Jenom nezávazně - čím dál víc uvažuju o prodeji tohohle auta, jelikož se mi "domácí" vozy o5 rozmnožily (naštěsí pouze fyzicky, nikoli papírově - vlastní to naštěstí někdo jinej, ale údržba je opět na mně)...
Neměl by někdo zájem? Případnou nabídku nejlépe SZ a prodám jenom do "dobrých" rukou.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Předně chci tímto poděkovat místnímu členu s nickem Hurdis za odprodej tohoto vozu a přenechání i karty vozidla.
Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.
Hurdis:
K vozidlu:
Škoda 105 L
r.v. 1977
zcela původní stav
v době koupě najeto 66 700 km
posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))
Aktuálně:
Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.
(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)
Plány:
- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích
- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)
Provedeno od koupě:
- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo
- chrom mřížka zadního čela a litá kola
- nové ukostření budíků
- chrom mlhovka a couvačka
- sedadla z Rapida, béžová
- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr
- výměna přední masky + UK štítky
- dobové pryžové koberečky
- nové manžety poloos zadní nápravy
- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky
- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky
- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů
- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy
- výměna susplechů pod motorem
- opěrky hlavy zadních sedadel
- výměna chrom zpětného zrcátka
youtube.com/v/8DHmf7p5GD 8
Stepan FUN:
7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.
8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."
11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.
12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.
13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.
17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)
18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)
Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...
3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu
16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...
13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).
14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.
Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.
Hurdis:
K vozidlu:
Škoda 105 L
r.v. 1977
zcela původní stav
v době koupě najeto 66 700 km
posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))
Aktuálně:
Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.
(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)
Plány:
- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích
- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)
Provedeno od koupě:
- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo
- chrom mřížka zadního čela a litá kola
- nové ukostření budíků
- chrom mlhovka a couvačka
- sedadla z Rapida, béžová
- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr
- výměna přední masky + UK štítky
- dobové pryžové koberečky
- nové manžety poloos zadní nápravy
- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky
- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky
- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů
- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy
- výměna susplechů pod motorem
- opěrky hlavy zadních sedadel
- výměna chrom zpětného zrcátka
youtube.com/v/8DHmf7p5GD 8
Stepan FUN:
7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.
8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."
11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.
12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.
13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.
17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)
18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)
Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...
3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu
16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...
13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).
14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.
Hurdis / 105L - komentáře:
21:43:32
10.11.2014
10.11.2014
Hurdis
-> Stepan FUN: Uděláme. O víkendu. Není potřeba Bar Výměník - i když je super. Dílna se už vytopí za 15 min. Dříví nasekáno, grill a uhlí pořád v pernamenci. Svítíme, hrajeme, voda a záchod funguje. Upravený plac už všude.
Minulá akce padla, ale stojí za reinkarnaci. Speciální pochutiny...
Předvánoční akce budou asi jen a pouze orientovány na obchod. Už je vesměs plno. Těžko se někde ukážu. Ale třeba to vyjde. Termín napište.
Minulá akce padla, ale stojí za reinkarnaci. Speciální pochutiny...
Předvánoční akce budou asi jen a pouze orientovány na obchod. Už je vesměs plno. Těžko se někde ukážu. Ale třeba to vyjde. Termín napište.
21:40:22
10.11.2014
10.11.2014
Hurdis
-> Tuner#2: Tak ono to Jendo před tím párem let bylo tak, že jsem musel narychlo vyklidit a prodat novou garáž a zmizet do poněkud jiného života, a než hodit auto bůhvíkam, nabídl jsem ho Štěpánovi se vším všudy za netržní cenu k majetku a opatrování. Takže by to nebylo vůbec mimo.
A hlavně tohle auto je k tomu, proč mít youngtimer. Sedneš, vyjedeš a vypneš hlavu. Odpočineš si. To s Rapidem nejde. Tam neustále jedu stejně jako s kombíkem co má 380 Nm a podvědomě dokazuju běžnému provozu, že jejich předsudky jsou mimo. Ve výsledku se vyblázním, ale přijedu do garáže ještě ve větším stresu, než když jsem se jel povozit. Je to zábava, ale ouža byla skutečný relax. A lidem se líbila.
Ale kromě uložení do depozitu a zakonzervování bych neuměl udělal teď nic.
Bylo by dobře, kdyby jezdila a dělala radost, i na srazech. Je to dobré zachovalé auto a z těch nejstarších užovek vůbec. Dnes už málo vídaná serie. Na ceně roste.
A hlavně tohle auto je k tomu, proč mít youngtimer. Sedneš, vyjedeš a vypneš hlavu. Odpočineš si. To s Rapidem nejde. Tam neustále jedu stejně jako s kombíkem co má 380 Nm a podvědomě dokazuju běžnému provozu, že jejich předsudky jsou mimo. Ve výsledku se vyblázním, ale přijedu do garáže ještě ve větším stresu, než když jsem se jel povozit. Je to zábava, ale ouža byla skutečný relax. A lidem se líbila.
Ale kromě uložení do depozitu a zakonzervování bych neuměl udělal teď nic.
Bylo by dobře, kdyby jezdila a dělala radost, i na srazech. Je to dobré zachovalé auto a z těch nejstarších užovek vůbec. Dnes už málo vídaná serie. Na ceně roste.
21:33:37
10.11.2014
10.11.2014
StepaNoFUN
-> Hurdis: Četl, ale dodnes nepochopil... Asi budeme muset spáchat nějakou pátečně - sobotní akci se soustředěním v místní výměníkové stanici... ;-)
Ale nepředpokládám, že by se to ještě letos povedlo... :-/ Nicméně letos by ses mohl objevit u Zdenka na "vánoční"... Já ji plánuju... Naše bude (pokud se to stihne, ale Jarda v to pořád věří) v kanclu (zasedačka bude 4x taková) a tam se předpokládám asi neobjevíš....
Ale nepředpokládám, že by se to ještě letos povedlo... :-/ Nicméně letos by ses mohl objevit u Zdenka na "vánoční"... Já ji plánuju... Naše bude (pokud se to stihne, ale Jarda v to pořád věří) v kanclu (zasedačka bude 4x taková) a tam se předpokládám asi neobjevíš....
21:28:10
10.11.2014
10.11.2014
Hurdis
-> Stepan FUN: Zájem bych měl, už kvůli těm super dobovým dílům, co jsem tam namontoval.
Už jsi ale asi četl co jsem před pár dny udělal, viď? Auta jsou pryč. Většina zůstane v okolí (nebo kombíky k odvozu do číny), ale papírově už mám dnes jen Rapida, Kiu a nový valník. Po novém roce mi k Titaniu ještě sice přibude flotila aut R.2010-14, ale na ty už bude jen systém jezdit/telefon/servis/fak tura/jezdit.
Místo teď máme v depozitní stodole. Ale co tam vjede, už tři roky nevyjede....Kromě Rapida a pár super akcí v sezoně (jako letos) musím skončit. Auta jen na užitnou hodnotu a jejich ekonomickou nebo funkční návratnost.
Už není prostor na blbnutí, max. nějaké to depo, což by se týkalo jen aut v předrenovačním stavu za pár šupů na celkovou GO v budoucnu. Nebo možná sranda kára na léto - koupit/prodat aby se dušička ohřála.
Možná dám přes zimu i pár věcí do placu. Ovšem nic co by se týkalo zásob R136. To je moje třetí dítě a to zůstane. Včetně všeho na případnou okamžitou stavbu dvojčete. Stejně by mi nikdo nikdy (kromě možná šílence ze SRN) nezaplatil mou cenu.
Už jsi ale asi četl co jsem před pár dny udělal, viď? Auta jsou pryč. Většina zůstane v okolí (nebo kombíky k odvozu do číny), ale papírově už mám dnes jen Rapida, Kiu a nový valník. Po novém roce mi k Titaniu ještě sice přibude flotila aut R.2010-14, ale na ty už bude jen systém jezdit/telefon/servis/fak tura/jezdit.
Místo teď máme v depozitní stodole. Ale co tam vjede, už tři roky nevyjede....Kromě Rapida a pár super akcí v sezoně (jako letos) musím skončit. Auta jen na užitnou hodnotu a jejich ekonomickou nebo funkční návratnost.
Už není prostor na blbnutí, max. nějaké to depo, což by se týkalo jen aut v předrenovačním stavu za pár šupů na celkovou GO v budoucnu. Nebo možná sranda kára na léto - koupit/prodat aby se dušička ohřála.
Možná dám přes zimu i pár věcí do placu. Ovšem nic co by se týkalo zásob R136. To je moje třetí dítě a to zůstane. Včetně všeho na případnou okamžitou stavbu dvojčete. Stejně by mi nikdo nikdy (kromě možná šílence ze SRN) nezaplatil mou cenu.
21:27:29
10.11.2014
10.11.2014
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Tak eko je definitivně vyřešený a zbytek jsou de facto "drobný"... I pojistka je v řádu pár stovek... :-D Tudíž podobnejm kravinám mnoho nebrání. :-D
21:19:58
10.11.2014
10.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 10.11.14 21:13:03: Jako, že by jste si to auto a kartu přehazovali co STK jak horkej brambor?
21:13:03
10.11.2014
10.11.2014
StepaNoFUN
-> Hurdis: Honzo včera jsem to auto přeparkovával a když jsem s ním přejížděl, tak jem zkonstatoval, že to asi dám do kupy, udělám STK a (možná) prodám... Za poslední 2 roky jsem s tím najel asi 800km... Není čas...
Ale zatím je o ve stádiích úvah (neprodám ho takhle a než ho dodstavím do funkčního stavu... :-/ - víš sám, jak to je teď ve stavebnictví) a rozhodně bych ho neprodal komukoli. Nicméně pokud bys měl zájem... :-D
Jsou ta tom 2 víkendy práce - dokončení opravy čela a jeho lak (či nalakování zelenýho), montáž chladiče (koupena nová druhoška), výměna hadic z prostoru topení (důvod vody v interiéru), montáž komplet vysušenýho a částečně vypranýho interiéru, zkulturnění kabeláže (hlavně od rádia a točkoměru)... Max. 2-3 víkendy... :-)
Ale zatím je o ve stádiích úvah (neprodám ho takhle a než ho dodstavím do funkčního stavu... :-/ - víš sám, jak to je teď ve stavebnictví) a rozhodně bych ho neprodal komukoli. Nicméně pokud bys měl zájem... :-D
Jsou ta tom 2 víkendy práce - dokončení opravy čela a jeho lak (či nalakování zelenýho), montáž chladiče (koupena nová druhoška), výměna hadic z prostoru topení (důvod vody v interiéru), montáž komplet vysušenýho a částečně vypranýho interiéru, zkulturnění kabeláže (hlavně od rádia a točkoměru)... Max. 2-3 víkendy... :-)
23:31:21
17.10.2014
17.10.2014
Hurdis
-> Stepan FUN: Twl Štěpáne, koukám zase po roce na fotky a svoje videa a přepadá mne těžká nostalgie. Když to tak vezmu zpětně, tak mimo auta, která jsem měl nová, tak Bábina (mimo dokladů - to je vždycky vyprávění na dlouhé táborové ohně) nejvíce zážitků a nejméně problémů - a když tak hezkých, historických, ze všech aut, která jsem pořídil ojetá.
Já Ti asi za rok-dva udělám nabídku ke zpětnému odprodeji :-))).
Nebo ještě lépe obdobný duch někdy vytvořím.
Už teď mám naskládaných 6ks meteorů na renovaci do bíla. Na půdě u šváry jsem nedávno zrevidoval existenci svých dvou sad chromových nárazníků, zůstala mi obě úzká čela i s lištami, novou maskou a světlomety, na oné půdě je i jeden komplet béžových sedaček, volant a doplněné prvky interiéru taky mám ještě jednou, i výběr hovadin v podobě dobových rádií, chrom mlhovek, zástěrek apod. je.... tak to jen zkompletovat s coupé karoserií, nápravami a vším potřebným ze stodoly, převodovky a motory 742.136 plug-n-play mám v dílně v párech.......on by Garpid stejného vzhledu po nájezdu do karosářské a lakýrnické dílny vzniknul hodně rychle....
To je klika, že dostávám rozum...
Já Ti asi za rok-dva udělám nabídku ke zpětnému odprodeji :-))).
Nebo ještě lépe obdobný duch někdy vytvořím.
Už teď mám naskládaných 6ks meteorů na renovaci do bíla. Na půdě u šváry jsem nedávno zrevidoval existenci svých dvou sad chromových nárazníků, zůstala mi obě úzká čela i s lištami, novou maskou a světlomety, na oné půdě je i jeden komplet béžových sedaček, volant a doplněné prvky interiéru taky mám ještě jednou, i výběr hovadin v podobě dobových rádií, chrom mlhovek, zástěrek apod. je.... tak to jen zkompletovat s coupé karoserií, nápravami a vším potřebným ze stodoly, převodovky a motory 742.136 plug-n-play mám v dílně v párech.......on by Garpid stejného vzhledu po nájezdu do karosářské a lakýrnické dílny vzniknul hodně rychle....
To je klika, že dostávám rozum...
22:00:06
15.07.2013
15.07.2013
StepaNoFUN
-> oppik: To teprve možná jednou bude... Takhle je to ale původní...
21:59:39
15.07.2013
15.07.2013
StepaNoFUN
Dneska po cca 10ti ujetejch kilometrech se zlenivelej tachometr uráčil přetočit všechny čísla, tudíž máme najeto čistejch 70tis... Bohužel foto je jenom 2km navíc, jelikož jsem byl smířen s tím, že prasklo kolečko a už tam natrvalo bude 66999 a kousek (čísla natočená někam mezi)...
21:27:51
08.07.2013
08.07.2013
oppik
viděno na srazu a cestou zpátky na Prahu.máš to pěkný
23:04:13
13.04.2013
13.04.2013
StepaNoFUN
Dneska jsem po dlouhý zimě sundal plachtu a jel se zase svýzt... :-)
19:28:09
19.08.2012
19.08.2012
gim
-> Stepan FUN: ouza mi to dela taky, u me by to melo byt volnym cepem rizeni v kombinaci se svislakem.
18:25:51
19.08.2012
19.08.2012
StepaNoFUN
-> Hurdis: Ne... To nekmitalo pořád... Prostě po přejetí nerovnosti se to "rozházelo" a po šlápnutí na brzdu zase srovnalo. A udělalo to jen 2x, vřdy po několika následujících nerovnostech na pravé straně. To vystředěním kola nebude. ;-) Ve 120ti se volant ani nehne. Spíš se sešel ten svislák a ložisko. Dotáhneme a bude klid. .-)
17:25:24
19.08.2012
19.08.2012
Hurdis
-> Stepan FUN: O tom rozkmitání volantu jsi neříkal. Jestli jsi měl dole vpředu kolo, tak to je usazením. Meteory mi to udělali vždycky, když jsem se při montáži nesoustředil na citlivé vystředění matkami na náboj bez středícího kroužku.
K výrobě kroužků ze silonu už jsem se nedokopal.
K výrobě kroužků ze silonu už jsem se nedokopal.
19:36:28
18.08.2012
18.08.2012
StepaNoFUN
-> oppik: Jedna menší STK tady v okolí Kutný Hory... Já už jinam nejezdím. Z práce to bylo celkem rozumně daleko (z domova to mám trochu z ruky - cca25km, nejbližší STK mám 7, nicméně tam mě nikdo nikdy neuvidí), ale jelikož se tam dá se říct se všema alespoň od vidění znám a přistupujou k tomu rozumně, tak je to pro mě jasná volba...
18:51:43
18.08.2012
18.08.2012
oppik
-> Stepan FUN: kdepak jsi dělal STK
18:06:02
18.08.2012
18.08.2012
StepaNoFUN
Dnes najeto cca 170km v tomto "novém" voze, byl to hezkej vejlet. Jel jsem sám, společnost mi dělalo pouze rádio a jedny z prvních alb skupiny Citron. :-)
Ráno absolvována STK, která je na další 2 roky. Je sice fakt, že bez závad to nebylo (v protokolu je pouze - Některá část systému zavěšení kol (ramena) je zkorodovná, ale tato závada nemá vliv na spolehlivost systému), ale závad bylo víc. Nicméně na škodovku spíš dětský choroby... Dotáhnout (vyměnit) P svislák, dotáhnout (vyměnit) ložisko, vyměnit PZ prasátko...
A jelikož jsem dnes měl nucenou zastávku na jednom kopci (do kterýho jsem se trošku svezl na hranici výkonu motoru 742.10) z důvodů (u škodovky řady 742 "nečekaně") vysoké teploty motoru, tak hned další akce bude výměna tepelnýho spínače větráku, vyčištění chladícího systému a výměna termostatu. Buď je za ty roky zanešenej chladič, nebo prostě nestíhá. Ještě by to mohlo bejt nastavením motoru, ale ten proplach přijde stejně. Na těsnění to nevyadá, jelikož to nešlo naráz, ale postupně se delší dobu zvyšovala teplota až ke kritické hranici. Pak jsem raději zastavil, zalehl na louku pod vozidlo, spojil konektory, chvíli počkal, odvzdušnil, dolil a jelo se dál... :-)
Pak se mi rozkmital po přejetí nerovnosti v rychlosti cca 40km volant tak, že jsem zastavil a šel se podívat jestli nemám volný kolo. :-O Pak to udělalo ještě jednou a domů byl dalších 40km klid. Ale to přičítám tomu volnýmu svisláku a ložisku...
Ráno absolvována STK, která je na další 2 roky. Je sice fakt, že bez závad to nebylo (v protokolu je pouze - Některá část systému zavěšení kol (ramena) je zkorodovná, ale tato závada nemá vliv na spolehlivost systému), ale závad bylo víc. Nicméně na škodovku spíš dětský choroby... Dotáhnout (vyměnit) P svislák, dotáhnout (vyměnit) ložisko, vyměnit PZ prasátko...
A jelikož jsem dnes měl nucenou zastávku na jednom kopci (do kterýho jsem se trošku svezl na hranici výkonu motoru 742.10) z důvodů (u škodovky řady 742 "nečekaně") vysoké teploty motoru, tak hned další akce bude výměna tepelnýho spínače větráku, vyčištění chladícího systému a výměna termostatu. Buď je za ty roky zanešenej chladič, nebo prostě nestíhá. Ještě by to mohlo bejt nastavením motoru, ale ten proplach přijde stejně. Na těsnění to nevyadá, jelikož to nešlo naráz, ale postupně se delší dobu zvyšovala teplota až ke kritické hranici. Pak jsem raději zastavil, zalehl na louku pod vozidlo, spojil konektory, chvíli počkal, odvzdušnil, dolil a jelo se dál... :-)
Pak se mi rozkmital po přejetí nerovnosti v rychlosti cca 40km volant tak, že jsem zastavil a šel se podívat jestli nemám volný kolo. :-O Pak to udělalo ještě jednou a domů byl dalších 40km klid. Ale to přičítám tomu volnýmu svisláku a ložisku...
00:20:49
18.08.2012
18.08.2012
oppik
-> Stepan FUN: tak to gratuluju k pěkné užovce