: ja fabku nemam rad pretoze sa do nej nezmestim 1
14:52:21
03.11.2004
Jirik - zrušená registrace
A nebo o výšku toho domečku.

Rozdíl mezi domečkem pro kyvku a úhlovku je asi 25 mm. To znamená, že by jsi vzal kus závěrných dosedacích závitů z obou stran a bylo by to tak akorát. Měl bys to vysoký jako běžný úhlovky.
14:42:47
03.11.2004
Labros
Jak to klepe? Ma to klepani vztah k rychlosti otaceni kola? Koukni do domecku podelneho ramene, jestli neni omlacenej od ramene.

Kdyz se budes ptat me, o kolik mas seriznout zadni pruziny, tak ti reknu ze o nic. Jsou proste takhle vypocteny a je to fajn. Mozna jestli mas serizly predni tak seriznout o stejnej kus.
14:27:14
03.11.2004
chooki
Takze prave mi v jednej dielni navaraju plechy na ramena, a vdaka Beyerovi mam aj rapidacke pruziny ( DIK!!!!).

Moja otazka : terajsie pruz. -povodne 316 mm, a priemer dratu 13.6. Teraz su dlhe asi 280 ? mm.

Od beyera mam rapidacke-dlzka 436mm(podla lit., este ich zmeram), priemer 12.5.

O kolko ich mam zrezat ? Misky mam samozrejme ako na uzovke, cize takto dlhe ich pouzit nemozem, nechcem ich mat ale moc kratke, aby som nemal Acka, je treba prihliadnut aj k inemu priemeru dratu (mali by byt makksie). Dik.

A este jedna vec-ked idem do pravych zakrut, tak vzadu mi nieco zacina buchat (klepat), ide to akokeby od poloosi. Co to je ? Poloos (zas tie klby ???), lozisko kola ? ked zamykam kolesom, tak je citit trochu vola v lozisku, ale nic strasne, takze sa mi nezda, ze by to bolo ono. Zacalo to poslednu dobu, a mam pozit ze sa to zhorsuje...10
11:30:25
03.11.2004
Labros
Fabka ma tuhy podvozek a na ten zase vsichni nadavaji... Slovaci obzvlast 1
11:29:54
03.11.2004
Labros
mozna se vic naklani... ale jak pises drzi stopu lip (a take ze v dobovych materialech se pise ze nova uhlova naprava v testu dokazala lepsi jizdni vlastnosti pri vyhybacim manevru 1
10:56:46
03.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Labros: zabrdas s tou BAZ 1 ... mno mne to prijemne perovanie troxu vadi... mam radsej tuhsi podvozok... a musis uznat ze ked je to nizsie, tuhsie a je relativne dobra geometria... tak je to uplne o niecom inom... ja z rapidy nechcem robyt lowridera ani okruhaka... ale nieco co mi bude vyhovovat... musim uznat ze ta vlecka je fakt dobra ked som isiel z Ceskej Lipi smerom na Prahu tak som otestoval jej kvality prvy krat... su tam take rychle semperitky... 1 a trochu mi tam usiel zadog ale prekvapivo sa to zachovalo... a ten prvy pocit naklonu bol desny... prave kvoli tomu ze je to tak vysoko...
10:19:43
03.11.2004
Labros
-> BEYER: no proto mimochodem pokud vim, tak se vlecka vyrabela v u vas v BAZ ;-) stejne ja bych tu vlecku nesnizoval, ty dlouhy pruziny maj takovy prijemny perovani a jestli mi neco vadi, tak vysokej predek, ten je fakt o hubu kdyz jedes vic nez sto a predjedes kamion tak mas pocit ze ti to uleti ze silnice...
09:41:43
03.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: 130 asi takto ? 3
09:37:59
03.11.2004
Jirik - zrušená registrace
B-éčka ne, na těch by sis rozbil hubu 3
09:31:24
03.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Labros & U-Geen: ako ja nepochybujem o kvalite vlecky... ved som aj pisal ze tomu prichadzam na chut... a A-efekt by som povedal ze mam minimalny na 13" diskoch... proste ja tu zadnu napravu neodsudzujem... ona je dobra len si na to musim zvyknut a uz vyse roka sa mi to nedary 1 ale nie... len keby som to tazisko dostal nizsie... mne ide hlavne o to... nepotrebujem to mat dako extra na zemi... ked klesne zadok tak 3-4cm tak to bude o dost lepsie... a to ze tam budu mierne acka hmm no co... ak mi prinesu vacsiu stabilitu tak preco nie... nech su tam aj B-cka...
22:30:32
02.11.2004
U-Geen
-> Labros: presne tak.. to lepsi vedeni je hodne cejtit, napriklad v serii rychle za sebou jdoucich stridave tocivejch zatacek. jinak rozumne A neni na skodu, ba naopak...
15:36:13
02.11.2004
Labros
-> BEYER: tak to nevim to mas v rapidu nejakou hodne spatnou vlecku, mozna je to tema ackama. Ja mam daleko lepsi pocit s vleckou a krome toho je i komfortnejsi. Ostatne kvuli tomu ji delali, ma mensi uhel kyvani, proto min meni v zatackach geometrii a kola min odskakujou na nerovnostech do strany. Ma jedinou vadu ze se krouti a pak ma acka treba i s dlouhyma pruzinama a pak je to spatny. Podelny ramena jsou uchyceny stejne jako na kyvacce ('mokre poloosy') sroubem do domecku vedle prahu, sikmy do ok na pricce prevodovky. A ja nechci zvysovat uchyceni sikmych ramen, o to mluvil nekdo jinej.

Jestli mas pochybnosti o vedeni stopy na kyvacce a na vlecce tak si postav vedle sebe slusnou 120 a slusnou 130 nebo rapida a na kazdym z nich zalomcuj zadnim kolem ve smeru poloosy... uvidis ktera naprava ma daleko lepsi vedeni kola a tuzsi ulozeni napravy a pritom mekci ulozeni agregatu. A dalsi vyhoda je geometrie a uhel kyvani (kyvacka ma 54 stupnu).
13:59:01
02.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Labros: mno mne to je jasne... a co nato vravis v zakrute... preco vrchaske afta... a okruhove auta maju v zadu a-cka... ? tiez tomu nerozumiem ? tak teraz neviem ? a chces mi povedat ze na priecke prevodovky su ocka ibaze by si si ich tam spravil... a to iste by bolo treba spravit aj s uchytom pozdlzneho ramena ked chces zaxovat geo... a chces to dat dole ci sa mylim ? to bylo idealnejsie a nerozumiem tym 32stup. 8 ? mno a chces mi povedat ze mokra naprava je lepsia na geometriu ako sucha...? (uviedol som to v mokrej a such. pretoze sa mi furt mylia tie dve napravy dokopy ;)... pretoze co som mal S125 tak ta bola hodne nizko, jemny A-efekt a ked som presadol do rapidy tak som sa citil ako na konovy... strasne sa to nahyna... kvoli tomu ze je to tak vysoko... nemozem povedat ze zle drzi stopu ale v tej 125 som mal 1000krat lepsi pocit stability ako v rapide...
13:37:01
02.11.2004
Labros
-> BEYER: no říkáš že ti jde o to aby ti auto drželo na silnici a když pojedeš po vnitřní polovině pneumatik myslíš že ti auto bude pěkně sedět na silnici?

A jestli je to ukradený tobě tak to nemusí být ukradený na STK, protože od čeho se dělá geometrie, že.

Podélné rameno nemá žádná očka.

12:55:34
02.11.2004
BEYER - zrušená registrace
U-Geen: mno nema to nieco spolocneho s autom ? 1 ja neviem zas az tak do toho nevidim ale myslim si ked to chce niekto pustit cca o 3-4cm tak to by sa dalo este zniest... ako mne osobne je A-efekt ukradnuty pokial to bude lepsie drzat na ceste...

mno taku teoreticku... ked sa spravia ocka na priecke prevodovky netreba spravit ocka aj pre pozdlzne rameno ?

mno ale dako mi nejde do hlavy ten uhol kyvu... ked mi dozadu sadnu 2ja 100kg kamosi sadne si to tak aurat je tam aj A-efekt... ale nieje to take strasne na pohlad a ono si to pri tej vahe sadne tych cca 3-4cm a to nemam vyztuzene ramena tak teraz neviem 7 a ake negativa ma A-efekt okrem opotrebenia gum... ?
11:08:08
02.11.2004
Labros
-> chooki: že každá úprava starý škodovce pomůže.. mám pocit že zrovna ta tvoje se zkrácenýma zadním pružinama moc nepomohla... oni to občas ve škodovce dokonce i spočítali a vyšlo jim to... a myslim že dneska prakticky kdokoliv kdo si myslí že škodovka je shit si může za podobný peníze koupit něco jinýho zahraničního... vyjma lidí kteří nemají ani 20.000 aby si připlatili na nějakou zahraniční ojetinu v podobným stavu a s o málo lepší užitnou hodnotou... takže asi tak
10:56:21
02.11.2004
U-Geen
-> Labros: no to prave zalezi na tom o kolik se to zvedlo, co sem se ptal jednoho pana kterej se skodovkama, zavodnima, zabyva uz strasnejch let, tak ti to resili prave takle, a meli tam nekolik ok pro zmenu odklonu...
10:29:22
02.11.2004
Labros
-> U-Geen: pokud by se někomu chtělo ty nový oka na příčce převodovky takhle vyměřovat... Akorát mám pocit, že by se zase změnila trochu geometrie a mělo by to mírný V-čka ale to už je stejně akademická diskuze...
10:19:19
02.11.2004
U-Geen
-> Labros: no, osou to muze prochazet prece tak jako tak ne? akorat ta osa bude mit jinej uhel vuci rovine nez dosud :-)
10:14:51
02.11.2004
Labros
-> BEYER: pokud jsi to z U-geenova výkladu nepochopil, pokusím se já, v mezích mojich znalostí.

Když zkrátíš pružiny (nebo zvyšíš domečky atd.) změní se odklon kol - dostaneš áčka. To proto, že vlečka nemá ideální úhel kývání 0st., ale 32st. Osa kývání (procházející středem silenbloku pod.ramene a osou silenbloku šikmého ramene) svírá s rovinou kolmou na směr jízdy tento úhel. Při propérování se tedy mění rozchod i odklon kol. To samé pokud se pružina zkrátí z jiného důvodu než propérování.
Extreme Tyres