skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
10:10:44
20.07.2014
20.07.2014
mirecek.666
-> T: já mám víčko ze starý oktávky, to chrom se slepicí a nijak zvlášt netěsní a tohle se mi nikdy nestalo
10:08:31
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> T: A víčko máš to anglický? Mě šlape...
10:07:13
20.07.2014
20.07.2014
T
-> vhml: : 2 L vody za 170 km, ale to je opět, už asi po páté, špatným víčkem, všechno mi to vyhází,ale to nemění nic na tom, že jsem včera šel teplotou nahoru, jak tomu trošku naložim a pak to víčko hází ven....při nižších teplotách je to v rámci mezí....a to mam aktuálně origo 9-ti list a 1075 řemen
10:06:28
20.07.2014
20.07.2014
mirecek.666
-> m8rinek: nevim jak u dalších zastánců vrtule, ale u mě to puštění topení na nepřesnym MB teploměru dělá i 10-15 stupnů :-) a někdy není zbytí a musí se přitopit:-D
10:02:01
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Má pravdu ten chlapec :))), na to jsem uplně zapomněl, že tímhle řeším teplotu :D.
09:57:56
20.07.2014
20.07.2014
mirecek.666
-> vhml: co krátkodobá korektura teploty topením?:-) To je přeci osvědčenej lék:-)
09:40:46
20.07.2014
20.07.2014
m8rinek
-> vhml: Že by původní lauf měl menší odpor než tenhle? Snad ne...
Že by roury tak ohřívaly motorák? To snad taky ne...
Já měl problém jen v parnech při monotónní jízdě po dálnici (teda on to byl hlavně psychickej blok, díky neukostřenýmu teploměru, který ukazoval o 15°C víc a teplota rostla s otáčkama :))), na okreskách i v zátěži nikdy žádný problém...
Že by roury tak ohřívaly motorák? To snad taky ne...
Já měl problém jen v parnech při monotónní jízdě po dálnici (teda on to byl hlavně psychickej blok, díky neukostřenýmu teploměru, který ukazoval o 15°C víc a teplota rostla s otáčkama :))), na okreskách i v zátěži nikdy žádný problém...
09:11:11
20.07.2014
20.07.2014
vhml
-> T 19.07.14 21:18:05: povídej :-)
Já s cestováním problém nemám, ale jakmile jsem tomu začal víc šlapat tak to šlo nahoru.
Přitom jsem to testoval zjara při 28 stupních a nebyl problém
Já s cestováním problém nemám, ale jakmile jsem tomu začal víc šlapat tak to šlo nahoru.
Přitom jsem to testoval zjara při 28 stupních a nebyl problém
21:18:05
19.07.2014
19.07.2014
T
-> vhml: : chceš ode mne vyprávět o dnešním cestování v těchto teplotách ?
20:54:58
19.07.2014
19.07.2014
vhml
Tak dneska jsem to byl vyvézt známýmu na svatbu a už těm kolům docela přicházím na chuť :-)
Jen mi děsí, že když jsem tomu zpátky šlapal tak teplota lezla ke stovce. Doufám že to byla nějaká dočasná erekce na slunci, když bylo 33stupnu a není to zpusobeno novým výfukem.
Jen mi děsí, že když jsem tomu zpátky šlapal tak teplota lezla ke stovce. Doufám že to byla nějaká dočasná erekce na slunci, když bylo 33stupnu a není to zpusobeno novým výfukem.
12:18:57
18.07.2014
18.07.2014
vhml
-> francomk 18.07.14 12:12:06: já jsem přemejšlel do toho vpálit nějakej nápis. Ale nevymyslel jsem jakej aby to nebyla jen nějaká trapná variace na carreru?
12:12:06
18.07.2014
18.07.2014
francomk
-> vhml: i74.servimg.com/u/.../unt
it200.jpg
11:49:12
18.07.2014
18.07.2014
vhml
-> MajoLR 18.07.14 09:17:34: to není zavoďák
09:17:34
18.07.2014
18.07.2014
MajoLR
"Nepruhujte" sa už hoši!!! Veď je to závoďák, nie nejaká tuctová sériovka!!!
07:36:48
18.07.2014
18.07.2014
T
-> vhml: : -> EDoZoNe: to napsal dobře....už vím, co mi nesedělo...tyhle kola a pruh dohromady...jinak se na to ale dá koukat
07:03:02
18.07.2014
18.07.2014
vhml
-> EDoZoNe 17.07.14 22:32:48: nakonec jsem tam musel dát duše. I přes vaření a lepení to ucházelo. Přitom jiná sada takovejch kol drží v pohodě.
22:32:48
17.07.2014
17.07.2014
EDoZoNe
-> vhml: Vypadá to dobře, jen si s těmahle kolama nejsem jistej tim pruhem na dveřích. Ale to by chtělo vidět naživo, takhle těžko soudit a hlavně to neni moje auto, takže mi po tom je hovno Jak to máš jinak udělaný? Protože já teď mám ty převary taky 6'' vytažený na lemu. A ty tvoje se mi nezdaj, že by byly dělaný stejně. Máš to půl na půl nebo tak nějak? A jak se ti to nakonec povedlo utěsnit? Já to nechával párkrát prsknout COčkem, ale to bylo naprosto zbytečný, takže se to pak udělalo pořádně autogenem a to už drží
21:30:06
17.07.2014
17.07.2014
vhml
-> Eidy 17.07.14 21:05:37: jo, vypadá to teď podivně sériově. Nějak nevím co si o tom myslet. V sobotu se s tím jedem podíva na svatbu tak uvidím jakej z toho budu mít pocit.
21:05:37
17.07.2014
17.07.2014
Eidy
-> vhml: Sleeper.
20:05:16
17.07.2014
17.07.2014
MajoLR
Sériofka...