skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
hledám někoho kdo vaří hliník...pozeptám se po okolí,ale raději rozhazuji sítě i tady
nesvítí brzdovky....to může být jedině čidlo na válci nebo co jiného ?
eventuelně jak ho změřit? mělo by být sepnuté a tím propojené konektory při brzdění, že ?
jinak teda ještě podvál....tyhle drobnosti a já můžu :-)
eventuelně jak ho změřit? mělo by být sepnuté a tím propojené konektory při brzdění, že ?
jinak teda ještě podvál....tyhle drobnosti a já můžu :-)
-> Antony: : dík ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: písní stepanovi, má tu nabídku v článcích ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
potřeboval bych ovál 40 x 44 mm 8 ks o tloušťce 3 mm
kdyby někdo měl možnost...ideálně osobní předání nebo pošta v nejhorším....kontakt tady nebo sz, dík
kdyby někdo měl možnost...ideálně osobní předání nebo pošta v nejhorším....kontakt tady nebo sz, dík
-> vhml: , -> Tuner#2: : nojo tady na té profilovce je to vidět hodně,asi by to sneslo teda, no
tak uvidíme, jestli to stihnu do Mostu nebo až po...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
tak uvidíme, jestli to stihnu do Mostu nebo až po...
-> T 07.09.15 15:46:12: NZ jsem rád, že se líbí a jinak ten zadek jak jsi odlehčil o chladič bych trochu flexou skopnul
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> T 07.09.15 15:46:12: nemáš to vzadu nějaký vejš?
letos jsem toho moc nenavštívil :-/ ikdyž jezdím alespoň se projet jen tak :-)
tak jsem rád, že mám letos konečně první kloudné fotky, tak jsem je nahrál...
dík Honzovi![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
tak jsem rád, že mám letos konečně první kloudné fotky, tak jsem je nahrál...
dík Honzovi
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> T: Můj koutouč vypadal po zajetí stejně a studený brzdy s destičkama DS2500 mám taky takový "jalovější". S ohřátím je účiněk lepší než serie. Nevýhodou je, že v normálním provozu málokdy dost ohřeješ brzdy.
-> vhml: : vypadá to, že takový případ by to být neměl, takže to bude snad Ok :-)
-> T 16.07.15 10:40:07: kdybys je upekl tak to na povrchu udělá takovou lesklou sklovatou vrstvu co moc nebrzdí.
-> Eidy: : jojo 2500...přišlo mi, že jsem to trošku až moc zajížděl
ale brzdí to, takže by to mělo být OK...pokud bych to moc pos...l, tak by to asi nebrzdilo, ne ?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> T: A cože tedy? DS2500? S dvoutisícovkama mi to přišlo taky takový.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
včera jsem se pokoušel zajet nové destičky...tak snad jsem je nepřepálil hned na začátku :-/ :-D
moc jsem s tím nenajel zatím,ale pocitově jsou takové trošku "jalovější" studené a po zahřátí je ten rozdíl mnohem znatelnější než u ATE a mají rychlejší nástup....více ukáže okruh![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
moc jsem s tím nenajel zatím,ale pocitově jsou takové trošku "jalovější" studené a po zahřátí je ten rozdíl mnohem znatelnější než u ATE a mají rychlejší nástup....více ukáže okruh
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> T: Ten co jsem vážil je 30mm i s hlavou.Ale předělal jsem uchycení dveří na M8.
-> Eidy: : nojo, ale asi na něco většího, než je tohle, že ?
-> Bedřich: : a délka šroubu ? kouknu na to, ať vim, jakej jsi šílenec
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Bedřich: : a délka šroubu ? kouknu na to, ať vim, jakej jsi šílenec
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: Na 7g jsem se dostal u jednoho 8,8 šroubu u dveří. :)
-> T: To je moc hezká kravinka. Jen hezky trénuj. Budeš to potřebovat. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)