Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

14:01:26
09.09.2009
MiroJ
-> minno: -> Kapřík: dakujem za odpovede ...4
08:20:56
08.09.2009
minno
-> MiroJ: odpoviem ti aj ja, nech to mas potvrdene :) novy motor v prvej kilometrovej faze nejde pekne plynulo, nejde hladko vo vsetkych otackach a pokial ides do nejakeho strmsieho kopca, ma tendenciu prehrievat sa....
01:08:38
08.09.2009
Kapřík
-> MiroJ: psal jsem ti SZ4
22:29:47
07.09.2009
MiroJ
-> Kapřík: ahoj , mozem ta poprosit , vedel by si sa podelit zo skusenostami , pocitmi , postrehmi zo zabehu ? ako sa motor choval prvych par km , ci nebol nejak roztraseny , alebo siel hladko vo vsetkych otckach a tak , alebo to malo tendenciu trochu trhat ... postaci aj SZ, dakujem ...
15:18:14
07.09.2009
Kapřík
-> Karel.: tenhle víkend nemůžu. Máme tu u nás Hody...takže bude moc alkoholu a burčáku1
14:40:19
07.09.2009
Karel.
-> Kapřík: hele a co tenhle víkend Olomouc? my tam jedem s Peťanem4
13:47:27
07.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: jojo vím, ale Vyškov jsem zrušil. Místo něj pojedu na Škoda sraz Želiv. Mám to stejně daleko jako Vyškov a aspoň tam budou jen škodovky4
13:43:16
07.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: 18.9. je vyškov 4
13:25:59
07.09.2009
Kapřík
-> SOMALECEK (martin120): souhlasím s Karlem. Dalo by se, ale lepší je když se bude AOS motat kolem Brna. Kdyby měl někdo nějaký problém nebo bůhvíco, tak aby nebyl tak daleko..4

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ahoj, nene tam se nechystám. Mám toho teď v září dost, takže musím pošetřit peníze. Za dva týdny se chystám na sraz Želiv a pak asi do Brna na Renocar a pak bude Jihomoravák4
11:57:22
07.09.2009
Karel.
-> SOMALECEK (martin120): to dalo, ale když si vezmeš, že tu jsou i lidi co jedou z dáílky, tak si myslím, že tam hraje roly každej km navíc. Navíc by se to komplykovalo, než by se dostalo nazpátek, než odjedeš sprinty, nesmysl4
09:48:06
07.09.2009
OndraKrupi
hele nechceš jet na MS sraz??? viz fórum 2 movavskoslezský
09:21:33
07.09.2009
SOMALECEK (martin120)
dalo by se přesunout AOSkou
08:52:57
07.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: no je a není. Na přesun aut ze srazu je to daleko8

-> SOMALECEK (martin120): no koukej makat. Sraz je už za chvíli4 Asi jsi té svářečce moc nakládal. Musíš na ni jemněji4
07:25:56
07.09.2009
SOMALECEK (martin120)
V brně je cokoliv normálního problém co se týče dopravy. Doufám že do srazu stihnu dodělat auto, tenhle víkend jsem toho moc neudělal, shořel mi tranzistor na posuvu u COčka :-(
12:03:44
06.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: to není zas tak daleko :-)
09:48:36
06.09.2009
Kapřík
-> Karel.: jasný, já to chápu že to v Brně není jednoduchý. Sprint by bezrproblémů šlo udělat u nás. Jsou tu 2 letiště o délce kolem 500 m a bezproblémů propůjčitelné4 Ale to je od Brna 30 km a to je daleko6
16:53:09
05.09.2009
Karel.
-> Kapřík: sprint nebude, kde to chceš dělat? Jen tak něco nenajdeš, jinak by se to muselo hlásit a to by stálo love a love8
22:25:03
30.08.2009
Kapřík
-> minno: taky bych byl rád za sprint. No třeba nás kluci překvapí. Každopádně taková dlouhá cesta jakou jste absolvovali musela být vážně super. Je to jak píšeš. Mít motor po GO je opravdu moc dobrá věc. Člověk ví, že se na něj může spolehnout. To je taky hlavní důvod proč jsem GO dělal. Teď už to snad bude jen jezdit a jezdit.

Se zapalováním už problémy nemám. Příčinou byla vadná ETZ. Problém se občas náhodně opakoval. Sehnal jsem tedy jinou starší ETZ, vyměnil a je pokoj. Auto startuje na brnk, všechno funguje jak má. Je to perfektní. Teď jsem konečně spokojen. Nápravy jsou obě perfektní, to stejné tlumiče, pružiny atd. Motor je super, převodovka nová, bolavá rezavá místa vyvařeny. Takže už jen jezdit a jezdit...4

Koukej do Jihomoraváku nějakou tu ženu ulovit4
22:15:13
30.08.2009
minno
-> Kapřík: jj šprint viem že nezvykne bývať, ale keby bol, nebolo by zlé... :) Pretože tohtoročný typický hrocháčsky šprint bol trochu nevydarený kvôli tomu že šprintoval každý solo....:(

To áno, škodovka je perfketne spoľahlivá, mám z toho fakt ohromnú radosť, keď to má človek všetko porobené a vie čo má v akom stave, stačí vziať pár ND so sebou pre istotu a zájde s tým autom aj na koniec sveta...Síce to moje sa už pomaly ale isto čo sa týka plechariny ide rozpadnúť, ale na plechy a lak to nejazdí :) A mať v škodovke motor po riadnej generálke je fakt veľká výhoda, hlavne na takéto dlhé cesty. Nežerie to olej, nežerie to vodu, nevarí to, len sadneš a jazdíš. Teraz na tých cestách talianskom som bol neskutočne rád tomu, ako perfektne fungovalo chladenie. Sme fakt dlhý čás trávili jazdami v mestách, kolóny, zápchy, vonku horúčavy 35 stupňov. Teplota vody stúpla na 90-95, čidlo zaplo ventilátor, a teplota šla hneď po chvíli krásne dole, ochladilo to na 80 st. a po ďalšom ohriatí znova ventilátor a takto dookola :) radosť sledovať teplomer :)



A čo tvoje zapalko? Po oprave už nie sú problémy?



btw. priateľku nemám, ale tak do jihomoraváku človek nikdy nevie čo sa ešte stane :)
upraveno 1x, naposled 30.08.2009 22:17:08
21:33:03
30.08.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: čau čau, díky za odkaz4 Polský Beskydky už se mi moc nelíbí a vidět je v nich totální kulový. A právě tenhle styl zrcátek se mi líbí o poznání víc. Omrknu je u tebe ve VYškově (pokud pojedu) a pak se kdyžtak rozhodnu pro změnu4
upraveno 1x, naposled 30.08.2009 21:33:21
Extreme Tyres