skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Charakteristika: automobil s pohonom zadných kolies
Motor: štvordobý, zážihový, kvapalinou chladený, radový štvorvalec OHV 8V + Turbo IHI RHF5, umiestnený pozdĺžne za zadnou nápravou. Zdvihový objem: 1397 ccm
Prevodovka: 5°, stály prevod 3,9 odstupňovanie sériové
Podvozok: predná náprava zapustená, zadná náprava LR P.Molcan, tlmiče výškovo nastaviteľné Protlum
Disky: 3-dielne ARC s elektrónovým stredom predné - 6.75" zadné - 8.5"
Brzdy: predné - AP racing 276mm, zadné - duralové 4piestiky, opletané hadice, vahadlo s valčekmi Willwood
Celkové rozmery : 4200×1610×1400 mm
Max. rýchlosť: podľa úprav a prevodov až 220 km/h
Karoséria: samonosná, uzavrená, laminátové diely - ( predná a zadná kapota, nárazníky, blatníky ) ochranný rám podľa homologizácie, okná vymenené za makrolonové
Výbava: sedačka LICO – SPARCO Circuit VTR, 4 bod. pásy SPARCO, odpojovač batérie, 2kg hasiaci prístroj, volant Sparco
Motor: štvordobý, zážihový, kvapalinou chladený, radový štvorvalec OHV 8V + Turbo IHI RHF5, umiestnený pozdĺžne za zadnou nápravou. Zdvihový objem: 1397 ccm
Prevodovka: 5°, stály prevod 3,9 odstupňovanie sériové
Podvozok: predná náprava zapustená, zadná náprava LR P.Molcan, tlmiče výškovo nastaviteľné Protlum
Disky: 3-dielne ARC s elektrónovým stredom predné - 6.75" zadné - 8.5"
Brzdy: predné - AP racing 276mm, zadné - duralové 4piestiky, opletané hadice, vahadlo s valčekmi Willwood
Celkové rozmery : 4200×1610×1400 mm
Max. rýchlosť: podľa úprav a prevodov až 220 km/h
Karoséria: samonosná, uzavrená, laminátové diely - ( predná a zadná kapota, nárazníky, blatníky ) ochranný rám podľa homologizácie, okná vymenené za makrolonové
Výbava: sedačka LICO – SPARCO Circuit VTR, 4 bod. pásy SPARCO, odpojovač batérie, 2kg hasiaci prístroj, volant Sparco
Woody / Škoda 130 - komentáře:
07:27:23
22.08.2014
22.08.2014
MajoLR
Konečne video!!!
02:52:59
22.08.2014
22.08.2014
woody121
02:52:25
22.08.2014
22.08.2014
woody121
02:51:50
22.08.2014
22.08.2014
woody121
12:48:16
18.05.2014
18.05.2014
Pavel P@nkáč
hodne pekna prace! doufam ze uvidim na zivo naposled jsem to vydel u petra v garazi na kozách kdyz jsem mu vezl vačku:) to je skoro 10let
11:30:59
18.05.2014
18.05.2014
Flanel
Tohle je pecka autko prostě
07:32:16
18.05.2014
18.05.2014
MajoLR
Turbo je turbo!!! Srať na atmosféru!
03:43:46
18.05.2014
18.05.2014
woody121
Nie, nieje to tajné vačka je tam 265 od Chovanca. Viem že do tohto auta patrí atmosféra, ale idem si
cestou vlastnou . Atmo motor má síce svoje čaro, ale turbomotor to je iná kapitola a určite už neurobím krok späť a nevrátim sa k atmosfére po vyskúšaní si turbomotora v praxi
cestou vlastnou . Atmo motor má síce svoje čaro, ale turbomotor to je iná kapitola a určite už neurobím krok späť a nevrátim sa k atmosfére po vyskúšaní si turbomotora v praxi
22:37:15
17.05.2014
17.05.2014
OndraKrupi
-> Qwak: já tio nezavrhuju, třeba u Dušana je to krása, ale prostě k tomuhle autu....
Stejně je to na majiteli.....
Stejně je to na majiteli.....
22:23:06
17.05.2014
17.05.2014
czechino
Taky se mi líbí turbomotor. Přeci atmosfér, už bylo dost
Co je tam za vačku, jestli to neni tajné?
Co je tam za vačku, jestli to neni tajné?
20:46:00
17.05.2014
17.05.2014
Qwak
-> OndraKrupi: jako jo samožřejmně je to paráda, ale já jen nechápu že většina lidí všechno co neni originál nebo dobový hned zavrhne..
20:38:07
17.05.2014
17.05.2014
OndraKrupi
-> Qwak: proč? protože k těmto autům mi to sedí. prostě ten motor na weberech
20:27:26
17.05.2014
17.05.2014
U-Geen
-> Qwak: ani ne
20:06:21
17.05.2014
17.05.2014
Qwak
-> Tuner#2: to sice né, ale turbomotor to snad dělá ještě zajímavější ne?
20:02:12
17.05.2014
17.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Qwak 17.05.14 19:55:27: Ty mas pocit, ze kdyz tohle auto jezdil Petr Chmatil, ze mizelo v sedi ostatnich? Ja ten pocit teda nikdy nemel...
19:55:27
17.05.2014
17.05.2014
Qwak
-> OndraKrupi: proč? to by akorát zmizela v "šedi" těch ostatních
16:25:20
17.05.2014
17.05.2014
OndraKrupi
-> woody121: mě by se v tom strašně líbila atmosféra, ale to bude hodně srahá záležitost....
15:26:51
17.05.2014
17.05.2014
woody121
áno motor je od dušana ale, už je na ňom zmenených x-y vecí a ďalšie sa budú. Bude nové turbo, elektronické zapaľovanie a kopec iného. Momentálne zhromažďujem ďalšie veci na ďalší motor 1.3 T. no tak ten dušanov motor ma cca. 180 PS 230nm. neviem kde ma uvidíte ešte chcem urobiť veľa vecí a tak začať jazdiť.
13:22:12
17.05.2014
17.05.2014
czechino
Taky mi ho připomínal kolik že má PS?
16:59:57
16.05.2014
16.05.2014
sikula
-> woody121: Dobrá práce