skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
20:07:03
11.11.2013
11.11.2013
Milan 136
-> castrol: jo. Pujdou na reklamaci. Vubec se mi to nelibi
20:00:52
11.11.2013
11.11.2013
castrol
-> Milan 136 11.11.13 19:52:55: nove kola a takto sa lupu ?
19:50:52
11.11.2013
11.11.2013
Milan 136
Nahore ty co mi prodali, uprostred original z myho auta a dole ty, co mi poslali v patek jako spravny
19:48:18
11.11.2013
11.11.2013
Milan 136
Tak jsem si zas strihnul vymenu zadnich pruzin. Protoze v cc-autodily mi prodali o kilometr delsi
19:52:47
01.10.2013
01.10.2013
Milan 136
-> T: tak se teda necham prekvapit
-> Radek Retro eLeSo: dekuji moc Radku. Peknej panak je to
-> Radek Retro eLeSo: dekuji moc Radku. Peknej panak je to
22:34:45
30.09.2013
30.09.2013
Radek Retro eLeSo
gratulace k pokálu
a moc pěkný fotky od T2
a moc pěkný fotky od T2
21:23:43
30.09.2013
30.09.2013
T
-> Milan 136: : to se nech překvapit po zimě
21:23:05
30.09.2013
30.09.2013
Milan 136
-> T: nějaký potrubí tam bude?
21:21:19
30.09.2013
30.09.2013
T
-> Milan 136: : kliky teda asi udělám teda no a kufr je sice uklizenej,ale po zimě tam bude asi trošku bordel
20:57:40
30.09.2013
30.09.2013
Milan 136
-> T: ty to máš taky parádní. Až budeš zas karbonovat, tak udělej kliky. Ty to trošku kazí
jinak super. v tom kufru to máš pěkně uklizený
jinak super. v tom kufru to máš pěkně uklizený
20:43:58
29.09.2013
29.09.2013
T
-> Milan 136: . no nějak jsem si ji všimnul na poslední chvíli a nějak tam tak trčí...asi ta červená, nevím...ale jinak parádní a moc
19:48:48
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> Milan 136: Nemáš za co, zasloužíš si to.
19:30:49
29.09.2013
29.09.2013
Milan 136
-> T: sesle možná časem, pořád je to spotřebák
zamaskovat? Proč?
Často je to orošený atd. Mně to nevadí že je vidět
-> Eidy: díky moc, vážím si chvály. Kóča je bomba!
zamaskovat? Proč?
Často je to orošený atd. Mně to nevadí že je vidět
-> Eidy: díky moc, vážím si chvály. Kóča je bomba!
15:08:39
29.09.2013
29.09.2013
Eidy
-> Milan 136: Zdar pane. Ačkoliv se jedná i pickup, vypadá skvěle. V krásným stavu, opečovaný a má to šmrnc.
12:26:33
29.09.2013
29.09.2013
T
-> Milan 136: : hezký to máš, ještě bych pořídil nějaký pěkný sesle, jak jsem říkal
jen jsem pak vzadu viděl tu bombu nešla by nějak zamaskovat ?
jen jsem pak vzadu viděl tu bombu nešla by nějak zamaskovat ?
17:46:58
09.08.2013
09.08.2013
Milan 136
-> Stříbrňák 1.6: sloupnul ten origo stitek a nalepil jinej. Myslim z aluramecky.cz ze to bylo
17:45:59
09.08.2013
09.08.2013
Milan 136
-> Tommyk: dneska se zapsanyma 15" bych dal asi taky ty vetsi. Ale na tohle se vejde 13" plech
00:34:21
09.08.2013
09.08.2013
Stříbrňák 1.6
Opravdu parádní pickup Prosímtě jak jsi si poradil s bílým podsvícením ovladačů topení? Tam je s tou zelenou docela problém. Dík
22:40:54
08.08.2013
08.08.2013
Tommyk
-> Milan 136: chtělo by to dopředu vetší brzdy, ale já mám co říkat co u mě to zas není tak vidět