
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No jo, chudou směs u turbomotoru vyrobit je nechutně snadný (zvlášť pokud to někdo zkoušel někdo "tunit" a přifouknul na turbu aniž by věděl co dělá)
Ale to by mělo jít zjistit vcelku snadno...

-> dragon_cb_cz: Hele zkusim zjistit cenu jetýho a uvidim. Pokud to bude rozumný v rozumnym stavu, tak proč ne no. Akorát kámoš mi teď říkal, že ten ruplej obal vejfukový části může mít příčinu v malý bohatosti - takže ještě bude potřeba vyzkoumat ostatní věci okolo řízení motoru.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pokud je původní, tak po 340 tisících už má nárok no... jak píše FORM, co zkusit jetý? Z auta s nájezdem okolo 200 tisíc bych se nebál a sehnat by jít mělo....
-> Syny: No to bych za normu úplně nebral, speciálně když je to benzín... výdrž přes 300 tisíc není podle mě nic až tak zásadně vyjímečného, pokud není smůla na kus a slušně se s tím zachází.
-> Syny: No to bych za normu úplně nebral, speciálně když je to benzín... výdrž přes 300 tisíc není podle mě nic až tak zásadně vyjímečného, pokud není smůla na kus a slušně se s tím zachází.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To už si nepamatuji, Karel jej někde objednával. Pak to šlo myslím na reklamaci, už nežralo olej ale pískalo dál. Auto celkem brzy prodal a koupili jsme Oktávku.
Nechceš tam na chvilku zkusit osadit nějaké rozumné použité turbo? S40 je všude dost.
Nechceš tam na chvilku zkusit osadit nějaké rozumné použité turbo? S40 je všude dost.
-> FORM - zlomená ojnice: Jako 30 tisic je naprd, kdyby to bylo aspon 100, tak ok... Co to bylo za repas a za kolik?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Záleží na tobě, jak dlouho s tím chceš ještě jezdit. Na Oktávce jsme dávali někde kolem 260 tis nového Garreta. Dnes má namotáno kolem 400 a turbína je stále v dobré kondici. Jsem za to rád, předchozí zkušenost byla s mrtvým repasem po cca 30 tis.
-> Syny: No ja bych chtel vymyslet co mam delat :-D zda bude repas v pohode nebo mam shanet origo a tak... :) Kazdopadne mi 160 prijde malo teda...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tyvoe me na Pasikovi odeslo turbo po 160 000 km, tak co bys chtel, kdyz to ma nalitano vic jak 2x tolik :)
-> Jirik_Tuňák1983: 340 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 19.09.15 13:43:06: Kolik má naběháno?
Kompresorova turbinka zasrana a hridel ma vuli pres milimetr.
-> Jirik_Tuňák1983: Magnatec 5W30 tusim, to auto nemam dlouho.
Vejfukova cast statoru je dost popraskana
Vejfukova cast statoru je dost popraskana

-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.09.15 20:32:46: Jakej oil dáváš?
-> palinator: Hele odhadem 100ml na 100km neboli litr na tisic, coz mi prijde dost 

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Kolik žere?
Kolik žere?
-> palinator: No hele to auto absolutne nezahuli, oil netece ven a presto mizi. Fakt nevim co jinyho nez ze tece pres turbo a uklada se v cooleru... :(
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak v cooleru bude olej vždycky.
E: jestli teče fest tak to se pozná asi jenom u dieselu když se sám od sebe rozeběhne dokud něco nepovolí
Tak v cooleru bude olej vždycky.
E: jestli teče fest tak to se pozná asi jenom u dieselu když se sám od sebe rozeběhne dokud něco nepovolí

-> Alenka: To jsi mě moc nepotěšil :(
-> dragon_cb_cz: No jak to čtu, tak začínám bejt taky skeptickej :( Jinak to jestli turbo pouští nebo ne se dozvim zejtra, až rozhodíme sání a cooler.
-> dragon_cb_cz: No jak to čtu, tak začínám bejt taky skeptickej :( Jinak to jestli turbo pouští nebo ne se dozvim zejtra, až rozhodíme sání a cooler.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: V REMA bylo kdysi turbo z Oktaviána na kontrole a čištění a od té doby už najelo přes 100 tisíc km a pořád je v cajku - takže když nic jiného, tak ho nezkurvili 
Jinak já osobně jsem k repasům taky skeptický... jsi si 100% jistý, že to turbo pouští olej? Pokud je fakt špatný, tak bych si asi připlatil za nový - on ten rozdíl v ceně nebývá bůhví kolik...

Jinak já osobně jsem k repasům taky skeptický... jsi si 100% jistý, že to turbo pouští olej? Pokud je fakt špatný, tak bych si asi připlatil za nový - on ten rozdíl v ceně nebývá bůhví kolik...
-> Jirik_Tuňák1983: autorizovany servis urcite jen vymenou kus za kus, protoze jednotlive dily na opravu proste nejsou a pokud kdokoli jiny dela repas, tak je to slozene z druhovyrobnich dilu ruzneho puvodu.
Jako originalni ND se da sehnat jen akcni clen regulace, at uz podtlak nebo REA, ale dily na samotne turbo nikdy nebyly, nejsou a nebudu.
Jako originalni ND se da sehnat jen akcni clen regulace, at uz podtlak nebo REA, ale dily na samotne turbo nikdy nebyly, nejsou a nebudu.
-> Alenka 18.09.15 09:25:22: A značkové servisy by repas řešily a nebo jen výměnu kus za kus? Asi spíše servis od servisu, že?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vzhledem k tomu, že Garrett, Myšivbuši ani KKK neuvolňují originální CHRA na servis, všechny repasy jsou poskládané z čínských sraček.
Někdo to jen složí a vystřelí, někdo to dovyváží, někdo dokonce i seřídí, ale nikdy to nebude fungovat jako originál.
Pokud nutně chceš ušetřit, šel bych do Turbopower, a naopak se držel dál od Turbosportu. Ne nadarmo se v zasvěcených kruzích pro sortiment této společnosti vžilo označení "sračka od Hlouška" 6
Někdo to jen složí a vystřelí, někdo to dovyváží, někdo dokonce i seřídí, ale nikdy to nebude fungovat jako originál.
Pokud nutně chceš ušetřit, šel bych do Turbopower, a naopak se držel dál od Turbosportu. Ne nadarmo se v zasvěcených kruzích pro sortiment této společnosti vžilo označení "sračka od Hlouška" 6
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Turbopower je hodně proklamovanej na dieselpower.cz
Turbopower je hodně proklamovanej na dieselpower.cz
-> Jirik_Tuňák1983: S40 z roku 2003, 2.0T 120kW.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.09.15 22:54:08: A jaký máš typ autí?
-> palinator: Mam 4 válec a mělo by tam bejt turbo od Myšívbuši, ale uvidíme až kuchnu cooler o víkendu. Mizí mi olej a motor nekouří ani nikde neteče, tak předpokládám, že ho turbo cpe do cooleru.
Jinak jo, máš recht, jen hledám firmu co umí inteligentní repas.
Tihle ze Strakonic by měli patřit k těm lepším: www.rematurbo.cz/
Pak jsou tu firmy co jen zřejmě mění fabrický středy: www.turbopower.cz/ ale třeba jim křivdim.
Jinak jo, máš recht, jen hledám firmu co umí inteligentní repas.
Tihle ze Strakonic by měli patřit k těm lepším: www.rematurbo.cz/
Pak jsou tu firmy co jen zřejmě mění fabrický středy: www.turbopower.cz/ ale třeba jim křivdim.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak turbo se dodává jako celek ne? Čili když vytáhneš Garretta, KKK, cojávim z Volva, tak by ti měla firma co dělá repase Garretta, KKK, cojávim měla bejt schopna od výrobce sehnat náhradní díly pro repasi no ni?
E: podle katalogu maj většinou pětiválce Volvo turba KKK nebo Mitsubishi
Tak turbo se dodává jako celek ne? Čili když vytáhneš Garretta, KKK, cojávim z Volva, tak by ti měla firma co dělá repase Garretta, KKK, cojávim měla bejt schopna od výrobce sehnat náhradní díly pro repasi no ni?
E: podle katalogu maj většinou pětiválce Volvo turba KKK nebo Mitsubishi
Nebo jinak, muzete nekoho doporucit? :-)
-> dragon_cb_cz: Jasne, vnitrky urcite, ale i obaly? Me to je sumak, potrebuju na tu repasi nekoho sehnat :-)
-> dragon_cb_cz: Jasne, vnitrky urcite, ale i obaly? Me to je sumak, potrebuju na tu repasi nekoho sehnat :-)
-> dragon_cb_cz 17.09.15 15:41:04: Kdypak asi začnou vyrábět turba i Starline a Vikä.
Mimochodem, kolega dával teď na OII 2.0 Tdý hadici od Starline, páč jiná nebyla v tu chvíli ihned dostupná za kulturní peníze a vypadá prý dobře udělaná.

Mimochodem, kolega dával teď na OII 2.0 Tdý hadici od Starline, páč jiná nebyla v tu chvíli ihned dostupná za kulturní peníze a vypadá prý dobře udělaná.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono turba do VW a Volva stejne dodavaj ty samy firmy, minimalne Garrett jsou vsude mozne, Mitsubishi asi taky...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.09.15 13:57:12: Divný, nemají ani celou modelovou řadu, kde se zrovna trubkomotory vyskytují nejvíce.
Nemate nekdo zkusenost s repasema turbodmychadel? U VW je vse provareny, ale u Volva?
Co tato firma? www.ceske-repas-turba.cz/
Co tato firma? www.ceske-repas-turba.cz/
-> Power of Bass: T6 a LPG, tady má někdo touhu po průseru... nešel bych do toho ani náhodou. Volvo sice co se zapalování není takový exot jako Trionic v Saabu, ale stejně to je tak akorát recept na průser.
A vůbec - proč si chceš koupit šestiválcový biturbo a pak do něj cpát prdy? To fakt nechápu...
Jinak S80ku 2.9 atmosférický šestivál koupil nedávno kolega z práce asi za 60 tisíc, auto mělo najeto snad ani ne 150 tisíc, předchozí majitel ambasáda Peru. Je to fajnovej vozejček, ale pro někoho kdo řeší peníze to není - a taky je to docela lenoch.
A vůbec - proč si chceš koupit šestiválcový biturbo a pak do něj cpát prdy? To fakt nechápu...
Jinak S80ku 2.9 atmosférický šestivál koupil nedávno kolega z práce asi za 60 tisíc, auto mělo najeto snad ani ne 150 tisíc, předchozí majitel ambasáda Peru. Je to fajnovej vozejček, ale pro někoho kdo řeší peníze to není - a taky je to docela lenoch.
-> Power of Bass 16.09.15 20:43:16: S60 byl vždycky samostatný model, stejně jako řady C, XC a všechny od S a V. Nebo jinak, co vlastně jsi si o značce samotné, modelech, motorizacích, přednostech a bolestech prošel?
Jinak moc nechápu, proč koukáš nejen po S80, která je koukatelná až od poslední generace, ale i po motorizaci T6 s aut. Na jedné straně hledíš na pořizovací cenu, ale na druhou stranu si nejsem jistý, zda kalkuluješ i se spotřebou (T6) a nutnými servisními náklady, které budou vzhledem k ceně, stáří a km nevyhnutelné.
A domácí garážové metody na ta auta moc neplatí. Tam si max. uděláš něco na nápravách (mimochodem jsou samej hliník), ale věci kolem motoru (i rozvody) bych dal někomu, kdo tomu hoví.
Jinak moc nechápu, proč koukáš nejen po S80, která je koukatelná až od poslední generace, ale i po motorizaci T6 s aut. Na jedné straně hledíš na pořizovací cenu, ale na druhou stranu si nejsem jistý, zda kalkuluješ i se spotřebou (T6) a nutnými servisními náklady, které budou vzhledem k ceně, stáří a km nevyhnutelné.
A domácí garážové metody na ta auta moc neplatí. Tam si max. uděláš něco na nápravách (mimochodem jsou samej hliník), ale věci kolem motoru (i rozvody) bych dal někomu, kdo tomu hoví.
o 50levnější lákavá varianta... ikdyž s vadami na kráse auto.bazos.cz/inzerat/...
/Volvo-S80-T6-LPG.php
jsem nějak měl dojem,že ji máš ... ? :P S60 je jinak jenom takový odvar ne (když neberu Rko).. a V70 je zas loď do kere se snad vejde i rakev :D (a jako rodine auto bych ho bral,kdybych nějakou měl :D)...
jsem nějak měl dojem,že ji máš ... ? :P S60 je jinak jenom takový odvar ne (když neberu Rko).. a V70 je zas loď do kere se snad vejde i rakev :D (a jako rodine auto bych ho bral,kdybych nějakou měl :D)...
-> Power of Bass 16.09.15 19:57:09: Mě přijde S80 docela okivá.
Nemohu posuzovat u toho modelu co píšeš (nevím jaký to má džůbox), ale rozhodně nemám u svého pocit, že by to bez SW nebylo ono.

celkem mě teď "podráždil " tenhle kousek.. www.mobile.de/cz/.../2145
48854.html jakože... myslím,že dobrý kus za dobré prachy,krasavec.. jenom by to s dovozem stejně šlo přes 120+nějaký ten servis dříve či později.. a.. kde na to vzít a nekrást (nebo kde si bezpečně nakrást ? :D) není to žadná palba,ale ne v době kdy jsem se dal do rekonstrukce bytu,který bych měl pak taky splácet a jen kuchyň mě asi bude stát co to auto (stolaři sou drazi ,ikea je nepoužitelná a všechny ty spotřebiče taky něco stojí) .. :-/ takže letos asi nic,ale můj 25ti letý Citroen už má taky dost,co chvila něco... technickou na rok a je jen otázka času kdy mi tu technickou prostě nedají (s čímž už tak pokaždé bojuju ikdyž se snažím mít auto v cajku)... teď sem byl zas mimo provoz.. sice jsou to vesměs takové blbosti,ale na to co najezdím.. už si taky zasloužím něco lepšího prostě :D
- když jste tu řešili absenci AUX,MP3 podpory.. jak je natom audio u těch "3litrů "? Executive by předpokládám měla být ta nejvyšší výbava -audio Bose.. no jen tak dopředu uvažuju,jaké jsou možnosti třeba i doplnit Subwoofer.. baterka v kufru je fajn pro napajení zesíku,kufr je taky dost velký,ikdyž je to horší s tím,že to je sedan.. ale bez SW by to asi nebylo uplně ono..
- jakou to má rozteč a ET,kdybych koukal po nějakých hezčích kolech? ať už 16 nebo 17"? :)
- když jste tu řešili absenci AUX,MP3 podpory.. jak je natom audio u těch "3litrů "? Executive by předpokládám měla být ta nejvyšší výbava -audio Bose.. no jen tak dopředu uvažuju,jaké jsou možnosti třeba i doplnit Subwoofer.. baterka v kufru je fajn pro napajení zesíku,kufr je taky dost velký,ikdyž je to horší s tím,že to je sedan.. ale bez SW by to asi nebylo uplně ono..

- jakou to má rozteč a ET,kdybych koukal po nějakých hezčích kolech? ať už 16 nebo 17"? :)
-> VeTeV 05.08.15 22:11:31: Dík, hned jsem se posunul o kus dál. 

-> Jirik_Tuňák1983: account jsem tam měl, ale nebyl jsem tam 200let, takže nevím username ani password
Ahoj kluki
. Nemáte prosím někdo účet na Amazonu s možností platby?
Našel jsem si tam přední brzdy za pěknou cenu oproti ČR, ale spíše než vlastní reg. bych poprosil někoho, kdo tam nakupuje a má s tím oproti Jižímu zkušenosti, nejlépe z plzňokraje.
Děkuji.

Našel jsem si tam přední brzdy za pěknou cenu oproti ČR, ale spíše než vlastní reg. bych poprosil někoho, kdo tam nakupuje a má s tím oproti Jižímu zkušenosti, nejlépe z plzňokraje.
Děkuji.
Já vím že je to ufoun....Alě mně se dodnes moc líbí 480ka :o)
-> Jirik_Tuňák1983: Zvukově je to podle mě úplně v pohodě (ale nejsem vyloženě audiofil), ale 6CD versus řádově tisíce (v pořád hodně slušnej kvalitě) je prostě rozdíl a když sedám do auta, tak mě ne vždy napadne přeládovat měnič....
-> dragon_cb_cz 13.07.15 23:28:28: Pokud je to v Sobolkovi zvukově good, tak by mi zrovna absence MP3 a AUX při měniči vadila asi nejmíň. Ale nedokážu posoudit, v žádném Sobolkovi jsem ještě neseděl, takže jsem to neviděl ani neslyšel.
-> Jirik_Tuňák1983: U eRka by mě nová spojka po tejhle porci nepřekvapila, pokud to dostávalo na prdel... a nebo prostě horší kus, už jsem viděl novou spojku i po menší porci kilometrů.
A v Sobovi je taky měnič na 6CD a docela solidní audio jako celek (dohromady tuším 8 repro, komplet Harman Kardon, zesilovač je snad Pioneer a signál je balancovaný), ale z dnešního pohledu je to bída - MP3 to neumí a zapojit tam AUX je docela voser
A na rozbitější cestě už mi to CD přeskakovalo, nakolik to byla kombinace konkrétního CD, konkrétní cesty a konkrétního kusu changeru netuším.
A v Sobovi je taky měnič na 6CD a docela solidní audio jako celek (dohromady tuším 8 repro, komplet Harman Kardon, zesilovač je snad Pioneer a signál je balancovaný), ale z dnešního pohledu je to bída - MP3 to neumí a zapojit tam AUX je docela voser

-> Tuner#2: tvl ty seš fakt momentalně zabržděnej co? co furt vytahuješ nějakého zlámala, za prvé nevím kdo to je a za druhé je mi ten člověk u prdele. A to že měl jako první v čr repliku je mě buřt. On ji nevymyslel pokud sis toho nevšim. Bylo to obecné srovnání že z jedné repliky si jde nachcat do trenek a druhou odsuzuješ jak si to na něco hraje. Začni už konečně žrát ty prášky cos vysadil a bude tady docela klid.
-> dragon_cb_cz 12.07.15 23:02:12: Nerozumím. Co je v Sobolkovi špatně? Tady u tohoto eRka by mělo být (ale nevím, jestli u tohoto Jáhru), audio nejvyšší řady co do S60 dávali a navíc s měničem na 6 CD. Ale u roku 2005 si fakt nejsem jist, zda už ho měli.
Tenhle džůbox je jak nějaká supermarketofka.
Jinak rozvody OK (podle roku výroby udávají 160 - 180 000 km a 8 - 10 let), ale co ta nová spojka na těch "95 000" km?
Tenhle džůbox je jak nějaká supermarketofka.

Jinak rozvody OK (podle roku výroby udávají 160 - 180 000 km a 8 - 10 let), ale co ta nová spojka na těch "95 000" km?
-> Jirik_Tuňák1983: No jestli je to s origo muzikou ve Volvu stejné jako v Sobovi, tak se mu ani nedivím 

-> dragon_cb_cz 12.07.15 20:35:57: Co to rádio proboha? Tam bude asi pár věcí po zásahu vrtáka...
-> dragon_cb_cz: Ještě že to je sedan a ne kombík, takhle mě to nezajímá. :)