skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
20:53:10
27.01.2014
27.01.2014
tibor1
Podobně jsem to delal u kamoše a funguje to bez problémů, myslím že témeř všechno je lepší než původní vymačkaná kost
20:48:44
27.01.2014
27.01.2014
havlik
-> Kocvin: proč by nemohl? existují verze s uloženim v silonu a verze bez silonu
20:48:04
27.01.2014
27.01.2014
Kocvin
Ty v tom máš 4q?? Protože jestli ne tak ten kloub asi fungovat nebude..
21:59:18
21.01.2014
21.01.2014
Luboš Pospěch
dobrá práce jen tak dál
21:59:18
21.01.2014
21.01.2014
Luboš Pospěch
dobrá práce jen tak dál
14:31:12
12.01.2014
12.01.2014
tibor1
-> Kamil Vidlička: přestěhovali jsme se takže mám alespon takovou dřevěnou chajdu kde můžu dělat, hlavně je to v suchu.
23:52:43
11.01.2014
11.01.2014
Kamil Vidlička
-> tibor1: Vidím že jsi máknul, taky bych měl na tý mojí kraksně začít něco dělat Tak ať se daří
16:05:14
20.12.2013
20.12.2013
Olin
Nádherné kopretiny, co všechno jsi s nimi udělal, že vypadají tak úžasně? Taky je vlastním a stále uvažuji, že je nechám odborně vyleštit, ale stojí to trochu víc, tak uvažuji nad kompromisem Jinak super podívaná a šikovné ruce. Jen tak dál a díky předem za radu.
15:50:34
20.12.2013
20.12.2013
Klubko_
-> LUKAS: "uchytenie napravy" myslis tu upravu pricky, jak jsou uchyceny sikmy ramena? Ti nemyslim, ze by to melo uletet. Ja to mam uz nekolik let a i nekolik aut tady to ma udelany.
13:38:23
15.12.2013
15.12.2013
LUKAS
aj ked si sa rozhodol to vyvarat s kuskov plechu mohol si to lepšie zvarat toto neni ani poriadne nabodovane :/ ked chytiš poriadnu jamu, nečudoval by som sa keby ty to odtrhne to uchytenie napravy
09:26:10
15.12.2013
15.12.2013
šadesa
jednu věc nechápu proč nekoupíš podlahu a to co je potřeba tak zní vyříznež a máš to daleko lepší
00:50:39
15.12.2013
15.12.2013
Thomas
řeknu ti teda to vyření je pěkná prasárna......to když už bych se s tím takhle dělal,tak si na tom dám víc záležet,jak na tom čím to vařím,tak jak to vařím a na vytvarování novejch plechů
16:10:18
19.11.2013
19.11.2013
tibor1
-> Lubes: máš pravdu, ještě to budu řešit, stejně se takto nejspíš nevejde pod kapotu
15:33:09
19.11.2013
19.11.2013
Lubes - zrušená registrace
preco ten filter na karbeci?sak to nema ziadny vyznam podla mna ked to saje vsetok horuci vzduch..viac by spravil seriovy filterbox
22:08:26
11.11.2013
11.11.2013
HLT
Jak pokračuješ pane?
21:15:47
22.07.2013
22.07.2013
peter l
-> Vrba: Nic zlozite,da sa to v pohode naladit,trochu kucka na nizkych volnobehoch ale drzi to pekne,no a zavisi ze aj aku volu zvoli to robi dost pri naladeni...
14:35:31
22.07.2013
22.07.2013
matoo
-> Vrba: jak zlozite? jake su s nou problemy?
14:32:01
22.07.2013
22.07.2013
Vrba
-> tibor1: Já se jen ptám na zkušenosti,...protože vím,že tahle vačka se ladí docela složitě :-)
09:49:45
22.07.2013
22.07.2013
tibor1
-> Vrba:
ahoj, motor ještě není v autě, takže zatím neporadím, dělam momentálně na karoserii
ahoj, motor ještě není v autě, takže zatím neporadím, dělam momentálně na karoserii