skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis:
Motor:
- blok 742.136, kompletně vyčištěn
- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI
- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg
- řemenice odlehčena na cca 720g
- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm
- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm
- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...
- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)
- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího
- svody omotané páskou ThermoTec
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60
- palivové čerpadlo Facet
- provoz min. N98 - většinou 100okt.
- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena
- svíčky NGK BCPR7ES
- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM
Úpravy 2012:
- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80
- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)
Převodovka a spojka:
- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr
- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)
- olej Paramo Gyrol 80W90
- spojka odpružená 190mm z TAZ1500
- přítlačný talíř SACHS
Podvozek
- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock
- ostřejší řízení (od Sakyho)
- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm
- podložky pod koly 20mm
- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock
- podložky pod koly 23mm
- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13
Úpravy 2012:
- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů
- stabilizátor 20mm
- tvrdé uložení ramen a řízení
- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm
- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm
- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,
- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13
Brzdy:
- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm
- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,
- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H
Úpravy 2012:
- hydraulická ruční brzda
- upravené brzdové desky LADA
Karoserie:
- kompletně vyvařená
- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů
- nová podlaha
- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky
- nové zadní lemy a vnější část podběhů
- nové dveře, kapoty a čela
- nový lak - 8180 červená rallye
- nové přední okno se zeleným pruhem
- střešní okno
- plastové podběhy, zástěrky předních kol
Interiér:
- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()
- zadní sedačky původní, béžové
- přední sedačky béžové z rapida
- koberec šedý ze Š125L
Úpravy 2012:
- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP
Elektrika:
- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů
- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé
- příprava na přední mlhovky
- centrál + alarm
- baterka přesunuta do kufru
Plánuji:
- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil
Motor:
- blok 742.136, kompletně vyčištěn
- kliková hřídel + ojnice z Felicie MPI
- setrvačník MPI odlehčený na cca 5.8kg
- řemenice odlehčena na cca 720g
- T písty 77mm + přehonované vložky -> objem 1341ccm
- vačková hřídel 278/270°, zdvihy 6,9/6,7mm
- hlava MPI -97 (8mm ventily, válcové pružiny) v kompletní úpravě GR - zvětšené a slícované kanály, upravená vodítka ventilů, vyleštěno, sníženo, ...
- sací potrubí 742.136 - zvětšené a slícované kanály (GR)
- výfuk - svody 4-1 a nerezový příčný výfuk od B. Krejčího
- svody omotané páskou ThermoTec
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/180, 2.st. 165/140, volnoběh 60
- palivové čerpadlo Facet
- provoz min. N98 - většinou 100okt.
- zapalovaní - bezkontaktní s upravenou charakteristikou odstředivé regulace, podtlaková regulace nezapojena
- svíčky NGK BCPR7ES
- olej plně syntetický Q8 Formula F1 - SAE 10W50, API SM
Úpravy 2012:
- vačková hřídel 296/296°, zdvihy 7,5/7,5mm
- karburátor EDSR T613 difuzory 23/27mm, nucené otevírání 2. komory, osazení (tr./vzd.): 1.st - 130/170, 2.st. 170/140, volnoběh 80
- kontakní zapalování - upravená odstředivá regulace (Urbi)
Převodovka a spojka:
- převodovka 5q/SP 4.22, nová ložiska, zrušený a zaslepený převod pro rychloměr
- příprava pro snímač otáček setrvačníku a pro snímač rychlosti (z poloosy)
- olej Paramo Gyrol 80W90
- spojka odpružená 190mm z TAZ1500
- přítlačný talíř SACHS
Podvozek
- přední náprava - původní po kompletní GO, vyztužena podle L/A, pružiny 220mm/80kN (Tuner2), rozpěra mezi tlumiči, tlumiče GAZ shock
- ostřejší řízení (od Sakyho)
- upraveny odklony na 0°, sbíhavost 1,4mm
- podložky pod koly 20mm
- zadní náprava - podélná i úhlová ramena vyztužena podle L/A, pružiny z kyvadlove nápravy, tlumiče GAZ shock
- podložky pod koly 23mm
- disky kol KN Apollo + pneu 175/60 R13
Úpravy 2012:
- přední náprava - upravené odklony kol, záklony rejdových čepů
- stabilizátor 20mm
- tvrdé uložení ramen a řízení
- geomterie: odklony -1°30', záklony cca 6°, sbíhavost 1,5mm
- upravená rozteč na 4x100mm, podložky 8mm
- zadní náprava - podložky 32mm pro změnu rozteče na 4x100mm,
- disky kol BBS Mahle + pneu Toyo R888 185/60 R13
Brzdy:
- vepředu - rozšířené 4p třmeny + chlazené kotouče 247x20mm
- vzadu - duralové 4p třmeny + kotouče 259x9.5mm,
- HBV 19mm, rozvody originál Š130 - zapojení T-H
Úpravy 2012:
- hydraulická ruční brzda
- upravené brzdové desky LADA
Karoserie:
- kompletně vyvařená
- nové prahy, výztuhy a části vnitřních prahů
- nová podlaha
- nové přední blatníky, vršky podběhů a Psloupky
- nové zadní lemy a vnější část podběhů
- nové dveře, kapoty a čela
- nový lak - 8180 červená rallye
- nové přední okno se zeleným pruhem
- střešní okno
- plastové podběhy, zástěrky předních kol
Interiér:
- původní béžové tapece (bohužel lehce poškozené :()
- zadní sedačky původní, béžové
- přední sedačky béžové z rapida
- koberec šedý ze Š125L
Úpravy 2012:
- anatomy Sparco Sprint + pásy OMP
Elektrika:
- dána do pořádku po mnoha zásazích od předchozích majitelů
- přidána druhá pojistkovka (8 pojistek bylo opravdu málo :)) a několik relé
- příprava na přední mlhovky
- centrál + alarm
- baterka přesunuta do kufru
Plánuji:
- dokončit tu elektronickou hitparádu co jsem započal :)) - nějaký tachometr by se občas i hodil
jack51/136GL - komentáře:
11:00:14
22.10.2011
22.10.2011
COL
-> Marcius: No jasne. Ale u mne vsechny ty udaje chodi v digitalni forme. Na puvodni vstupy se to prepne jen v nouzi, kdyz nejsou z nejakeho duvodu k dispozici.
07:49:18
22.10.2011
22.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> COL: vcera jsem s tim jel 20km a fakt super, jak v novym autě ta rucicka ... jo je to barbarství, neřídit všechno jednočipem... ale já jsem si řekl, že funkce tachometru i otáčkoměru se měnit nebudou, tak není důvod je neudělat jako samostatné bloky a jednočipu přenechat důležitější funkce. stejně zjišťuju, že zase tolik toho sledovat nepotřebuju.
17:30:25
21.10.2011
21.10.2011
COL
Jenze LM2917 jde nastesti zapojit jako rizeny zdroj napeti...
Ja bych PWM z MCU vzal pres RC clanek (bud jeden, nebo dva za sebou) a vystup pustil pres sledovac s OZ na indikator. Pokud bych chtel mit super fajnovost, udelal bych do toho stupne s OZ nejakou castecnou kompenzaci dynamiky indikatoru...
Ja bych PWM z MCU vzal pres RC clanek (bud jeden, nebo dva za sebou) a vystup pustil pres sledovac s OZ na indikator. Pokud bych chtel mit super fajnovost, udelal bych do toho stupne s OZ nejakou castecnou kompenzaci dynamiky indikatoru...
17:00:07
21.10.2011
21.10.2011
COL
-> jack51:
Ja mam sdileni podobne CSMA/CD. Proste, kdyz se nevysila, jednotka muze zacit vysilat, pokud dojde ke kolizi, kazda jednotka, ktera ji zjisti udela na sbernici "jam" a od nej se po nahodnem intervalu zase zacne komunikovat. Ja jsem nechtel MS, protoze tam je jedna jednotka desne zatizena komunikaci, kterou casto vubec nepotrebuje (kdyz ma treba dojit k vymene dat mesi S a S) a zaroven je celek na ni zcela odkazany. A nejakej multimaster jako token ring apod. s dynamickym zaclenovanim pripojenych jednotek je zbytecny moloch. Informace prenasim s podobnou filozofii jako ma CAN - jednotky vysilaji pakety s ID a daty. Vsichni je prijimaji a kdo ma o dane ID zajem, zpravu zpracuje. Akorat misto CANovske arbitrace je pouzit vyse popsany princip. Jde nad tim udelat i nejaky virtualni dynamicky point-point protokol, ale to jsem zatim nepotreboval. Momentalne je v aute 6 MCU.
Ja mam sdileni podobne CSMA/CD. Proste, kdyz se nevysila, jednotka muze zacit vysilat, pokud dojde ke kolizi, kazda jednotka, ktera ji zjisti udela na sbernici "jam" a od nej se po nahodnem intervalu zase zacne komunikovat. Ja jsem nechtel MS, protoze tam je jedna jednotka desne zatizena komunikaci, kterou casto vubec nepotrebuje (kdyz ma treba dojit k vymene dat mesi S a S) a zaroven je celek na ni zcela odkazany. A nejakej multimaster jako token ring apod. s dynamickym zaclenovanim pripojenych jednotek je zbytecny moloch. Informace prenasim s podobnou filozofii jako ma CAN - jednotky vysilaji pakety s ID a daty. Vsichni je prijimaji a kdo ma o dane ID zajem, zpravu zpracuje. Akorat misto CANovske arbitrace je pouzit vyse popsany princip. Jde nad tim udelat i nejaky virtualni dynamicky point-point protokol, ale to jsem zatim nepotreboval. Momentalne je v aute 6 MCU.
21:59:32
20.10.2011
20.10.2011
darabos
ja som vsadil na servomotorceky
21:56:37
20.10.2011
20.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> jack51: jak jsem psal, mam pro budiky udelane analog. prevodniky s obvody LM2917N a ručička se mi nehoupe... ale potvrzuju, že čistým PWM z atmegy se tak ustalovala pomaleji...
20:38:56
20.10.2011
20.10.2011
jack51
-> COL: No bude pristrojovka a 2 jednotky - jedna v palubce pro sber signalu kontrolek, do budoucna snad i mereni vnejsi teploty, pripadne ovladani nejakych rele - sahara, svetla, no a druha bude vzadu u motoru - ta bude met na starosti mereni otacek, rychlosti, teploty a tlaku oleje a do budoucna snad i rizeni predstihu.
Komunikovat tedy po RS485 budou 3 MCU, takze to snad stihat bude. Rizeni chci resit systemem master/slave - jednotka v palubce bude master a jednotka u motoru + pristojovka budou slave - takze te komunikace bude trosku vic vlivem dotazovani jestli neco nechcou :)).
K tem indikatorum - diky za radu - to houpani raficky me prave docela stve - napajim to z RC clanku ale planoval jsem mezi kondenzator a vlastni system vradit ochranny rezistor, tak, aby maximalni vychylka systemu odpovidala maximalni hodnote na PWM generatoru (tedy 5V na vystupu RC clanku) - to tlumeni jsem si nejak neuvedomil, takze ten rezistor bude v tom pripade lepsi vypustit a radsi si to hlidat softwarove - ale to mam strach, at nejakou chybou ten system neodprasknu.
Komunikovat tedy po RS485 budou 3 MCU, takze to snad stihat bude. Rizeni chci resit systemem master/slave - jednotka v palubce bude master a jednotka u motoru + pristojovka budou slave - takze te komunikace bude trosku vic vlivem dotazovani jestli neco nechcou :)).
K tem indikatorum - diky za radu - to houpani raficky me prave docela stve - napajim to z RC clanku ale planoval jsem mezi kondenzator a vlastni system vradit ochranny rezistor, tak, aby maximalni vychylka systemu odpovidala maximalni hodnote na PWM generatoru (tedy 5V na vystupu RC clanku) - to tlumeni jsem si nejak neuvedomil, takze ten rezistor bude v tom pripade lepsi vypustit a radsi si to hlidat softwarove - ale to mam strach, at nejakou chybou ten system neodprasknu.
18:41:16
20.10.2011
20.10.2011
COL
-> jack51:
A s cim ti ta pristrojovka komunikuje po te rs485? Ja na ni mam vsechny MCU v aute a pomalu to prestava stacit... jedu s ni na 57600, protoze jsem nechtel vsechny MCU zatezovat prilis castymi vylety do obsluhy intka od seriaku. Ale uz mam v priprave jednotku, ktera bude mit i CAN, takze casem asi budou ty sbernice 2. MCU mam bud ATmega128 nebo AT90CAN128.
Jakym zpusobem resis na te tve 485 sdileni sbernice?
Ty magnetoelektricke indikatory napajej ze zdroje napeti s malym vnitrnim odporem, ponevadz to soucasne slouzi jako tlumeni, jinak by rucicka litala jako splasena - podobne jako na otackomeru, kde se pri rychle zmene polohy kyve priserne dlouho kolem - a to jen proto, ze ten kun, co to vymyslel, napojil netlumeny system indikatoru na rizeny proudovy zdroj (ktery ma z principu temer nekonecny diferencialni odpor) v MAF115.
A s cim ti ta pristrojovka komunikuje po te rs485? Ja na ni mam vsechny MCU v aute a pomalu to prestava stacit... jedu s ni na 57600, protoze jsem nechtel vsechny MCU zatezovat prilis castymi vylety do obsluhy intka od seriaku. Ale uz mam v priprave jednotku, ktera bude mit i CAN, takze casem asi budou ty sbernice 2. MCU mam bud ATmega128 nebo AT90CAN128.
Jakym zpusobem resis na te tve 485 sdileni sbernice?
Ty magnetoelektricke indikatory napajej ze zdroje napeti s malym vnitrnim odporem, ponevadz to soucasne slouzi jako tlumeni, jinak by rucicka litala jako splasena - podobne jako na otackomeru, kde se pri rychle zmene polohy kyve priserne dlouho kolem - a to jen proto, ze ten kun, co to vymyslel, napojil netlumeny system indikatoru na rizeny proudovy zdroj (ktery ma z principu temer nekonecny diferencialni odpor) v MAF115.
13:22:02
20.10.2011
20.10.2011
jack51
-> Marcius: Vidim, ze do toho jdes "po hlave" :) - vstrikovani je hezka myslenka, taky jsem si s ni pohraval, ale pak jsem si radsi zakazal a dobre jsem udelal - budu rad kdyz zvladnu doresit to co resim ... :))
Osicky budiku jsou origo - neprodluzovane - nejak to jeste vyslo :).
Osicky budiku jsou origo - neprodluzovane - nejak to jeste vyslo :).
13:17:41
20.10.2011
20.10.2011
jack51
-> COL: Diky za pochvalu - akorat spis pokus o dalsiho stavitele budiku .
Tvoje pristrojovka je fakt nadherna profi prace , ja to mam takovy amatersky "bastl" - navic s chybama jak tak postupne zjistuji .
Jinak rucickama tocim pomoci pristroju z otackomeru - teplota a plalivo z PALu a rychlost a otacky jsou z LUMELu - docela dost upravene - aby se tam nejak srovnali s displejema. Krokace by byly urcite lepsi - ale nemel jsem s nema zkusenost, nedarilo se me ani nic rozumnyho sehnat a navic nevim jak se resi referencni poloha, tak jsem to nakonec vzdal a vydal se cestou klasiky + PWM.
Osazeni mam taky 2xAVR, komunikaci resim rovnez pres RS485, okolni osvetleni mam v priprave, ale zatim se tim moc nezatezuji - to bude az mozna nekdy tresnicka na dortu :). Zpetnou kompatibilitu se Skoda zapojenim jsem neresil vubec - budou k tomu dalsi 2 jednotky pro zpracovani signalu a poslani po RS485 do budiku.
Tvoje pristrojovka je fakt nadherna profi prace , ja to mam takovy amatersky "bastl" - navic s chybama jak tak postupne zjistuji .
Jinak rucickama tocim pomoci pristroju z otackomeru - teplota a plalivo z PALu a rychlost a otacky jsou z LUMELu - docela dost upravene - aby se tam nejak srovnali s displejema. Krokace by byly urcite lepsi - ale nemel jsem s nema zkusenost, nedarilo se me ani nic rozumnyho sehnat a navic nevim jak se resi referencni poloha, tak jsem to nakonec vzdal a vydal se cestou klasiky + PWM.
Osazeni mam taky 2xAVR, komunikaci resim rovnez pres RS485, okolni osvetleni mam v priprave, ale zatim se tim moc nezatezuji - to bude az mozna nekdy tresnicka na dortu :). Zpetnou kompatibilitu se Skoda zapojenim jsem neresil vubec - budou k tomu dalsi 2 jednotky pro zpracovani signalu a poslani po RS485 do budiku.
13:03:33
20.10.2011
20.10.2011
jack51
Dekuji vsem za pochvalu :). Doufam, ze vyvoj zdarne dokoncim - v minulych dnech jsem zjistil jeden zasadni problem v zapojeni - snad se me to podari nejak elegantne vyresit "prodratovanim"
. No a vcera jsem rozchodil displeje a hned me to odeslo - zavrsil jsem to prehmatem a naslednym "odprasknutim" LCD displeje .
18:26:26
19.10.2011
19.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> jack51: ještě co tak koukám, tak ty máš prodlouženy osky ručiček ?
07:49:48
19.10.2011
19.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> COL: třeba časem... zatím mi postačí ty lumelácký indikátory , špatný vůbec nejsou, akorát jsou velký a náchylný na "úraz"
13:12:13
18.10.2011
18.10.2011
COL
-> Marcius:
to si myslim, ze nedaji. Tenhle kulaty typ je asi starsi, pak jsem videl uz jen takove plossi, co maji uvnitr snek, tohle ma koleckovy prevod asi 1:30 nebo tak nejak. Ten kulaty typ se mi spis hodil. Treba by se dala sehnat nejaka romlacena pristrojovka za rozumny peniz... Z ceho konkretne jsou ty moje, nevim. Krokace maji ale jednu zasadni nevyhodu musi se jim nejak vyresit referencni poloha.
to si myslim, ze nedaji. Tenhle kulaty typ je asi starsi, pak jsem videl uz jen takove plossi, co maji uvnitr snek, tohle ma koleckovy prevod asi 1:30 nebo tak nejak. Ten kulaty typ se mi spis hodil. Treba by se dala sehnat nejaka romlacena pristrojovka za rozumny peniz... Z ceho konkretne jsou ty moje, nevim. Krokace maji ale jednu zasadni nevyhodu musi se jim nejak vyresit referencni poloha.
12:52:15
18.10.2011
18.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> jack51 13.10.11 20:30:55: covece jaka prasarna, to máš úplně luxusně udělaný... no prosvícený stupnice jsem udělal na zkoušku a ve finální verzi je taky aplikuju.... turbo je mazec, akorat to nefunguje přes zimu to musím vyřešit ... asi karbec doplním o přídavnej vstřikovač a s AVRkem jeho řízení... tady už se nabízí udělat rovnou stříkačku
-> COL: paráda... nedají se ty krokáče koupit zvlášť ? protože kupovat třeba celou přístrojovku z golfa 4 jen pro motorky je neefektivní... to už by bylo lepší vzít i celou palubku z G4ky se vším všudy a vepchat do rapida ..
-> COL: paráda... nedají se ty krokáče koupit zvlášť ? protože kupovat třeba celou přístrojovku z golfa 4 jen pro motorky je neefektivní... to už by bylo lepší vzít i celou palubku z G4ky se vším všudy a vepchat do rapida ..
01:27:26
18.10.2011
18.10.2011
COL
Ha...! dalsi stavitel budiku, hezka prace a pekna BM640 v pozadi.... Cim to tocis tema rucickama? to jsou vyndane indikatory z otackomeru? Ale prijde mi to nejake mensi....
Ja provozuji uz nejaky cas tohle:
skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali?got opost=1...
Odkaz nejak nechodi :o/
tak je to na tomhle listu: skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali?pof fset=70...
Jinak 2xAVR, 3+1 x krokac (z VW/Skoda kombiku), rs485, snimani okolniho svetla a rizeni jasu, az na dvojite stupnice u malych budiku seriovy vzhled - bohuzel jsem zatim nesehnal displej padnouci do vyrezu v tachometru, tak je tam furt mechanicky. Stit je zamenny s originalnim stitem vcetne puvodnich konektoru - takze pri osazeni do jakehokoliv serioveho auta vse zakladni funguje stejne jako na seriovem stitu.
Ja provozuji uz nejaky cas tohle:
skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali?got opost=1...
Odkaz nejak nechodi :o/
tak je to na tomhle listu: skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali?pof fset=70...
Jinak 2xAVR, 3+1 x krokac (z VW/Skoda kombiku), rs485, snimani okolniho svetla a rizeni jasu, az na dvojite stupnice u malych budiku seriovy vzhled - bohuzel jsem zatim nesehnal displej padnouci do vyrezu v tachometru, tak je tam furt mechanicky. Stit je zamenny s originalnim stitem vcetne puvodnich konektoru - takze pri osazeni do jakehokoliv serioveho auta vse zakladni funguje stejne jako na seriovem stitu.
20:05:14
14.10.2011
14.10.2011
krtik
-> jack51: vypadá to velmi dobře . Moc neznám hranatý budíky, ale hádám, že vnitřnosti z budíků origo zůstaly nebo aspoň zůstal princip ovládání pohybu ručky, jako má Marcius?
20:37:37
13.10.2011
13.10.2011
jack51
... Ale nejvetsi radost mam s osazeni tohodle IO - rozmer cca 10x9mm :)) (bude to krasny mix klasickych a SMD soucastek :))
Ovsem vysledek celeho projektu stale nejisty a v nedohlednu :(
Ovsem vysledek celeho projektu stale nejisty a v nedohlednu :(
20:33:55
13.10.2011
13.10.2011
Péďa17
-> jack51: