
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor:
momentálně sériová 136, která nahradila původní 120LS s díly Avon,
výfuk Zapa sport
a filtr sání Kingdragon na mnou navrženém nástavci.
svíčky Brisk LGS
podvozek:
vpředu pružiny snad ze 120S (od kamaráda), zkrácené o 1,5 závitu, (v krabici ve sklepě již odpočívají LA v délce 240)
zadní originál Rapid, původní byly příliš krátké a po několika ranách vanou o zem šli pryč
tlumiče HP sporting
pneu Barum Bravura 185/60-13 na discích Metaz Týnec, teď v zimě protektory Obnova 165/70 na plecháčích.
exteriér:
6-ti vrstvý lak s nakreslenými bublinkami
maska bez znaku
kliky a nárazníky z prvního modelu užovky
červené světlomety a blinkry
zrcátka Beskyd sport
interiér:
sport volant 34cm
bílé budíky
momentálně sériová 136, která nahradila původní 120LS s díly Avon,
výfuk Zapa sport
a filtr sání Kingdragon na mnou navrženém nástavci.
svíčky Brisk LGS
podvozek:
vpředu pružiny snad ze 120S (od kamaráda), zkrácené o 1,5 závitu, (v krabici ve sklepě již odpočívají LA v délce 240)
zadní originál Rapid, původní byly příliš krátké a po několika ranách vanou o zem šli pryč
tlumiče HP sporting
pneu Barum Bravura 185/60-13 na discích Metaz Týnec, teď v zimě protektory Obnova 165/70 na plecháčích.
exteriér:
6-ti vrstvý lak s nakreslenými bublinkami
maska bez znaku
kliky a nárazníky z prvního modelu užovky
červené světlomety a blinkry
zrcátka Beskyd sport
interiér:
sport volant 34cm
bílé budíky
wekky / Bublina - komentáře:
wekky: mame asi zazracne vykonne 1.3-ky

-> BEYER: no však měla asi jen 5000km...
wekky: s toho si nic nerob ja som roztrhol prevodovku ;) ale ta spojka vyzera zaujimavo ;o) a nefizera byt tak znicena... pouzivanim
Přidal jsem foto, jak si s mého vozu brácha udělal billboard....
A taky proč mi to před nedávnem najednou nechtělo jet. Nikdy bych neřekl, že je možné roztrhnout spojku (a to tam není žádný silný motor).
A taky proč mi to před nedávnem najednou nechtělo jet. Nikdy bych neřekl, že je možné roztrhnout spojku (a to tam není žádný silný motor).
wekky: moc pekne gardeso a tie bublinky sa mi tam fakt lubia ;) pekne co dodat mas zato 8b
chuuudaak bublík:-)))
Tak už zase jezdím! Už je vyklepáno a nárazník svařený. Začíná vypadat jako správnej závoďák: dobrý podvozek a motor, výrazné válečné zbarvení a spousta ťukanců a šrámů z boje....

super lak, davam 9
-> Martin: Byl to Ford Escort, ale bohužel jsem mu trefil kolo...
-> wekky: Tak to je mi tě líto,ale zkus to dát do kupy

A jakým autem to do tebe narval ?
Vem si příklad z Jurise a zkus to dát dohromady. Kdybys to takhle prodal, tak už se s tím nikdo nebude tak piplat jako ty.
Vem si příklad z Jurise a zkus to dát dohromady. Kdybys to takhle prodal, tak už se s tím nikdo nebude tak piplat jako ty.
-> juris: On to není jen blatník
, hlavně je celej předek i s nárazníkem obtisklej v chladiči. Prostě mi jeden jouda nedal při odbočování vlevo přednost a ke všemu ještě po nárazu zařadil zpátečku a kus odcouval - další šrámy. No a pak vystoupil, šel se za mého nadávání podívat, co se stalo, vrátil se ke svému a padl k zemi jak špalek...

-> wekky: Co jsi proboha delal s blatníkem?

Jo ten lak je fakt skvelej!Na to ze tam neni moc uprav to auto vypada moc pekne!

Doufám, že tam už dlouho stávat nebude, ale před nějakou perspektivnější firmou...
tak to znám ,to stává u strojíren.parádní lak!!!
to Ludek: Tak teda jo, stahl jsem to na bod, ale az bude opet pojizdne, tak to zvednu. Prece jen mi to sem tam pujci a musim ho trochu podporit, ne? Za to jsem ti ted u tebe udelel puntik, ze az sem mozna pribude muj vuz, tak mam u tebe 10 bodu.

2Pavlík g.:teď je prý ale levně na prodej,páč je naprosto nepojízdné,tak do držky-ne do držky,sniž bodový ohodnocení na minimum

tady musim obodovat plnym poctem. Auto je brachovo a dal by mi do drzky.

NMa naš sraz 10.5.2003(VI. ročník soutěže historických vozidel vyrobených do roku 1960,sprint na 1/4 míle+jízda pravidelnosti),Tě z protekce vezmu i přesto.
