skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Předstih a jeho nastavení...
16:33:23
14.12.2004
14.12.2004

Saky
tak to proste chodi.. jenze nejjednodussi je svalit vinu na me zejo? nicmene jak rikam da se to nastavit i tak aby to jezdilo na 95ku
00:27:36
13.12.2004
13.12.2004

Strnadek
Tak to bylo špatnym palivem... natankoval jsem na jižní spojce (kousek od tebe Saky) ňákej (podle cedule) 100oktanovej benál (29,40/litr) a je to "najednou" úplně v pohodě...
11:42:28
10.12.2004
10.12.2004

Labros
-> Palic: skoda120 na yahoogroups.com - když jdeš na yahoogroups.com tak je tam vyhledávání a podle názvu ji najdeš
11:22:01
10.12.2004
10.12.2004

Palic - zrušená registrace
-> Labros: no myslel jsem tyhle stranky.......... konfera je gde??? :)
09:48:21
10.12.2004
10.12.2004

Labros
-> Palic: ty jsi i na konfeře? nebos myslel tadyty stránky?
08:20:57
10.12.2004
10.12.2004

BEYER - zrušená registrace
Palic: ked som si hladal rapidu pri kupovani... narazil som na takeho sikovneho typka... mal 120 sedana... chcel zato 70tis. ale stala zato... mal tam 120 ale nabrusenu... ked otvoril oil vicko... som cumel ako puck... vsetko v zrkadlovom lesku
islo to jak svina... ten nemall problem potrapit facko alebo feldu
ale chcel som rapidu... a hlavne 5q... bola fakt dobra... a bola to 120-cka... aspon obalom a siskou...



14:03:42
09.12.2004
09.12.2004

Palic - zrušená registrace
-> Labros: hihi tak to ma byt tak je to zpravne, ja moc do konfery neprispivam a kdyz zacnu tak to stoji zato........ :))))
10:15:05
09.12.2004
09.12.2004

Labros
Ty ses nám nějak rozpovídal, takovej pěknej monolog, od motoru až k diplomce a zas zpátky.
09:17:25
09.12.2004
09.12.2004

Palic - zrušená registrace
-> BEYER: nemam na motoru upravy, jen jsem daval narychlo dohromady zadrenou 120, odnesla to klika, takze jsem tsam dal kliku z m-kovyho bloku sefsim fsudy (vnem byli zase fprdeli vlozky)...... takze nakonec jsem udelal pul generalku jak se rikalo drive........ uz jsem to tu jednou psal...... a delal jsem vjeci ktery malogdo zna, a proto bylo potreba stim motorem jezdit opatrne....... jinak je to uboha serijofka (hoold prvni motor, priste bude neco epsiho)......... mam fungl njovou R-kovou vacku jeste zabalenou v papiru s olejem........ :))......... jinak chci postavit motor z toho co mam (asi 4x105, 2x120)...... protoze facko, feldu, fabku a oktafku a dalsi motry ma kazdej (asi krome zazzy ten ma alfu snad jedinej)..... taakze pokud se povede tak bych byl rad kdyby se mi podarilo natrhnout na srazu alespon ty facka a filcky....... :))))......... apropo urcite se nekdo najde stim ze to nema cenu vrazet prachy do staryho motoru a ze je mam vrazit do nejakyho nevjejsiho, ale co....... ja chci mit motor orig (jen co se tice bloku)........ dovnitr nikdo nevidi....... a to je natom to lepsi, ze prijedu se seriovym motorem ktery bude obstojne jezdit a snad to i pohne s tou moji uzofkou....... :)))) (planovaniu je krasna vjec, horsi to bude s realizaci, sere me to neni cas a kefsemu tenhle rok budu delat diplomku a pak statnice, jsem z toho celej nakrivo :)))) uz abych to mel zasebou a mohl se naplno vjenovat autu..........
08:53:01
09.12.2004
09.12.2004

BEYER - zrušená registrace
Palic: s tym vodicom plne s tebou suhlasim... a ty mas aj dake upravy na motore ?
all: mne zase znami hovoril ze prvych 1500km s tym jazdit opatrne... a potom s nim zacat trochu cvicit... mam na mysli ho troxu prevetrat... do max vykonu... kratkodobo.. t.j. 1-2-3 a potom zase jazdit pianko... v daky 10-15tis. by sa mal dat vyuzivat jeho celi potencial... co si o tom myslite ?
all: mne zase znami hovoril ze prvych 1500km s tym jazdit opatrne... a potom s nim zacat trochu cvicit... mam na mysli ho troxu prevetrat... do max vykonu... kratkodobo.. t.j. 1-2-3 a potom zase jazdit pianko... v daky 10-15tis. by sa mal dat vyuzivat jeho celi potencial... co si o tom myslite ?
08:33:12
09.12.2004
09.12.2004

Palic - zrušená registrace
-> Saky: neznam oleje, ale ja jsem pouzil od zacatku MOGUL 15W50 a snim jezdim..... vim akorat ze je to olej kterej vytvari karbon a je dost hustej......... (pokud se pletu tak mi to reknete).........
jinak si myslim ze pokud je na motoru delano vice uporav tak to chce jezdit hooodne s citem jinak to jde doprdele........ jiny to je u zavodnich motoru, kde se nekouka na zivotnost, tam se motory berou od zacatku dost tvrde a bud se ten motor zajede a je schopnej a nebo de kourit, to uz se to neresi a stavi se jinej....... proste se neco nepovedlo, ttakhe u motoru na jezdeni je potreba zajizdet hodne opatrne........ koor s vicero upravama..... a dost zalezi na kontrole smesi, predstihu, vule ventilu atd...... jiank pantata rikal ze nejlepsi je zajizdeni typu cesta do prace, pokud mas do prace cestu cca 10-20km (nebo vzdalenost pri ktere se motor prohreje a olej se ohreje na provozni teplotu) rano jen to prace nechat stat aby to vychladlo a pak odpoledne snim jet domu....... proste kratky streky....... tim se ten motor zajede rychleji a lip........ tak jsem to delal cca 4mesice (najeĺ jsem cca 8000km) a motor se vzpamatovava............. takze zalezi na ridici a stylu jizdy, nikdy nemuze clovek co stavi motor rucit za to jestli se to zajede dobre nebo spatne (to neni obhajoba sakyho) ale zalezi na ridici............. tod muj nazor :))
jinak si myslim ze pokud je na motoru delano vice uporav tak to chce jezdit hooodne s citem jinak to jde doprdele........ jiny to je u zavodnich motoru, kde se nekouka na zivotnost, tam se motory berou od zacatku dost tvrde a bud se ten motor zajede a je schopnej a nebo de kourit, to uz se to neresi a stavi se jinej....... proste se neco nepovedlo, ttakhe u motoru na jezdeni je potreba zajizdet hodne opatrne........ koor s vicero upravama..... a dost zalezi na kontrole smesi, predstihu, vule ventilu atd...... jiank pantata rikal ze nejlepsi je zajizdeni typu cesta do prace, pokud mas do prace cestu cca 10-20km (nebo vzdalenost pri ktere se motor prohreje a olej se ohreje na provozni teplotu) rano jen to prace nechat stat aby to vychladlo a pak odpoledne snim jet domu....... proste kratky streky....... tim se ten motor zajede rychleji a lip........ tak jsem to delal cca 4mesice (najeĺ jsem cca 8000km) a motor se vzpamatovava............. takze zalezi na ridici a stylu jizdy, nikdy nemuze clovek co stavi motor rucit za to jestli se to zajede dobre nebo spatne (to neni obhajoba sakyho) ale zalezi na ridici............. tod muj nazor :))
01:23:04
09.12.2004
09.12.2004

Strnadek
Tak to budu zajíždět trošičko dýl, no... (nikam nepospíchám)... Jo a beru na vědomí to s tim karbecem....
-> Saky: Nebo bych to měl zajíždět míň Km? (když je ta moje polosyntetika horší než minerál, cos tam chtěl dát...? Platí ty 3000km a pak výměna..?)
-> Saky: Nebo bych to měl zajíždět míň Km? (když je ta moje polosyntetika horší než minerál, cos tam chtěl dát...? Platí ty 3000km a pak výměna..?)
14:22:57
03.12.2004
03.12.2004

Saky
kdyz uz tady popisujete tak ty oleje tak aspon uvadejte typ a specifikaci dle SAE at je to jasny jinak muzete klidne mluvit o mineralu lepsim nez je syntetika polosyntetice lepsi nez je mineral a ruzne takoveto kombinace-) proste neplati rovnice jak si kazdej mysli ze mineral je sracka pak je lepsi polosyntetika a nejlepsi je syntetika to neplati ani omylem... i kdyz je pravda ze tezko najdete mineral nebo polosyntetiku srovnatelnou s nejlepsi plnou syntetikou ..
10:49:26
03.12.2004
03.12.2004

Labros
Jaktože se na minerál zajede dřív než na syntetiku? Vždyť syntetika je tekutější, ne?
10:00:10
03.12.2004
03.12.2004

ok
K těm olejům: na záběh je vždycky lepší použít minerál, samozřejmě kvalitní, než polosyntetiku, nebo syntetiku, protože se plochy dříve obrousí a motor se dřív zajede. Samozřejemě je větší riziko zadření, ale tomu se snad člověk s citem pro motor vyhne... Po záběhu je dobré tam zase líp olej třídy polosynt., syntetika... Můj názor..
23:44:58
30.11.2004
30.11.2004

R@ZOR
-> Labros: No jasně! Není to jen na volnoběh...!!
-> Strnadek: Určitě je lepší novej karbec než starej o tom žádná!! Taky hodně záleží na mechanickejch částech karbce!! Když je karbec vyběhanej, tak ho nikdy pořádně neseřídíš!!
-> Strnadek: Určitě je lepší novej karbec než starej o tom žádná!! Taky hodně záleží na mechanickejch částech karbce!! Když je karbec vyběhanej, tak ho nikdy pořádně neseřídíš!!
12:41:10
30.11.2004
30.11.2004

Labros
-> Saky: Muze byt teda kvuli chude nastaveny smesi smes chuda treba i pri 2500 otackach?
19:44:08
29.11.2004
29.11.2004

Saky
Palic jasne ze nemuzes nalejt shitovej olej na zacatku.. tady je ale rec o tom ze on tvrdi mineral je shit polosyntetika je lepsi.. a pritom specifikace toho mineralu je srovnatelna nebo lepsi..
Labros: to jako myslis vazne ze nastaveni bohatosti smesi nema zadnej vliv? tak mu nastav chudou smes a co tomu budou casem pisty rikat-)
Labros: to jako myslis vazne ze nastaveni bohatosti smesi nema zadnej vliv? tak mu nastav chudou smes a co tomu budou casem pisty rikat-)
14:09:56
29.11.2004
29.11.2004

Palic - zrušená registrace
koukam ze je tu docela boj..... ja jsem treba nedavno delal generalku motoru a diky pantatovi jsem to mohl dokoncit, a odnej vim ze pokud nazacatku pouzijes sit olej tak se to stebou tahne........ dale je potreba ten motor zajet (hodne zalezi na upravach), je jasny ze nemuzes cekat hned na zacatku plnej vykon motoru, je hodne nizkej a zezacatku je potreba snim jezdit s citem, pokud se to na zacatku posere tak ten motor to ma spocitany, nechci obhajobovat sakyho jednani, nekolikrat jsem snim kecal akorat pres icq a mluvil tak nejak normalne (sice trochu tajemne) ale dalo se to.......... jednou jsem snim mluvil na srazu kdyz jsem od nej bral vyztuhy na sikmy ramena, taky pristup normal, trochu jsme pokecali o autech na srazu a taky v pohode, zalezi jak asi mluvis ty snim...... no to je jedno, berte tento prispevek jako vykrik do tmy....... :))))
13:49:43
29.11.2004
29.11.2004

Labros
-> Saky: jaktoze je to i o nastaveni bohatosti? vzdyt ta bohatost a pridavnej vzduch jsou na nastaveni volnobehu a vliv maji jen pri nizkych otackach. Tak jak muzou mit obrovskej vliv
18:54:18
28.11.2004
28.11.2004

Saky
ja mu ale rikal jaky ta vacka ma casovani.. rikal sem ze ma 265 na 250neco asi 256nebo 257 nevedel jsem to presne a rekl jsem ze to musim dohledat a nebo at zavola do motorexcelu ze mu reknou jaky vacky delaj.. a uznavam ze jsem nepovazoval za dulezite ze bude potrebovat vedet casovani na stupen presne.. myslim ze zakladni predstavu ze je to neco kolem 260 dostal ihned.. proste se me ty vacky pletou nebot delaj jeste 278/ neco a 265/neco-) a to neco a neco ma posledni cislo podobny a nikdy nevim k nastaveni rozdelovace to neni jen o nastaveni predstihu ale i karburatoru a emisi a takovou bohatost smesi ti Pedro neseridi.. ale ma obrovskej vliv.. co se tyka me ja ti to samozrejme klidne nastavim taky jenze na to serizeni bohatosti stejne budes muset taky.. a taky je to ke me malinko dal nez k Pedrovi..
22:10:34
26.11.2004
26.11.2004

lubosgls
no nezlobte se panove na me ale kdyz si kupuju vacku tak bych zrejme chtel vedet kolik ma casovani a ju delaj treba na hrade
21:56:04
26.11.2004
26.11.2004

Strnadek
-> Saky: Čtu znova ty tvoje příspěvky (to aby mi to bylo jasný
) a neni tam nikde reakce na to, že jsme u Pedra na parcele tvrdli jak solný sloupy... mám pořád pocit, že ti není jasný co se nám (se Sidem) na tvom chování nelíbilo...

21:29:56
26.11.2004
26.11.2004

Strnadek
-> Saky: Na emisích jsem byl a znova se to rozhodilo (a Pedro se mi zdá důvěryhodnější, než někdo na emisích, koho vidim poprvý, dneska jsem ho zase otravoval, ale prej mu ten stroboskop ještě nevrátili)... Joa na ten rozdělovač jsem dneska koukal, jenže je danej obráceně, takže nápis neni vidět...
Podle Labrose mám přiject k tobě a nechat tě to nastavit, co ty na to? (na ftipy jsem si snad zvyk) S tim karbecem: No jelikož Kratochvíl dělá jen a pouze karbece, tak jsem si myslel, že o tom asi něco ví... (jak je to doopravdy je teď už jedno, prostě mám novej a můžu bejt šťastnej - aspoň vim, že se hnedtak nevysere)...
Už vim kdes pochytil to tvoje sqělý jednání (nic ve zlym)... v motexu se totiž chovaj úplně stejně a jelikož jsi tam každou chvíli, tak se neni čemu divit... je fakt že by mi tam neřekli ani ň o tom co to má za úpravy... tak proto jsi mi nenapsal přesně kolik má ta moje dělaná vačka... ty to prostě jenom hádáš... (neřekli ti to, že ne?)
-to co jsi psal s tim "co a jak se má dělat" je asi fakt...
Podle Labrose mám přiject k tobě a nechat tě to nastavit, co ty na to? (na ftipy jsem si snad zvyk) S tim karbecem: No jelikož Kratochvíl dělá jen a pouze karbece, tak jsem si myslel, že o tom asi něco ví... (jak je to doopravdy je teď už jedno, prostě mám novej a můžu bejt šťastnej - aspoň vim, že se hnedtak nevysere)...
Už vim kdes pochytil to tvoje sqělý jednání (nic ve zlym)... v motexu se totiž chovaj úplně stejně a jelikož jsi tam každou chvíli, tak se neni čemu divit... je fakt že by mi tam neřekli ani ň o tom co to má za úpravy... tak proto jsi mi nenapsal přesně kolik má ta moje dělaná vačka... ty to prostě jenom hádáš... (neřekli ti to, že ne?)
-to co jsi psal s tim "co a jak se má dělat" je asi fakt...
15:34:18
26.11.2004
26.11.2004

Labros
no pak jsou zas opačný extrémisti jako Lavička z Jižňáku ten ti zas řekne že karburátor vydrží 50.000km a máš si od něj koupit novej :-) ale já bych to tak nehrotil, i ten stotisícovej ještě může bejt použitelnej, pokud funguje všechna ta mechanika a těsní, jinak můžeš sehnat nějakej jetej v lepším stavu
15:17:24
26.11.2004
26.11.2004

Sid Vacant
Saky: předpokládám že tim nejbližšim okolím expertů zas myslíš mě :-)))
14:47:05
26.11.2004
26.11.2004

Saky
a co se tyka uprav, kup si hlavu treba od excelu a zeptej se jich co je na ni delane nebo rozdelovac nebo karbec nerekne ti nic akorad ze je to lepsi na vykon nebo neco v tom smyslu.. ty akorad zaplatis a pak si to muzes rozebrat a podivat se co je tam upravene... co se tyka hlavy rekl jsem vsechno co je tam upravene co se tyka rozdelovace rekl jsem taky co je tam upravene tak nechapu co chces vedet vic? proste typ rozdelovace neni vubec dulezitej nebot streva jsou v nem jiny nicmene pokud te to zajima presny typ je vyrazenej na rozdelovaci a ty se muzes podivat ja to neresim nebot me je to celkem jedno nebot ho stejne upravim a co se tyka hlavy na tu si se teda nepsal tam jsem vsechno popsal na webu.. a myslim si ze konkretni veci typu jak se upravuje regulace jak se upravuje hlava atd uz nejsou zas tak dulezity a dalo by to spoustu popisovani.. a uprimne radsi napisu treba ze jsou upraveny voditka ventilu a sedla v hlave nez abych psal ze treba sedlo je prebrouseny o 5mm na prumeru coz prida 25% na plose a driky jsou ubrany o 2cm nebot pak si to nekde precte tohle udela a zjisti ze si oddelal hlavu a pak zase budu nekde cist neco v tom smyslu ze Saky nekde napsal ze se to ma delat tak a tak a ja to tak udelal /samozrejme kazdej si ten navod prebere po svym a udela to jinak) a ted me skurvil hlavu-) a reknete me kde bydli ja mu ji dojdu omlatit o hlavu nebot sem ji skurvil diky nemu-) mozna usmevne ale uz sem se parkrat s necim podobnym setkal.. dneska uz to delam jinak poradim komukoliv ale jen obecne nebot konkretne to proste nikdy rict nejde ..
14:38:54
26.11.2004
26.11.2004

Saky
jinak ten motor mel samozrejme pisty krouzky ojnice stary jinak by to taky stalo o cca 10000vic.. nicmene to neni potreba menit.. resp ty motory maji najeto tak malo ze to neni potreba menit.. a ja nejsem nastvanej me je to celkem fuk at si kazdej o me napise co chce me jen vadi ze kazdej nejdriv resi neco co se tyka me s nekym jinym a pak mozna nekdy kdyz mu jeho nejblizsi okoli expertu neco poradi to nekdy skonzultuje se mnou..
14:36:48
26.11.2004
26.11.2004

Saky
mimochodem ze mas jezdit na 98 a ze si to pak jeste mas nechat seridit ten predstih na emisich jsem ti rikal.. nicmene ze je Kratochvil takovej expert na karburatory ze tvrdi ze se na to po jeho serizeni nemusi sahnout a nechat bejt a rekne ti ze karburator kterej ma 100000 je stejnej jako novej (mimochodem ani trysky ani vzdusniky nejsou to co se v karburatoru nici-) je vec jina.. proste ja jsem k tomu nejake pokyny dal a tyses podle nich zas tak doslova neridil.. jasne jsem ti rikal seridit na emisich tam si pravdepodobne jeste taky vubec nebyl ne? a pak se nediv ze se chovam tak jak chovam kdyz neco reknu jak ty sam pises 5x a stejne se clovek zepta po sesty a nakonec to udela po svym.. tim samozrejme neomlouvam to ze sem te neupozornil na merku ktera ma mit spravnou polohu v bloku..
12:37:54
26.11.2004
26.11.2004

BEYER - zrušená registrace
mno sorry za chyby

12:36:21
26.11.2004
26.11.2004

BEYER - zrušená registrace
mno ja som si to precital tiez celkom pekny roman
Strnadek: preco si to tvoje ziho nezobral niekam kde robia EK a nenehal si nastavit zapalko a karbec... ak ta vide 100vku tak je vela... teda aspon u nas to tak kostuje...
nezastavam nikoho nazory... je to iba moj pohlad ako by som to riesil ja... mno a tych pilin by som sa zlakol aj ja... teda neviem este som new motor nemal mal si uplne nove piesty a takpodobne ? pretoze ak to bolo uz z jazdeneho autiii tak by to nemalo roby ale mozem sa mylit... neviem ale pride mi dost divne ze ked vytiahnem piesty valce a nacpam ich tam naspat tak by sa to nemalo xovat ako new motor... je to iba moj usudok

Strnadek: preco si to tvoje ziho nezobral niekam kde robia EK a nenehal si nastavit zapalko a karbec... ak ta vide 100vku tak je vela... teda aspon u nas to tak kostuje...


10:18:22
26.11.2004
26.11.2004

Labros
ještě k tomu napíšu že i když spolu nevycházíte tak byste to stejně měli dořešit spolu, prostě přijeď k Sakymu, neposlouchej jeho vtipy -), nech si to nastavit, nech si znovu vysvětlit na jakej benzín máš jezdit, odjeď až budeš spokojenej, prostě zkusit to převýst na normální jednání mezi zákazníkem a odborníkem, než to řešit tady - sice je to dobrej bulvár ale není to fér že si tady nadáváte
10:00:33
26.11.2004
26.11.2004

Labros
jestli ti připadá že to zlehčuju, tak promiň, ale chtěl sem říct, že to dobře dopadne. Jestli jsi chtěl abych se vyjadřoval k něčímu chování, tak od toho tenhle web snad není. Já vim, že teď z toho máš špatný pocity, ale zpětně se ti to bude zdát že něco z toho byly banality, možná že na tu akci nakonec budeš vzpomínat v dobrým

09:54:46
26.11.2004
26.11.2004

Labros
Já to náhodou čtu :-) sice je mi divný, že se spolu bavíte o telefonu, ale stejně za 10 minut potom už si zase píšete sem, patrně Strnádek chce mít protokol z jednání veřejně přístupnej
Já nevím, myslim že teď už řešíš banální problémy, jako předstih nebo karbec, s karbecem zatim můžeš jezdit s jakýmkoliv, kvůli tomu se ti motor nerozbije, ten předsih ti nastaví kdokoliv kdekoliv, olej taky není kritickej, prostě to nějak dopadne.

Já nevím, myslim že teď už řešíš banální problémy, jako předstih nebo karbec, s karbecem zatim můžeš jezdit s jakýmkoliv, kvůli tomu se ti motor nerozbije, ten předsih ti nastaví kdokoliv kdekoliv, olej taky není kritickej, prostě to nějak dopadne.
00:51:37
26.11.2004
26.11.2004

Strnadek
-> Labros: Pedro má stroboskop, ale byl půjčenej (takže smůla)...
-> fazola: Leju tam 95natural, a vzpomínám si že se Saky zmínil (ale to bylo před 10minutama do telefonu, ještě než jsem se připojil k netu...) předtim si nevzpomínám (mimochodem teď do telefonu jsme se dohodli, že seřídim předstih a zkusim to s tou ryskou, když se to stane znova, budu lejt jinej bezín... a sakra, tyhle vědomosti mě vyšly na 150.-)... jo a teď s tim jezdim tak, aby to slyšet nebylo (nuda)... doufám, že na mě Pedro bude mít čas...
-> Saky: Hmm, teď jsem čekal co za typ tam teda mám, ale nic tu neni (kromě sqělý rady), ale do telefonu jem se dozvěděl, že buď 50felina, nebo 50fávo (a ještě upravená)... no aspoň něco...
S těma pilinama: Nesmíš se divit, že když mě to stálo 25tis., že se na všechno ptám 5x(taky mě v práci sere, když se někdo na něco ptá 5x - škoda že mu to nemůžu říct, jako ty... "výrobní tajemství"
) předem a když zjistim že něco nefunguje (podle mě) jak má, tak mě okamžitě zachvátí panika... a spustim poplach...
->a k tomu tajemstvi no a co? si myslis ze kdyz koupis nekde komplet hotovej motor ze ti popisou vsechny upravy co tam sou delany?
-> fazola: Leju tam 95natural, a vzpomínám si že se Saky zmínil (ale to bylo před 10minutama do telefonu, ještě než jsem se připojil k netu...) předtim si nevzpomínám (mimochodem teď do telefonu jsme se dohodli, že seřídim předstih a zkusim to s tou ryskou, když se to stane znova, budu lejt jinej bezín... a sakra, tyhle vědomosti mě vyšly na 150.-)... jo a teď s tim jezdim tak, aby to slyšet nebylo (nuda)... doufám, že na mě Pedro bude mít čas...
-> Saky: Hmm, teď jsem čekal co za typ tam teda mám, ale nic tu neni (kromě sqělý rady), ale do telefonu jem se dozvěděl, že buď 50felina, nebo 50fávo (a ještě upravená)... no aspoň něco...
S těma pilinama: Nesmíš se divit, že když mě to stálo 25tis., že se na všechno ptám 5x(taky mě v práci sere, když se někdo na něco ptá 5x - škoda že mu to nemůžu říct, jako ty... "výrobní tajemství"

->a k tomu tajemstvi no a co? si myslis ze kdyz koupis nekde komplet hotovej motor ze ti popisou vsechny upravy co tam sou delany?
22:48:37
25.11.2004
25.11.2004

Saky
v dobe kdy strnadek privezl motor sem ho videl tak osmkrat a uz vsechno vedel nebot se na vetsinu veci ptal trikrat a uznavam ze sem si delal srandu ze to nepojede atd ale to ja rikam porad a tobe jako cizimu to nemuselo pripadat moc OK nicmene myslim ze on to bral. .
22:32:19
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
eště k tomu špinavýmu motoru - jestli si mě správně pochopil, mě nešlo vo tu špínu, já sem spíš nechápal proč si tam jednou chtěl lejt polosintetiku a potom minerál....nicméně to už si vysvětlil...
22:30:26
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
saky: s tim špinavim motorem souhlasim, už tenkrát sem to přece vodkejval. Nicméně musíš uznat žes to vobčas s tim tvym humorem a tajnůstkařstvym přeháněl, musíš brát v potaz taky to že zákazník (strnádek) je naprostej lajk, a motorům nerozumí, taky tě skoro neznal, a podle toho se k němu chovat, a nedělat z něj pitomce, a vodbíjet ho s tim že by to stejně neopochopil atd... neřeknu kdyby ste byli kámoši tak je to v pohodě, ale takhle to budí špatnej dojem, alespoň na mě, možná sem přecitlivělej......
22:02:56
25.11.2004
25.11.2004

Saky
v tom dlouhym odstavci nemelo bejt rozdelovac ale karburator ten novej vs. starej
22:00:46
25.11.2004
25.11.2004

Saky
takhle zasranej motor bych nemohl skladat ani kdybych tam lil nejvetsi sracku olej co je-) proste pokud neco stavim tak musi bejt vsechno cisty a uznej ze s timhle to neslo.. a to co se tam lije na to nema vliv.. ten mineral co jsem mu tam dal mimochodem rikal jsem mu ze je na zajeti a pak at si tam leje co chce.. mel lepsi specifikaci nez ta polosyntetika co tam ma ted.. ale to je jedno ja mu taky rikal nejdriv ze bych tam lil uplne jinej olej ale ze je to jeho vec.. ono je uplne jedno co ja tam naliju pokud si tam pak clovek lije co uzna za vhodne.. proste ja kazdymu doporucuju jeden z nejlepsich oleju, me je fuk ze stoji 300kc/l nicmene pokud me jasne rekne ze tam potom takovej olej lejt nebude tak proc bych to tam daval kdyz tam pak bude lejt neco jinyho.. ted mluvim obecne strnadek si nastudoval oleje a usoudil ze pro jeho motor bude dostatecna polosyntetika a tu tam ma, ano ma pravdu staci to nicmene ja tam proste leju olej lepsi.. at je to ci neni skoda to je vec jina.. to je to samy treba s tim rozdelovacem koupil jsem mu tam jinej nebot muj nazor je ze novej je vzdycky lepsi nez starej zrepasovanej a to je proste fakt ze me on pak vynadal ze mohl usetrit 1800za novej a ze tam mohl dat svuj starej kterej ma najeto 100000km je zase vec jina, nicmene bylo dohodnuto ze se koupi novej, ano uznavam byl to muj napad protoze verim ze je to o nejlepsi,a za tim si stojim, on mohl klidne rict ne dam tam starej.. nicmene pokud si vzpominam tak sem mu mozna pak i rikal (kdyz sem vedel jak to mel tezky s penezma) at si zrepasne starej a pokud to nebude ono muze koupit pak novej, on pak tvrdil ze uz je to stejne jedno a ze se koupi novej hned a pak ta cena vyleze samozrejme tam kam vylezla.. proste me jen vadi pristup nekterejch lidi.. proste se neco stane at je to sebemensi prkotina tak normalni clovek rekne me jelikos sem mu to dodal co s tim je a ja mu odpovim.. ze to pak probere s nekym jinym je samozrejme spravne nicmene pak bych pochopil ze dalsi nove nabite nazory opet skonzultuje a ne ze ze me udela debila ze jsem skurvil motor.. to je jak jeden pripad s mym motorem kterej se spatne nastavil na predstihu (jasne jsem majiteli rekl ze nevim jak to seridit na LPG a on ze v pohode ze si to seridi sam, byl tam nastavenej jen zakladni predstih a on odjel a jezdil s tim vesele dal a motor vesele detonoval skoro v celym rezimu otacek samozrejme ze odesel po cca 1500km a pak sel na me ze mu odesel motor at to spravim.. budiz spravil jsem to.. ale kdyz se potom clovek dozvi ze hned druhej den kdy najel treba 200km a vedel ze ten motor klepe, se ptal jisteho spolukonferencnika tady z webu co to muze byt.. .a on mu poradil neco v tom smyslu to je v poradku to se samo spravi-) (mimochodem me nerekl nic nebot ja bych mu okamzite zopakoval co jsem mu rekl hned na zacatku ze to musi seridit) tak on to podle jednoho experta teda nechal az si to sedne a sedlo si-) a pak ze me opet dela debila ze je to moje chyba ze on o nicem nevedel.. to me proste stve nejvic.. proste malokdo si uvedomuje co takovej motor potrebuje a reknou si vzdyzt to je v pohode Saky na nej dava zaruku.. tak kdyz se posere on to ten vul opravi.. zatim to takhle vzdycky bylo ale dost resim co s tim.. nebot i kazda automobilka dava zaruku pod podminkou kontrol v autorizovanym servisu, tak dost premejslim delat to taky tak... proste rict mas motor se zarukou pod podminkou ze kazdejch Xkm budes jezdit na serizeni ke me.. kdezto pokud se na to vyseres mas smulu nebot nebudu resit ze odejde motor jen pro to ze se tam leje palivo jiny nez jsem rekl, nebo ze si nekdo nenastavi predstih a odejde to.. ono totiz seriovej motor si necha libit strasne moc ale pokud ho upravis uz takovy vychylky v nastaveni nesnese a muze jit celkem rychle do prdele.. a to si opet malokdo uvedomuje ono mit upravenej motor neznamena jen vykon navic, clovek se musi smirit s tim ze se na nej taky obcas podiva.. a ne az kdyz se posere to je uz pozde.. tak sem se nejak rozepsal nicmene to vsechno nebylo o Strnadkovi a jeho motoru to bylo tak vseobecne o motrech co delam..
21:26:44
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
saky: k druhý věci, já sem jenom komentoval tvůj přístup k němu tak jak sem ho viděl já, o pilinách nebyla ani řeč, možná to bylo trochu nevhodný to uznávám, ale přišlo mi třeba divný proč si ho buzeroval za ten špinavej motor s tim že tam chceš lejt polosintetiku, a potom si tam chtěl lejt minerál, pravda ve volejích se neviznám, on taky né, proto nám to přišlo podezřelí, ale znamená to že sme idioti? možná kdybys tenkrát řek proč? asi by sme to nepochopili protože sme dva blbci..
21:23:34
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
saky: nikomu sem nic nenakukal, řek sem mu to jenom jako svůj nápad, to jak si to přebral je jeho věc...nevym proč bych měl bejt chytrej blb, když do toho nevidim! nejsem expert přez motory byl to jenom nápad! to vůbec nesvědčí nic o mojí inteligenci. Možná nejsi namyšlenej ale tvoje vystupování prostě budí takovej dojem, nejsem sám kdo si to myslí, asi sme ze strnádkem dva pablbové...
21:21:18
25.11.2004
25.11.2004

Saky
a k tem pilinam budiz.. me nenastvala tvoje teorie kazdej se muze splist a kazdej muze mit nazor.. me jen vadilo ze se svoji nicim nepodlozenou teorii hned vystartujete proti me a delate ze me debila ze jsem nekomu skurvil motor.. ale myslim ze by se k tomu mel vyjadrit Strnadek a ne ty kterej do tohohle pripadu nemas co vlozit..
21:18:17
25.11.2004
25.11.2004

Saky
vis me je celkem jedno co si o me kdo mysli.. me jen vadi ze nekdo kdo nevi o motoru vubec nic nakuka nejaky nesmysly nekomu kdo toho nevi o motoru o moc vic.. a mimochodem ja tady o Tobe nenapsal ani slovo, ze jsi to tady verejne vzal na sebe a udelal ze sebe toho chytryho blba to je tvoje vec... s lidma kterejm jsem neco prodal se snazim vyjit vzdycky vstric a myslim si ze jsem Strnadkovi vysel vstric i v tomhle pripade.. a co si myslej ostatni me je celkem jedno.. ja jsem tady totiz jeden z mala co maji vlastni mozna tvrdohlavej nazor, pak je tady spousta lidi bez nazoru a pak jsou takovy co prevlekaji kabat podle toho jakym smerem jde diskuze.. ja si stojim za svym dotedoby nez me nekdo argumenty presvedci o opaku.. bohuzel jak se rika nejhorsi je srazka s blbcem.. a mysli si klidne ze sem arogantni hovado az si to budou myslet i moji zakaznici tak toho s radosti necham ze si to mysli nekdo jako ty me je fuk..
21:00:55
25.11.2004
25.11.2004

Sid Vacant
saky: á tak promiň, já sem totiž takovej debyl že nemá cenu mi vysvětlovat ani jak si vyměnit baterku, je vidět že si přinejmenšim sežral šalamounovo hovno! sem rád že mě bereš za sobě rovnýho, koukám se svejma znalostma o motorech bys moh jít dělat přímo do Modeny tam by se vo tebe popraly ty namyšlenej....! timhle si mě přesně utvrdil vo tom jakej si, to že se piliny dostávaj do píst mimochodem byl opravdu můj nápad- byla to teorie, jasně že do toho nevidim,nejsem automechanik, byl to jenom takovej nápad, no a co? tys taky ty tvoje vědomosti musel někde získat....je mi jedno jak moc tě tady všichni žerou u mě si prostě arogantní namyšlený hovado! tímto se všem přítomným omlouvám za svoje výrazy, ale nemohl sem si pomoct
20:34:20
25.11.2004
25.11.2004

Saky
a k tomu tajemstvi o rozdelovaci.. je tam upravena regulace aby vic vyhovovala motoru ale vysvetlovat nekomu (ted nemyslim Strnadka ale toho machra na motory co to Strnadkovi poradil) ze se zelezny piliny s olejem dostavaj do spalovaciho prostoru ventilama tak si myslim ze tomu nema cenu vysvetlovat neco o regulacich.. a k tomu tajemstvi no a co? si myslis ze kdyz koupis nekde komplet hotovej motor ze ti popisou vsechny upravy co tam sou delany?
20:03:26
25.11.2004
25.11.2004

Saky
rozvody maji najeto asi 3000km -) co tam lije nevim ja mu rikal ze ma jezdit na 98ku natural jestli tam leje naftu-) to nevim..
14:51:51
25.11.2004
25.11.2004

Labros
pedro ze nema stroboskop?
14:17:30
25.11.2004
25.11.2004

Kočislav
Nemůžou to způsobovat vytahané rozvody?
13:06:46
25.11.2004
25.11.2004

fazola
nenatankoval jsi náhodou speciál?? asi blbá otázka co? nebo můžeš potřebovat vyšší oktanové číslo, než liješ...