skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:17:01
25.12.2015
25.12.2015
vhml
-> T 25.12.15 09:45:35: jak píše mirecek: zašpuntovat. Taky jsem to tak měl. Máš prasklý sedla nebo co? Za cenu šrotu je vemu :-)
10:02:19
25.12.2015
25.12.2015
mirecek.666
-> T: já když dělal ty kola z capri tak se vytočily záslepky do těch děr původních a z obou stran se to ovařilo. A přesně tam ted praská komax.... Co s tim máš? Jsou popraskaný?
09:45:35
25.12.2015
25.12.2015
T
-> Luky: ,-> Eidy: : něco se mi tam nelíbilo, tak jsem je nechal opískovat a nelíbí se mi to ještě více....možnoti jsou následující : další rozteč, což se mi už moc nelíbí :-/ a další varianta je zavařit všechny díry a udělat novou rozteč....a tam jsem na tom zatim tak, že mi jeden svářeč tvrdí,že je to elektron a že to vařit nebude......takže aktuální je slepá ulička a hledám jinou variantu, kdyby bylo nejhůř
08:21:13
25.12.2015
25.12.2015
U-Geen
-> Eidy: potvrzuju, kamarad mel na cernym erku cerveny jitrnice a vypadalo to fakt supr.
04:42:03
25.12.2015
25.12.2015
Eidy
-> T: Tak to je blbý. V tom případě bych volil již nabízené jitrnice. Není jich moc a je to taková klasika. Hezká klasika.
22:39:33
24.12.2015
24.12.2015
Luky
-> T: co je na nich špatně? Design nebo ET?
20:39:29
24.12.2015
24.12.2015
T
-> Eidy: : dáme řeč.....ale moc se mi to nelíbí
08:58:43
24.12.2015
24.12.2015
Eidy
-> T: To je to tak špatný?
08:46:12
24.12.2015
24.12.2015
T
-> Luky: ,-> mirecek.666: : to mě taky
22:01:36
23.12.2015
23.12.2015
mirecek.666
-> T: -> Luky: to by mě taky zajímalo:-)
21:59:32
23.12.2015
23.12.2015
Luky
-> T: co bude s Wolfrace?
18:02:09
23.12.2015
23.12.2015
T
jelikož jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl, tak rozhodim sítě a náhodou kdyby někdo věděl o něčem zajímavém 4 x 130 , 6x13, tak prosím o info, děkuji
16:59:30
17.12.2015
17.12.2015
T
čirou náhodou se neválí doma někomu plynovej pedál ? kompletní....
09:43:20
17.12.2015
17.12.2015
T
-> Luky: : taky hezký,ale asi bych to ještě přehodnotil
20:26:27
16.12.2015
16.12.2015
Luky
-> T: hm, a já vůl chci dělat stůl z dřevěných bedýnek carujeme.cz/wp-content/..
./Návod-na-stolek-z-bedýne
k-od-vína.jpg
18:52:17
16.12.2015
16.12.2015
T
původní varianta byla tato www.enginetables.cz/v8-st
oly-z-motoru , ale nějak jsem to složil natěšenej, že jsem to stihnul do konce roku a je takhle...když se mi povede sehnat někoho, kdo mi to sjede na soustruhu, tak to tak udělám....někdy :-D proto je to celé v barvě
už takhle mam radost jak malej
už takhle mam radost jak malej
17:30:08
16.12.2015
16.12.2015
MajoLR
17:10:29
16.12.2015
16.12.2015
vhml
-> T 16.12.15 16:19:08: moc pěkný. Jen bych asi písty a vložky nelakoval.
17:09:11
16.12.2015
16.12.2015
Eidy
-> T: Tak už je to hotový. PARÁDA!
16:26:40
16.12.2015
16.12.2015
MajoLR
-> T 16.12.15 16:19:08: Absolutná paráááda!!!