skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:47:28
13.11.2016
13.11.2016
Nwkt
-> Eidy: Tak tak
18:10:55
13.11.2016
13.11.2016
Eidy
-> T: Ty seš nepoučitelnej. Ber všechny díly, který se naskytnou.
10:11:28
13.11.2016
13.11.2016
ZdenoR
-> T: Jednoduše záměnné ty čela nejsou. Je rozdíl ve výstuze přes střed čela pod zámkem. Přesněji řečeno zámek má jiný sklon.
Pokud budeš mít kapotu na rychloupínáky nemusíš to řešit. Jinak budeš muset převařit výztuhu a plech zámku aby jsi dopasoval kapotu.
Pokud budeš mít kapotu na rychloupínáky nemusíš to řešit. Jinak budeš muset převařit výztuhu a plech zámku aby jsi dopasoval kapotu.
09:01:44
13.11.2016
13.11.2016
T
-> J.T.: díky, mám nějaké rozjednaní, když neklapnou, ozvu se, děkuji
jinak stále nemám přední čelo :-(
a marně hledám rozdíl mezi erkovým a 100 zadním čelem....je to jen ve sklonu toho plechu, kde je zámek kapoty ? a jsou záměnná ?
jinak stále nemám přední čelo :-(
a marně hledám rozdíl mezi erkovým a 100 zadním čelem....je to jen ve sklonu toho plechu, kde je zámek kapoty ? a jsou záměnná ?
17:18:15
12.11.2016
12.11.2016
J.T.
-> T: Jedny přední bych měl mít někde volné.
19:42:38
08.11.2016
08.11.2016
T
koupím držáky kapot
19:40:36
08.11.2016
08.11.2016
T
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: měl bych mít kontakt tady na někoho a pak kdyžtak zkusím tohle, dík
16:29:56
08.11.2016
08.11.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
záleží kolik by na tom bylo práce, zavolat, zjistit, domluvit se... 2 roky je pořadník na generálky a větší akce
20:32:17
06.11.2016
06.11.2016
el.tomas
-> havlik: Ouha, to se omlouvám. Nevěděl jsem, že má až tak plno, neb jsem u ní přes rok nebyl.
20:31:06
06.11.2016
06.11.2016
MajoLR
-> el.tomas 06.11.16 18:56:12: Luxusná prácička podľa fotiek...
19:13:22
06.11.2016
06.11.2016
T
díky,ale za 2 roky bych rád jezdil
19:11:36
06.11.2016
06.11.2016
Nwkt
-> el.tomas: Tak na 2 roky plno, může jít do pořadníku jinak taky můžu doporučit
19:00:48
06.11.2016
06.11.2016
havlik
-> el.tomas: akorát ma na dva roky dopředu plno, což jsou její slova asi 14dní zpátky
18:56:12
06.11.2016
06.11.2016
el.tomas
18:32:33
06.11.2016
06.11.2016
T
tak jsem to celé rozebral a teď vlastně nevím kudy kam :-D :-( neví náhodou někdo o šikovném klempíři nebo někoho kdo alespoň rovná auta ?
13:32:23
06.11.2016
06.11.2016
CpEaRjHaY-průserář
-> T: Tak -> Fifa: sem dal ten zbytek co jsem opomněl sem vložit. Jinak já mám zadní blatníky, zadní čelo, přední kapota, lízátko a rámečky světel od MK Koša.
Nárazníky od Pešanovců. Přední blatníky přední čelo z bazoše. Už mi chybí akorát zadní kapota.
Jak co pasuje zatím nevím, jak to mám na fotkách tak to tak je. Řeším teď garáž aby to vůbec bylo kde dělat..
Nárazníky od Pešanovců. Přední blatníky přední čelo z bazoše. Už mi chybí akorát zadní kapota.
Jak co pasuje zatím nevím, jak to mám na fotkách tak to tak je. Řeším teď garáž aby to vůbec bylo kde dělat..
12:29:08
06.11.2016
06.11.2016
MVM
-> Tuner#2: Nechci to tu těmato úvahama zaplácávat .. Ale pořád žiješ trošku v jiným domění a nebo to podáváš jinak než jsem schopen to přijmout.. Ano rozbít to "můžeš" vždycky - to bys na tu drahu nesměl najet,stejně tak jako nevyjíždět do provozu plnýho blbců.. Je to způsob jak riziko eliminovat. Ale na dráze když pojedeš s "rezervou" - tzn. i pomaleji vůči svým schopnostem auto a situaci vnímat a podvědomě a s předstihem automaticky reagovat - se Ti nestane abys nebyl schopnej na smyk reagovat,nepřeženeš nájezdovou rychlost,nepřekvapí Tě olej na dráze,zkrátka děláš vše o pár metrů (milisekund) dřív.. Máš čas na to driftovat, s autem si hrát. Pokud jede člověk tak,že má pocit že nestíhá,řadit,brzdit,zatá
čet,natož hlídat stopu,brzdný body si posouvat, nedejbůh mrknout na teplotu a tlak. - tak zkrátka jede pilu a nemá moc prostoru na chybu.. A vubec se nestydím říct že když mrkneš na mý video z Brna - tak jsem v tom autě seděl porvý po roce,odběhl jsem z boxů z rozdělaný práce, kdy jsem se z ní vůbec utrhl, tak tak stilh jízdu,půjčil nějakou helmu,blbý prac.boty nanohách a dráha oslizlá - takže jsem se hned roztočil v prvním kole..což je typická chyba začátečníka .A to na suchu tady jde jet o půl minuty rychleji .. ale musí být člověk rozjetý a v klidu.
10:03:45
06.11.2016
06.11.2016
Fifa
-> T: Tome ty díly jsou beztak jen forma na carbon, ne?
Jinak další možnosti jsou ješta u pánů Pešanů zde: www.dragracingteam.cz/pro ducts-page/vyroba-dilu
Jinak další možnosti jsou ješta u pánů Pešanů zde: www.dragracingteam.cz/pro ducts-page/vyroba-dilu
09:00:11
06.11.2016
06.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 06.11.16 07:14:29: Jak jsem psal, bourat můžeš i pokud pojedeš na oněch 80%. Stačí aby jsi najel do zatáčky, kde je něco nečekaného a nebo jsi třeba jen špatně natočil volant a auto se uthne. Třeba ve 4. jízdě z letošního Mostu mám několik krizovek v předposlední zatáčce vlastní blbostí (přepálená nájezdová rychlost), ale pak taky jednu, kde bylo na trati otočené auto a já musel brzdit v zatáčce a ještě hlídat toho za mnou. To je mžik a průser je na světě a klidně si můžeš říkat, jezdil jsem jen na svých 80% a stejně to budeš mít rozbitý.