Hurdis / 105L Hurdis / 105L

komentáře | popis | fotky | Hurdis | 19.07.16 20:55 | 99x v oblíbených
Předně chci tímto poděkovat místnímu členu s nickem Hurdis za odprodej tohoto vozu a přenechání i karty vozidla.

Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.



Hurdis:



K vozidlu:

Škoda 105 L

r.v. 1977

zcela původní stav

v době koupě najeto 66 700 km



posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))



Aktuálně:

Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.

(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)



Plány:

- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích

- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)



Provedeno od koupě:

- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo

- chrom mřížka zadního čela a litá kola

- nové ukostření budíků

- chrom mlhovka a couvačka

- sedadla z Rapida, béžová

- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr

- výměna přední masky + UK štítky

- dobové pryžové koberečky

- nové manžety poloos zadní nápravy

- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky

- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky

- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů

- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy

- výměna susplechů pod motorem

- opěrky hlavy zadních sedadel

- výměna chrom zpětného zrcátka





MOV00922


youtube.com/v/8DHmf­7p5GD 8

škoda 105, r.v. 77, originál






Stepan FUN:



7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.

8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."

11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.

12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.

13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.

17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)

18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)

Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...

3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu

16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...

13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).

14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.

Hurdis / 105L - komentáře:

15:22:52
10.01.2011
VeTeV
-> Hurdis: šuop tam s tím 3 sice to stejně nikdy nezapneš, ale pro ten pocit 4
15:17:38
10.01.2011
Pavel P..
-> Hurdis: montovat.2
15:07:36
10.01.2011
Čokin
-> Hurdis: Stou interní anténou sis moc nepomohl, taky jsem ji koupil a po montáži a první zkoušce letěla do koše, je to hnus velebnosti......
15:01:21
10.01.2011
Hurdis
Tak flašinetářský set je pokupě.

Montovat? Nemontovat? To je oč tu běží.
zvětšit Hurdis / 105L - obrázek od Hurdis vložen 10.01.2011 15:01:21
20:18:55
07.01.2011
Hurdis
-> andyrs: Máš pravdu, tam je to radost něco dělat.

Ale bohužel je to u švagra, takže si tam musím dojet.

Vůbec takhle pořád kočuji. Mezi otcovou dílnou, dílnou v práci, autoparkem na středisku, švagrovou garáží, stodolou panímámy a svými garážemi.

Nemůžu se dočkat, až se začne vlastní zázemí dostávat z hlavy a prvních plánů na matičku Zemi.

Takhle se nedá nic normálně dělat.
20:02:43
07.01.2011
andyrs
Je super že máš aj takú veľkú garáž s jamou... tam je radosť kutiť...
14:44:56
07.01.2011
luky110r
krasna je len co je pravda a tu hmlovku zhanam aj ja aj jupitery6
16:38:13
29.12.2010
Hurdis
Od 21. listopadu poprvé na denním světle.

Chytla na drc, tak jsem jí seznámil s bílým svinstvem a vyndal na ulici trochu pootočit kola a mechanické části.

Samozřejmě nikde v okolí se nesolí.

Jen nájezd zpět do brány v uličce zapadané sněhem ve 12° stoupání byl trošičku s potížemi.
zvětšit Hurdis / 105L - obrázek od Hurdis vložen 29.12.2010 16:38:13
20:03:08
21.11.2010
waca
Asi nikoho moc nepotěšim, skoro tatáž úžovka vyčkává na její poslední den Z (zkázi). Kdyby někdo chtěl vědět více ať napíše SZ, jinak jí spapá huť za á 1500kč/kastle
17:46:46
21.11.2010
Hurdis
Už 67 křížků. Nj. stará paštika 1
zvětšit Hurdis / 105L - obrázek od Hurdis vložen 21.11.2010 17:46:46
19:47:44
08.11.2010
Mantrabeach
-> Hurdis: tak to sem rád1
19:02:09
08.11.2010
Hurdis
-> Mantrabeach: Líbila se. Povídal že to vypadá jako když dědek vyjel na dušičky. Kdybych měl citovat tak zaznělo, že je to nechutně zdravý a že lepší než ta jeho. 1 Na sedačkách jsme se taky shodli.
20:15:27
07.11.2010
Mantrabeach
-> Hurdis: tak co na to Pavel?1
16:24:16
07.11.2010
Hurdis
Olejová záhada vyřešena, při opravě brzdy praskla manžeta. Obě byly tak neskutečně zpuchřelé, že jsem je dnes rozcupoval a strhal z nohavic dvěma prsty.

Už jsou nové, ovládání sytiče také vyměněno a zprovozněno.



Otestována nejvyšší dosažitelná rychlost, tachometrových 138-140 to jede. Pěkně, čistou stopou bez pazvuků, se zdravým řevem za zády.
11:03:14
07.11.2010
Max
krásnou ouža :-)
17:52:19
06.11.2010
Hurdis
-> MOLSO: -> afro100: OK, díky za potvrzení teorie. Když zbude čas, kouknu na to. Jinak si to nechám jako překvapení do složky "X-files" na budoucí výměnu válečku, chci dávat nový, zásoba je veliká, ale vždy se mi vymstí heslo: Když to není rozbité, a funguje to, tak na to nešahej! 1
17:49:38
06.11.2010
afro100
-> MOLSO: ale ja som podal v jednom prispevku kompletne informacie 70 3
17:48:50
06.11.2010
MOLSO
-> Hurdis: presne tak 4



-> afro100: 159 bol som rychlejší 3
17:47:50
06.11.2010
Hurdis
-> MOLSO: Označit zub, pootáčet motorem a počítat zda jich bude 38 nebo 40?
17:47:31
06.11.2010
afro100
-> Hurdis: Pocitaniu zubov sa nevyhnes, ale da sa to zistit dierou po odmontovanom spojkovom valecku. Netreba rozoberat prevodovku ani ju tahat z auta. Oznacis si, trebars centrofixou, zub a potom pocitas a otacas ... na hruske je aj u 4,44 aj u 4,22 9 zubov, z coho logicky vyplyva, ze je rozdielny pocet zubov len na kole staleho prevodu, 4,44 ma 40 zubov a 4,22 ma 38 zubov
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 17:48:06
Extreme Tyres