Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

13:12:19
09.04.2014
Toušík
-> vhml: Jo tvoje brzdový světla kvůli kterejm jsme museli brzdit :D Byla to taková romantická jízda v mlze..
12:37:39
09.04.2014
vhml
-> Toušík 09.04.14 12:32:26: co na tom letišti jak jste jeli za náma? Bylo v tom prachu vůbec něco vidět? 6
12:32:26
09.04.2014
Toušík
-> vhml: Hlavně že tobě ty tvrdý pružiny pomůžou co :D Ty bys potřeboval v autě tak maximálně tvrdej režim a ne každou zatáčku lítat bokem 3 Jinak pro diváky asi krásný průjezdy jak na to koukam ..
12:13:01
09.04.2014
Cempyk
Vy jí dáváte počoudit =D
11:19:31
09.04.2014
vhml
Hlavně že mám ty tvrdý zadní pružiny doma na stole 3
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 09.04.2014 11:19:31
07:16:33
09.04.2014
vhml
Včera jsem auto umyl a odpřísáhnul bych, že je čistější než před Prahou :-)



Vyplatilo se motor naprášit bezbarvým sprejem , bordel není nikdy nažranej, stačil spláchnout.



Kromě utrhaných zástěrek a volnějšího svisláku jsem žádný další škody nenašel , tudíž spokojenost. Další plán? Zřejmě domácí Historic Vltava Rallye Klatovy 5
21:28:26
08.04.2014
vhml
20:03:40
08.04.2014
castrol
-> vhml: nejake video nieje ?rad by som si kukol
17:44:18
08.04.2014
vhml
Opět ten zlej Facebook, kterej vám pohltí duši a zahodí ventilky od kol...



Dle ohlasu se asi průjezdy líbily :-) www.facebook.com/blaha.da vid/media_set?set=a.6883.. .
15:17:20
08.04.2014
vhml
-> Olgoj Chorchoj 08.04.14 14:58:57: dneska to budu zvedat a mejt, tak se podívám, ale při zběžných kontrolách během soutěže vypadalo všechno v pohodě.
15:04:30
08.04.2014
onba
Velká gratulace a závist, že si odjel můj vysněný podnik.3
14:58:57
08.04.2014
Olgoj Chorchoj
-> vhml: se 140LS na bravurách byses tam točil ještě dneska:-D Gratulace mmch... A vlastně: popraskalo ti někde auto? Včera sem byl trápit kilo a místní silnice za zimu zase trochu schruply, takže mě málem vypadaly zuby a navíc teď hledám, kde bejvávaly sváry kastle:-/
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 15:04:54
12:36:29
08.04.2014
vhml
-> Luky 08.04.14 12:28:44: jsem podcenil situaci, 140LS se v takovým případě dokáže dotočit zpátky 3
12:28:44
08.04.2014
Luky
-> T: no je pravda, že kdyby se na poslední SS nepokoušel udělat v poslední zatáčce ten 360° burnout, tak by se to na čase projevilo docela znatelně 1
12:21:17
08.04.2014
-> vhml: : a to jsi jel pro diváky, co tady pročítám, tak jak by to dopadlo, kdyby jsi závodil 40 tak příště 4 40
11:50:16
08.04.2014
vhml
-> T 08.04.14 11:39:40: taky jsem se divil. Je ale pravda, že to spousta lidí nehnalo, protože si nechtěli poškodit auto, nebo už na to měli svůj věk....



Ale těch pát sekund na Jana Trajbolda ml. se Sierrou XR4x4 mi prostě sere 3
11:39:40
08.04.2014
-> vhml: : umístění teda hooodně dobrý 4 156
10:53:29
08.04.2014
vhml
Mnohým jsem slíbil, že ve stručnosti sepíšu o čem akce, co to stojí a co to obnáší, aby věděli, jestli to taky chtějí ject.



Dlouho jsem mluvil o tom, že bych si Revival zkusil, ale k činu jsem se neměl. Až někdy kolem Vánoc jsem byl postavenej před hotovu věc: ,,Přihlásil jsem tě na Revival“ .

Plyne z toho poučení číslo jedna – pokud chcete ject, neváhejte s přihláškama, bývá velice rychle ,,vyprodáno“.



Začaly tři měsíce denních příprav, kdy jsem skoro měl chuť s tím seknout, protože vzít v autě všechno a předělat to ,,na čisto“ bylo skutečně na dlouho. Nový motor, naladění, nápravy, pružiny, elektroinstalace, světla, atd atd.

Poučení číslo 2 – pokud chcete ject s nějaký polovrakem, vybodněte se na to rovnou. Budete tam za exoty a to auto to nepřežije.



Samotná akce už probíhala celkem poklidně. V podstatě jsou to takový velký Běšiny. Tři dni sedíte v autě, najedete cca 600km, občas dojedete na nějakou krátkou rychlostku ( bylo jich 11 ) – zpravidla šotolinovou. Jeli jsme 2x na ploché dráze, 4x v lomu na velkých kamenech, na parkovišťi ze zatravňovacích pásů atd. S takovouhle sestavou člověka rychle přestane bavit jezdit na asfaltu  Večer se pak dlouho sedí a povídá o zážitkách, u vedlejšího stolu sedí třeba Blahna, na snídani u párků prohodíte pár slov s Voltou, všude panuje přátelská atmosféra. Pořád je to hlavně více sraz než závody.



Samotné přejezdy by mohly na první pohled vypadat nudně, ale naopak je to vrchol soutěže. Podle slepého itineráře ( tripmaster nebo GPS se schopnou obsluhou nezbytností), s průměrama i přes 70kmh, s radarama ve vesnicicích i mimo. Vrchol byl 80km dlouhý přejezd skrz Krušné hory , průměr skoro 70 a na 15 minut jsme zabloudili. Zkusili jsme na zbývajících 60km ztrátu stáhnout. Chyběli dvě minuty, kotouče svítili jak vánoční stromeček a bubny dost možná taky. Silnej to zážitek. Tleskám směsi DS2500 i když jsme jí taky přehřáli. V nejbližší vesnici se ale vždy vzpamatovaly a krásně fungovaly dál. Sériové brzdy pro takovou akci? Nepoužitelné ( i když to bylo dáno dlouhými sjezdy z kopce a nasazeným tempem – jinde problém víceméně nebyl )



A co to vlastně všechno stojí? I s nějakejma škodama na autě cca 15 tisíc ( na šotolině jsme rozrhali zadní gumy, 2x jsme práskli do zadní blatníku, nakřápli lízátko, atd… ). Startovný, 3x 2 noci ubytování, 80 litrů benzínu, 80litrů plynu do doprovodu, nějaký jídlo atd… Ale za to třetí místo ve skupině upravených aut do 1600ccm a sedmé absolutně v konkurenci 150 posádek z celé Evropy ( bez roztočení v poslední zatáčce poslední zkoušky ještě v obou případech o místo výš ), za to to asi stálo. 
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 13:19:06
21:06:36
07.04.2014
-> vhml: : jasný, nikomu to ale neberu 4 40
Extreme Tyres