skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Kombajn teď vládne europě:-D
-> U-Geen: To neřikam sám ho mám jen ta šed a trochu nuda v Evropě..... 

-> U-Geen: tak toto tema nam tu trpíš, tak tam snad nebude výmaz
a půjčku - fuj to je slovo - snad nikdo neztrestá...
je to škoda, že moc výběru, který odpovídá mým požadavkům není :-)) mě se líbí i novej Ford Galaxy, případně poslední Grand Voyager - ale cena bude pořád dost vysoko...
a žel dodávky jsou jeden velkej průser...

je to škoda, že moc výběru, který odpovídá mým požadavkům není :-)) mě se líbí i novej Ford Galaxy, případně poslední Grand Voyager - ale cena bude pořád dost vysoko...
a žel dodávky jsou jeden velkej průser...

-> VeTeV: vopatrne vopatrne :)
-> U-Geen: ne, nejsem - já jsem praktik, co si koupí podle ceny/nabízené/očekávané a klidně si na to další i něco pučim, když trefim dobrej kus a nebude naskládáno v tobolce dostatek ... ale to se už pouštím na zdejším foru na tenký led...

-> VeTeV: ja ti to neberu, nastesti nejses militanti frantikoautofil :-)
-> U-Geen: me je to celkem jedno - ja holt asi zustanu i vzhledem k pomeru cena/ocekavane vlastnosti nadaleu Frantiku - ze to clovek musi dolitat do mrte, neb nasledny pordej je spise pruser je holt vyvazeno kupni cenou....
-> Kaprof: tak tezko by se ve meste prohanela vetsina sedanu nebo kupatek... tu prakticnost hatchbacku proste neupres :)
-> VeTeV: me to jako krabice neprijde, ale mozna jsem ovlivnen domacim vozovym parkem :)
-> VeTeV: me to jako krabice neprijde, ale mozna jsem ovlivnen domacim vozovym parkem :)
-> U-Geen: Tak jako mám hatche rád na druhou stranu jich je v Evropě až moc ....

-> U-Geen: pravda - jajich zaklad je konzervativnost az za hrob - viz "nova generace" passatu
- mimochodem zase krabice - myslim konbi 


-> VeTeV: Na mě jsou koncernovci moc stejny všichni...tak do roku 90 se mi ovšem i liběj některy takovej pašík B2,3 jsou fajn a lidovy auta jak maj v názvu ne ty dnešni "limuziny"....
-> VeTeV: snad od VW necekas francouzsky vzhled? :)
-> Kaprof: ja myslim, ze zasluha :)
-> Kaprof: ja myslim, ze zasluha :)
-> U-Geen: www.autorohoze.eu/fotky65
59/2010_MK6_Golf.jpg trosku kulatejsi krabice?
nevim me to nezaujalo
todle em prijde tedy zajimavejsi a drzi se to tematu :-) www.autanet.cz/artphotos/ novy-citroen-c4-prvni-foto -a-informace-id966_01.jpg
edit - i kdyz ja musim s tema krabicema drzet hubu :-) - me se ted libi toto www.citroen-bartunek.cz/d ata/.../C8-intro.jpg
nevim me to nezaujalo
todle em prijde tedy zajimavejsi a drzi se to tematu :-) www.autanet.cz/artphotos/ novy-citroen-c4-prvni-foto -a-informace-id966_01.jpg
edit - i kdyz ja musim s tema krabicema drzet hubu :-) - me se ted libi toto www.citroen-bartunek.cz/d ata/.../C8-intro.jpg
U-Geen 22.08.11 23:00:48 napsal:
→ Syny: ja ti dam vetsi pekac :) auto ktere zhatchbackoalo
evropu :)
Tak ti nevim jestli je to zasluha nebo spíš smutná věc....Nicméně jednička je pěkná
→ Syny: ja ti dam vetsi pekac :) auto ktere zhatchbackoalo
evropu :)
Tak ti nevim jestli je to zasluha nebo spíš smutná věc....Nicméně jednička je pěkná

-> VeTeV: Vka jo, ale VI je zas po dlouhy dobe dle me pekna :)
-> U-Geen: us1.webpublications.com.a
u/static/.../102306_00mg.j
pg hmm krabice 

-> VeTeV: ted asi VI :) Golfy ja muzu, hlavne I,II
-> U-Geen: taky je to takovy furt stejny nijaky... I a II me splyva, II je trosku jina a ted je co? IV, nebo V? nevim to auto me nikdy neoslovilo
-> Syny: ja ti dam vetsi pekac :) auto ktere zhatchbackoalo evropu :)
-> VeTeV: To je Golfik dvojka - jednicka je jeste ten vetsi pekac, kteryho mam v otazkach ke statnicim z designu a diky tomu jsem ted zjistil, ze o tom vim hovno 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : na ja taky ne 

-> VeTeV: Byl v zelený metle na zlatých kolech, to je vše; foto nemám, VW nefandím. 

-> Jirik_Tuňák: co měl známý 505 sedan, tak ta měla od převodovky dozadu hřídel v rouře a vzadu rozvodovka a kyvky, toto vypadá na tuhou zadní nápravu a ten předek je taky brutálně nadstavený, ale jako 4x4 to musí být good, možná fakt DANGEL

-> U-Geen: dyt je to skoro stejny
ja tem nemeckejm slupkam nerozumim 


-> VeTeV: aber das ist nicht jednickovej golf
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : golf country - www.google.cz/search?hl=c
s&...
-> Jirik_Tuňák: Podobnou verzi jedničkovýho Golfa jsme viděli o víkendu na Pálavě.
-> Jirik_Tuňák: -> Nwkt: Není to ta úprava od firmy Dangel?
-> Mr_Kubas: Můj taky,už jen kvůli těm dvoum
a lítací a skákací XMo už je jen třešnička


-> Bobesh: Oukej, pouštím, jeden z nejoblíbenějších filmů 

Právě jsem zasedl k bedně,na Nova Cinema dávají film Ronin s De Nirem a J. Reno,těším se na tu úžasnou honitbu Citroen XM vs. Audi 8

Masakr, v životě jsem tohle neviděl.
Dle štítku je to prý Peugeot 505 GRD.

Dle štítku je to prý Peugeot 505 GRD.
-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 

-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 

-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 

-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 

-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 

-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 

Hele Jiříku, vylez z baráku a jdi to okouknout
převzato ze Seatfóra

-> Jirik_Tuňák: Upřímnou soustrast. Jako při úmrtí v rodině,3dny volna... Asi bych neměl to srdce,čím jsem starší,tím mě to nějak přirůstá pod žebra,byť je to halda plechu,gumy,skla,plastu a kapalin. Můžu vědět,za kolik si nebožku vzali? Kdyžtak SZ.
-> Bagrr- máma mele Emu 20.08.11 23:06:33: čteš mi myšlenky



-> Bagrr- máma mele Emu: Tomuhle to spolu s foliema a sedmnactkama fakt sedělo

-> Kaprof: Hmmm sice zelenou moc nemusím, ale nechal bych si líbit:-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Dnes vedle mě lahvovej XM break 2,5 TD-ten tak krásně zpíval :)- krasnej kousek
-> Jarda/felda: ideálně namontovat 1.9TD z 405 a ic z nějaký 2.1TD :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: td ano 90 koní na 900 kilo 

-> Jarda/felda: T16 je peu legenda ať už 2O5 tak i 405:-) Každopádně 2O5gti nebo TD je megamazec:-) Nechal bych si líbit:-)
-> Bagrr- máma mele Emu: jezdil s nim mistrovství evropy
a dařilo se mu

-> Jirik_Tuňák: Už je více než 2x zaplacená, bez poruchy, která by nebyla gratis a hned opravená. Spotřeba za 160 tis. je 5,894, z první serie, pojede všechny sestřičky ( v okolí jich jezdí díky rámcové smlouvě hromady). Náklady na servis cca 2x 7500,- ročně při 50000 km/rok + spotřební materiál. Uveze v interiéru 750 kg nákladu, rovnoměrně rozložené 1,5 palety, nebo utáhne plaťák do 2,2 t (legislativu neřeším). Průchodnost terénem osvědčena denně. Navíc se tam dají pohodlně provádět různé rošťárny.
Za deset dní první STK.
Mám si stěžovat? Byl bych blbey.
Raději rychle přemýšlej, možná draho prodám. Ale spíš ne, raději nechám dále vydělávat. Do zdechnutí.

Jinak si zbytek (veřejné mínění) kompenzuji nejběžnějším vozidlem všech Čechů (jak osobním, tak dodávkovým). A kupodivu, žádné z nich nevydělává.
Ohledně aut mimo starých škodovek totiž beru jediné kritérium - otrokářství.
Za deset dní první STK.
Mám si stěžovat? Byl bych blbey.
Raději rychle přemýšlej, možná draho prodám. Ale spíš ne, raději nechám dále vydělávat. Do zdechnutí.


Jinak si zbytek (veřejné mínění) kompenzuji nejběžnějším vozidlem všech Čechů (jak osobním, tak dodávkovým). A kupodivu, žádné z nich nevydělává.
Ohledně aut mimo starých škodovek totiž beru jediné kritérium - otrokářství.