skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Sita 23.08.19 11:27:18: s tím by to mělo jít
Teď budu nějaký čas strašit tady
Po dovolený jsem auto dočistil a přelíznul voskem. Teď se postupně adaptuju na trochu jiné pojetí auta

-> darklord: Ok, zkusim teda vyfotit to co mam. Snad z toho bude videt co to je zac a co se s tim da delat...
-> Sita: "FTDI FT232RL" je len USB-UART(RS-232) prevodnik pouzity v kadecom, to nehovori samo o sebe nic o tom aky cip je pouzity na KKL komunikaciu...
-> Nwkt 22.08.19 12:32:41: Dal jsem jinej (zanovni) altik a kontrolka se hned po otoceni klicku rozsvitila, po nastartovani zhasla, voltmetr ukazoval po startu 14.5V, pak se ustalil na 14.2V (cinskej voltmetr v zapalovaci), takze dobijeni povazuju za vyreseny. Tu zahadu proc se predtim ani nerozsvitila kontrolka si vysvetluju tak, ze "shorel" regulator na tom starym altiku, jinak nevim. Nevadi.
Takze mi zbejva vyresit posledni problem a tim je svitici kontrolka airbagu. Totiz v panice na dalnici jsem zkousel kontrolovat vsechny pojistky az jsem vytahl jednu, po kterej se rozsvitila "zavada na airbagu" a uz nezhasla. Mam tenhle kabel VAG KKL s čipem FTDI FT232RL : www.easydiag.cz/PROFI-USB -VAG-COM-KKL-FTDI-OBD-II-d iagnosticky-kabel-VW-SEAT- AUDI-SKODA-cerny-i-pro-TRI UMPH-TuneECU-diagnostika-V AG-FT232RL-FT232-d2.htm?li stName=C... pujde to s nim smazat, nebo si muzu usetrit cas a hned jet nekam do dilny kde maji neco lepsiho?
Takze mi zbejva vyresit posledni problem a tim je svitici kontrolka airbagu. Totiz v panice na dalnici jsem zkousel kontrolovat vsechny pojistky az jsem vytahl jednu, po kterej se rozsvitila "zavada na airbagu" a uz nezhasla. Mam tenhle kabel VAG KKL s čipem FTDI FT232RL : www.easydiag.cz/PROFI-USB -VAG-COM-KKL-FTDI-OBD-II-d iagnosticky-kabel-VW-SEAT- AUDI-SKODA-cerny-i-pro-TRI UMPH-TuneECU-diagnostika-V AG-FT232RL-FT232-d2.htm?li stName=C... pujde to s nim smazat, nebo si muzu usetrit cas a hned jet nekam do dilny kde maji neco lepsiho?
-> Nwkt:
Každopádně jsem to zahodil a koupil "repas" origo kabel.
Každopádně jsem to zahodil a koupil "repas" origo kabel.
-> palinator: Čína kabel. Mě taky na jednom z 20ti aut nešel překódovat destak a na ostatních jo
-> Sita 22.08.19 11:09:52: bud rad ze sa ti ta kontrolka aspon rozla. Moja toyota v macedonsku minuly tyzden rozla kontrolku dobijania cca 500m pred tym ako auto definitivne zhaslo. Ked sme vymenili baterku aby sme aspon dosli do servisu tak kontrolka po nastatrovani spokojne zhasla a napatie 11,4V... Skurveni japonci.
-> Nwkt:
Je ale zvláštní že s normálním HEX-CANem jsem se tam dostal.
Je ale zvláštní že s normálním HEX-CANem jsem se tam dostal.
-> StepaNoFUN: jj 

-> Nwkt: Já jsem taky jednou přizpůsoboval jednotku na feldě 1.3MPi asi 2 hodiny... Nejdřív jsem si opravil svazek, ve kterým bylo přerušený napájení adaptéru a pak to šlo už rychle...
Nebo jsem se zkoušel spojit s domontovanejma budíkama na T4. Po někoika marnejch pokusech jsem zjistil, že při istalaci někdo nepoužil kabel s názvem K-Line, protoe není pro funkci důležitej. Tak jsem si udělal adaptér do zapalovače (na napájení adaptéru) a K line bylo na krokosvorku. :-D Dneska ten adaptér úspěšně používám na Webasto...
Nebo jsem se zkoušel spojit s domontovanejma budíkama na T4. Po někoika marnejch pokusech jsem zjistil, že při istalaci někdo nepoužil kabel s názvem K-Line, protoe není pro funkci důležitej. Tak jsem si udělal adaptér do zapalovače (na napájení adaptéru) a K line bylo na krokosvorku. :-D Dneska ten adaptér úspěšně používám na Webasto...
-> palinator: Spíš jiná chyba, normálně to jde
-> Jarda/felda:
Na Boře jsem se na AZD nedostal do jednotky motoru. Na AFN/ALH v poho.
Na Boře jsem se na AZD nedostal do jednotky motoru. Na AFN/ALH v poho.
-> palinator 22.08.19 13:47:56: na GIV stačí obyč KKL na diagnostiku a mazání chyb určitě
-> Sita:
Na Magnetti Marelli co je v AZD potřebuješ něco lepšího než KKL, pokud má bratr jen tenhle kabel. Nebo jsem to aspoň neuměl.
Na Magnetti Marelli co je v AZD potřebuješ něco lepšího než KKL, pokud má bratr jen tenhle kabel. Nebo jsem to aspoň neuměl.
-> Sita: Večer, pokud nezapomenu
-> Nwkt: jj, diky, pokusim se.
K tomu smazani chyb: Mam kabel kterej bracha pouzival na O1 1.9TDI 81kW, ale nemam SW. Mam se o to pokouset sam? Ja vim, ze se to tady nebo vedle ve vlakne o oktavkach resilo tisickrat, ale nebyl by odkaz na nejakej SW?
K tomu smazani chyb: Mam kabel kterej bracha pouzival na O1 1.9TDI 81kW, ale nemam SW. Mam se o to pokouset sam? Ja vim, ze se to tady nebo vedle ve vlakne o oktavkach resilo tisickrat, ale nebyl by odkaz na nejakej SW?
-> Sita: Oni stačí vyhraty oka a už je tam znacnej úbytek napětí. Nicméně dej novej altik, nabij baterku, smaž chyby a pak res dal
-> Nwkt: Jestli myslis takovou tu krabicku do ktery vede silnej cervenej kabel a je tam takovej rozvadec a 3x 30A pojistky, tak to se zda byt neposkozeny...
Proste aktualne auto nedobiji, mam dokonce odpojenej ten dvouoinovej konektor na altiku, ale na budikach nic signalizovanyho neni...
Proste aktualne auto nedobiji, mam dokonce odpojenej ten dvouoinovej konektor na altiku, ale na budikach nic signalizovanyho neni...
-> Sita: Nemáš shorelej box na baterce?
Mam takovej obecnej dotaz na funkci/zapojeni altiku v G4. Cestou z Anglie se mi rozsvitila kontrolka dobijeni a auto (Bora 1.6 16V AZD) skutecne prestalo dobijet. Resil jsem to baterkou z jinyho auta, ale o to ted nejde. Kontrolka asi 200km svitila, po startu se na displeji ukazovalo: "Dobijeni do dilny" a vzdy to piplo.
Pak najednou kontrolka zhasla a misto toho se rozsvitila kontrolka motoru. Uz jsem si myslel, ze to zase zaclo dobijet, ale nemel jsem voltmetr a ani cas to resit (musel jsem chvatat na trajekt). Po asi 150km jsem zjistil ze to nedobiji, uz nesly ani blinkry... Vymenili jsme zase baterku a pak se dely divny veci, pri vetsich otackach kontrolka zhasla, pak se zase rozsvitila, porad dokola, do toho to pipalo, atd atd. Rikal jsem si: ok, altik je KO, budem tocit baterky a domu dojedem.
Po dalsich asi 200km kontrolka zhasla a byl klid. Po otocenim klickem se auto tvari tak ze je vsechno OK, ale samozrejme to nedobiji. Tenhle stav se mi moc nelibi, protoze uplne neverim tomu, ze po nahozeni novyho altiku to bude zase OK. Nebo se pletu?
Jak by se mely chovat ty dva piny na altiku? Zkousel jsem kablik propipat a zda se OK. Po otoceni klickem se ale na ani jednom pinu napeti neobjevi, takze jen doufam, ze ho ridici jednotka zacne budit az po naskoceni motoru ale je mi to trochu divny.
Proc uz ted RJ nevaruje ze to nedobiji?
Pak najednou kontrolka zhasla a misto toho se rozsvitila kontrolka motoru. Uz jsem si myslel, ze to zase zaclo dobijet, ale nemel jsem voltmetr a ani cas to resit (musel jsem chvatat na trajekt). Po asi 150km jsem zjistil ze to nedobiji, uz nesly ani blinkry... Vymenili jsme zase baterku a pak se dely divny veci, pri vetsich otackach kontrolka zhasla, pak se zase rozsvitila, porad dokola, do toho to pipalo, atd atd. Rikal jsem si: ok, altik je KO, budem tocit baterky a domu dojedem.
Po dalsich asi 200km kontrolka zhasla a byl klid. Po otocenim klickem se auto tvari tak ze je vsechno OK, ale samozrejme to nedobiji. Tenhle stav se mi moc nelibi, protoze uplne neverim tomu, ze po nahozeni novyho altiku to bude zase OK. Nebo se pletu?
Jak by se mely chovat ty dva piny na altiku? Zkousel jsem kablik propipat a zda se OK. Po otoceni klickem se ale na ani jednom pinu napeti neobjevi, takze jen doufam, ze ho ridici jednotka zacne budit az po naskoceni motoru ale je mi to trochu divny.
Proc uz ted RJ nevaruje ze to nedobiji?
-> Jarda/felda 14.07.19 11:42:54: nee, spis jak jsem opravoval ten tekouci odvzdusnovaci valecek ke spojce u PD, tak u passata k tomu ani nedostanu ruku
-> Borderer 01.07.19 08:54:28: :( a ja o ni uvazoval, ze by mohla mit nizsi naklady, nez felda - hybrid samo v plynu :), dily jsou na to +/- jak na O1 cenove

-> Borderer 01.07.19 08:54:28: :( a ja o ni uvazoval, ze by mohla mit nizsi naklady, nez felda - hybrid samo v plynu :), dily jsou na to +/- jak na O1 cenove
-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:17:29: pokud myslíš b5/5.5 tak ta má pohon mechanicky což je vlastně dost dobrý řešení 

-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:17:29: O2 je este ako tak OK ale G4 je O1 a tam uz vymena prahu rovna sa skoro totalka..
najhnusnejsia ale aj napodstatnejsia je oprava podvozku...ak sa to odflakne ide auto do muky za par rokov.
u mechaniky je vacsinou system ON/OFF bud to funguje alebo nefunguje a potom je to uz len o diagnostike a peniazoch... preto sa drzim stareho ropaku ktory je este drziak a servis je zadaco...
najhnusnejsia ale aj napodstatnejsia je oprava podvozku...ak sa to odflakne ide auto do muky za par rokov.
u mechaniky je vacsinou system ON/OFF bud to funguje alebo nefunguje a potom je to uz len o diagnostike a peniazoch... preto sa drzim stareho ropaku ktory je este drziak a servis je zadaco...
-> SO545 14.07.19 11:09:00: v minule praci na min. 2ks O2 taky menili prahy, nechavali to delat v autorizaku - tak asi origo? ja svou O1 vybiral podle kastle, ta je velmi pekna, ale tu techniku se mi stale nedari doladit na 100%, to turbo 20V je uz hrozne slozity, no :/ ale kdyz vidim treba passata, tak jsem rad, ze mam to
-> Jarda - zrušená registrace 14.07.19 11:03:22: vymena prahov je v podstate rozsudok smrti...
repliky su neskutocne /absolutne nepouzitelne/
a original prah nieco stoji...
Mam jednu podmienku ked si obzeram auto ktore ide niekto kupit /vacsinou kamarati/
Mechanika sa da poriesit ale kasna musi byt OK.
Ta , ak ju chces repasovat do povodneho stavu bude stat vacsinou viac ako cele auto.
Cena repasu ktory si spravim za necele 2 tyzdne je okolo 3000e.
Mna to bude stat desatinu a asi 60h prace. Draha dovolenka
repliky su neskutocne /absolutne nepouzitelne/
a original prah nieco stoji...
Mam jednu podmienku ked si obzeram auto ktore ide niekto kupit /vacsinou kamarati/
Mechanika sa da poriesit ale kasna musi byt OK.
Ta , ak ju chces repasovat do povodneho stavu bude stat vacsinou viac ako cele auto.
Cena repasu ktory si spravim za necele 2 tyzdne je okolo 3000e.
Mna to bude stat desatinu a asi 60h prace. Draha dovolenka

-> SO545 12.07.19 18:39:01: z toho bude nej golf 4 na SK... ja tu O2 mam na vymenu celejch prahu a i ruzne orezliny, ale nezadal jsem to, rok to vydrzi a driv odjezdim techniku, pak dostanu nove... pak bude tak za 15, kdyby nekdo chtel, tak muzu potom dat echo

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jen RP 1.8 66kw..
-> Kocvin:
bude fešák, motorizace?

Bylo naivní si myslet, že budu mít od dvojek pokoj, když prodám tu svoji.. 



-> SO545: ja vyváram feliciu s kamarátom a to je pekná zábavka .. už nikdy
-> suri 13.07.19 08:31:33: o chuti sa nebavim,,,je to moje auto a aj moja dovolenka...uz davno som tak nerad chodil do prace... ale bol najvyssi cas a auto si este u mna pozije a hanbit sa zan nechcem
nasiel som par zatecenych pinov /potesi/ zrepasovat potrebuje aj tesnenie modulov stahovania okien , vymenit opotrebovane zaslepky podvozku a vyliecit este par drobnosti ktore vo veku 15rokov su v podstate len usmevne.... krasne 2 tyzdne...bude ma to stat par drobnych cize OK.
este tak 3dni ho poskladat a zabudnem na to trapenie ako vzdy...

nasiel som par zatecenych pinov /potesi/ zrepasovat potrebuje aj tesnenie modulov stahovania okien , vymenit opotrebovane zaslepky podvozku a vyliecit este par drobnosti ktore vo veku 15rokov su v podstate len usmevne.... krasne 2 tyzdne...bude ma to stat par drobnych cize OK.
este tak 3dni ho poskladat a zabudnem na to trapenie ako vzdy...
-> SO545: tiež nie je čas a ani chuť to robiť a po zime to bude von
-> suri 12.07.19 20:19:41: mam tu smolu ze asi nestihnem ani vsetky svoje projekty...
to nemate sikovnych lakosov ?
je to praca na asi 70 normohodin.
uz som aj zabudol ako su zlozito vymyslene zadne dvere na G4 ale rozobral som ich bez straty bodu...dufam ze ich aj zlozim.
to nemate sikovnych lakosov ?
je to praca na asi 70 normohodin.
uz som aj zabudol ako su zlozito vymyslene zadne dvere na G4 ale rozobral som ich bez straty bodu...dufam ze ich aj zlozim.
-> SO545: aj moje spravíš?
-> SO545: je
-> suri 09.07.19 22:00:12: myslis...tak to je potom zle.
ja to mam dnes v plnici...
zajtra snad vsetko obrusim... nanesiem ochranu proti kamienkom... odspodu zalakujem v akryle
ak toto dam... tak potom v piatok lak
skladanie je uz len relax...
Ak to vydrzi aspon 5-7rokov bez hrdze bude velka spokojnost.
Neplanujem to auto menit ani kupovat nieco novsie.
ja to mam dnes v plnici...
zajtra snad vsetko obrusim... nanesiem ochranu proti kamienkom... odspodu zalakujem v akryle
ak toto dam... tak potom v piatok lak
skladanie je uz len relax...
Ak to vydrzi aspon 5-7rokov bez hrdze bude velka spokojnost.
Neplanujem to auto menit ani kupovat nieco novsie.
-> SO545: zdravšie ako moja 7 ročka
Nastastie to slovycistit mbxkou potom wash primer a plnic...pojde to este raz obrusit ...tmavy plnic farba a lak...kurva mal som ist k moru...

Aby sa suri necitil zle. Odignoroval som odlupujuci sa asfalt na zadnej hranke prahu...nastastie to podliezlo len po povrchu...vyrezat..spasov
at...pozvarat
-> Milan 136 08.07.19 21:26:47: poviem ti uz davno som tak nerad chodil do prace...nechcelo sa rano vstavat a ist drbat prahy a nosniky od hrdze a spiny...
-> suri 08.07.19 21:27:00: v podstate ano ale uz ma hodne namlete a garaz nikdy nepoznal /hodim foto z mobilu ako som repasoval prah/
-> minno 09.07.19 13:13:10: lak je povodny. budem lakovat prahy a zadne bletniky s celom. a predne prave dvere.
-> suri 08.07.19 21:27:00: v podstate ano ale uz ma hodne namlete a garaz nikdy nepoznal /hodim foto z mobilu ako som repasoval prah/
-> minno 09.07.19 13:13:10: lak je povodny. budem lakovat prahy a zadne bletniky s celom. a predne prave dvere.
-> SO545: aj s lakom si niečo robil?
-> SO545: máš odnova? to moja oct je horšie
-> SO545 08.07.19 20:24:37: Pěkně jsi se do něj pustil :-)