Škoda 130 H Škoda 130 H

komentáře | popis | fotky | Tomicraw - zrušená registrace | 05.10.09 22:07 | 146x v oblíbených
Škoda 130 H



tomicraw.rajce.idnes.cz/





stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace





Karoserie



- škoda 130,

- kompletně odlehčená,

- převařené a zesílené držáky + výztuhy,

- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,

- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,

- přední kapota seriová plechová bez rámu,

- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,

- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,

- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,

- sedačka SPARCO,

- pás šestibod SABELT,

- volant TAZIO,

- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,

- hasicí přístroj,



Přední náprava



- škoda 130,

- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,

- odlehčený náboj,

- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,

- stabilizátor 20mm,

- chlazené kotouče - BREMBO,

- rozměr 247mm/22mm,

- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,

- pneu Barum racing 195/45 - 13



Zadní náprava



- p.Molčan - PM autosport,

- jiné držáky,

- jiné ramena,

- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,

- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum

- seriové kotouče 130,

- rozměr 247mm/10mm,

- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,

- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,



Motor



- Suzuki Swift GTI . 16V

- obsah 1300

- dva karburátory Weber 45 DCOE

- sání přímé - www.chadil.be

- výfukové svody NC Power

- bez řídící jednotky

- bez alternátoru



Převodovka



- p.Sixta,

-Synchronní 5Q

-SP - 4.22

-1st - dlouhý

-2st - krátký

-3st - krátký

-4st - krátký

-5st - krátký





Škoda 130 H - komentáře:

10:48:14
06.11.2008
pistaa
-> Tomicraw: Super.. dockali sme sa.. pekne to mas.. uz to "LEN" poskladat
09:58:53
06.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
Dík, no v lakovně si kluci dali záležet, taky jsem jim složil poklonu1
09:41:47
06.11.2008
MATTESS
panensky bílá105
09:40:16
06.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Nádhera.
09:31:38
06.11.2008
havlik
-> Tomicraw: och to je krásá105 105
08:36:54
05.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: Motor moc teď neřeším, jen jsem vymyslel mezikus atd, jinak to nechávám na zimu
07:39:31
05.11.2008
deathcat
-> Tomicraw: A jak pokračuješ s motorem? Na fotky se těším...
07:30:08
05.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Eidy: Snad se ještě tento týden dostanu do lakovny, tak něco vyfotím.
22:41:24
04.11.2008
Eidy
-> Tomicraw: brrrm brrrm brrrm 1 A kdy budou fotky?
14:44:35
04.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
Tak auto už je nalakováno, jen ho přemístit domů!14
09:02:59
27.10.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Vena: Tak auto už je ve fileru 2
09:44:37
26.10.2008
Vena
-> Tomicraw: V těch lakovnách se to vždycky protáhne,ale čekat se vyplatí
14:42:32
25.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: Ještě je to v lakovně, kluci mají moc práce a ta je přednější! Snad brzy?
13:51:02
25.09.2008
deathcat
Tak co nalakováno? Kdy budou fotky1
12:23:05
08.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: Zkusím, nafotit víc fotek.
18:00:14
06.09.2008
Pavel P@nkáč
-> Tomicraw: dej foto dveri z druhe strany me zajima jak moc jsi se oprel do odlechcovani:D
16:22:43
06.09.2008
Vena
-> Tomicraw: momantálně rozprodávám nějaké díly a nakupuju jiné:) před zimou pojede na vyrámování:) hold se mi zachtělo homologovaného rámu no1 Jinak zima se blíží tak,zase zalezu do garáže a bude se makat!
16:22:19
05.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Vena: No kastle bude asi během příštího týdne hotová, teda doufám. Už se těším, hned jak bude doma, zase nafotím. A co ty? Jak pokračuješ?
15:17:33
05.09.2008
Vena
-> Tomicraw: tak už je nalakováno no paráááda! Kastle už je taky v laku nebo ještě čeká....?
15:10:02
05.09.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomicraw: Já si nejsem taky úplně jistý jestli jsem vážil dobře a je pravda(teď jsem si uvědomil když jsi napsal z vrakáče), že výbava mých seriových dveří byla malinko jiná (neměl jsme velké vnitřní madla,bez ipur bez igelitu pod tapecirem a tak) tekže ve finále bych se na tu váhu asi taky dostal.
Extreme Tyres