skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> castrol: Právě, že může, protože výroba probíhá v Jihoafrické Republice.
-> michael: tak ked pises ze je pravdepodobne vyrobene, tak uz to nemoze dlho trvat ne ?
-> suri: Ja vím ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> michael: dlho nepobudlo
-> suri: Ano ereso je protiúčtem pryč právě za GTI více méně se to hodilo, protože k mé " vyhádané " ceně jsem dostal ještě další slevu 30 tis. právě za protiúčet.
-> michael: Oct už je fuč?
-> castrol: Jo, tak rychlé to bohužel nebude.
-> michael: super za tyzden doma ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> U-Geen: Jestli to byla dobrá volba auta to ukáže čas, ale pevně věřím, že ano...
-> StepaNoFUN: to ja taky :-)
-> michael: dobrá volba auta :-)
-> michael: dobrá volba auta :-)
-> StepaNoFUN: No přeci ho nenechám na ulici ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> michael: Takovýhle "starosti" bych chtěl jednu mít... :-D Aneb řešit dodací lhůtu auta, který stejně bude putovat z prodejny do garáže.
Tak dnes informace od mého prodejce, že u mého Pola GTI už vidi vinko, tak auto je z největší pravděpodobností již vyrobené ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> MATTESS: Jj
-> Syny: díky, nic jiného si od něj nepřeju.
-> Syny: -> Nwkt: to už by šel udělat VW virt sraz Plzeň![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: -> Nwkt: to už by šel udělat VW virt sraz Plzeň
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS: Tak hlavne at slouzi bez problemu
Tadle barva se mi libi moc :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny: jo, to je on
-> MATTESS: To je ten s tim Webastem? :) To te budu zavidet ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt:
zimáky mám 16". Taky jsem uvažoval nad hliníkama (k autu jsou plechy), ale na inzerát nebyla žádná odezva, tak na to kašlu. Zimu na plechu přežiju. Byly by to další výdaje a už zahučelo do aut pěněz až až.
-> palinator: jo, taky to tak vidím
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: jo, taky to tak vidím
-> MATTESS:
Myslím, že ty 17" jsou tak akorát.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Myslím, že ty 17" jsou tak akorát.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MATTESS: To je jednoduchý. 17 necháš na zimaky a 18 na léto. A koupíš k tomu 340 brzdy
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: -> Jirik_Tuňák1983: díky. Ta barva s kolama se mi líbí čím dál víc. Původně (než jsem pro něj jel) jsem zamýšlel ty 17" prodat a koupit 18", ale kola jsou jak nová, neodrbaná od parkování a bylo mi líto je dávat pryč.
-> MATTESS 24.08.19 00:36:06: Je fakt hezkej. Oproti předchozí generaci o velký skok.
-> MATTESS: super ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Sita 23.08.19 11:27:18: s tím by to mělo jít
Teď budu nějaký čas strašit tady
Po dovolený jsem auto dočistil a přelíznul voskem. Teď se postupně adaptuju na trochu jiné pojetí auta
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> darklord: Ok, zkusim teda vyfotit to co mam. Snad z toho bude videt co to je zac a co se s tim da delat...
-> Sita: "FTDI FT232RL" je len USB-UART(RS-232) prevodnik pouzity v kadecom, to nehovori samo o sebe nic o tom aky cip je pouzity na KKL komunikaciu...
-> Nwkt 22.08.19 12:32:41: Dal jsem jinej (zanovni) altik a kontrolka se hned po otoceni klicku rozsvitila, po nastartovani zhasla, voltmetr ukazoval po startu 14.5V, pak se ustalil na 14.2V (cinskej voltmetr v zapalovaci), takze dobijeni povazuju za vyreseny. Tu zahadu proc se predtim ani nerozsvitila kontrolka si vysvetluju tak, ze "shorel" regulator na tom starym altiku, jinak nevim. Nevadi.
Takze mi zbejva vyresit posledni problem a tim je svitici kontrolka airbagu. Totiz v panice na dalnici jsem zkousel kontrolovat vsechny pojistky az jsem vytahl jednu, po kterej se rozsvitila "zavada na airbagu" a uz nezhasla. Mam tenhle kabel VAG KKL s čipem FTDI FT232RL : www.easydiag.cz/PROFI-USB -VAG-COM-KKL-FTDI-OBD-II-d iagnosticky-kabel-VW-SEAT- AUDI-SKODA-cerny-i-pro-TRI UMPH-TuneECU-diagnostika-V AG-FT232RL-FT232-d2.htm?li stName=C... pujde to s nim smazat, nebo si muzu usetrit cas a hned jet nekam do dilny kde maji neco lepsiho?
Takze mi zbejva vyresit posledni problem a tim je svitici kontrolka airbagu. Totiz v panice na dalnici jsem zkousel kontrolovat vsechny pojistky az jsem vytahl jednu, po kterej se rozsvitila "zavada na airbagu" a uz nezhasla. Mam tenhle kabel VAG KKL s čipem FTDI FT232RL : www.easydiag.cz/PROFI-USB -VAG-COM-KKL-FTDI-OBD-II-d iagnosticky-kabel-VW-SEAT- AUDI-SKODA-cerny-i-pro-TRI UMPH-TuneECU-diagnostika-V AG-FT232RL-FT232-d2.htm?li stName=C... pujde to s nim smazat, nebo si muzu usetrit cas a hned jet nekam do dilny kde maji neco lepsiho?
-> Nwkt:
Každopádně jsem to zahodil a koupil "repas" origo kabel.
Každopádně jsem to zahodil a koupil "repas" origo kabel.
-> palinator: Čína kabel. Mě taky na jednom z 20ti aut nešel překódovat destak a na ostatních jo
-> Sita 22.08.19 11:09:52: bud rad ze sa ti ta kontrolka aspon rozla. Moja toyota v macedonsku minuly tyzden rozla kontrolku dobijania cca 500m pred tym ako auto definitivne zhaslo. Ked sme vymenili baterku aby sme aspon dosli do servisu tak kontrolka po nastatrovani spokojne zhasla a napatie 11,4V... Skurveni japonci.
-> Nwkt:
Je ale zvláštní že s normálním HEX-CANem jsem se tam dostal.
Je ale zvláštní že s normálním HEX-CANem jsem se tam dostal.
-> StepaNoFUN: jj ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: Já jsem taky jednou přizpůsoboval jednotku na feldě 1.3MPi asi 2 hodiny... Nejdřív jsem si opravil svazek, ve kterým bylo přerušený napájení adaptéru a pak to šlo už rychle...
Nebo jsem se zkoušel spojit s domontovanejma budíkama na T4. Po někoika marnejch pokusech jsem zjistil, že při istalaci někdo nepoužil kabel s názvem K-Line, protoe není pro funkci důležitej. Tak jsem si udělal adaptér do zapalovače (na napájení adaptéru) a K line bylo na krokosvorku. :-D Dneska ten adaptér úspěšně používám na Webasto...
Nebo jsem se zkoušel spojit s domontovanejma budíkama na T4. Po někoika marnejch pokusech jsem zjistil, že při istalaci někdo nepoužil kabel s názvem K-Line, protoe není pro funkci důležitej. Tak jsem si udělal adaptér do zapalovače (na napájení adaptéru) a K line bylo na krokosvorku. :-D Dneska ten adaptér úspěšně používám na Webasto...
-> palinator: Spíš jiná chyba, normálně to jde
-> Jarda/felda:
Na Boře jsem se na AZD nedostal do jednotky motoru. Na AFN/ALH v poho.
Na Boře jsem se na AZD nedostal do jednotky motoru. Na AFN/ALH v poho.
-> palinator 22.08.19 13:47:56: na GIV stačí obyč KKL na diagnostiku a mazání chyb určitě
-> Sita:
Na Magnetti Marelli co je v AZD potřebuješ něco lepšího než KKL, pokud má bratr jen tenhle kabel. Nebo jsem to aspoň neuměl.
Na Magnetti Marelli co je v AZD potřebuješ něco lepšího než KKL, pokud má bratr jen tenhle kabel. Nebo jsem to aspoň neuměl.
-> Sita: Večer, pokud nezapomenu
-> Nwkt: jj, diky, pokusim se.
K tomu smazani chyb: Mam kabel kterej bracha pouzival na O1 1.9TDI 81kW, ale nemam SW. Mam se o to pokouset sam? Ja vim, ze se to tady nebo vedle ve vlakne o oktavkach resilo tisickrat, ale nebyl by odkaz na nejakej SW?
K tomu smazani chyb: Mam kabel kterej bracha pouzival na O1 1.9TDI 81kW, ale nemam SW. Mam se o to pokouset sam? Ja vim, ze se to tady nebo vedle ve vlakne o oktavkach resilo tisickrat, ale nebyl by odkaz na nejakej SW?
-> Sita: Oni stačí vyhraty oka a už je tam znacnej úbytek napětí. Nicméně dej novej altik, nabij baterku, smaž chyby a pak res dal
-> Nwkt: Jestli myslis takovou tu krabicku do ktery vede silnej cervenej kabel a je tam takovej rozvadec a 3x 30A pojistky, tak to se zda byt neposkozeny...
Proste aktualne auto nedobiji, mam dokonce odpojenej ten dvouoinovej konektor na altiku, ale na budikach nic signalizovanyho neni...
Proste aktualne auto nedobiji, mam dokonce odpojenej ten dvouoinovej konektor na altiku, ale na budikach nic signalizovanyho neni...
-> Sita: Nemáš shorelej box na baterce?
Mam takovej obecnej dotaz na funkci/zapojeni altiku v G4. Cestou z Anglie se mi rozsvitila kontrolka dobijeni a auto (Bora 1.6 16V AZD) skutecne prestalo dobijet. Resil jsem to baterkou z jinyho auta, ale o to ted nejde. Kontrolka asi 200km svitila, po startu se na displeji ukazovalo: "Dobijeni do dilny" a vzdy to piplo.
Pak najednou kontrolka zhasla a misto toho se rozsvitila kontrolka motoru. Uz jsem si myslel, ze to zase zaclo dobijet, ale nemel jsem voltmetr a ani cas to resit (musel jsem chvatat na trajekt). Po asi 150km jsem zjistil ze to nedobiji, uz nesly ani blinkry... Vymenili jsme zase baterku a pak se dely divny veci, pri vetsich otackach kontrolka zhasla, pak se zase rozsvitila, porad dokola, do toho to pipalo, atd atd. Rikal jsem si: ok, altik je KO, budem tocit baterky a domu dojedem.
Po dalsich asi 200km kontrolka zhasla a byl klid. Po otocenim klickem se auto tvari tak ze je vsechno OK, ale samozrejme to nedobiji. Tenhle stav se mi moc nelibi, protoze uplne neverim tomu, ze po nahozeni novyho altiku to bude zase OK. Nebo se pletu?
Jak by se mely chovat ty dva piny na altiku? Zkousel jsem kablik propipat a zda se OK. Po otoceni klickem se ale na ani jednom pinu napeti neobjevi, takze jen doufam, ze ho ridici jednotka zacne budit az po naskoceni motoru ale je mi to trochu divny.
Proc uz ted RJ nevaruje ze to nedobiji?
Pak najednou kontrolka zhasla a misto toho se rozsvitila kontrolka motoru. Uz jsem si myslel, ze to zase zaclo dobijet, ale nemel jsem voltmetr a ani cas to resit (musel jsem chvatat na trajekt). Po asi 150km jsem zjistil ze to nedobiji, uz nesly ani blinkry... Vymenili jsme zase baterku a pak se dely divny veci, pri vetsich otackach kontrolka zhasla, pak se zase rozsvitila, porad dokola, do toho to pipalo, atd atd. Rikal jsem si: ok, altik je KO, budem tocit baterky a domu dojedem.
Po dalsich asi 200km kontrolka zhasla a byl klid. Po otocenim klickem se auto tvari tak ze je vsechno OK, ale samozrejme to nedobiji. Tenhle stav se mi moc nelibi, protoze uplne neverim tomu, ze po nahozeni novyho altiku to bude zase OK. Nebo se pletu?
Jak by se mely chovat ty dva piny na altiku? Zkousel jsem kablik propipat a zda se OK. Po otoceni klickem se ale na ani jednom pinu napeti neobjevi, takze jen doufam, ze ho ridici jednotka zacne budit az po naskoceni motoru ale je mi to trochu divny.
Proc uz ted RJ nevaruje ze to nedobiji?
-> Jarda/felda 14.07.19 11:42:54: nee, spis jak jsem opravoval ten tekouci odvzdusnovaci valecek ke spojce u PD, tak u passata k tomu ani nedostanu ruku![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Borderer 01.07.19 08:54:28: :( a ja o ni uvazoval, ze by mohla mit nizsi naklady, nez felda - hybrid samo v plynu :), dily jsou na to +/- jak na O1 cenove
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Borderer 01.07.19 08:54:28: :( a ja o ni uvazoval, ze by mohla mit nizsi naklady, nez felda - hybrid samo v plynu :), dily jsou na to +/- jak na O1 cenove
-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:17:29: pokud myslíš b5/5.5 tak ta má pohon mechanicky což je vlastně dost dobrý řešení ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:17:29: O2 je este ako tak OK ale G4 je O1 a tam uz vymena prahu rovna sa skoro totalka..
najhnusnejsia ale aj napodstatnejsia je oprava podvozku...ak sa to odflakne ide auto do muky za par rokov.
u mechaniky je vacsinou system ON/OFF bud to funguje alebo nefunguje a potom je to uz len o diagnostike a peniazoch... preto sa drzim stareho ropaku ktory je este drziak a servis je zadaco...
najhnusnejsia ale aj napodstatnejsia je oprava podvozku...ak sa to odflakne ide auto do muky za par rokov.
u mechaniky je vacsinou system ON/OFF bud to funguje alebo nefunguje a potom je to uz len o diagnostike a peniazoch... preto sa drzim stareho ropaku ktory je este drziak a servis je zadaco...
-> SO545 14.07.19 11:09:00: v minule praci na min. 2ks O2 taky menili prahy, nechavali to delat v autorizaku - tak asi origo? ja svou O1 vybiral podle kastle, ta je velmi pekna, ale tu techniku se mi stale nedari doladit na 100%, to turbo 20V je uz hrozne slozity, no :/ ale kdyz vidim treba passata, tak jsem rad, ze mam to