-> dragon_cb_cz:
Já bych to tak kriticky neviděl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> palinator: To bude hodně souviset i s emisníma normama osobák vs. náklaďák, na interstate to s otočí nafty taky bude jinak než v nějakým zapadákově na středozápadě atd.
-> dragon_cb_cz 26.07.21 13:55:51:
A kde se ten důvod láme když v náklaďáku normálně deasely mají? A myslim že jejich náklaďák velikosti Avie bude mít menší motor než ten RAM.
A kde se ten důvod láme když v náklaďáku normálně deasely mají? A myslim že jejich náklaďák velikosti Avie bude mít menší motor než ten RAM.

-> Venca.: Aktuálně se dělá jen 2.3 nafta.
-> vhml 27.07.21 09:50:30: Marně se snažim přijít na to, v čem to může být lepší než třílitrová nafta a proč vůbec něco takovýho chtít...
-> vhml: Tak ono i to Doblo s 2.4 bude docela slušná raketa
Ducáto s Pentastarem, no to mi poser :-D www.ramtrucks.com/towing/
.../ram-promaster.html
-> Jirik_Tuňák1983: Starý s technikou z MB ML nebo z čeho, díly na podvozek/motor/převodovku jsou sranda jelikož MB horší je sehnat třeba zadní světlo.
-> Mr._Nosferatu 26.07.21 18:13:43: Ty jo. Rexton má 3,5 tuny? Ten starej a nebo ten nový?
Já musím říct, že denně teď potkávám stříbrného a bílého Ss Korando a je to prostě pěkné auto.
V testech ho kromě vyšší spotřeby moc chválí.
Já musím říct, že denně teď potkávám stříbrného a bílého Ss Korando a je to prostě pěkné auto.
V testech ho kromě vyšší spotřeby moc chválí.
-> Jirik_Tuňák1983: Denně sice ne, ale párkrát do roka by se hodilo aspoň 5t, těch 3.5t co je na ss rexton je na lodě málo.
-> Mr._Nosferatu 26.07.21 16:22:40: Tak si objednej přepravu kamionem.
Nevím, kdo denně tahá 16 tun za pickupem. 


-> dragon_cb_cz: Já odpovídám na -> Jirik_Tuňák1983 26.07.21 13:07:26: že důvodem proč naftu je ten, že benzin utáhne cca 6,5t zatímco nafta 16,8t
-> Mr._Nosferatu: No a přesto to spousta lidí kupuje v benzínu... proč myslíš? Protože jsou úplně blbý? Nebo protože dostupnost kvalitní nafty, servisu atd je v USA daleko horší než u nás?
-> Jumbo: Já to nějak zásadně nesleduju, ale co jsem se před pár lety bavil s kamarády z USA co trochu dělají do off-roadů atd, tak říkali, že speciálně v řídčeji osídlených oblastech (kam ta jejich spadá) je to prostě s naftou hroznej voser. Koupit slušný palivo problém, sehnat někoho kdo to umí opravovat problém...
-> Jumbo: Já to nějak zásadně nesleduju, ale co jsem se před pár lety bavil s kamarády z USA co trochu dělají do off-roadů atd, tak říkali, že speciálně v řídčeji osídlených oblastech (kam ta jejich spadá) je to prostě s naftou hroznej voser. Koupit slušný palivo problém, sehnat někoho kdo to umí opravovat problém...
-> dragon_cb_cz 26.07.21 13:55:51: však píšu krouťák, podle ofiko stránek má benzin tažný 18000 liber, ale nafta 37000liber…
www.ramtrucks.com/ram-350 0/capability.html
Stačí rozkliknout motory
www.ramtrucks.com/ram-350 0/capability.html
Stačí rozkliknout motory
-> dragon_cb_cz: No nevím, třeba u F-250 a F-350 se v USA prodá nějakých 72% v naftě...
-> Mr._Nosferatu: Ano, ale zapomínáš, že mají dobré důvody preferovat benzín před naftou.
-> dragon_cb_cz: Nezapomínám stejně většina Američanů co si koupí 3500 to má na tahání vleků
-> Mr._Nosferatu: Akorát zapomínáš na který trh je to primárně určené.
-> Jirik_Tuňák1983: Krouťák ?
Edit.: podle mě je tam zbytečný benzín, to je jako dát benzin do iveca daily
Edit.: podle mě je tam zbytečný benzín, to je jako dát benzin do iveca daily
-> palinator 26.07.21 12:41:44: No jo, ale proč tam cpát smradlavej deasel? 

-> David29: Hele, sice to nemá na kouli moc ani s nejvyšší motorizací, ale ne každého zajímají v první řadě nějaký koule. 
Dělá se to někde v USA a je to docela pěkná stylovka. Konkrétně dnes jsem koukal do klasického SUV a ten interier je v tom skutečně hodně nápaditý.
www.garaz.cz/clanek/hyund ai-ukazal-prvni-pick-up-sv e-historie-model-santa-cru z-21006018

Dělá se to někde v USA a je to docela pěkná stylovka. Konkrétně dnes jsem koukal do klasického SUV a ten interier je v tom skutečně hodně nápaditý.
www.garaz.cz/clanek/hyund ai-ukazal-prvni-pick-up-sv e-historie-model-santa-cru z-21006018
-> David29 24.07.21 14:06:02: proč by nešel ? za podmínek že se vejdeš do max délky soupravy
-> Jarda: Rusko nespadá pod debilitu typu EU
Bud měla kratší návěs, nebo vyjímku
Bud měla kratší návěs, nebo vyjímku
-> David29 24.07.21 14:06:02: v rusku taky bezne 120kmh a nedavno jsem u nas videl cumakovou tatru s navesem
USA je prostě jiná...
U nás třeba nelze běžně provozovat čumákovej tahač s návěsem. U nich nejezdí nic jinýho
A jezděj běžně 120
U nás třeba nelze běžně provozovat čumákovej tahač s návěsem. U nich nejezdí nic jinýho

A jezděj běžně 120
-> Jirik_Tuňák1983: Však jo, podle ofiko stránek má 4800kg celkovou, 2t užitečnou a na kouli 6,5t (zaokrouhleno) takže buď má majitel papíry na náklaďák, platí mýto a podobně, nebo má sníženou užitečnou hmotnost na 700kg a celkovou na 3500kg aby s tím mohl jezdit s Bčkem…
www.ramtrucks.com/ram-350 0/specs.html
www.ramtrucks.com/ram-350 0/specs.html
-> Mr._Nosferatu 24.07.21 12:59:09: Jak říkám, ověřte si to na oficiálních stránkách a nebo Google.
-> Jirik_Tuňák1983: A víš že má 3500 v originále celkovou pomalu 5t ? ale snižuje se užitečná hmotnost tak aby se vešel pod 3500kg...
-> StepaNoFUN 24.07.21 12:19:05: To se zeptej, já zkusím ty dva tady. 

-> Jirik_Tuňák1983: Ale stále je Ti to, že to auto utáhne 10tun k hownu, když to asi nikdo nedokáže dostat do EU TP. To je asi jako jsem měl předtím Conecta, dovoz z itálie. Normálně ty auta maj na tažný asi 1700kg, já jsem měl v TP 850kg bržděnejch (a 750kg nebrzděnejch, což je 3,14čovina). Hádám to na nějakou italskou legislativu, protože s těma 850kg to mělo těsně pod 3,5t,
Se schválně musím zeptat kluka, co nám tahá auta kolik na to má na tažný. Nějaký takovýhle howado (myslím že dokonce fakt RAM) má a tahá za tím velkej podval i s 2t dodávkama.
Se schválně musím zeptat kluka, co nám tahá auta kolik na to má na tažný. Nějaký takovýhle howado (myslím že dokonce fakt RAM) má a tahá za tím velkej podval i s 2t dodávkama.
-> Mr._Nosferatu 24.07.21 12:13:57: V bezprostředním okolí máme 1x Dodge RAM1500 a 1x Dodge RAM3500 s tupláky vzadu, tak se kdyžtak zeptám, kolik vyhráli při registraci, až se s nimi uvidím. Je otázka, jak a přes koho zařizovali dovoz. 

-> Jirik_Tuňák1983:
Tak samozřejmě mluvím o Evropě, kde prostě na kouli nejde víc jak 3,5t občas se najde stroj co má čubu a vzduchový brzdy pro vlek jako kamion
Tak samozřejmě mluvím o Evropě, kde prostě na kouli nejde víc jak 3,5t občas se najde stroj co má čubu a vzduchový brzdy pro vlek jako kamion
-> Jarda/felda 24.07.21 11:49:17: Nepovídej.
To ví samozřejmě i náš pes, ale říkám, že je to nesmysl, když ty vozy mají v domovině 5 - 10 tun, verze RAM3500 ještě mnohem více. 


-> Jirik_Tuňák1983 24.07.21 11:21:38: že prodávají tažný na víc je ti k prdu, zápis se řídí výrobcem vozu 

-> StepaNoFUN 24.07.21 11:13:17: Ale vždyť je to kravina, dyť to píšu. Jestli tam je nějaké omezení, tak jen kvůli demenci při registraci do EU. I u nás se prodávají tažná zařízení na tato auta s vyšší kapacitou.
Dejte si na gogle Dodge RAM towing capacity (1500, 2500, 3500), přepočítejte si to a uvidíte.
Dejte si na gogle Dodge RAM towing capacity (1500, 2500, 3500), přepočítejte si to a uvidíte.
-> David29: 2,5t na tažný u takovýhleho hovada je docela bída. Pro porovnání - Já mám na dodávce 2,75t a velkej transit má 3,5t... Octavia III Scout má 2t, Yeti kvůli kratšímu převisu 2,1t...
-> Mr._Nosferatu 24.07.21 10:01:02: Ale jenom pro Evropu.
-> David29 24.07.21 08:20:08: Na to je řešením Durango, které má v podstatě stejný interiér, ale je kratší a má vždy tři řady sedaček.
Soused má Dodge Ram ve výbavě Laramie, koupil to v Holandsku a cena snad poloviční oproti např. Autooutletu a nebo Impextě.
Už jsem o tom mluvil, že import / nákup je kvůli legislativě nejlepší přes Poláky, kteří toho přivezou nejvíce. Často opravují ťukance, které je solidní prodejce schopen doložit fotkami a dokumentací. Souhlasím s tebou, že stejný komfort bys u evropských aut hledal za daný peníz složitě. Najdeš tam zatím ještě normální benzínové motory. Občas se dá za dobré peníze koupit něco z Holandska, ne jen z Polska.
Teď je ale průser s tím, že ta auta šla nahoru a i kdybys zvolil jinou cestu, cenu totálně zničí momentálně šíleně drahá doprava.
V říjnu jede jeden pajni, kterého znám přes práci, na Floridu a vysonduje aktuální stav. Občas totiž něco přiveze a sobě přes svoje vazby např. Mustanga.
-> David29 24.07.21 08:20:08: Na to je řešením Durango, které má v podstatě stejný interiér, ale je kratší a má vždy tři řady sedaček.
Soused má Dodge Ram ve výbavě Laramie, koupil to v Holandsku a cena snad poloviční oproti např. Autooutletu a nebo Impextě.
Už jsem o tom mluvil, že import / nákup je kvůli legislativě nejlepší přes Poláky, kteří toho přivezou nejvíce. Často opravují ťukance, které je solidní prodejce schopen doložit fotkami a dokumentací. Souhlasím s tebou, že stejný komfort bys u evropských aut hledal za daný peníz složitě. Najdeš tam zatím ještě normální benzínové motory. Občas se dá za dobré peníze koupit něco z Holandska, ne jen z Polska.
Teď je ale průser s tím, že ta auta šla nahoru a i kdybys zvolil jinou cestu, cenu totálně zničí momentálně šíleně drahá doprava.
V říjnu jede jeden pajni, kterého znám přes práci, na Floridu a vysonduje aktuální stav. Občas totiž něco přiveze a sobě přes svoje vazby např. Mustanga.
-> Mr._Nosferatu: Říkal snad 2,5t a samotný auto má snad 2.8t
-> David29: Jen je škoda, že mají omezenou váhu na tažným
Tak jsem dneska seděl v RAMu a kecal jsem s majitelem... A docela nechápu, kdo si koupí za stejný peníze (a i dráž) evropský auto
Nejen že ty auta jsou nesrovnatelný, co se výbavy a komfortu týče, ale v poměru ten RAM vychází i o dost levněji nejen na nákup, ale i na servis
Jen tak z kraje:
vzduchový podvozek
poctivé uzávěrky (nápravové, mezinápravové)
pětilitr, s výkonem 400k
kvalitní materiály v interiéru, hezké zpracování, a skvělý posez
chromový nárazník, chromovaná kola
v nárazníku masivní háky (žádný šroubovací pod záslepkou)
O prostoru se netřeba bavit
A cena pouze 1,8mil
komplet brzdy dělal za 17tkč
Jako mít dva miliony na auto - tak jdu du ameriky taky, místo předraženýho auta dle euronorem. SIce spotřeba 20-25, ale má to v plynu a říkal že snad jezdí za 2,50kč/km
Ve 170km/h to má omezovač, ale říkal že to nevadí - protože z těch 170 už to taky nikdo nezastaví
A u toho RAMa ještě taková nevýhoda - že by ocenil zadní natáčecí nápravu, protože do Prahy je to fakt dlouhý
Nejen že ty auta jsou nesrovnatelný, co se výbavy a komfortu týče, ale v poměru ten RAM vychází i o dost levněji nejen na nákup, ale i na servis
Jen tak z kraje:
vzduchový podvozek
poctivé uzávěrky (nápravové, mezinápravové)
pětilitr, s výkonem 400k
kvalitní materiály v interiéru, hezké zpracování, a skvělý posez
chromový nárazník, chromovaná kola
v nárazníku masivní háky (žádný šroubovací pod záslepkou)
O prostoru se netřeba bavit
A cena pouze 1,8mil
komplet brzdy dělal za 17tkč
Jako mít dva miliony na auto - tak jdu du ameriky taky, místo předraženýho auta dle euronorem. SIce spotřeba 20-25, ale má to v plynu a říkal že snad jezdí za 2,50kč/km
Ve 170km/h to má omezovač, ale říkal že to nevadí - protože z těch 170 už to taky nikdo nezastaví

A u toho RAMa ještě taková nevýhoda - že by ocenil zadní natáčecí nápravu, protože do Prahy je to fakt dlouhý

-> radekp: Taky jsem po ni pokukoval, ale když rodinou Toyku, tak raději Sienu;) Nakonec jsem dostal neodolatelnou nabídku na toho Tourana a ač ho nemám rad, tak musím uznat, ze plní vše to by měl dobře a rychlou maličkou Tyoku jsem si koupil pro sebe;)
-> radekp 23.07.21 20:05:25: A zrovna to je docela fajn auto. Tady s tím jezdí hodně chlapů i ženských. Častěji ale Rifter a Berlingo, která jsou proti Toyotě a Opelu nápaditější designově.
Co jí na tom vlastně konkrétně vadí? Je tam nějaká výhrada, která by měla hlavu a patu?
Co jí na tom vlastně konkrétně vadí? Je tam nějaká výhrada, která by měla hlavu a patu?
-> moucan: Já neříkám, že se to děje běžně, ale po téhle zkušenosti (a zas tak strašně dávná taky není - cca 10 let) už jsem v tomhle směru trochu opatrnej. Jasně, to auto co máte vyhlídnutý za podobnou eskapádu asi nestojí, speciálně malýmu bazaru - ale ESA to tenkrát za to zjevně stálo.
Konec konců, to bylo asi poslední auto co jsem koupil z bazaru... ta zkušenost byla tak otřesná, že se tomu od té doby snažím fakt vyhýbat.
Konec konců, to bylo asi poslední auto co jsem koupil z bazaru... ta zkušenost byla tak otřesná, že se tomu od té doby snažím fakt vyhýbat.
-> Jirik_Tuňák1983: -> gim: vzdyt pisu, ze jsem ho vyhodnotil jako maly... Uvedl jsem ho jako priklad auta se se spirtovni pridanou hodnotou.
-> TTomas: ja bych si dokazal predstavit krabici typu Toyota Proace, ale zena to nechce ani slyset
-> TTomas: ja bych si dokazal predstavit krabici typu Toyota Proace, ale zena to nechce ani slyset
-> dragon_cb_cz: Tak Esa a Áčka jsou kapitola sama pro sebe, ale proč by tohle měl dělat malej fungující bazarník a kazit si tim reputaci když už dneska může na netu hanit a dělat recenze každej kdo má do prdele díru? Navíc co by z toho měl? Pár stovek za díly který by navíc musel někde shánět? Na tohle auto kterejch tak moc nejezdí? Čas na tom strávenej takovejma operacema? Buďme realisti .... doba socíku, divokejch devadesátek a bazarů ala MonteCarlo už je pryč. Neřikám že se to stát někdy někomu nemohlo ale aby to bylo dogma všech bazarů? Každý druhý auto co jsem v posledních 5ti letech bral sobě nebo někomu jinýmu stálo alespoň jeden až dva dny po "podání si ruky" u prodejce a světe div se nic se nestalo. Moc tady Jardovatíte.
(promiň Jardo)


-> moucan - zrušená registrace 23.07.21 17:05:22: Kdysi jsem byl s kamarádkama vybrat v ESA Focuse. Nějaký vady měl, ale při zkušební jízdě (a že jsem ho nešetřil) s poloosama žádnej problém nebyl. Bylo i na prohlídce v autorizáku - opět o poloosách ani slovo (ale jasně, to poznat nemuseli). Auto se v bazaru nechalo s tím, že mají udělat nějaký předprodejní servis (vyměnit baterku, odstranit některé vady které jsme našli při prohlídce).
U převzetí, které proběhlá pár dní na to, jsem bohužel nebyl. Holkám se při odjezdu z bazaru ale něco nezdálo ("při rozjezdu to nějak cvaká"), tak s tím přijely - a při rozjezdu do kopce skutečně obě poloosy cvakaly jak šílený, klouby totálně na kaši.
Takže buď je dokázali při tom předprodejním servisu nějak zkurvit, nebo je prostě přehodili... iluze si moc nedělám, ve výsledku je to jedno, reklamace pochopitelně nezájem. Od tý doby v ESA tak leda nablejt na bránu...
U převzetí, které proběhlá pár dní na to, jsem bohužel nebyl. Holkám se při odjezdu z bazaru ale něco nezdálo ("při rozjezdu to nějak cvaká"), tak s tím přijely - a při rozjezdu do kopce skutečně obě poloosy cvakaly jak šílený, klouby totálně na kaši.
Takže buď je dokázali při tom předprodejním servisu nějak zkurvit, nebo je prostě přehodili... iluze si moc nedělám, ve výsledku je to jedno, reklamace pochopitelně nezájem. Od tý doby v ESA tak leda nablejt na bránu...
-> dragon_cb_cz 23.07.21 09:32:21: A co by se mělo stát? Že by jako přeházel díly, povyměnil pneumatiky a vysál veškerý náplně? 

-> radekp: Já s podobnejma nárokama nakonec pořídil Tourana 110kW a pro rodinku je to v pohodě.