
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ford Mondeo 3.generace koupit či nikoliv.
auto.sme.sk/c/.../nove-mo
ndeo-bude-luxusnejse-s-poh
onom-oboch-naprav-a-hybrid
.html ze by inspiracia od astonu 

-> King:
Já ti nevim, neberu ti to, ale osobně mám koule rezervované pro úplně jiný obor hodnot.
Ale srdce tomu věnovat ochoten jsem.
Já ti nevim, neberu ti to, ale osobně mám koule rezervované pro úplně jiný obor hodnot.

Ale srdce tomu věnovat ochoten jsem.

-> palinator: Jsme mužský a koule obrazně posloucháme skoro všichni, to z nás dělá muže! :) Osobně jsem si to na zadních sedačkách vyzkoušel a je tam překvaivě dost místa i pro 190cm kinga. Přece jenom je to platforma mondea a ne oktávky :) Ovšem jestli se potvrdí pravidlo, že děti bejvaj o kus vyšší než rodiče, tak jsem za pár let v řiti :)
-> King:
Z koulí nevím co bych slyšel. Počkej až klukům vyrostou nohy.
To přestanou milovat a začnou nenávidět.
Z koulí nevím co bych slyšel. Počkej až klukům vyrostou nohy.


-> VeTeV: pumpa je mimo, ale při výmene se musí rozvody sundat
-> jarda.u1: takze mimo rozvody? hele to by asi stalo za checknuti 

-> VeTeV: to je Zetec,ten ma taky pumpu mimo
-> palinator: Podařilo se mi vyprostit se ze zajetí dogmatu, že rodinný auto musí bejt minimálně kokta v kombajnu s hágusama a koulí :) Nejvíc s tím jezdí Dajána do práce. Máme 2 kluky a vypadá to, že číslo je konečný a těm se způsob nastupování do kupátka moc líbí :) Cougar má kufr cca 430l, což na 95 procent cest bohatě stačí. Sklopení zadních sedaček řeší zbytek. Stěhování gaučů a skříní obstará služební mondeo.
Za ty prachy (i levnějc) se dá pořídit spousta racionálnějších povozů, ale tohle se mi prostě líbilo, vědel jsem v jakým je stavu a dokázal jsem to v rodinný radě vyargumentovat - občas je třeba poslechnout srdce a koule :)
Za ty prachy (i levnějc) se dá pořídit spousta racionálnějších povozů, ale tohle se mi prostě líbilo, vědel jsem v jakým je stavu a dokázal jsem to v rodinný radě vyargumentovat - občas je třeba poslechnout srdce a koule :)
-> VeTeV:
Na Vectře máme taky čísla a dokonce to ukazuje real teplotu a ne přibližnou jako koncern, kde optimální teplota je asi +-10 °C.
Na Vectře máme taky čísla a dokonce to ukazuje real teplotu a ne přibližnou jako koncern, kde optimální teplota je asi +-10 °C.

-> palinator: ja mam na xantiicisla to je lepsi
-> jarda.u1: je to prvni mondeou Zetec 2.0 16v 100kW
-> VeTeV:
Takovej teploměr mám na stodvacítce taky a nenadávám na to. Stupně tak nějak vím, jak by měly pole představovat a dlouhý pole "normálu" je jedině dobře. K čemu dlouhý červený pole?
Takovej teploměr mám na stodvacítce taky a nenadávám na to. Stupně tak nějak vím, jak by měly pole představovat a dlouhý pole "normálu" je jedině dobře. K čemu dlouhý červený pole?
jestli se bavite porad o motoru DURATEC-HE ,tak tam pumpa neni v rozvodech....
-> Labros: on to nemenil a nejak to koupil nedavno -) dle me mrdka 

-> VeTeV: jinak podle mě to může být cokoliv - přesně takhle se mi choval Civic s původním netěsným chladičem.
-> VeTeV: řekni mu, ať příště při výměně rozvodů vždycky vymění i pumpu.
-> palinator: jinak to začne vřít když to je zhruba v konecne tretine pole normal ( kokotsky system - nema to stupne, jen pole normal dlouhe jak tyden a pak kousek cerveneho pole)... ale zastavilo se to na volnobeh kousek od cerveneho a postupne to padalo
takze zahodit
zajimaci, i havlik rikal, ze to proste u toho jeho pazouta na volnobeh nedelalo nic a jak tomu slapl na plyn slo to za roh... ja jsem koukal vsude mozne poucen ze sades a podle toho se me to nezdalo - proste projevy u sades jsou uplne jine... ale koukam ze panuje docela slusna shoda...
ja bych tomu nejradsi dal za usi nekde na silnici a ukazalo by se jak co a kdy ale kolega se boji ...

ja bych tomu nejradsi dal za usi nekde na silnici a ukazalo by se jak co a kdy ale kolega se boji ...
-> VeTeV: prasklá hlava na 90% už jsem viděl x aut že při normálním provozu nic a na dálnici problém.
-> VeTeV: tak som myslel
-> alpin: jak vsetky stupne? sahara se toci danou rychlosti dle aktualni teplory - kdyz jde teplota noahoru tak to na volnobeh jelo rychleji a pak to postupne jelo pomaleji
-> VeTeV: zahara zopne ale aj všetky stupne ?
-> palinator: jako mozny to je, kazdopadne to by uz bylo na shozeni no
-> VeTeV:
Já nevím, mě se ta pumpa nějak nezdá. Co chladič když to začne vřít? Podle toho by se to mohlo nechat poznat. To těsnění nemusí bejt fouklý hodně, stačí trochu. My na škodovce dlouho jezdili s vadným těsněním a závada se projevila až při velké zátěži při cestě na dovolenou, kdy to začlo vřít a dojebalo se uplně...
Já nevím, mě se ta pumpa nějak nezdá. Co chladič když to začne vřít? Podle toho by se to mohlo nechat poznat. To těsnění nemusí bejt fouklý hodně, stačí trochu. My na škodovce dlouho jezdili s vadným těsněním a závada se projevila až při velké zátěži při cestě na dovolenou, kdy to začlo vřít a dojebalo se uplně...
-> palinator: to by se snad chovalo jinak - ani to netlakuje, zadnej slem, neudela to najednou..dle me po 40 tis od vymeny rozvodu sla pumpa do pice...
-> VeTeV:
Těsnění pod hlavou?
Těsnění pod hlavou?
dotaz do pléna - kolega má Modeo I 2.0. 16v a má taký zajímací problém s teplotou - ve městě se zdá že to maká, sahara sepne, termostat pouští, ale na dálnici to po 150-200km postupně leze nahoru až to jde do rudého pásma... zatím to neupekl, ale jezdí pak stylem topíme v interiéru, zvolníme a teplota se umravní...... neboli to evidcetněsouvisí s vyšším dlouhodobým zatížením v dálničním tempu a vyššíma otáčkama jakoby to nedávalo dostatek vody...přicpáno, pumpa připosraná, bublina ve vode - vody mel pry pod minimum ? díky za nápady 

-> King:
Neříkám, že by to bylo šeredný, má to svůj styl, jízdně to musí bejt pěkný svezení a je to typickej Ford, ale že by to byl Familycar??
Neříkám, že by to bylo šeredný, má to svůj styl, jízdně to musí bejt pěkný svezení a je to typickej Ford, ale že by to byl Familycar??

-> King: ten dvojliter je tam vraj tak akurát a 2.5v6 to už vie slušne rozgúlať
-> palinator: Jak horší? :) Z tohodle kousku, byť s chlapáčtější motorizací, svýho času stříkal i Jeremy :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=J9MkTttw4NM
http://www.youtube.com/wa tch?v=J9MkTttw4NM
-> Nwkt:
Tohle je horší.
Tohle je horší.

-> King: A já už myslel že na tebe leze krize středního věku 

-> Nwkt: -> Mr_Kubas: No jistěěě! :) Víte, co to dalu za práci přesvědčit Dajánu, že právě tohle je to, co potřebuje místo feldy? :) Ale děcka jsou nadšený, že se do toho leze jak do tanku. Do kufru se vešly i 4 nový gumy 195/60R15 a když se sklopěj zadní sedačky, daj se v tom vozit i pračky :) Ale nádherný z venku i zevnitř, po 11 letech tam hnusně nesmrděj plasty, akorát proti feldě plynivce je to malinko dražší svezení - mimo město kolem 7l té odporně drahé směsky uhlovodíků při piánko jízdě. A povinný ručení jsem u Directu ukecal na 3200 a protože to ten jejich on-line systém drobátko posral se začátkem doby pojištění, tak kromě pojištění předního skla v ceně, přihodili zadáčo všechny okna. Pak byl docela záser při přihlašování auta s zelenou kartou, kterou Direct provizorně posílá mailem a zakoš si ji musí vytisknout na zelenej papír - první ouřednice Dájánu dost neslušně vyhodila, tak zkusila brut force, protože tam bylo minimum lidí, a na třetím okýnku uspěla i s "padělkem" :)
-> King: Sis koupil pro sebe? Takový pěkný rodinný vágen? 

-> King: Nové rodinné vozidlo? 

-> Pivodak: Tohle je nádnerný autíko a za pár šupů :)
www.ucar.cz/en/.../prodam _Ford_Cougar.html
(ten inzerát je už díky mě neaktuální :)
www.ucar.cz/en/.../prodam _Ford_Cougar.html
(ten inzerát je už díky mě neaktuální :)
-> Mr_Kubas: Tak 159ka je nádherné auto ale jak píšeš u nás strašně drahé ale mega krásná kára

-> Pivodak: nektery motory papaj olej,jinak rozvody maj taky reseny retezem.Obcas se serou klapky v sani,ktery jsou tam kvuli promenlive delce sani,jinak nejake jine velke problemy si ted nevybavuju.
-> Pivodak 26.05.11 18:30:40: S dováženýma autama nemám žádný zkušenosti. Známý třeba takhle dováží s tím, že si auto v zahraničí prolustruje, pořádně prohlídne a pak dá tady v ČR nabídku a pak je případně nabídne. Dovezl si takhle dva roky starou Alfu Romeo 159 Wagon téměř v plný palbě za 300.000,- kdežto u nás se ceny pohybovaly kolem 800k až mega..
Co takhle verze v benzínu?Jak ta je na tom?
-> VeTeV: nj snad se k ni taky jednou dopracuju
-> U-Geen: me se to cely nelibi vubec....zlata atmoska s poradnym obsahem 

-> VeTeV: tjn... proti nafte mluvej trochu i novy usporny benziny a opevovany downsizing (tfuj :-)
-> U-Geen: tak ber to tak, ze ty novy CRka uz proste trpej... jasne ze ty stary rotacky aspol to bylo k neutahani - jenze o tom uz tady asi rec neni
bud chces zetro a nebo auto s kulurnim projevem a pak je to holt mensi loterie

-> VeTeV: jak kera :-)
-> Pivodak: holt nafta je dobra, ale narocnejsi na udrzbu... chces jezdit za levno, tak si skudli bokem
-> Mr_Kubas: koukal jsem u nás jako v čr a moc jich tu není uvažuji o koupi z německa či polska co ty na to?
-> Pivodak: Jen předávám zkušenosti
Jako asi ve všem záleží na kusu. Třeba zrovna seženeš kus, co tě ještě přežije
Chce to asi určitě jet na "vlastní" diagnostiku. To, co kupovala panimáma, tak kupovala v jejím Ford servise, kde nechala servistovat svýho předešlýho Forda a tohle jí tam výhodně nabídli a že je to auto bez problému a bla bla.. Jezdilo se s ním asi měsíc dva a pak to začalo s tím turbem. Když jim to tam odvezla, tak řikali, že se to teď posralo a že by to měla urychleně vyměnit, než to odejde úplně, včetně těch vstřiků. Tak jí nabídli, že to rovnou opraví a celkem, že to přijde na cca 50.000,-. Tak si auto sbalila a už tam od tý doby nejela a jezdí servisovat jinam 



-> Mr_Kubas: kuva samé lepší věci se tu dovídám

-> Pivodak: Asi Ti moc nepřidá, když Ti řeknu že kamarád si před dvěma roky koupil Mondeo 3. generace před faceliftem (rv 2002/3) s TDDi a po měsíci mu to odešlo (už nevím co přesně, ale turbo ani vstřiky to snad nebyly), ale nešlo prostě nastartovat a mechanik mu potom řekl, že motor je po smrti. Tak si koupil náhradní za 20.000,- a měl de facto tu samou vadu, ale naštěstí to prodávající vzal zpět. Tak si nakonec koupil TDCi motor a jezdí dodnes 
