skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š 1202 STW de luxe, r.v. 1969
- pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
- pořízen vcelku náhodou přes bývalého kolegu, který potřeboval u svého strýce místo na rybářský člun
- koupil jsem od synů prvního majitele /papíry ztraceny, řeší se duplikáty kvůli ponechání SPZ/
- vůz má měněné přední blatníky, je podomácku přestříkán a je místy pobouchaný
- PLÁNY : odvézt do šrotu :)
27.-29.4.2023 - umytí motoru, nová vodní pumpa, nová benzínová pumpa, chladič.....atp atp :)
- 1. majitel z STW udělal výbavu LAURIN & KLEMENT , vůz má :
- ruční plyn
- ampérmetr
- 2x topení
- fialová protioslňovací světýlka
- tlakoměr oleje
Škoda 1202 STW de Luxe, Československo 1963 (1963-1969)
Čtyřdveřové pětimístné kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1221 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 35 kW (47 koní) při 4500 ot/min, točivý moment 87 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2685 mm, rozchod kol 1250/1320 mm, vnější rozměry: délka 4485 mm, šířka 1700 mm, výška 1580 mm, pohotovostní hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 110 km/h. Vpředu příčné závěsy a příčné listové pero, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a příčné listové pero, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.
Zavedli také verzi "de Luxe", ta měla bohatší vnitřní výbavu a na karosérii podélnou lištu z eloxovaného hliníku (na snímcích). V roce 1969 byla zvýšena komprese na 7,9 a výkon motoru se zvýšil na 51 koní a točivý moment na 88 Nm.
Charakteristika vozu z dobového tisku (rok 1962): Škoda 1202 STW je užitečný automobil širokého uplatnění. Je současně osobním i rychlým dodávkovým vozem. Věrný pomocník zemědělců. Po týdenní práci poskytne radost i odpočinek jako campingový vůz, v němž lze pohodlně přespávat. Slouží k dopravě 4 až 5 osob, eventuálně s 1 dítětem navíc a rozměrného nákladu do celkového dovoleného zatížení 650 kg. Má tři postranní a jedny zadní dveře, teplovodní topení s větráním, dvoubarevné čalounění, bezpečnostní volant, asymetrické reflektory, zpětný světlomet a jiné vymoženosti moderních automobilů.
VIDEO :
1202 STW ´69 - komentáře:
12:00:18
14.12.2022
14.12.2022
j_j
dal jsem ten vrchní...barvu palubky jsem nechal namíchat dle originálu do spraye /na fotce za popelníky je ale zatím v plniči/ - ve výsledku je o malinko světlejší, ale tón je správně
11:55:59
14.12.2022
14.12.2022
j_j
palubka je na místě jen "na sladko", dal jsem trochu jiný, starší typ popelníku, ten z MBčka jsem nový nesehnal.
20:00:45
11.12.2022
11.12.2022
j_j
Palubka uz je na miste, nemel jsem ale u sebe mobil :) tak aspon jedna fotka...
09:47:38
31.10.2022
31.10.2022
j_j
ladím přístrojovku, zatmelil jsem 2x neorigo díry, dal do plniče, nyní budu ladit nedostatky a brousit a tmelit, vzhledem k mému autismu nechám namíchat přesný odstín bílé a dát do spraye :)
19:26:49
14.10.2022
14.10.2022
j_j
palubka půjde asi do černé kladívkové barvy
19:26:09
14.10.2022
14.10.2022
j_j
tak dnes jsme s kámošem pokročili zase trochu, shodili palubku, natahali elektriku, zatím světla, blinkry, kravinky, a pak demontáž vodní pumpy a AC pumpy...
14:35:49
13.09.2022
13.09.2022
j_j
-> Kilián: tak hoď prosím na email javurekjan@email.cz
14:03:47
12.09.2022
12.09.2022
Kilián
-> j_j: Mám jen to sem k Tobě nevložim
11:06:08
12.09.2022
12.09.2022
j_j
-> Kilián: chápu :) taky udělám palubku 1202 čeřínkem, měl bys prosím foto ?
10:32:51
12.09.2022
12.09.2022
Kilián
-> j_j: No já ten plech GL palubky neměl tolik čeřínkový prostě
Dal jsem 2 vrstvy a pak do trouby
Dal jsem 2 vrstvy a pak do trouby
10:18:24
12.09.2022
12.09.2022
j_j
-> Kilián: čeřínek je od slova "čeřit" :D tady máš fotku z vnější strany vnitřního zrcátka Š 110 L , dal jsem 3x vrstvy /5 min pauza mezi nimi/ a pak pistolí. do motoru STW ideální, to je tank ;)
09:25:42
12.09.2022
12.09.2022
Kilián
-> j_j: Ty to máš už takové hodně čeřínkové
Já když dělal plech do GL palubky, tak jsem laboroval, abych měl stejnou strukturu jako byla origo. Takže jsem to stříkal hodně tenkyma vrstvama a povedlo se to trefit na 100%
Já když dělal plech do GL palubky, tak jsem laboroval, abych měl stejnou strukturu jako byla origo. Takže jsem to stříkal hodně tenkyma vrstvama a povedlo se to trefit na 100%
22:03:49
04.09.2022
04.09.2022
Lubes120
-> j_j 04.09.22 21:39:47: ja mám rád čisto
21:39:47
04.09.2022
04.09.2022
j_j
-> Lubes120: kašli na utírání