skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
15:40:37
14.03.2024
14.03.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken: Ok. A na závodech s tím problém nemají?
15:08:30
14.03.2024
14.03.2024
Ferenc Kuken
-> Eidy: Ten jsme dělali doma v roce 2015
22:22:17
13.03.2024
13.03.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken: Kdo ti dělal rám? Co si pamatuju přílohu J, tak takhle to být nesmí.
14:16:54
26.02.2024
26.02.2024
Ferenc Kuken
-> Eidy: Odflákl no Sériová je těžká na to že je plastová
23:48:25
25.02.2024
25.02.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken: S tou palubkou jsi to trochu odfláknul, ale moc pěkně odfláknul.
20:00:13
23.02.2024
23.02.2024
Ferenc Kuken
-> T 23.02.24 16:47:31: Nene dělá mě to kamarád. Nemohu zas dělat všechno
-> Eidy: No naštěstí budu mít ještě kontakty v chráničce gumové
-> Eidy: No naštěstí budu mít ještě kontakty v chráničce gumové
16:47:31
23.02.2024
23.02.2024
T
14:05:17
23.02.2024
23.02.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken 22.02.24 22:40:01: Jen pozor na případný dotek kontaktů. Přecijen je to trochu vodivý.
22:40:01
22.02.2024
22.02.2024
Ferenc Kuken
Kryt baterie z karbonu. A o víkendu bude montáž karbonové palubky
14:47:06
17.02.2024
17.02.2024
Ferenc Kuken
-> Eidy: Však to jsem ani nemyslel že by byla
13:52:13
17.02.2024
17.02.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken: Vždyť to není kritika. Řešil bych to podobně. Ještě vymyslet oplechování resp. usměrnit všechen vzduch na chladič.