Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

08:36:25
21.05.2010
Ultim
-> Kapřík: Ahoj, no teda nic moc 3 Me kdyz to merili pred 2 lety,tak jsem mel 56KW pri 5260 a 107Nm pri 3860.

A to je tam nejaka neznackova 265 s 6,5mm zdvihem. No a to si jeste myslim ze od te doby se me podarilo to jeste malinkato doladit.

Jinak jak jsem uz psal ve foru, doporucuju COP Kyjov. Clovek co to tam meri,tak meri i lidem z KW Berg Cupu,takze tomo trochu rozumi. Navic cena 400-500kc 9

No neber to.
21:15:30
20.05.2010
Kapřík
-> George88: super, tak já se za tebou někdy stavím a změříme tomu kdyžtak tlaky pro zajímavost4 paráda4
20:45:35
20.05.2010
George88
Já byl na té stejné brzdě jako Kapřík, měřeních jsem měl asi 5, protože to byla zadokolka s motorem v předu-kvůli ztrátám na kardanu. Byl tam sériovej motor, bez úprav(ani setrvák lehkej, origo karbec atd..) a ukázalo mi to výkon i krouťák udávaný výrobcem. Rok výroby auta 1971, motor najeto 30tis. byl jen rozebrán, odkarbonizován a znovu složen. Jinak měřák tlaků mám, ale nevím jak budu v garáži. Dostal sem lístky na FIA GT tak se chci jít mrknout
upraveno 1x, naposled 20.05.2010 20:47:42
20:27:03
20.05.2010
Karel.
-> Kapřík: no myslím, že už skoro vůbec ne4 nevím mrkni kdy tu byl naposled4
20:22:28
20.05.2010
Kapřík
-> Karel.: tak já se s Tomem zkusím domluvit jestli by mi ho nepůjčil pro zajímavost. Chodí ještě na virt?
20:13:53
20.05.2010
Karel.
-> Kapřík: má ho tomapa4jako ta brzda je fakt divná, nemůže ti to táhnout jak nic do 7000 4 aji já co mám 260/260 tak to do 7000 nedám, jako dám, ale okamžitě končí víkon!Tam bude někde chyba a vypadá to nejspíš na tu brzdu8
20:10:17
20.05.2010
Kapřík
havlik 20.05.10 19:56:12 napsal:

→ Kapřík: ale aspon si nedopadl jako jeden

„závodník“ co furt tvrdil že má 110koní a když ho změřili

měj 85:)
jo tak to většinou bývá3 Mě výkon nesere. 78 koníků je hezkejch. Jen by mě zajímal ten krouťák. Ten se mi nezdá4 No čert to vem. Jede to hezky a srát na čísla3
20:08:15
20.05.2010
Kapřík
-> Karel.: na brzdě na škole jak chodil Tomapa4 Já netvrdím že mi motor točí 7000 otáček. Já jen říkám, že podle otáčkoměru to jde na 3ku za jízdy na 7000 otáček vytočit..ale netočím to tam. Točím tak do 6200, víc to nemá smysl. Ale podle grafu z brzdy mi to do 7000 jede jak nic a ani to neztácí výkon. Tak já nevím3 3 Btw. máš ty nebo Dušan ten tlakoměr?
19:59:08
20.05.2010
Karel.
-> Kapřík: je to takovej budík, kterej nasadíš místo svíčky a otočíš motorem (jakoby nastartuješ). Jako 7000otáček nemůžeš v žádným případě točit, to jsem dneska točil s fábia motorem co má Dušan, ale 260 nikdy4 Respektive jo, ale to ten motor ničíš akorát a vůbec to nejede! Kdes byl na brzdě vlastně?
19:56:12
20.05.2010
havlik
-> Kapřík: ale aspon si nedopadl jako jeden "závodník" co furt tvrdil že má 110koní a když ho změřili měj 85:)
19:50:33
20.05.2010
Kapřík
-> havlik: měl jsi recht soudruhu3
18:48:51
20.05.2010
havlik
Kapřík 20.05.10 17:48:05 napsal:

že já sem tam vůbec jezdil3 3 3 teď mám akorát

nasazenýho brouka v hlavě3
dobře ti tak3 3
17:48:05
20.05.2010
Kapřík
že já sem tam vůbec jezdil3 3 3 teď mám akorát nasazenýho brouka v hlavě3
17:41:30
20.05.2010
Kapřík
-> Tuner#2: no zkusím změřit tlaky motoru. Pokud budou tlaky vpořádku (jako že musí, je to novej motor), je tu jediná varianta nějaký divný měření. Porovnávám-li s tebou, není možný aby tam byly tak velký rozdíly. Zvlášť když ten motor "jede"..
17:39:05
20.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík: Jak říkám je to nějaký divný měření a vůbec nesedí graf a průběh otáček a s 265tkou těžko můžeš mít vrchol v 6000rpm to je blbost. Udělej si výlet do Blavy kde měří Gemini to je značková kvalitní brzda a nebo k nám na západ a můžem to porovnat přímo na stejné brzdě :-))
upraveno 2x, naposled 20.05.2010 17:40:07
17:29:03
20.05.2010
Kapřík
Co jsem se ho ještě ptal jestli vůbec měl daný "plný plyn". Protože jak všichni víme, tak plynový pedál jde lehce, pak je jakoby konec, musí se přimáčknou aby se otevřela druhá komora... ale na to mi tvrdil že určitě. Na tohle jsem se ptal hned po měření
17:25:49
20.05.2010
Kapřík
Tuner#2 20.05.10 17:10:29 napsal:

→ Kapřík: Jenže posunutím grafu, respoktive špatným

„startem“ vyjdou špatné hodnoty. Já měl 3 měření +/- stejný a

jedno úplně odlišně a bylo to tím že začal v cca. 1300rpm a ne

v 1000 a už to bylo celý posunutý, že jsem měl výkon sice ve

„větších otáčkách“ ale menší hodnoty.
zajímavý poznatek. Na druhou stranu pán prováděl 2 měření. Všechno měřil dvakrát. Ale papír jsem dostal jen jeden. Tak otázkou je jestli se to nějak průměrovalo nebo čert ví co..

Je to divné. Předtím jsme tam měl sériový motor a teď tento. A rozdíl je to diametrálně odlišný. Proto mi ty hodnoty krouťáku prostě nesedí.. Přece snad není možné aby měl motor nárust výkonu 11 KW oproti sérii ale krouťák zůstal stejný8
17:10:29
20.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík: Jenže posunutím grafu, respoktive špatným "startem" vyjdou špatné hodnoty. Já měl 3 měření +/- stejný a jedno úplně odlišně a bylo to tím že začal v cca. 1300rpm a ne v 1000 a už to bylo celý posunutý, že jsem měl výkon sice ve "větších otáčkách" ale menší hodnoty.
upraveno 1x, naposled 20.05.2010 17:11:08
17:08:14
20.05.2010
suri
-> Tuner#2: bohvie či tá vačka nemá byť pootočená na klinku ako máš aj ty ,v podstate má ME len jednu vačku ale naladí ju klinkom do konkrétneho motora , inak ten Mk je ozaj hrozný toľko má sériový motor 40kw felicia akurát o 2000 otáčok nižšie ...
Extreme Tyres