skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karoserie:
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
krtik / Felča - komentáře:
19:31:30
26.08.2014
26.08.2014

castrol
-> krtik: no a cul zaplatíš znovu za postovne
19:26:41
26.08.2014
26.08.2014

krtik
-> castrol: v rychlosti mě nic nenapadlo a proto jdu dnes znovu 
-> DuDy: 140Kč - kus na AMD-autodily.cz

-> DuDy: 140Kč - kus na AMD-autodily.cz

16:38:50
26.08.2014
26.08.2014

DuDy
co za tu srandu chtěli ? 

15:33:13
26.08.2014
26.08.2014

castrol
-> krtik: si mal ešte nieco priobjednat keď len smerovky s dekel na zvody je predsa malo

14:02:48
26.08.2014
26.08.2014

krtik
To jsem tak objednával krycí plech nad svody, ale přece když už bude poštovné, tak nebudu brát jednu věc, žejo
.

13:48:25
26.08.2014
26.08.2014

krtik
Tahle výška je dobrá (90 litrů piva v kufru).
23:01:22
21.08.2014
21.08.2014

krusa
-> krtik: spěchali jsme
mamka má vycházky jen do 18hodiny
tak proto jsme braly košík do ruky 



21:43:34
21.08.2014
21.08.2014

krtik
,,sraz" s Krušinskýma na nákupu - přijeli později a odjeli dřív... to jsem si vybíral daň za dva měsíce bez většího nákupu s autem 

10:06:36
20.08.2014
20.08.2014

krtik
-> krusa: počkej až to příjde - kamarád jejich ,,rodinné" auto nechal čipnout. Jel tam s tím, že jen trošku, no nakonec to skončilo u toho vyššího čipu.
09:01:45
20.08.2014
20.08.2014

krusa
-> krtik: já sem zatím spokojený tak jak to mám teď 

08:50:56
20.08.2014
20.08.2014

krtik
-> krusa: Zajímavý zvuk to má, taky něco takového udělej
.

00:13:22
20.08.2014
20.08.2014

krusa
00:02:11
20.08.2014
20.08.2014

krtik
-> krusa: No, tak jako kouří Ti pěkně. Ale přiklonil bych se k názoru ,,Nou smouk, nou fan"
.

23:49:58
19.08.2014
19.08.2014

krusa
-> krtik: Mám ji v tel. Tak ji stáhnu a hodím na mejla 
edit: T urbo D ýmovni cí

edit: T urbo D ýmovni cí

23:45:26
19.08.2014
19.08.2014

krtik
-> krusa: Teďka jsou v autě NGK, ty to můžeš taky hezky objektivně porovnat
. Poslal bys mi ji prosím?
Předpokládám, že jste zaparkovali vedle??? ...jakým vozem jste byli?


23:43:17
19.08.2014
19.08.2014

krtik
detail elektrod NGK
23:42:28
19.08.2014
19.08.2014

krusa
-> krtik: Jaký máš teda teďka svíčky? mam fotku od nákupaku ze soboty 

23:41:33
19.08.2014
19.08.2014

krtik
Ve vidině špatných svíček jsem tedy koupil NGK a zdá se, že dobré. Ale držte pak rychlost ve městě, když to tak hezky jede
.

23:39:36
19.08.2014
19.08.2014

krtik
Taky některé díly zapalování jsou nové. Bohužel svíčky BOSCH zdá se, že zklamali. Ve vysokých otáčkách dobré, ale při větší zátěži v nízkých otáčkách poměrně dlouhé cukání.
23:30:23
19.08.2014
19.08.2014

krtik
-> Deacon a tunerlada: Děkuju kluci, mám radost, že je Vás tolik co oceníte to snažení
. NIcméně to dělám tak nějak automaticky, dalo by se i řící, že chorobně. I když vím, že to nebude stále pěkné, snažím se udělat maximum pro to aby bylo. Teď jak jsem sundával přední podvozek, tak jsem zase oloupal barvu z tlumičů (více níž)... ale co už, pod ní je ještě zinek žejo
.
K té výšce: Mám nutkání ještě celé auto dát níž, ale s těmito koly při sériovém rozchodu je to takto akorát. Zadek půjde dolů min. o drážku (díky kratším pružinám a úpravě misek od HP máme docela veliký rozsah a to i vepředu, kde Deacon nechal dělat drážky), nicméně vepředu lem blatníku a nárazníku krásně kopíruje kolo s pravidelnými mezerami. Při sjíždění do garáže je sice mezi nárazníkem a podlahou 7cm, ale zase potřebujeme jezdit všude možně a u pár míst, kde vím, že budem často mám toršku obavy o vanu. Ale až seženu lyžinu, tak třeba pudem níž
. A další věc: zase si říkám, že by to při snížení chtělo zmenšít i ty gumové dorazy, aby byl pořád větší chod, ale myslím, že krátké už jsou dost..?
-> Deacon: Výše popsané sundávání předních jednotek bylo kvůli tomu kroucení pružin při téměř nefunkčním horním ,,otočem". S kamarádem jsme na to přišli: axiální ložiska v horním uložení byla nějaká nízká oproti novým origo a to způsobilo, že hliníková miska pružiny a ocelové těloso uložení (zespod a zvrchu ložiska) neměli mezi sebou mezeru, ale seděli na sobě, takže otáčení tlumiče probíhalo z velké části třením misek o sebe. Ale v HP nám to říkali dobře, s novýma ložiskama se to tak víceméně chová (ale ještě to musím projet a zkontrolovat), jen nikoho nenapadlo, že by misky seděli na sobě. Stejnak by mě zajímalo, jak to s těmi HP měl první majitel. Ale to je už fuk. Jen je škoda, že ty jsi to odjezdil se špatným horním uložením, myslím, že to mělo vliv na pocity z jízdy. Ale to by sis je třeba taky nechal, a já bych je neměl žejo :-D. Jak donesu foťák z garáže, tak dám foto těch misek.
-> tunerlada: NO, na tohle má asi vliv babička torošku, vycepovala mě k pořádku. Jen je teda ironie, že všude mám binec, ale auto musí být tipťop a garáž taky. Samozřejmě tomu babča nechápe, ale je to tak
.
Je asi fakt, že se to zase zašpiní, ale nemohl jsem do auta vrátit věci tak špinavé, jak jsem je vytáhnul, to prostě nejde. Hold budu muset pulírovat častěji
.


K té výšce: Mám nutkání ještě celé auto dát níž, ale s těmito koly při sériovém rozchodu je to takto akorát. Zadek půjde dolů min. o drážku (díky kratším pružinám a úpravě misek od HP máme docela veliký rozsah a to i vepředu, kde Deacon nechal dělat drážky), nicméně vepředu lem blatníku a nárazníku krásně kopíruje kolo s pravidelnými mezerami. Při sjíždění do garáže je sice mezi nárazníkem a podlahou 7cm, ale zase potřebujeme jezdit všude možně a u pár míst, kde vím, že budem často mám toršku obavy o vanu. Ale až seženu lyžinu, tak třeba pudem níž

-> Deacon: Výše popsané sundávání předních jednotek bylo kvůli tomu kroucení pružin při téměř nefunkčním horním ,,otočem". S kamarádem jsme na to přišli: axiální ložiska v horním uložení byla nějaká nízká oproti novým origo a to způsobilo, že hliníková miska pružiny a ocelové těloso uložení (zespod a zvrchu ložiska) neměli mezi sebou mezeru, ale seděli na sobě, takže otáčení tlumiče probíhalo z velké části třením misek o sebe. Ale v HP nám to říkali dobře, s novýma ložiskama se to tak víceméně chová (ale ještě to musím projet a zkontrolovat), jen nikoho nenapadlo, že by misky seděli na sobě. Stejnak by mě zajímalo, jak to s těmi HP měl první majitel. Ale to je už fuk. Jen je škoda, že ty jsi to odjezdil se špatným horním uložením, myslím, že to mělo vliv na pocity z jízdy. Ale to by sis je třeba taky nechal, a já bych je neměl žejo :-D. Jak donesu foťák z garáže, tak dám foto těch misek.
-> tunerlada: NO, na tohle má asi vliv babička torošku, vycepovala mě k pořádku. Jen je teda ironie, že všude mám binec, ale auto musí být tipťop a garáž taky. Samozřejmě tomu babča nechápe, ale je to tak

Je asi fakt, že se to zase zašpiní, ale nemohl jsem do auta vrátit věci tak špinavé, jak jsem je vytáhnul, to prostě nejde. Hold budu muset pulírovat častěji
