-> K-Virus: K Jetronic je dobra volba, ja som sa stym vstrekovanim este nestretol ale rad by som to vyskusal.......kazdopadne naladit to je obrovske umenie a bez poriadnych pristrojov sa to ani neda...
akekolvek atmo vstrekovanie aj ked ma MAP senzor ma male mapy iba na podtlak, senzor ani nevie co je pretlak, mapa na to ani neexistuje, tak to hodi ECU do nudzoveho rezimu a nepojde to......
ta elektronika z Una ma obrovsku vyhodu, ma MAF senzor (nespravne vahu vzduchu) a dokaze sa to sprisposobit na podobny motor alebo hocijaky tuning (upravy motora, zvysenie plniaceho tlaku a podobne)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)...
prohledat
534 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 24.06.2008 do 14.04.2022, založil/a Bagrr- máma mele Emu
11:57:31
23.10.2008
23.10.2008
Gemini
07:17:49
23.10.2008
23.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: ahoj... no ja nemyslim elektronicke vstrikovani benzinu, ale mechanicky 4bod (K-Jetronic) z Fordu Escort XR3i někde kolem roku 84... už sem ho kuchal, tak vim, kde coe...škrtici klapku mam jako stojanek na tuzky...jinak ja zkusim ten karbec solex co mam...uz ho mam vycistenej, ted ho slozim...
jinak co se tyka elektroniky... oberu si teď elektriku z R5ky nwm co to je za obsah, 4bod elektrický vstřik... už od tama mám MAP senzor a podle toho co jsem si našel na netu tak ten co mám já (s číslem 876) je do 1Bar a tak z toho soudím, že ECU bude mít do těchto hodnot definované i datové pole a nízký přetlak (cca 0,5 - 0,7Bar) jí vadit nebude... korekční hodnoty si určo po první jízdě dopočítá... orabuju to, i kdybych to nepoužil...
jinak co se tyka elektroniky... oberu si teď elektriku z R5ky nwm co to je za obsah, 4bod elektrický vstřik... už od tama mám MAP senzor a podle toho co jsem si našel na netu tak ten co mám já (s číslem 876) je do 1Bar a tak z toho soudím, že ECU bude mít do těchto hodnot definované i datové pole a nízký přetlak (cca 0,5 - 0,7Bar) jí vadit nebude... korekční hodnoty si určo po první jízdě dopočítá... orabuju to, i kdybych to nepoužil...
19:27:37
22.10.2008
22.10.2008
Gemini
-> tomi971: jazdi a je to velmi nestastne riesenie......mozno to turbo nieco natlaci, ale horuci vzduch ktory malo kyslika, takze sa tym nic neziska....preto su rentabilne iba varianty s intercoolerom....
11:13:31
22.10.2008
22.10.2008
tomi971 - zrušená registrace
Čo tak skúsiť dať turbo až za karburator, s tymto riesenim odpada problem s karburatorom, viem za takto jazdi zopar aut
16:49:31
21.10.2008
21.10.2008
Gemini
pytal som sa profaka na prerobenie karbeca, ten mi odporucil variantu na vystkusanie, co malo nejake Maserati turbo, ze karburator bol normalne na sani a kolo ako by bol v cajniku kde isiel privod stlac vzduchu......ten karbec bol povodne atmosfericky a auto tak normalne fungovalo......
co chcem ja spravit,prehodit komplet elektroniku z Una Turba na fabiovy motor, elektronika povodna z feldy alebo fabie NEPRIPADA DO UVAHY !!!
co chcem ja spravit,prehodit komplet elektroniku z Una Turba na fabiovy motor, elektronika povodna z feldy alebo fabie NEPRIPADA DO UVAHY !!!
09:55:26
21.10.2008
21.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
mno vydim, ze se to tu zastavilo... resume si myslim ze je takovy, ze je traba nejdriv motor a kdyz uz tak jedine 8kanal... a karburatory opustit a zkusit vstrikovani...
12:57:36
11.10.2008
11.10.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> gabo00000: Zkus na google vyhledat karburaci ze stratovacího motoru DT 75 a uvidíš víc:D
12:24:30
11.10.2008
11.10.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Bagrr (nešťastně zamilován): tu ide halvne o to pdola mna ze podtlakovy karbec je stavany na podtlak..teda pomocou podtlaku saje cez trisky benal..a ty ked znizis podtlak a dokonca vytvoris pretlak tak neviem neviem...neviem ako to maju membranove..to nejak tlaci ta membrana benal?
12:21:25
11.10.2008
11.10.2008
Bagrr- máma mele Emu
Lidičky tak mi tak vrtalo v hlavě, jak by se na přeplňování tvářil membránovej karbec z atmosférickýho motoru? Víte to někdo? Páč ten nemá vůbec plovákofku a pracuje v jakýkoli poloze:D A hlavně mám možnost sehnat jich mrtě moc:D
11:40:28
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jn... konec hodiny,,, uz musim koncit, pac mame hodinu jinde... cus
11:39:44
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
byl sem na vazkach... ver mi... posledni tri dny se mi moc dobre nespalo
11:39:01
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
mam vesmes vse, krom pop off ventilu, chladice oleje a to je tak vsechno
11:38:57
09.10.2008
09.10.2008
havlik
-> K-Virus: no uvidíš hlavní je to nevzdat
11:38:06
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
navic, kdyz uz mam ty veci na to... to bych je musel prodat...
11:36:37
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: njn, aspon nejak to spachat, protoze jen o tom snit se mi nechce... o vikendu se dostanu na vrakoviste ve starych nechanicich, a tak zkusim stesti... jinak ono si myslim, ze kdyz nebudu ten plnici tlak hnat od trictvrte atmosfery vejse, tak to nebude si myslim se tak ovlivnovat... dyt to mas, jako lepsi(hodne) naporovy sani
11:29:17
09.10.2008
09.10.2008
havlik
-> K-Virus: jasný no jen se ptám. myslim že když to doděláš s tim co máš doma tak budeš dobrej
11:27:27
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: nevolal, říkám, že nemám moc peněz a abych to vůbec nějak dodělal, musím si poradit sám, z toho co mám doma... navíc si myslim, že to nebude za cca 1000 Kč, ale vzhledem k vyjmečnosti tak za 5000 Kč...
11:25:04
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
pardon, toto je správnej obrázek to je ten lepší karbec...
11:22:52
09.10.2008
09.10.2008
havlik
-> K-Virus: hele a tomu týpkovi si volal?
11:16:42
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: jinak nechci tvorit konkurenci a myslim, ze se mi to ani nepovede, ale chci si to udelat jen tak pro sebe, abych vedel, co to obnasi a jak to jede... necekam zazrak, s tim tlakem co planuju, ale k.p. stáhnu pod 8,5:1... příští týden svařím přírubu na turbo...
11:12:18
09.10.2008
09.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: -> pistaa: kvuli vam dvema to dodelam... ted ste me povzbudili. ten jednokomorovej ma to vyusteni, ale je z atmosfery... myslim si, ze s nizsim plnicim tlakem- cca do 0,5bar by to mohlo klapnout bez upravy. Prosim nejake vecne rady, bude-li mozno...
15:20:41
08.10.2008
08.10.2008
Gemini
-> K-Virus: drzime palce, skus radsej upravit jednokomorovy karbec, s difuzorom 24-25mm, vacsinou maju odvetranie komory uz spravene a vyustene tam kde to ma byt.....
20:27:19
07.10.2008
07.10.2008
pistaa
-> K-Virus: dokoncit nech amm konkurenciu.. ;)
20:01:46
07.10.2008
07.10.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
takže pro ty co tady jednou budou hltat informace jak na to, tak mám smutnou zprávu, že prý ta úprava, kterou sem zde popsal nebude fungovat. Řešili jsme to s gabooooem a řešení je radši turbokarb... omlouvám se za mistifikaci... je to otevřeno dalšímu ladění. Je to teď celkem problém a s odstupem času se na to dívám tak, že jednodušší jsou úpravy pro atmosféry...a na silnice si myslím, že to stačí. Kdyby mi teď v tom ostatní nefandili, tak bych to asi odložil, až si budu vydělávat. Doufám, že neprojde ten zákon... platit 10000,- hned v lednu při přihlášení se mi nece, ale už pomalu budu muset šetřit.... te´d sem na rozpacích co dál??? dokončit či nedokončit.... ach jo to bude bezesná noc...
09:51:22
26.09.2008
26.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: mam icq ... 468 521 956, takze pak mozem pokecat... no vym ze na trojku 6000otacek mi to jede tech 120, a tak podle zvuku to bylo ono asi... ja sem ochotnej dat za bov klidne 2500,- kdyz bude dobrej... no ale o tom az na icq...
07:52:11
26.09.2008
26.09.2008
pistaa
-> K-Virus: mas icq?? tuto ma akosi pisat moc nebavi.. ale karbec vyzera ok mozno by to slo upravit.. len nech to neni chudobne..
a BOV mam kupeny Forge robia ventili a su myslim hodne slusne co sa kvality tyka.. i membrany i rychlosti i prietok pri odfuku a cena sa vcelku tiez da.. :) a co sa tyka tej robinky.. koko som tam mal neviem.. ale moze byt ako pises tych 120
a BOV mam kupeny Forge robia ventili a su myslim hodne slusne co sa kvality tyka.. i membrany i rychlosti i prietok pri odfuku a cena sa vcelku tiez da.. :) a co sa tyka tej robinky.. koko som tam mal neviem.. ale moze byt ako pises tych 120
07:10:09
26.09.2008
26.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Peopas: jinak ted sem koukal na tvy facko, a musim uznat, ze to mas peknee, hodne pekne bych rekl... smekam no a to mas strikacku bosha bo tam máš PIERBURG?
07:04:54
26.09.2008
26.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jinak napíšu to tu i pro ostatní, protože vidím, že zájem o úpravu sedru na přeplňování roste....
nejsem motorář, ani automechanik.... jsem jen 17ti letej kluk, kterej studuje slaboproudy elektro na šumperské průmyslovce... neručím za to, jak to bude fungovat... nezkoušlel jsem to... sami víte, že podkladů pro takovouto úpravu je mizerné množství, spíš nic k tomu není. takže je to pouze o ladění... dělal jsem to jen ze svých zkušeností a jistých představ... když výš, jak karburátor funguje, tak to vymyslíš (aspoň částečně)... jak Pavel RTL psal, že pokud zástavbu turba děláš jen podle návodu, tak to nebude fungovat... já zkušenosti postupně nabírám... ventily sem z hlavy sundával poprvé, nikdo mi neříkal jak, tak sem si poradil pomocí stojanu na vrtačku, dřeva a 26ky trubáče... a všechno je to o tom, nebát se to jen zkusit... pokud chcete jít na jisto, tak čekejte, až někdo podá ucelený,plně důvěryhodný článek o přeplňování škodovek... nevím kdy to bude... lepší je ladit pánové
nejsem motorář, ani automechanik.... jsem jen 17ti letej kluk, kterej studuje slaboproudy elektro na šumperské průmyslovce... neručím za to, jak to bude fungovat... nezkoušlel jsem to... sami víte, že podkladů pro takovouto úpravu je mizerné množství, spíš nic k tomu není. takže je to pouze o ladění... dělal jsem to jen ze svých zkušeností a jistých představ... když výš, jak karburátor funguje, tak to vymyslíš (aspoň částečně)... jak Pavel RTL psal, že pokud zástavbu turba děláš jen podle návodu, tak to nebude fungovat... já zkušenosti postupně nabírám... ventily sem z hlavy sundával poprvé, nikdo mi neříkal jak, tak sem si poradil pomocí stojanu na vrtačku, dřeva a 26ky trubáče... a všechno je to o tom, nebát se to jen zkusit... pokud chcete jít na jisto, tak čekejte, až někdo podá ucelený,plně důvěryhodný článek o přeplňování škodovek... nevím kdy to bude... lepší je ladit pánové
06:49:34
26.09.2008
26.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Peopas: necetl jsem to v zdane publikaci ci tak... na jednom foru : turbo do skodoviek 105-136 napsal Fén, že pro úpravu na přetlakový karbec je třeba zvednout tlak paliva a odvzdušnit plovákovou komoru do tlakové komory... v zápětí to tam kdosi potvrdil...
Celý postup jsem si potom vytvořil z vlastních zkušeností... dokonce jsem to tu o pár příspěvků dolů psal... budeš-li něco potřebovat, ozvy se do ID karty
Celý postup jsem si potom vytvořil z vlastních zkušeností... dokonce jsem to tu o pár příspěvků dolů psal... budeš-li něco potřebovat, ozvy se do ID karty
21:30:50
25.09.2008
25.09.2008
Peopas
kde jsi se docetl o te uprave sedru pls?
16:41:46
25.09.2008
25.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jinak tady jsou obrázky toho solexe 32ky (asi ne turbo supplied)
13:36:57
25.09.2008
25.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: pravdu máš, už sem o tom uvažoval... ale zatím se mi nechce do něj vrtat díru( na odvzdušnění) difuzor je 26ka, přívěrovej sytič... jednoduchej karb... navíc jeho příruba je jiná... nemám teď na to moc času... ten sedr se mi zdá jako prozatímní kompromis. dál teď delám hlavu a ITC atd... moooc práce
09:55:43
25.09.2008
25.09.2008
havlik
a co to udělat variaci na ten jednokomorovej solex. Ty jednokomoráky se daj taky sehnat a když by se pořádně osadil tak by to mohlo taky fungovat teda za předpokladu že by se z něj udělal nějak ten přetlakovej
09:53:24
25.09.2008
25.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: jinak kde si sehnal ten tvuj bov co maš na 100vce? To tvoje video z e zavodu do vrchu je super... na te rovince na zacatku si mohl mět už takovych 120km/h? velmi pekne
09:49:26
25.09.2008
25.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: no každopadně sem zvědavej na toho sedra... až se vratim ze školy, tak ti sem dam foku toho solexe a uvidiš co to je... jinak dik
09:03:04
25.09.2008
25.09.2008
pistaa
-> K-Virus: da sa to spravit i na Webery ak nebude dobry ten solex
07:28:05
25.09.2008
25.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: jinak co se tyka karburatoru, mam doma solex32 ale je z atmosfery peugeot 1.9 GTi 16 a tam asi turbokarba nedavali... tak jsem zkusil jinou metodu a to upravu sedru na přeplňování... kdesi jsem se dočetl, že je třeba zvýšit tlak paliva a odvzdušnit plovákovou komoru do vedení tlaku od turba... já sem teda kromě vyleštění a vyčištění celýho karbu vykuchal odvzdušňovací ventil, otvor pro jeho vedení je zacpán šroubem a utěsněn o-kroužkem a vývod je vyveden na fitinku( viz foto), dále jsem odstranil podtlakový ovádání druhé komory, ucpal sem šroubem ten vstup podtlaku a udělal mechanický otvírání. Hladinu paliva v plov. komoře sem standartně nastavil na 20mm, trysky, vzdušníky, trubice jsou v sérii a je to sedr na 120cu... No chci holt zkusit něco jinýho než jen turbokarb.... hodně mě to zajímá... tak uvidím. Tady je foto bez rozprašovače na druhé komoře(etě není dodělanej).
21:17:51
24.09.2008
24.09.2008
pistaa
-> K-Virus: neni zac,.. mno chodilo to dobre.. a i chodi staekl ale v inej karoserii :P ja som to povyhadzoval setko okolo toho co bolo.. skoda..
18:55:54
24.09.2008
24.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: diky za napady, pěkně to máš udělaný... snad toho taky dosahnu... no a jak to chodilo? Myslim to chlazeni ITC? Ja to stejně tak budu dělat, ale jen, abych měl o čem přemýšlet. Muj ITC je ale větší, a tak s těma pantama uvidím. v pátek se do toho vrhnu. jinak díky
16:12:20
24.09.2008
24.09.2008
pistaa
-> Nwkt:
-> havlik:
vidim ze ste pochopili aky to ej problem.. a ak je tak ked som si pytal 5tis tak ho nik nechcel a potom sa predali vsetky 2 komplet co som mal a 1 na diely ale nei tu na virt tu mi X ludi pisalo okrem teda vas ze to je vela ci som normalny tolko pytat ..
-> havlik:
vidim ze ste pochopili aky to ej problem.. a ak je tak ked som si pytal 5tis tak ho nik nechcel a potom sa predali vsetky 2 komplet co som mal a 1 na diely ale nei tu na virt tu mi X ludi pisalo okrem teda vas ze to je vela ci som normalny tolko pytat ..
12:23:33
24.09.2008
24.09.2008
havlik
-> Nwkt: jj
12:22:36
24.09.2008
24.09.2008
Nwkt
-> havlik: Nejen ty chce to sehnat nějakej ten karbec no což je nadlidskej úkol
12:21:49
24.09.2008
24.09.2008
havlik
já ci takýýýýý
07:11:09
24.09.2008
24.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> pistaa: to je zajimavej napad
21:49:46
23.09.2008
23.09.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: motor je po jeho pravé straně. K měrce oleje se dostanu, k expanzce taktéž...