
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> moucan - zrušená registrace 24.05.20 18:45:01: Zajímavej je ten dekel přes zadní sedačky. A protože je to Renold, tak by se snad dal koupit za slušný peníz. Jednou by to byly dobře uložené peníze. Co jsem jezdil s touto 1.6, tak jezdí taky pěkně, pro tento vůz vyhovující.
-> Jirik_Tuňák1983: Jak se mi tyhle kabriorencky nikdy nelibily tak tenhle je peknej. Jen ty kola na nase silnice to musi byt pozitek.
-> Jirik_Tuňák1983 25.12.19 11:29:24: Teď jsem na to četl nějakou krátkou recenzi. Ta síť čerpaček je průser, jinak by to bylo docela hezký. Až na cenu - auta i paliva 

Něco do diskuze. Jinak pěkné. Viděl jsem to v nějaké reklamě.
Akorát, pokud to sem dojde, se to tady nebude prodávat za tu přepočítanou cenu. A pak ta zoufalá tankovací síť.
www.novinky.cz/auto/.../h yundai-zacina-v-koreji-pro davat-vodikove-nexo-zajem- neni-maly-40064886
Akorát, pokud to sem dojde, se to tady nebude prodávat za tu přepočítanou cenu. A pak ta zoufalá tankovací síť.
www.novinky.cz/auto/.../h yundai-zacina-v-koreji-pro davat-vodikove-nexo-zajem- neni-maly-40064886
-> palinator: Jj právě proto jsem psal, že klasická "baterka" v autě je oproti "baterce" pro pohon EV úplně jiná situace.
-> dragon_cb_cz:
Z elektrického hlediska eliminovat skutečně nejdou, neboť baterky "nejdou vypnout". Z chemického hlediska je výhodné, když už dojde k mechanickému poškození článků, tak že baterka nehoří z podstaty sebe sama. Viz klasická olověnka. Zkratem se klidně roztaví na škvarek, ale v podstatě na ní může zahořet tak akorát plastovej obal.
Z elektrického hlediska eliminovat skutečně nejdou, neboť baterky "nejdou vypnout". Z chemického hlediska je výhodné, když už dojde k mechanickému poškození článků, tak že baterka nehoří z podstaty sebe sama. Viz klasická olověnka. Zkratem se klidně roztaví na škvarek, ale v podstatě na ní může zahořet tak akorát plastovej obal.
-> palinator 11.11.19 10:11:34: Měl jsem právě za to, že tyhle požární rizika nejdou úplně dobře eliminovat - ale detailně jsem to nezkoumal.
-> dragon_cb_cz 08.11.19 09:57:55:
Proč? Existují bezpečné Li-ion. Ovšem nemají obvykle parametry potřebné v EV.
Proč? Existují bezpečné Li-ion. Ovšem nemají obvykle parametry potřebné v EV.
-> King 08.11.19 16:15:01: Ee, ta baterka do ntb byla právě čínská náhrada koupená na eBay. Originál nevím od koho byl, ale kvalitní články v té době dělali asi výhradně Japonci. Po zahořené té čínské se tam vrátila zpátky a nějak funguje dodnes (stáří 15 let).
Což mi připomíná, že jsem teď kvůli diag softwaru na Soba oprášil starý ThinkPad X31 co se krom podobných využití cca 1x za dva roky posledních 10 let válí v poličce (jediný kus HW v domácnosti, na kterém ještě v koutku přežívají Windows XP). Na první pohled baterka skoro mrtvá, výdrž dle Windows asi tak 5 minut. Stačí tomu dát pár cyklů "plně nabít - plně vybít" aby se zaklibrovala elektronika a v idle módu to vydrží (pravda, v Linuxu) sedět přes 2 hodiny. Baterka z roku 2003, většinu času skladovaná v hrubě nevyhovující podmínkách totálního vybití.... ono to s tou životností nebude tak zlé.
Což mi připomíná, že jsem teď kvůli diag softwaru na Soba oprášil starý ThinkPad X31 co se krom podobných využití cca 1x za dva roky posledních 10 let válí v poličce (jediný kus HW v domácnosti, na kterém ještě v koutku přežívají Windows XP). Na první pohled baterka skoro mrtvá, výdrž dle Windows asi tak 5 minut. Stačí tomu dát pár cyklů "plně nabít - plně vybít" aby se zaklibrovala elektronika a v idle módu to vydrží (pravda, v Linuxu) sedět přes 2 hodiny. Baterka z roku 2003, většinu času skladovaná v hrubě nevyhovující podmínkách totálního vybití.... ono to s tou životností nebude tak zlé.
-> dragon_cb_cz: Jinak řečeno - ty baterky vyrábí skoro vždycky Číňan a problémům s kvalitou aku se nevyhne laciná čínská přestavbová sada ani velká značka u ne úplně laciných modelů (Samsung?)
No ono to "elektrokolo" vypadá na nějakou domácí přestavbu (základ je levný kolo z Decathlonu), takže pokud někdo použil levnou přestavbovou sadu od Číňana nebo něco podobného, tak to nepřekvapí. Požár čínský baterky (do notebooku) už za sebou mám a od té doby mám k Li-Ion respekt a pokud není rozumný důvod, tak je bez dozoru nabíjet nenechávám (notebook ani telefon).
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.11.19 09:26:19: Rychle sundat sedlovku, narvat tam zahradni hadici a modlit se :-)
-> Eidy: Ale těch kyselejch ksichtů...
-> dragon_cb_cz: Tak nějak. Nebude to hořlavý a navíc ti nejuvědomělejší si budou na zahrádce pěstovat vlastní baterky. 

-> Eidy: Myslíš posun ve vnímání ekologie? Nově bude "špinavé" auto jezdit na obyčejné chemicky ošetřené citrony z LIDLu, zatímco ekologicky uvědomělí budou jezdit na biocitrony? 

-> dragon_cb_cz: Kufr plnej citronů a v tom zapíchaný elektrody.
Jako je to blbý. Schválně se zeptám kamaráda hasiče, jaký na to mají postupy.

Jako je to blbý. Schválně se zeptám kamaráda hasiče, jaký na to mají postupy.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.11.19 22:11:06: Tak baterka v autě je úplně jiný druh problému, ale tohle je docela průser no
Tipoval bych, že tímhle směrem půjde docela dost výzkumu a pravděpodobně to časem skončí nějakou jinou technologií než Li-Ion, ale kdo ví.

-> Nwkt 07.11.19 22:12:23: No pěkný co teprve když to máš v rámu?
-> Jirik_Tuňák1983 07.11.19 11:43:06: No, jednu Kostku jsme na sidlisti meli a v realu je jeste hnusnejsi nez na fotkach :-)
Tak nějak se to dalo čekat že? Ono stačí co umí jedna blbá baterka v autě, natož tohle...
echo24.cz/a/.../11-tisic- litru-vody-50-hasicu-nabou ranou-teslu-hasili-tri-dny -a-stale-nevi-co-s-ni?utm_ source...
echo24.cz/a/.../11-tisic- litru-vody-50-hasicu-nabou ranou-teslu-hasili-tri-dny -a-stale-nevi-co-s-ni?utm_ source...
Já jsem úplně odvařenej z toho okénka na jedné straně a z toho "lízance" na druhé. 
-> dragon_cb_cz 07.11.19 11:49:55: Šuke se mi tedy nelíbí vůbec. Tam je marný snad i to Nismo. Ono nevím, co si myslet o Nissanu a jeho výrobní řadě tak nějak obecně. Spíše je škoda, že se některé modely pro USAtrh nebudou prodávat zde, třeba tle nová Maxima.

-> dragon_cb_cz 07.11.19 11:49:55: Šuke se mi tedy nelíbí vůbec. Tam je marný snad i to Nismo. Ono nevím, co si myslet o Nissanu a jeho výrobní řadě tak nějak obecně. Spíše je škoda, že se některé modely pro USAtrh nebudou prodávat zde, třeba tle nová Maxima.
-> Jirik_Tuňák1983: ano uplna nadhera
-> Jirik_Tuňák1983 07.11.19 11:43:06: to ked som prvy krat videl cestou z hospody na intrak, tak som chvilu uvazoval ze prestanem pit 

-> Jirik_Tuňák1983: Cube už je asi moc i na mě
Ale mám slabost pro Juke.

Tohle je fakt zajímací vozítko. Je to tak zvláštní, až se mi to docela i líbí.
www.garaz.cz/clanek/test- ojetiny-nissan-cube-je-spo lehliva-bazarova-kuriozita -21002860?dop-ab-var...

www.garaz.cz/clanek/test- ojetiny-nissan-cube-je-spo lehliva-bazarova-kuriozita -21002860?dop-ab-var...
-> Jirik_Tuňák1983: tu tá značka mala kedysi aj predaj , dlho im to nevydržalo a tie tri kusy čo tu neJAZDILI sú už v šrote
-> suri 19.10.19 19:41:26: Všiml jsem se nějakých kompromisních řešení, ale proti tomu, co vídávám na ulici, je to docela velký designový skok.
-> Jirik_Tuňák1983: ale neskutočný šrot
Celkem hezké auto, oproti dřívějším modelům. I uvnitř.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8114438?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 8114438?goFrom=lis...
-> dragon_cb_cz 16.09.19 13:16:36: Jj, ještě musím zmínit, že jsem se nikdy nespálil a někdy se i přistihnu, že onu kůži holými lokty hladím. 

-> Jirik_Tuňák1983: Já jsem taky velký zastánce kůže, ale musí to být buď pravá kůže nebo fakt kvalitní náhrada (která v některých ohledech nad běžnou usní může mít i na vrch). Pak to i bez ventilace funguje velmi dobře. Ale levná náhražka je na prd.
-> dragon_cb_cz 16.09.19 12:27:15: To kůži nikdy, jak někdo říká, chápu a někdy se tomu divím. Teď už moc ne, poté, co jsi mi to přiblížil.Třeba ve Volfíkovi je mi kůže na neoblečených částech těla velmi příjemná. Je jemná a dobře se na ní sedí. Nejsou tam ale ventilované sesle, což celkový pocit trochu degraduje a v takových těch letních brutálhorkách to chybí.
-> Jirik_Tuňák1983: Nejde jen o výdrž, spíš o pocit z toho - nic moc kvalitní kožku mám teď na bočním vedení sedaček v 9-3SC a už začínám chápat, proč některý lidi říkaj "kůži nikdy" a něco o pocení a tak. V místě kde se mi kraťasy dotýkaj toho boku se mi včera po cestě noha potila víc jak kdy na celokoženejch (skutečně) seslích v daleko větších teplotách. Takže je potřeba se ptát, co ta "kůže" ve skutečnosti je.
Jinak kvalita zpracování u Korejců co si pamatuju třeba z i30 fastback co jsem prolejzal loni na výstavě tak je fakt dobrá, k tomu nemám výhrady, spousta těch interiérů mi přijde minimálně na první pohled/omak lepší než moderní Škodovky. I když u Scaly teda prej už pochopili, že nacpat tvrdej plast všude není úplně cesta - ale na živo jsem to neviděl.
Jinak kvalita zpracování u Korejců co si pamatuju třeba z i30 fastback co jsem prolejzal loni na výstavě tak je fakt dobrá, k tomu nemám výhrady, spousta těch interiérů mi přijde minimálně na první pohled/omak lepší než moderní Škodovky. I když u Scaly teda prej už pochopili, že nacpat tvrdej plast všude není úplně cesta - ale na živo jsem to neviděl.
-> dragon_cb_cz 16.09.19 11:07:10: V plno škodovkách byla sračková koženka a vydržela kolik let, než vůbec začala praskat. Byl jsem očuchat ten nový Proceed GT a krom toho, že se mi to až na mělký kufr líbilo, materiály nebyly urážející, zpracování už vůbec ne. Nějaká kompromisní řešení se tam našla, ale to mají i dražší značky. Zejména na dveřních panelech a spodních částech palubky, to jsem tady moc nepozoroval.
-> Jirik_Tuňák1983: Proč se ptáš?
-> dragon_cb_cz 16.09.19 10:29:42: Chceš to mít 16 let? 

-> Jirik_Tuňák1983: Panoramatickou střechu bych asi po zkušenostech co různě slyším spíš nechtěl (byť uznávám, že to vypadá hezky). Ale jak píšeš, max polokůže (a ještě je otázka, jaká "kůže" to bude, obávám se, že okolo krávy to ani neproběhlo).
-> dragon_cb_cz 16.09.19 09:17:26: Jakto? Mají tam tuším polokožku. Ale co je pozitivní, jde otevírat panoramatická střecha. U hodně aut to nejde, takže máš jen hezký skleník na pečení pleší.
-> Jirik_Tuňák1983: Ty jo, to jsem asi dneska ráno viděl a říkal jsem si, co že je to za variantu Ceedu. A jo, vypadá to dobře, dokonce u ti 1.6T do toho dávaj. Jen kůži prostě nekoupíš 

V odkazu je i video. Tohle se tedy sakra povedlo. Ve žluté vypadá hravě a vesele, v modré spíše luxusně.
www.kia.com/cz/.../objevt e
Dnes jsem viděl i modrého Kamiqa a to se pro změnu zase vůbec nepovedlo.
Ten mi přišel na semaforech jak produkt nějakého firemního meetingu ve 14:00 v pátek, kdy si každý narychlo řekl co by tam chtěl, ale aby už mohl táhnout do prdele.
www.kia.com/cz/.../objevt e
Dnes jsem viděl i modrého Kamiqa a to se pro změnu zase vůbec nepovedlo.

Ten mi přišel na semaforech jak produkt nějakého firemního meetingu ve 14:00 v pátek, kdy si každý narychlo řekl co by tam chtěl, ale aby už mohl táhnout do prdele.
-> bouchy: Nemáš žádnou variantu, jen to neumíš používat.
-> saskyn2 04.08.19 20:11:45: Tak to mám asi nějakou extra socka variantu, protože u mě se přepnutím páčky jen "sklopí" zrcátko poněkud dolů (jinej úhel, možná změna v % odraženýho světla atd) O spaní za jízdy jsem nepsal ani slovo... že nerozumíš, je mi líto.
-> Milan 136 04.08.19 20:51:43: Tak to je mi líto.
-> Milan 136 04.08.19 20:51:43: Tak to je mi líto.
-> Milan 136: tak ono na wolfráme potiahnutom sklíčku sa moc pokaziť nedá , napadá ma že pravé mám niekde na povale , vymenené údajne za to že nevyhrievalo , ale čo som počul nové za 370eur nevyhrieva tiež , musím to premerať , by som to bratovi nakábloval , ľavé má