skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:49:47
23.06.2015
23.06.2015
Eidy
-> MOLSO: Baže. Copak, nestíháš?
09:47:37
23.06.2015
23.06.2015
MOLSO
-> Eidy: to je uz buduci vikend ?
09:36:02
23.06.2015
23.06.2015
Eidy
Když už jsi nebyl v Běšinech, tak co ten Pohofest? Příští víkend?
12:05:46
21.06.2015
21.06.2015
T
-> Milan 136: : uvidíme, až to projedu, tak budu moudřejší a dám vědět
11:02:08
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> T: ja mysle jako od nekoho, ne kupovat :-D
Jinak u Tebe spis hlavne aby to jezdilo a neobjevily se nejaky dalsi nasledky ty podlozky. Ale snad ne, kdyz to ma tlaky. To by se tam neco pokazilo hned
Jinak u Tebe spis hlavne aby to jezdilo a neobjevily se nejaky dalsi nasledky ty podlozky. Ale snad ne, kdyz to ma tlaky. To by se tam neco pokazilo hned
10:57:00
21.06.2015
21.06.2015
T
-> Milan 136: : dokud je vzorek, tak se nic zkoušet nebude
10:46:30
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> T:
třeba by to fakt vypadalo divně, chtělo by to zkusit
třeba by to fakt vypadalo divně, chtělo by to zkusit
10:45:00
21.06.2015
21.06.2015
T
-> Milan 136: :
21:34:09
20.06.2015
20.06.2015
Milan 136
-> T: tak je aspoň víc nafoukni
21:08:47
20.06.2015
20.06.2015
T
-> minno: : díky pane
-> Mates: , -> Milan 136: : počasí a jak psal Nwkt...ale snad to bude Ok, jen konečně počasí a kapku času n projetí
-> Tuner#2: : tam píšou samou kravinu taky
-> Deacon: : profil je supééér
-> Mates: , -> Milan 136: : počasí a jak psal Nwkt...ale snad to bude Ok, jen konečně počasí a kapku času n projetí
-> Tuner#2: : tam píšou samou kravinu taky
-> Deacon: : profil je supééér
20:51:42
20.06.2015
20.06.2015
Milan 136
-> Nwkt: ale zase ji to vyplivlo, takzetakze snad ok :)
20:47:57
20.06.2015
20.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 20.06.15 20:47:06: Ne a popravdě byl jsem rád, že jsem auto nestihnul, to by nebyla moc pěkná premiéra.
20:47:48
20.06.2015
20.06.2015
Nwkt
-> Deacon: Jj. technikou. sežralo mu to podložku. Viz problémy se svíčkou níže
20:47:06
20.06.2015
20.06.2015
Deacon
-> Tuner#2: A tvrzení se potvrdilo ale u Téčka jeho neúčast byla zaviněná něčím jiným, ne?
20:42:02
20.06.2015
20.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Na FB psali, že auto se deštěm nerozpustí
20:38:28
20.06.2015
20.06.2015
Mates
-> Deacon: To bylo , takový na Běšinech jsem ještě nezažil, pořád jsem zatahoval okna a zavíral kapotu
20:28:18
20.06.2015
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon: :-D
20:17:42
20.06.2015
20.06.2015
Deacon
-> Milan 136: Ale ten profil..
20:13:31
20.06.2015
20.06.2015
Milan 136
-> Deacon:
-> T: auto krásný, ale v kempu chybělo
-> T: auto krásný, ale v kempu chybělo
20:12:29
20.06.2015
20.06.2015
Deacon
-> Mates: Počasí bylo suprový