skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
-> Radek Retro eLeSo: jsou tam díry...
jinak světla jsou dost drahý sakra
jinak světla jsou dost drahý sakra

-> Milan 136 29.05.13 21:40:26: prej korozi
takový flíčky
jinak asi nemusim psát,ale zadní lampy si sežeň klidně do zásoby,neb nebudou!!!Hella přestala vyrábět




jinak asi nemusim psát,ale zadní lampy si sežeň klidně do zásoby,neb nebudou!!!Hella přestala vyrábět


Tak jsem se do toho pustil Vyndal jsem bombu s držákem a ten plast z podlahy a našel korozi

-> Milan 136: u nás je to stále niečo , furt dajaké problémy , už nech je po audite a nech nám ho zoberú a dá sa normálne venovať Škodovke ...
-> suri: já taky. včera jsem dělal alhambru a stačilo...
Dneska mi technik z pojišťovny udělal prohlídku auta tak uvidíme,jak se k tomu ty lotři postaví...

Dneska mi technik z pojišťovny udělal prohlídku auta tak uvidíme,jak se k tomu ty lotři postaví...
-> Milan 136: ja by som tie Seaty zakázal :-)
inak nezávidím no , ale to pôjde urobiť v klude
kolegovi otec nechal fabiu v kopčeku bez ručnej a ušla , tresla do domu , na fotke ko kufrové dvere , blatník a svetlo , v reále krivé panty , bočinica , a po odstrojení vnútorný podbeh ko ... ešte bude sranda
inak nezávidím no , ale to pôjde urobiť v klude
kolegovi otec nechal fabiu v kopčeku bez ručnej a ušla , tresla do domu , na fotke ko kufrové dvere , blatník a svetlo , v reále krivé panty , bočinica , a po odstrojení vnútorný podbeh ko ... ešte bude sranda
-> m8rinek: ten leon měl na kaši nárazník. co pod ním nevím, ale něco asi jo
To se mi stalo taky, passat dopadl podobně a fáčko co to zavinilo prohrálo KO.
-> m8rinek: ne, prostě jsem zastavil na přechodu s padla rána...
-> Milan 136: To má návaznost na nějakej sraz, že tu o tom nic není?
-> Eidy: co se dá dělat. ten nástavek za podlahu už mám koupenej novej. když jsem viděl cenu tak se na to ani nevyseru něco vyrábět. je to ten vršek a zadní čelo. jako L profil s dírama, držákama nárazníku. Spodní elko toho nosníku tam snad zůstane a podlahu porovnám. je pěkně zvlněná...
cng? síť plniček zatím nic extra....
www.cng.cz/cs/cng-stanice -v-ceske-republice
-> m8rinek: bohužel
cng? síť plniček zatím nic extra....
www.cng.cz/cs/cng-stanice -v-ceske-republice
-> m8rinek: bohužel
-> sikula: předpověď na nově nic neříkala:-D
To je v prčicích
to jsou dny, kdy je lepší nechat auto doma..

A aby toho nebylo málo, dak mi druhej den nějakej debil rozbil zadní světlo...
-> Milan 136: Do tebe někdo prásknul?
-> Milan 136: Je to škoda. Půjde to nějak porovnat nebo vyříznout a naohybat znova z plechu?
Jak se vůbec jezdí s CNG? Nemám představu, jaká je síť čerpacích stanic.
Jak se vůbec jezdí s CNG? Nemám představu, jaká je síť čerpacích stanic.