skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
10:48:14
06.11.2008
06.11.2008
pistaa
-> Tomicraw: Super.. dockali sme sa.. pekne to mas.. uz to "LEN" poskladat
09:58:53
06.11.2008
06.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
Dík, no v lakovně si kluci dali záležet, taky jsem jim složil poklonu
09:41:47
06.11.2008
06.11.2008
MATTESS
panensky bílá
09:40:16
06.11.2008
06.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Nádhera.
09:31:38
06.11.2008
06.11.2008
havlik
-> Tomicraw: och to je krásá
08:36:54
05.11.2008
05.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: Motor moc teď neřeším, jen jsem vymyslel mezikus atd, jinak to nechávám na zimu
07:39:31
05.11.2008
05.11.2008
deathcat
-> Tomicraw: A jak pokračuješ s motorem? Na fotky se těším...
07:30:08
05.11.2008
05.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Eidy: Snad se ještě tento týden dostanu do lakovny, tak něco vyfotím.
22:41:24
04.11.2008
04.11.2008
Eidy
-> Tomicraw: brrrm brrrm brrrm A kdy budou fotky?
14:44:35
04.11.2008
04.11.2008
Tomicraw - zrušená registrace
Tak auto už je nalakováno, jen ho přemístit domů!
09:02:59
27.10.2008
27.10.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Vena: Tak auto už je ve fileru
09:44:37
26.10.2008
26.10.2008
Vena
-> Tomicraw: V těch lakovnách se to vždycky protáhne,ale čekat se vyplatí
14:42:32
25.09.2008
25.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> deathcat: Ještě je to v lakovně, kluci mají moc práce a ta je přednější! Snad brzy?
13:51:02
25.09.2008
25.09.2008
deathcat
Tak co nalakováno? Kdy budou fotky
12:23:05
08.09.2008
08.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: Zkusím, nafotit víc fotek.
18:00:14
06.09.2008
06.09.2008
Pavel P@nkáč
-> Tomicraw: dej foto dveri z druhe strany me zajima jak moc jsi se oprel do odlechcovani:D
16:22:43
06.09.2008
06.09.2008
Vena
-> Tomicraw: momantálně rozprodávám nějaké díly a nakupuju jiné:) před zimou pojede na vyrámování:) hold se mi zachtělo homologovaného rámu no Jinak zima se blíží tak,zase zalezu do garáže a bude se makat!
16:22:19
05.09.2008
05.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Vena: No kastle bude asi během příštího týdne hotová, teda doufám. Už se těším, hned jak bude doma, zase nafotím. A co ty? Jak pokračuješ?
15:17:33
05.09.2008
05.09.2008
Vena
-> Tomicraw: tak už je nalakováno no paráááda! Kastle už je taky v laku nebo ještě čeká....?
15:10:02
05.09.2008
05.09.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomicraw: Já si nejsem taky úplně jistý jestli jsem vážil dobře a je pravda(teď jsem si uvědomil když jsi napsal z vrakáče), že výbava mých seriových dveří byla malinko jiná (neměl jsme velké vnitřní madla,bez ipur bez igelitu pod tapecirem a tak) tekže ve finále bych se na tu váhu asi taky dostal.