skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Mr._Nosferatu 04.01.15 21:43:24: taky jezdíš radši s autem bez tlumičů aby se neporouchali?
-> Kuladmin: oni začínají zrát az okolo 200tis, jde to pres gufera ventilu, a nevím, já bych volil nějakou atmosferu, už jen kůly ceně turba, který dřív nebo později odejde ...
Kámoš má tu 55kW (holobit :) ), taky jsem s tím párkár jel a v pohodě, vůbec bych se nebál pokud s tím nebudeš jezdil pořád plnej tak to jede taky moc pěkně na to jak je to starý...., a spotřebu má mooc krásnou - převážně cca 20km úseky a je pod 6,5l !! měřeno čerpáním! nalítáno to má tachometrově min. 180tis, olej naštěstí nežere. Takže tak asi, rozhodně se dívat po korozi, buď jsou netknutí nebo sežraný jak pr...., a pokud nebude olej +- na maximum a nebude z toho olejnička tak pak bohužel asi papá. (Teda pokud majitel zrovna nedolije aby to zamaskoval že.)
-> LuMi: ked 20v tak s turbom
-> Mr._Nosferatu: Jo jo ve feldě tu 1.6 mam a tam je to v pohodě u tý okty mam trochu obavy no,jak píšeš okta je těžší auto,takže zatim nevim jakej motor vzít
-> LuMi: 1,6 55kw ve felde dobrej, ale okta ma odhadem o pul tuny víc, takže tam aspoň tu 74kw verzi a stejně všechny 1,6tky žerou olej jak divý ....
A co myslíte 1.6 55kw ?To je ten motor co je ve felecii ne?Oktávky sem nikdy moc nezkoumal tak popravdě nevim:)
Presne tak...

-> LuMi: nejede to, žere to 

jazdí to , spotrebu to má rovnakú ako 1,8T a bral by som skorej tú
92/110/132kw?
Máte někdo zkušenost s motorem 1.8 20V u octavie 1 ?Mam možnost koupit octavii s tímto motorem ale nevim no,nemam s tímto motorem zkušenost tak nevim jestli třeba neni hodně poruchový,díky za rady