
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák1983: co to je? 4 dverovy oltcit? 

-> kraska98: Díky, je dobré vědět, na koho se případně obrátit s radami a zkušenostmi ohledně C5 

-> jans: Mám zkušenosti pouze s 2.0 HDI v manuálu a je to velmi příjemné svezení. S V6 to bude určitě supr parník
-> jans 21.05.23 22:17:50: Neporadím, ale odpovědi mě zajímají taky 

Pánové, delší dobu přemýšlím nad C5 první generace s 3,0 V6 motorem, navíc v kombinaci s automatickou převodovkou. Máte někdo zkušenost s tímto povozem?
Co jsem si načetl, automat je nějaký ZF, neměl by s ním snad být problém. Nepřeplňovaný třílitr má nějaké záludnosti? Budu vděčný za každý tip.
Co jsem si načetl, automat je nějaký ZF, neměl by s ním snad být problém. Nepřeplňovaný třílitr má nějaké záludnosti? Budu vděčný za každý tip.

-> Milan 136: Nevím jestli nějaké lehčí, nebo standard, ale jedno váží 8,2kg

-> kraska98 24.04.23 08:22:17: Pěkný. Jsou nějaký lehčí, nebo standard?
-> Jirik_Tuňák1983 14.04.23 22:06:43: protože to lehne na bočnici a ta je při tom profilu širší než běhoun 

Hustý, o kolik méně se nakláněly novější modely s hydropérem a u těch posledních v podstatě vůbec. 
Ale jak i ty klasiky na těch hadicích držej, že? Ta vlna, čím tvrdší, tím lepší, ta už tady pominula?

Ale jak i ty klasiky na těch hadicích držej, že? Ta vlna, čím tvrdší, tím lepší, ta už tady pominula?

-> Jirik_Tuňák1983:
no jo, Scudo, je to taková plechová mrdka, která potřebuje vyměnit raketový motor vyrobený v Peugeot Automobiles (RHZ), dle TP 


-> Kocvin: ty máš starosti, voe, plán pro letošek je TK na CX, Xsaře a 306, ješte je třeba vyměnit motor ve Scudu, tak uvidíme, co se letos podaří...
-> Hřib: Jsem zvědav, jestli od tebe někdy nějaké to CX uvidím v provozu vole.. 

-> Hřib 23.03.23 23:34:59: Hustý!
-> dragon_cb_cz 13.03.23 19:48:44: ty kola jsou v milimetrovém rozměru, dělal je Michelin jako TRX, hliníky byly v tomto designu i ve 14", mrkni tady www.cxclub.cz/ do sekce "víte že" a nebo do "články-reportáže&qu
ot;, ty gumy jsou fajn a sedí i když jsou staré a jak říkali pražáci "daj se řezat i dvakrát", já je řezal jen jednou a pak je radši uložil na půdu, jedna guma stojí přes 7500,- když Michelin občas vyrobí várku nových...
-> Kocvin 22.03.23 09:05:58: Co je to golf? 

-> dragon_cb_cz: Myslím, že fanklub má celkem slušný. A moc lidí z motoristického světa, kteří by nevěděli když se řekne “205 GTI”, asi nebude..
Spíš není tak přeceňovaná, jako například golf..

Spíš není tak přeceňovaná, jako například golf..
-> Hřib 12.03.23 22:26:06: Krása a ty kola tuplem - co jsou zač? Něco origo ke GTI?
-> Hřib: To je nádhera
, dokonce máš GTi.

-> jans: tak to máš dobrou paměť, volvo je dávno ve šrotě, ne mým přičiněním, CX break hybernuje v depozitu a vzal jsem od bráchy CX GTi, protože se zbláznil do elektriky a eko-bio paliv a staré auta jsou "špatně"
-> Hřib 12.03.23 22:26:06: Rád slyším, že ho (nebo jich máš víc?) stále máš.
Pamatuju si, jak někdy v roce 2013 nebo 2014 jsi ve vláknu o Volvech dával fotky červené 850 z Holandska, a při té příležitosti jsi zmínil tu CX. Tenhle Citroen se nezapomíná

Pamatuju si, jak někdy v roce 2013 nebo 2014 jsi ve vláknu o Volvech dával fotky červené 850 z Holandska, a při té příležitosti jsi zmínil tu CX. Tenhle Citroen se nezapomíná

-> Jirik_Tuňák1983: Moc hezka videa, diky za odkazy.
CX mel myslim uzivatel Hrib, nepletu-li se.
CX mel myslim uzivatel Hrib, nepletu-li se.

-> Kocvin: Stejně je ta 205 neuvěřitelný auto... od nejskromnějších vozítek, přes různý akční edice až po GTI. Jednoduchý a přitom skvěle funkční auto. Myslím, že je pořád trochu nedoceněná.
-> Jirik_Tuňák1983: A tohle taky zraje jako víno. A nebo jsem k tomu musel dozrát já
Krásný auto.
-> Jirik_Tuňák1983: A tohle taky zraje jako víno. A nebo jsem k tomu musel dozrát já

Pohled do prostor, kde v 80. letech vznikala legenda skupiny B, Peugeot 205 Turbo 16 EVO2. Tam by si člověk vybral..
-> Jirik_Tuňák1983: nějakou extra funkci bych nečekal, ale ty ostré hrany mě dost překvapily
-> MATTESS 27.02.23 21:43:43: Dnes se hraje na efekt (kudrlinky, svítítka, blikátka, displejíky), funkční to být nemusí. 

-> David29 02.03.23 08:55:20: Ale myslím, že kdybys tam měl kvalte, tak to nepůjde. Navíc to má elektrickou ručku, mít to manuální ručku, tak to taky nepůjde.
Tak ta C4 má u mě plus - můžu startovat, aniž bych jak dement musel šlapat na spojku 

-> Milan 136 27.02.23 21:37:12: to som myslel 

-> Jirik_Tuňák1983: asi budou
-> Bukaj: ale tady je snad tisíc takových blbinek a jak nějaká bude chybět, bude to jak chybějící zub v úsměvu
-> Bukaj: ale tady je snad tisíc takových blbinek a jak nějaká bude chybět, bude to jak chybějící zub v úsměvu
-> castrol 27.02.23 20:04:03: Ta je alespoň hladká. Ale až to bude osekaný a odřený, tak to bude humus.
-> Jirik_Tuňák1983:
Pak se přijde na to že je třeba vyvinout lapač chromových částic
Pak se přijde na to že je třeba vyvinout lapač chromových částic

-> Jirik_Tuňák1983: Jo dobrý.. Už jsem to chtěl vzdát a najednou se to pustilo. Chce to prostě na hulváta
-> Jirik_Tuňák1983: Stejně, jako se po čase smývalo pokovení z nápisů na maskách škodovek 105/120/130 a stejně, jako stárne úplně všechno...
-> MATTESS 27.02.23 10:56:01: Nebudou se postupem času ztrácet ty třpytivé kravinky? 

-> MATTESS 27.02.23 10:56:01: to jak enyaq a ta kristalova maska to bude tiez slusne peklo
-> David29: Jak jsi tedy odbrzdil? 

-> David29: měkký a křehký fakt není synonymum...
-> MATTESS: No myslel jsem spíš jako křehkej. Dneska je moderní vyrábět věci, na který se špatně podíváš a rozpadnou se 

-> David29: Myslím, že ani kartáče na myčkách z toho nebudou mít radost. Měkký plast a roztříštit? To moc k sobě nejde. Jinak je to tvrdý plast