skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
20:43:53
17.11.2020
17.11.2020
Peca
Objevil jsem ještě místo, kde to zkusím opravit sám. Ať je to 100%
17:57:19
17.11.2020
17.11.2020
Peca
-> Eidy: Jj, nápravy jsou klasika, tam jde sehnat druhy par, pohrát si s nim v zinku a pak rovnou vyměnit kus za kus.
Uvažoval jsem i o dílech, co šly vyměnit přímo na karoserii, jako lemy, nosníky, prahy atp. a stejně půjdu nakonec cestou klasického ošetření nátěrem.
To svařování zinkovanych věci na obyč kastli mi rozmlouvali i kluci u autoklempire.
Uvažoval jsem i o dílech, co šly vyměnit přímo na karoserii, jako lemy, nosníky, prahy atp. a stejně půjdu nakonec cestou klasického ošetření nátěrem.
To svařování zinkovanych věci na obyč kastli mi rozmlouvali i kluci u autoklempire.
13:11:31
17.11.2020
17.11.2020
Eidy
-> Peca: Díly na motor a nápravy klidně. Ale díly, které budeš vařit na kastli raději ne. Natři to v nedostupných místech odrezovačem. Zinek pění, kouří, dělá blbý svary a hlavně to pak dejcháš. Pěknej hnus.
10:58:00
17.11.2020
17.11.2020
Peca
-> Lamac: Ano, uvažoval, ale s ohledem na užitou hodnotu možnosti pozinkování jen některých dílů/strávený čas samotným procesem a dopravou/cenou jsem zatím nic pozinkovat ještě nenechal
23:32:54
16.11.2020
16.11.2020
Fire
22:43:17
16.11.2020
16.11.2020
Lamac
Pekne. Nad pozinkom niektorých dielov si nerozmýšľal?
18:06:44
16.11.2020
16.11.2020
Peca
-> Lamac: Hokejky? Jj, obě, i s kusem podlahy na každé straně
16:53:02
16.11.2020
16.11.2020
Lamac
Výstuhy podlahy si dával nové?
13:00:12
15.11.2020
15.11.2020
Peca
Dnes dopoledne proběhla rekonstrukce tunelového držáku lanovodů ruční brzdy a zároveň úchytu pro pásy
14:44:56
13.11.2020
13.11.2020
Peca
Zadní nosnik jen povrchovka, až nečekaně dobré na to, jak to původně vypadalo
17:20:25
12.11.2020
12.11.2020
Tomaso435
-> Peca: hele v pohodě. horší bylo když sme koupili prvního favorita kterýho onen kdo ho vyvařoval vystřikal velmi profi rezistynem kterej v tom autě smrděl asi 3 roky velmi intenzivně
17:18:14
12.11.2020
12.11.2020
Peca
-> Tomaso435: Tos jezdíl s tou nacucanou olejovou plsti? Vis, ze je olej dost hořlavý? V létě to muselo solidně vonět
16:48:46
12.11.2020
12.11.2020
Tomaso435
-> Peca: ano. všude :) já vždycky lil pullitr oleje pod filc aby se to hezky nasaklo a zevnitř nic nešlo skrz a zastavilo rez .. zdá se že to fungovalo :-D zatim nemám flinstouny
18:44:01
11.11.2020
11.11.2020
Peca
Housenka od housenky postupně piluju manipulaci s hořákem, rychlost posuvu drátu i výkon... na konci auta už to snad bude vypadat k světu.
21:19:01
02.11.2020
02.11.2020
Peca
-> peter13789: Hlavně poskládat vše od znova, určitě lakovaný motorový prostor a motor (ideálně 136X dle papírů), stavitelný podvozek rozhodně, slušné obutí, na oko sériový vzhled s vytuněnou střechou, přepracovaná palubka a dobrá hudba, jinak interiér série Black line a zvenku lak i samolepky taktéž...