skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Předně chci tímto poděkovat místnímu členu s nickem Hurdis za odprodej tohoto vozu a přenechání i karty vozidla.
Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.
Hurdis:
K vozidlu:
Škoda 105 L
r.v. 1977
zcela původní stav
v době koupě najeto 66 700 km
posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))
Aktuálně:
Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.
(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)
Plány:
- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích
- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)
Provedeno od koupě:
- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo
- chrom mřížka zadního čela a litá kola
- nové ukostření budíků
- chrom mlhovka a couvačka
- sedadla z Rapida, béžová
- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr
- výměna přední masky + UK štítky
- dobové pryžové koberečky
- nové manžety poloos zadní nápravy
- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky
- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky
- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů
- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy
- výměna susplechů pod motorem
- opěrky hlavy zadních sedadel
- výměna chrom zpětného zrcátka
youtube.com/v/8DHmf7p5GD 8
Stepan FUN:
7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.
8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."
11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.
12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.
13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.
17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)
18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)
Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...
3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu
16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...
13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).
14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.
Původní text ponechávám "jak je" a budu pokračovat pod ním.
Hurdis:
K vozidlu:
Škoda 105 L
r.v. 1977
zcela původní stav
v době koupě najeto 66 700 km
posazeno na Meteory původně z mého Rapida II, sluší :-))
Aktuálně:
Po neuvěřitelné anabázi s doklady, které byly během prvního mezipřevodu před koupí zcela zničeny, má vozidlo vše v pořádku, nové papíry, vyřešenu ekodaň, zbývá dokončit přepis a dojet si pro nové STK+E.
(vše ukončeno, nikdy více, práce pro tři lidi na pár týdnů)
Plány:
- časem (někdy po dokončení auta no. 1) nové přední blatníky, čelo, maska, lampy - není to nutné hned, ale vady na kráse jsou (starý řidič, malá garáž a puchýřky koroze) vše nakoupeno a připraveno do časů budoucích
- používat jako staré auto pro volný čas, tj. střídavě 2 neděle ladit formu a vylepšovat kondici, pak 2-3 neděle používat na psychoterapeutické výlety (plníme)
Provedeno od koupě:
- nové doklady a přepis + povinná výbava a hever + náhradní kolo
- chrom mřížka zadního čela a litá kola
- nové ukostření budíků
- chrom mlhovka a couvačka
- sedadla z Rapida, béžová
- středový panel, dobové radio + repro, dobový otáčkoměr
- výměna přední masky + UK štítky
- dobové pryžové koberečky
- nové manžety poloos zadní nápravy
- repase příčky motoru + tvrdé silentbloky
- nové originální úzké zadní lapače nečistot, alias zástěrky
- rozhýbání zcela zatuhlého mechanismu stěračů
- výměna filtrů a provozních kapalin, čidel oleje a teploty, přetěsnění palivové pumpy
- výměna susplechů pod motorem
- opěrky hlavy zadních sedadel
- výměna chrom zpětného zrcátka
youtube.com/v/8DHmf7p5GD 8
Stepan FUN:
7.8.2012 - Dozvěděl jsem se o pravděpodobným odprodeji tohoto vozu.
8.8.2012 - Rozhodnutí odprodeji je definitivní, nabídka vyřízení klubové testace nepomohla, tudíž jsem prohlásil: "Asi to koupím já, inzerát zatím nedávej."
11.8.2012 - Po obhlídce definitivně domluven prodej, odvezeny původní kola a díly na budoucí opravu plechařiny.
12.8.2012 - Poslední jízda původního majitele s tímto vozem. Převezeno na firmu, prozatím uloženo do garáže.
13.8.2012 - Podepsána kupní smlouva, předány klíče.
17.8.2012 - Moje první jízda s tímto vozem. Domů mě to dovezlo bez problémů. :-)
18.8.2012 - Absolvována STK. Drobnej problém s přední nápravou jsem čekal, protože to nesedí úplně ideálně a byla to pravda - volnější svislák na pravé straně, volné ložisko tamtéž. Pak lehčí nesouměrnost zadních brzd, takže vyměnit prasátko... Všechno to ale bylo na hranici, takže to máme na 2 roky. :-)
Pak když už jsem měl den volna, tak jsem si udělal výlet ku Praze a cestou zpět několik zajížďěk... Celkem najeto cca 170km a zjištěno, že mě čeká ještě vyřešit mírnej problém s chlazením...
3.12.2012 - Konečně přihlášeno na moji osobu
16.12.2012 - Zazimováno. Bohužel letos jenom venku pod plachtou. Snad na příští zimu už bude přístřešek...
13.4.2012 - Po dlouhé době jsem se svezl. Chytla na otočení, nicméně elektrice se probudit moc nechtělo. Blinkry vyřešilo pohnutí svazkem, klaxon se zprovoznil asi otřesama sám. Ale zase přestal fungovat otáčkoměr... :-/ Pak trochu poladěn motor (nastaven předstih, seřízen karburátor).
14.4.2012 - Dořešen nefunkční otáčkoměr, dotažen P svislák a ložisko. Snad to už nebude v zatáčkách tolik poskakovat.
Hurdis / 105L - komentáře:
11:19:03
10.04.2012
10.04.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Hurdis: pekny pekny videjko ;-) uzival sis to a co lidi bylo vcera na kunce :)
00:19:03
10.04.2012
10.04.2012
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Hurdis: pěkné, co to policejní rojení na začátku, vybledlý rapid vpravo, co vše ta kamerka nezachytí
21:30:32
09.04.2012
09.04.2012
Hurdis
17:26:41
03.04.2012
03.04.2012
Hurdis
Hned po práci do garáže a probudit ze spaní rovnou 35 km drzého korzování po krajském městě.
První start po 4 měsících a 5 dnech (audiovizuální techniky nemaje, použita sovětská kalkulačka a svářečská kukla se stativem z roxoru) E:To že mám 3 m před garáží auto a v něm kameru mi došlo až teď.
První start po 4 měsících a 5 dnech (audiovizuální techniky nemaje, použita sovětská kalkulačka a svářečská kukla se stativem z roxoru) E:To že mám 3 m před garáží auto a v něm kameru mi došlo až teď.
18:07:20
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis:
18:00:05
13.01.2012
13.01.2012
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Počkej, počkej. To je proti §10 zákona č.100/1970 Sb. o služebním poměru příslušníků Sboru národní bezpečnosti.
aplikace.mvcr.cz/sbirka-z akonu/SearchResult.aspx?q= 100/1970...
aplikace.mvcr.cz/sbirka-z akonu/SearchResult.aspx?q= 100/1970...
17:51:46
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: zapomeň...seženu zlatou lemovku a budeš vykat soudruhu plukovníkovi
17:47:20
13.01.2012
13.01.2012
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak je to dobrý, budeš poslouchat :-))
17:46:18
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: nadporučík)
17:40:59
13.01.2012
13.01.2012
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Jakou Ty to máš hodnost?
17:39:40
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: vysílačku ti půjčim)
23:01:44
24.09.2011
24.09.2011
Hurdis
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To se pak zkusím prohrabat soukromým archivem k časům dosaženým švárovým fáčkem (osazeným i v té mé kastli, možná dohledám i v užovce) + můj ex 742.136 v sedanu s LPG. Na fabky to stačilo.
Každopádně mám radost, jak se ke konci sezony a na stará kolena ouža činí.
Za týden (resp. 8 dní) 600 km, dvě AOS, slalom, sprint...
A to ještě podzim užije. Sezona nakonec nebude k zahození, jak se zdálo do poloviny roku.
Každopádně mám radost, jak se ke konci sezony a na stará kolena ouža činí.
Za týden (resp. 8 dní) 600 km, dvě AOS, slalom, sprint...
A to ještě podzim užije. Sezona nakonec nebude k zahození, jak se zdálo do poloviny roku.
22:37:23
24.09.2011
24.09.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Hurdis: to votůzo zlutý, a já dle časů zjistil, že tu foobii, pojede i 136ka, a hned 2 časy, žlutý gábro a ještě někdo, jinak časy budou a HG stránkách
22:14:29
24.09.2011
24.09.2011
Hurdis
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Hááázkýý. A kdo byl mezi námi ten třetí speciál?
Čas asi bude někde uveden, co? Jen tak pro porovnání s fotobuňkou z Pohofestu. Babča zatáhla statečně, až jsem se lekl. :-)
Čas asi bude někde uveden, co? Jen tak pro porovnání s fotobuňkou z Pohofestu. Babča zatáhla statečně, až jsem se lekl. :-)
22:13:34
24.09.2011
24.09.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Hurdis: máš u mě medailu, pamětní list a diplom z poděbrad, 3.místo sprint
20:00:26
24.09.2011
24.09.2011
Tomaso435
áá kaprofovo místo :-D abych nebyl pozadu někdy se tam taky zajedu mrknout :-)
11:35:15
18.09.2011
18.09.2011
oppik
-> Hurdis: tak se kouknu do TP a pak ti řeknu jo
11:32:27
18.09.2011
18.09.2011
Hurdis
-> oppik: Vím, zachovala se kopie původního TP. 27.října 1977 přesně.
11:24:14
18.09.2011
18.09.2011
oppik
-> Hurdis: úřady ti můžou napsat jakikoliv datum ne?nevíš jaký teda datum je to auto přesně