skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
14:58:38
05.09.2008
05.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Bedřich: Já si nejsem teda 100% jistý, ale když jsem sundal dveře na vrakáči z Mkové kastle, tak jsem je hned doma vážil a možná jsem se spletl, ale zdá se mi že to bylo kolem 25kg?
14:42:54
05.09.2008
05.09.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomicraw:
Plechové
18 kg přední bez tapecirunku.
15 kg bez tapeciru a stahování okna.
Okna jsem měl z uzouna takže vetší tloušťku.
Plechové
18 kg přední bez tapecirunku.
15 kg bez tapeciru a stahování okna.
Okna jsem měl z uzouna takže vetší tloušťku.
14:36:30
05.09.2008
05.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Právě že už mají drobný flíček
14:35:19
05.09.2008
05.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Bedřich: A kolik jsi vážil ty? Ty moje byly komplet jak jsem je sundal z auta.
14:31:39
05.09.2008
05.09.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomicraw: Když jsem dělal svoje tak mi ty váhy ukazovaly úplně jinak.Nezpochybňuju tě, jen by mne zajímala výbava těch dveří které jsi vážil.
14:29:53
05.09.2008
05.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: No nevím, ale zrovna u tebe bych tu rez určitě nenašel. Jak budou dveře komplet, tak je pro zajimavost zvážím. Jeden by to neřek, ale kompletní serióvé dveře váží 25kg jedny
14:00:34
05.09.2008
05.09.2008
čakom
-> Tomicraw: Moc krásný.
13:48:01
05.09.2008
05.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Nádhera, hned bych ty dveře vyměnil za ty svoje schnilotiny
19:31:18
04.09.2008
04.09.2008
havlik
-> Tomicraw: žjů nalakovaný dílečky
23:40:07
03.09.2008
03.09.2008
Eidy
-> Tomicraw: tak šup šup
14:56:35
03.09.2008
03.09.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> pistaa: Ahoj, no tak už jsem si z lakovny dovezl kapoty, dveře, nárazníky, zadní čelo a přední blatníky, takže teď už nalakovat jen samotnou kastlu a je to komplet, jinak barva čistě bílá. Musím uznat, že nalakovano je to nádherně! brzy budou fotky.
19:44:45
01.09.2008
01.09.2008
pistaa
-> Tomicraw: ahoj chlape.. ako sme na tom a avtom??
06:53:09
19.08.2008
19.08.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: No to já se těším taky, jako malej kluk
21:20:18
18.08.2008
18.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Super, těším se na fotky.
17:00:01
18.08.2008
18.08.2008
Tomicraw - zrušená registrace
Tak auto je konečně v lakovně !!!
20:00:55
25.07.2008
25.07.2008
Vena
-> Tomicraw: náprava vypadá skvěle,už aby byla na autě
17:52:31
25.07.2008
25.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: No konečně zas něco nového, pěkné pane.
13:06:55
19.06.2008
19.06.2008
Tomicraw - zrušená registrace
-> Kirkir: Zdar jak sviňa, no když bůh dá a udělám si konečně čas, tak v červenci to bude komplet v laku
14:17:15
16.06.2008
16.06.2008
Kirkir
pěkné fotky tam máš na rajce:-))) potřebuju prodat tu dědovu 120 (alias leštěnku) mosím to na fotit