skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:05:20
09.11.2015
09.11.2015
T
hledám někoho kdo vaří hliník...pozeptám se po okolí,ale raději rozhazuji sítě i tady
19:38:57
12.10.2015
12.10.2015
T
nesvítí brzdovky....to může být jedině čidlo na válci nebo co jiného ?
eventuelně jak ho změřit? mělo by být sepnuté a tím propojené konektory při brzdění, že ?
jinak teda ještě podvál....tyhle drobnosti a já můžu :-)
eventuelně jak ho změřit? mělo by být sepnuté a tím propojené konektory při brzdění, že ?
jinak teda ještě podvál....tyhle drobnosti a já můžu :-)
20:57:42
08.09.2015
08.09.2015
T
-> Antony: : dík
18:33:46
08.09.2015
08.09.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: písní stepanovi, má tu nabídku v článcích
15:26:55
08.09.2015
08.09.2015
T
potřeboval bych ovál 40 x 44 mm 8 ks o tloušťce 3 mm
kdyby někdo měl možnost...ideálně osobní předání nebo pošta v nejhorším....kontakt tady nebo sz, dík
kdyby někdo měl možnost...ideálně osobní předání nebo pošta v nejhorším....kontakt tady nebo sz, dík
21:55:26
07.09.2015
07.09.2015
T
-> vhml: , -> Tuner#2: : nojo tady na té profilovce je to vidět hodně,asi by to sneslo teda, no
tak uvidíme, jestli to stihnu do Mostu nebo až po...
tak uvidíme, jestli to stihnu do Mostu nebo až po...
18:55:24
07.09.2015
07.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 07.09.15 15:46:12: NZ jsem rád, že se líbí a jinak ten zadek jak jsi odlehčil o chladič bych trochu flexou skopnul
17:17:50
07.09.2015
07.09.2015
vhml
-> T 07.09.15 15:46:12: nemáš to vzadu nějaký vejš?
15:46:12
07.09.2015
07.09.2015
T
letos jsem toho moc nenavštívil :-/ ikdyž jezdím alespoň se projet jen tak :-)
tak jsem rád, že mám letos konečně první kloudné fotky, tak jsem je nahrál...
dík Honzovi
tak jsem rád, že mám letos konečně první kloudné fotky, tak jsem je nahrál...
dík Honzovi
15:35:51
16.07.2015
16.07.2015
Fifa
-> T: Můj koutouč vypadal po zajetí stejně a studený brzdy s destičkama DS2500 mám taky takový "jalovější". S ohřátím je účiněk lepší než serie. Nevýhodou je, že v normálním provozu málokdy dost ohřeješ brzdy.
11:54:57
16.07.2015
16.07.2015
T
-> vhml: : vypadá to, že takový případ by to být neměl, takže to bude snad Ok :-)
10:45:52
16.07.2015
16.07.2015
vhml
-> T 16.07.15 10:40:07: kdybys je upekl tak to na povrchu udělá takovou lesklou sklovatou vrstvu co moc nebrzdí.
10:40:07
16.07.2015
16.07.2015
T
-> Eidy: : jojo 2500...přišlo mi, že jsem to trošku až moc zajížděl ale brzdí to, takže by to mělo být OK...pokud bych to moc pos...l, tak by to asi nebrzdilo, ne ?
07:22:42
16.07.2015
16.07.2015
Eidy
-> T: A cože tedy? DS2500? S dvoutisícovkama mi to přišlo taky takový.
06:04:06
16.07.2015
16.07.2015
T
včera jsem se pokoušel zajet nové destičky...tak snad jsem je nepřepálil hned na začátku :-/ :-D
moc jsem s tím nenajel zatím,ale pocitově jsou takové trošku "jalovější" studené a po zahřátí je ten rozdíl mnohem znatelnější než u ATE a mají rychlejší nástup....více ukáže okruh
moc jsem s tím nenajel zatím,ale pocitově jsou takové trošku "jalovější" studené a po zahřátí je ten rozdíl mnohem znatelnější než u ATE a mají rychlejší nástup....více ukáže okruh
11:48:50
06.07.2015
06.07.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Ten co jsem vážil je 30mm i s hlavou.Ale předělal jsem uchycení dveří na M8.
11:15:38
06.07.2015
06.07.2015
T
-> Eidy: : nojo, ale asi na něco většího, než je tohle, že ?
-> Bedřich: : a délka šroubu ? kouknu na to, ať vim, jakej jsi šílenec
-> Bedřich: : a délka šroubu ? kouknu na to, ať vim, jakej jsi šílenec
10:05:42
06.07.2015
06.07.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Na 7g jsem se dostal u jednoho 8,8 šroubu u dveří. :)
23:28:27
05.07.2015
05.07.2015
Eidy
-> T: To je moc hezká kravinka. Jen hezky trénuj. Budeš to potřebovat.