skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 MBX , rok výroby 1967. Vůz byl zakoupen v roce 2000 v Liberci za moc peněz a v současné době prochází nákladnou renovací do původního stavu.
Na fotkách je nálezový stav.
Podle dokumentace z Mladé Boleslavi bylo Xko nalakováno odstínem 6001 slonová kost. Tento odstín se po třiceti letech na karoserii vrátí.
Zatím mám z lakovny pouze kapotu.
27.3 06 Konečně jsem mohl přidat pár fotek auta v plniči. V boxu bylo málo místa takže nejsou moc kvalitní ale alepoň něco se tu děje.
Brzy snad přibydou fotky auta v laku.
Dlouho jsem nic nepsal, tak aspon nejaky fotky aby jste videly ze se uplne neflakam : )
Motor ma prebrousenou kliku , novy rozvody , a celou pistni sadu. Hlava byla dle originalu snizena aby motor dosahoval kompresniho pomeru 9.
Musel jsem koupit repliku kabelovyho svazku protoze puvodni byl diky kutilskym zasahum nepouzitelny.
Sehnal jsem puvodni zapalovací zeleny kabely s bilejma koncovkama : ).
Doufam ze dalsi foto a info bude co nevidet nasledovat.
1.7.07 Takze zase jsem po dlouhy dobe neco na aute udelal. Kdo nekdy daval takovyhle auti dohromady vi co to je za makacku narocnou hlavne na cas. Celej vikend jsem cistil kartackem na zuby blok motoru a vetrak chladice..snad ten vysledek bude stat za to .. nejaky fotky jeste dodam .
17.11.07 Jsem vycistil a zgeneralkoval karbce. Premejslel sem jestli uzit automatickej sytic.Puvodne jsem chtel nechat mechanickej i kdyz to je odchylka od origa . Nakonec zkusim automat -- pokud teda sezenu nebo vyrobim trubicky pro MBX. To, ze z jednokarbce tam nepujdou me doslo az kdyz sem je pracne vycistil : ))
15.5.08 Lepeni stropovice , celkem slozita pracicka , musi na to bejt hodne teplo . Bohuzel se projevilo ze stropovice nebyla uplne dobre
usita na 100%, mam tam par faldiku ale delal jsem co se dalo...
2.2.08 První start motoru. Chytl bez problemu akorat bylo treba sundat rozdelovač a natlakovat ručně (vrtačkou : )) olejový okruh aby to neběželo dlouho nasucho.
6.6.08 Dopasoval jsem blatniky a dvere, hrozna prace, na jedny strane to dolicujete a na druhy to ujede..
6.12Tak jsem konecne zasklil zadni okno, prace ve dvou na cely dopoledne ale povedlo se. Predni se delalo o neco lip.
01/2009 . Nekolik víkendů jsem ladil zadní stahovací okna. Mám pocit že to pořádně nechodilo ani když to vyjelo z fabriky.
04/2009. Mám nový skla do předních dveří. Oproti originálu jsou silný jen 5mm (orig 5,5mm- takový sklo se už nevyrábí) Ale aspoň je lehčí což je výhoda a taky to lépe chodí v nových sametkách.
08/2009 Sraz MBX. Prvni sraz, a skoro první delší jízda, ale jeste den predtím jsem nevěděl jestli pojedu.... auto bylo ještě hodně syrový : )
09/2009 Seřízení motoru u profíka. Konečně jde krásně za plynem a neškube. Bohužel spřáhla karbeců už mají vůle takže to není úplně 100%. Pokud mám srovnat výkon tak 1100 je určitě lepší motor ale na 1000MBX se zase líp kouká : ))
08/2010. Dobrá věc se podařila. A sice přestavba na platné papíry z 1000MB. Auto jsem koupil bohužel už odhlášené v roce 2000. Nebylo to nejjednodušší ale 1000MB a MBX byly jednou záměnné kastle takže se člověk nesmí nechat od úředníka odbejt že jo : )))
Ještě že v dekře dělaj rozumný lidi..
Na fotkách je nálezový stav.
Podle dokumentace z Mladé Boleslavi bylo Xko nalakováno odstínem 6001 slonová kost. Tento odstín se po třiceti letech na karoserii vrátí.
Zatím mám z lakovny pouze kapotu.
27.3 06 Konečně jsem mohl přidat pár fotek auta v plniči. V boxu bylo málo místa takže nejsou moc kvalitní ale alepoň něco se tu děje.
Brzy snad přibydou fotky auta v laku.
Dlouho jsem nic nepsal, tak aspon nejaky fotky aby jste videly ze se uplne neflakam : )
Motor ma prebrousenou kliku , novy rozvody , a celou pistni sadu. Hlava byla dle originalu snizena aby motor dosahoval kompresniho pomeru 9.
Musel jsem koupit repliku kabelovyho svazku protoze puvodni byl diky kutilskym zasahum nepouzitelny.
Sehnal jsem puvodni zapalovací zeleny kabely s bilejma koncovkama : ).
Doufam ze dalsi foto a info bude co nevidet nasledovat.
1.7.07 Takze zase jsem po dlouhy dobe neco na aute udelal. Kdo nekdy daval takovyhle auti dohromady vi co to je za makacku narocnou hlavne na cas. Celej vikend jsem cistil kartackem na zuby blok motoru a vetrak chladice..snad ten vysledek bude stat za to .. nejaky fotky jeste dodam .
17.11.07 Jsem vycistil a zgeneralkoval karbce. Premejslel sem jestli uzit automatickej sytic.Puvodne jsem chtel nechat mechanickej i kdyz to je odchylka od origa . Nakonec zkusim automat -- pokud teda sezenu nebo vyrobim trubicky pro MBX. To, ze z jednokarbce tam nepujdou me doslo az kdyz sem je pracne vycistil : ))
15.5.08 Lepeni stropovice , celkem slozita pracicka , musi na to bejt hodne teplo . Bohuzel se projevilo ze stropovice nebyla uplne dobre
usita na 100%, mam tam par faldiku ale delal jsem co se dalo...
2.2.08 První start motoru. Chytl bez problemu akorat bylo treba sundat rozdelovač a natlakovat ručně (vrtačkou : )) olejový okruh aby to neběželo dlouho nasucho.
6.6.08 Dopasoval jsem blatniky a dvere, hrozna prace, na jedny strane to dolicujete a na druhy to ujede..
6.12Tak jsem konecne zasklil zadni okno, prace ve dvou na cely dopoledne ale povedlo se. Predni se delalo o neco lip.
01/2009 . Nekolik víkendů jsem ladil zadní stahovací okna. Mám pocit že to pořádně nechodilo ani když to vyjelo z fabriky.
04/2009. Mám nový skla do předních dveří. Oproti originálu jsou silný jen 5mm (orig 5,5mm- takový sklo se už nevyrábí) Ale aspoň je lehčí což je výhoda a taky to lépe chodí v nových sametkách.
08/2009 Sraz MBX. Prvni sraz, a skoro první delší jízda, ale jeste den predtím jsem nevěděl jestli pojedu.... auto bylo ještě hodně syrový : )
09/2009 Seřízení motoru u profíka. Konečně jde krásně za plynem a neškube. Bohužel spřáhla karbeců už mají vůle takže to není úplně 100%. Pokud mám srovnat výkon tak 1100 je určitě lepší motor ale na 1000MBX se zase líp kouká : ))
08/2010. Dobrá věc se podařila. A sice přestavba na platné papíry z 1000MB. Auto jsem koupil bohužel už odhlášené v roce 2000. Nebylo to nejjednodušší ale 1000MB a MBX byly jednou záměnné kastle takže se člověk nesmí nechat od úředníka odbejt že jo : )))
Ještě že v dekře dělaj rozumný lidi..
xMart / Škoda 1000MBX - komentáře:
09:31:18
25.01.2011
25.01.2011
jarda.u1
-> xMart: krasna prace pane
01:30:03
25.01.2011
25.01.2011
j_j
-> xMart: pozitivní na tom je, že máš 2ks znaků,který se hůř sháněj ted jsem se koukal a mám taky ten "špatnej" znak de luxe,takže ti ho nabídnout nemůžu.
15:45:13
20.01.2011
20.01.2011
xMart
Znak na masce je obracene? Aha tak to ani nevim , zase jsem teda o neco chytrejsi : ) Ale myslim ze ten spravnej v top stavu momentalne nemam ale do budoucna poresim . diky : )
19:26:27
17.01.2011
17.01.2011
j_j
-> Jozka: něco jako převrácená AMBULANCE :)-> Krupp: ty sis toho nevšim, tak jsem musel něco říct
15:47:56
17.01.2011
17.01.2011
Pavel P..
Čau Martine, MBXko vypadá fakt noblesně
15:45:54
17.01.2011
17.01.2011
Krupp
-> j_j: Nezačínáš být nějaký hardcore originalista
14:30:48
17.01.2011
17.01.2011
Jozka
-> j_j: / -> MATTESS: Prostě jen současnější pojetí - "předjezdec" jí v zrcátku vidí správně, ne? Tu slepici myslím..
09:37:18
17.01.2011
17.01.2011
MATTESS
-> j_j: taky možnost
09:33:18
17.01.2011
17.01.2011
j_j
-> MATTESS: a já tomu říkám znak na lištu levého předního blatníku
07:06:25
17.01.2011
17.01.2011
MATTESS
-> j_j: já tomu říkám "anglický znak" jako byl na Apollech
01:26:06
17.01.2011
17.01.2011
j_j
auto je bomba,to ti říkat nemusím...ale víš čeho jsem si všimnul? - mrkni na ten znak na masce
00:05:55
17.01.2011
17.01.2011
klokan
Krasa uz je pri oblubenych autach - namakal si sajak kon ale vysledok stoji zato klobuk dole
14:39:32
21.06.2010
21.06.2010
JURGEN
Myslel jsem to tak,,,že se občas podívám z čeho jí dostal....Vím ,že je hotovo
11:27:59
05.05.2010
05.05.2010
Jozka
-> JURGEN: Tak to už dávno dělám.
11:57:30
04.05.2010
04.05.2010
4dams
konecne poriadna praca:) takto ma vyzerat renovacia do detailu;)
01:10:00
04.05.2010
04.05.2010
JURGEN
Nááádhera!!!!Už je v oblíbenejch a budu na ni koukat z čeho jsi ji dostal...
23:41:50
03.05.2010
03.05.2010
Karlos (WIO46)
Po dlouhé době jsem mrknl do téhle karty, kterou mám již notnou dobu v oblíbených. A tedy klobouk dolu a palec nahoru. Byla to hrozná žumpařina, ale je to krásné auto.
22:41:12
03.05.2010
03.05.2010
kubo980
Velmi pekne! A ten motor.. Parada
22:31:59
03.05.2010
03.05.2010
adamisko
tohle je naprostá nádhera !!
22:30:24
03.05.2010
03.05.2010
OJOUCH
Nadhera moc pekna prace!