
Vcucne tě to ze sedačky do válců a zpopelněnýho vyprde tou legrační trubičkou vzáádu.










este su tam trubky chladenia... tie treba rozpojit
je to dost ohubu... preto som sa nato vybodol
kedze tiez vsetko robym na ulici ako chooki 

len mne sa ju nechcelo davat dole tak som to iba zalepil
no a co s tym ma priamo 5q neviem ? no a vislo ta to 77tis. ja to uz radsej nepocitam 


), mozno to nie je cez 80, ale je to dost, ale o prachy mi nejde, keby to slapalo, jak ma, tak som rad, ale furt sa to sere, ta nadrz ma dneska rano dostala. A nikto ti nevie ani poradit, o servisoch ani nehovorim, tu na webe tak isto. Proste ma to uz prestava pomaly bavit...
alebo si chvylu pockat a po january by sa mali dat dovazat autiii aj z vonku
a v Cechach kupis lacnejsie a lepsie ako u nas
ale pripadne si to zisti ako je to z dovozom starych aut... mala byt velka zmena oproti tomu co bolo 
















skus a uvidis... co das zato troxu casu... a mas aspon odrazovy mostik toho kolko mozes rezat... aby to bolo ok ked uz xces rezat... 



to poznas nie 












... mno mne to prijemne perovanie troxu vadi... mam radsej tuhsi podvozok... a musis uznat ze ked je to nizsie, tuhsie a je relativne dobra geometria... tak je to uplne o niecom inom... ja z rapidy nechcem robyt lowridera ani okruhaka... ale nieco co mi bude vyhovovat... musim uznat ze ta vlecka je fakt dobra ked som isiel z Ceskej Lipi smerom na Prahu tak som otestoval jej kvality prvy krat... su tam take rychle semperitky...
a trochu mi tam usiel zadog ale prekvapivo sa to zachovalo... a ten prvy pocit naklonu bol desny... prave kvoli tomu ze je to tak vysoko...

asi takto ? 



ale nie... len keby som to tazisko dostal nizsie... mne ide hlavne o to... nepotrebujem to mat dako extra na zemi... ked klesne zadok tak 3-4cm tak to bude o dost lepsie... a to ze tam budu mierne acka hmm no co... ak mi prinesu vacsiu stabilitu tak preco nie... nech su tam aj B-cka...


? mno a chces mi povedat ze mokra naprava je lepsia na geometriu ako sucha...? (uviedol som to v mokrej a such. pretoze sa mi furt mylia tie dve napravy dokopy ;)... pretoze co som mal S125 tak ta bola hodne nizko, jemny A-efekt a ked som presadol do rapidy tak som sa citil ako na konovy... strasne sa to nahyna... kvoli tomu ze je to tak vysoko... nemozem povedat ze zle drzi stopu ale v tej 125 som mal 1000krat lepsi pocit stability ako v rapide...

ja neviem zas az tak do toho nevidim ale myslim si ked to chce niekto pustit cca o 3-4cm tak to by sa dalo este zniest... ako mne osobne je A-efekt ukradnuty pokial to bude lepsie drzat na ceste...
a ake negativa ma A-efekt okrem opotrebenia gum... ?



