skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Zas na druhou stranu - 8 (stejnejch) drátů dole u popelníku??? No zkusím zapátrat kam to vede... Ale moudrej z toho fakt nejsem....
-> Nwkt: bud a nebo jsou stejnobarevny dodělavane imo nebo alarmy apod, asi pro zmateni připadneho zloděje.
-> Stepan FUN: Není to třeba od dodělávaný HF?
-> Milan 136: To mě taky... Proto je mi to tak nejak záhadou.
Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
Přebalil jsem to páskou na svazky, ale klidně mlžu rozdělat a nafotit... Jsou to 4 šrouby, což je sranda. Ale fakt je tam 8 stejnejch (nebo skoro stejnejch) drátů...
-> Stepan FUN: od airbagu nikde takova svorkovnice pokud vim neni. Hlavne jsou mi divny ty stejnobarevny draty
-> Milan 136: Tak konektor jsem nefotil, nicméně ten "ustřiženej svazek" je 8ks drátů Bílo-šedá... Alespoň doufám, že nejsem blbej a není to šedo-bílá. Ale jiný barvy tam nebyly... Jaký dráty a kolik vedou k sedačkovejm bagům a senzorům pásů? Nic jinýho mě v tom místě nenapadá a nic z toho nemám zapojenýho (byť tam jsou sesle s bagama)..
Ten konektor naprosto netuším...
Ten konektor naprosto netuším...
-> Stepan FUN: nevyfotil jsi to? Normálně tam nic takovýho nebývá
Pro znalce O1... U popelníku 8ks šedo-bílejch (bílo šedejch) drátů (v mým případě ukončený rázným zásahem štípaček a izolačkou) a jeden 4PIN konektor (zapojeny 3PINy)... Netuší někdo co to bejvalo?
-> Nwkt: Komfort neřeším. Ten pípák na světla a dveřní lampičky dořeším i jinak. Jde mi jenom o tu chybu airbagu.
I když neříkám, že když už bych se do toho pustil, že by to nebylo komplet a s dalšíma pikačovinama...
I když neříkám, že když už bych se do toho pustil, že by to nebylo komplet a s dalšíma pikačovinama...
-> Stepan FUN: forum.octaviaclub.cz/inde
x.php?showtopic=...
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
někde mám snad i přímo rozpis co na co u komfortky přepinovat
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
někde mám snad i přímo rozpis co na co u komfortky přepinovat
-> Nwkt: Ty woe kdo to bude drátovat??? Ne že bych o tom nepřemejšlel, ale nějak se mi do toho nechce. Třeba za dlouhejch zimních večerů... Zejtra (snad) dotisknu v práci druhý schéma (po FL, před FL už mám) a budu porovnávat zapojení.
-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
-> Milan 136: Teď by tam mělo bejt 00003. Pokud koukneš, jestli tam jde něco dalšího, budu rád.
-> Stepan FUN: co tam máš teď za kódování? Musel bych kouknout v práci, ale budu až za týden. Ale s takovýma mezigeneračníma přestavbama zkušenosti nemám
-> Stepan FUN: Předělej to na CAN ne
otázka je čo všetko na protokole je , to jedine potom napojiť vlastnú čistú RJ motora priamo na diagnostiku a tú používať a napájať na EM ...
-> palinator: Mělo to platit od 1.1.2016, prozatím je odloženo na půli roku 2016. Zatím víc kluci nevěděj. Od 1.1. zatím navíc "jenom" fotky a kamery... Už to testujou v testovacím provozu, na lince přibyly čtečky čárovejch kódů z protokolů, monitor a 2 kamery... Víc nebyl čas řešit. Sešlo se nás tam najednou moc známejch, takže o novinkách na STK jsme zase tolik nekecali, ale spíš o všem možným jiným...
-> Stepan FUN:
To ale stát přijde o hodně peněz na výběru spotřební daně z paliv, protože se naseru, auto hodim do šrotu a budu jezdit na kole.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To ale stát přijde o hodně peněz na výběru spotřební daně z paliv, protože se naseru, auto hodim do šrotu a budu jezdit na kole.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: Nějak jsem nenašel, jestli by se tohle v kódování nechalo změnit. Našel jsem akorát 0000x
1-Automat
2-Manuál s CAN a ABS
3-4x4
5-Manuál bez CAN a ABS
Jde tam ještě něco?
1-Automat
2-Manuál s CAN a ABS
3-4x4
5-Manuál bez CAN a ABS
Jde tam ještě něco?
-> Stepan FUN: zrusit v kodovani rj motoru jedine
Jenom technickej dotaz - jde nějak "vypnout" komunikace ŘJ motoru s jednotkou airbagu? Respektive aby ŘJ motoru nevyžadovala signál z airbagu... Je to jediná věc, která mi vyskakuje v paměti závad motoru a je to tím, že motor a palubka jsou CAN, airbag a komfort bez CAN...
Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.
A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...
Jinak airbag je bez závad a měl by bejt plně funkční, motor taky pracuje jak má. Jenom by to při nehodě nechcíplo... Jinej problém mě nenapadá.
A jelikož se mluví o tom, že od půlky příštího roku chtěj zavýdst na emisích poviný vyčítání dat z jednotky, mohl by bejt problém. Samozřejmě že to povinný je už teď, ale nikdo to nedělá. Od týhle změny ale bohužel budou muset, protože to bude součástí protokolu (včetně id jednotky) a data o otáčkách atd. se maj taky číst přímo z tý jednotky...
-> Tomaso435: Jak je ten ventil starej? Mělo by na měm bejt datum výroby (myslím tejden/rok)
jinak při odpojení ventilu n75 to jeden uplně normálně.. turbo dává.. :D
.... pojistky sou ok.
ALE. aby po vypnutí motoru se dalo uvnitř rozsvítit musí se ručně vypnout rádio.... možná tam bude chyba.. ale do ted to tak fungovalo :D
.... pojistky sou ok.
ALE. aby po vypnutí motoru se dalo uvnitř rozsvítit musí se ručně vypnout rádio.... možná tam bude chyba.. ale do ted to tak fungovalo :D
-> Milan 136: zkusime
-> Tomaso435: tak vyndej rádio, který je blbě zapojený nebo zkoukni pojistky napájení zásuvky
-> palinator: ne e nic takovýho pokusnýho nam nikdo nesvěřil :-D
-> Tomaso435:
Trochu OT, zkoušeli jste i VW 1,6 16v? ŘJ Magneti Marelli. S neorigo káblem jsem jí neudělal.
Trochu OT, zkoušeli jste i VW 1,6 16v? ŘJ Magneti Marelli. S neorigo káblem jsem jí neudělal.
-> palinator: jistě že ne. máme ruzný kabely co nam fungujou na všem. i na jinej octavii tehož typu motoru roku všechno je stejný. ale na týhle to nejde.
-> Tomaso435: bez toho se nehneš, musí se to načíst
-> Tomaso435:
Máte originál kabel?
Máte originál kabel?
-> Milan 136: odpojí se něco, proměří se hodnoty co to má dávat, nebo to pozapojuješ jinak , bez čidla atp.. všechno je funkční.. ale vše naráz když se to zapojí bohužel ne.
radio netušim.
jinak kabel nam zase nekomunikuje s jiným win než XP.
radio netušim.
jinak kabel nam zase nekomunikuje s jiným win než XP.
-> Tomaso435: jak se kontrolují ventily, turbo atd, když říkáš, že to nekomunikuje?
základ je zprovoznit diagnostiku a načíst to
co tam je za rádio?
základ je zprovoznit diagnostiku a načíst to
co tam je za rádio?
-> Nwkt: trubky jako sání vzduchu?
-> Tomaso435: Bejvaj prasklý nějaký trubky, tak projít ty
-> Milan 136: špatná lambda sonda,byla tam nějaká unverzal,po výměně se chová auto uplně jinak,jen teda sem myslel že zrovna lambdu by měla ukázat diagnostika,mě to ale žádnou chybu neházelo.Dokonce sem ještě zkoušel jinou diagnostiku než tu mojí a taky nic.Zkusil sem dát novou a byl sem docela překvapenej když otáčky nevylítli na 3000:D
Jinak k tomu cvakání taky to vidim na hydroštely,tak uvidíme snad to pomůže
Jinak k tomu cvakání taky to vidim na hydroštely,tak uvidíme snad to pomůže
jen tak trochu help...
Otavia 1 rok 2000 1.8T
nejede moc dobře. nejde turbo.
když se to všechno zkusí tak snímače čidla ventil turbo to všechno funguje. ale když se to zapojí zpátky a jede se tak to nejede.. pravděpodobně to jede v nějakým nouzáku.. ale nic nikde nesvítí a ani řj se nedá spojit s pc .. prostě se nenechá... to asi odešla řj co?
Otavia 1 rok 2000 1.8T
nejede moc dobře. nejde turbo.
když se to všechno zkusí tak snímače čidla ventil turbo to všechno funguje. ale když se to zapojí zpátky a jede se tak to nejede.. pravděpodobně to jede v nějakým nouzáku.. ale nic nikde nesvítí a ani řj se nedá spojit s pc .. prostě se nenechá... to asi odešla řj co?
-> LuMi: co jsi našel? cvakání budou hydroštely nejspíš jak říkáš
Tak otáčky vyřešeny,za studena jsou otáčky na cca 1200 a po zařátí cca 800-900 což by ale mělo být normální?
Ted už zbývá jen vyřešit druhý problem,což je mírné cvakání v motorovém prostoru,nevim přesně odkud to jde,ozývá se to po celým motorovým prostoru,opět jen za studena,a při sešlápnutí plynu to dělá víc,jak se auto ohřeje tak to přestane nebo se to aspoň zmírní.Vidim to na hydroštely,ale nemáte někdo zkušenost s tímto problemem u 1.6?
Ted už zbývá jen vyřešit druhý problem,což je mírné cvakání v motorovém prostoru,nevim přesně odkud to jde,ozývá se to po celým motorovým prostoru,opět jen za studena,a při sešlápnutí plynu to dělá víc,jak se auto ohřeje tak to přestane nebo se to aspoň zmírní.Vidim to na hydroštely,ale nemáte někdo zkušenost s tímto problemem u 1.6?
-> LuMi:
Co posilovač brzd, hadice od posilovače?
Co posilovač brzd, hadice od posilovače?
-> Bukaj: Zapomel sem napsat že mě otáčky zůstávají tak ve 2500-3000tis což je moc,normálně to zůstavalo při studeném startu tak na 1300 a po zahřátí klesli na 900-1000 což je normální.Těch 2500-3000tis je už hodně.
-> LuMi: Ale to je snad normální, ne, že to po studeném startu jede "na sytič" a otáčky klesnou, až když se trochu ohřeje (a možná je to podmíněné ještě sešlápnutím pedálu plynu)...?
-> Bukaj: Jde mi spíš o ten začátek na tom videu,jak mu při nastartování vyletí otáčky a zůstanou kolem 2000 to mi právě dělá taky,a zůstanou mi takhle ale jen do tý doby než se auto ohřeje,pak to přestane,jinak má auto zvuk normální,prasklým výfukem to u mě nebude,ten mam novej komplet.
-> LuMi: Na tom videu má buď děravej vejfuk za katem, nebo netěsní nějakej ventil...
-> RadstaR: Mě asi čeká výměna všech čidel:D protože už absolutně netušim co by mohlo způsobovat muj problem s otáčkama
-> LuMi: My teda mame 1.8, ale to cidlo nas potrapilo neskutecne mockrat a vymeneno uz bylo asi 5x :) Pritom tech priznaku, ze je v cudu to ma strasne moc.
Jinak bacha na kvalitu. Jednou jsme chteli usetrit a koupili nejakej cinskej smejd, kterej byl totalne nepouzitelnej :)
Jinak bacha na kvalitu. Jednou jsme chteli usetrit a koupili nejakej cinskej smejd, kterej byl totalne nepouzitelnej :)
-> RadstaR: 1.6 55kw váhu nemá,má místo váhy jen čidlo,tak pokud máš namysli to tak to je vyměněný a nepomohlo to.
Mame sice Octavii s plynem (nejaka stara zastavba), ale pomerne casta zavada je problem s cidlem vahy vzduchu. Na VAGu to ukazuje prd, ale taky obcas litaji otacky, pripadne to blbe startuje na benzim pri zahratym motoru atd.
-> Milan 136: Tak sem zkoušel znova jestli to někde nepřisává a nic,klapka je nastavená dobře,diagnostika neukazuje nic,všechny čidla podle vagu ok ,naprosto bez chyby:D Tak už nevim kde by moch být problem.
-> Milan 136: Jo jo to sem vymazal a dal do základního nastavení,zkusim teda znova ještě to sání tak uvidim jestli to něco udělá,dneska sem auto znova projížděl a je to pořád stejný,jak se to ohřeje tak to šlape,za studena špatný,takže to vypadá že klapkou to neni.
-> LuMi: ideální je třeba při běžícím motoru zastříkávat okolí sání třeba čističem brzd. Když přisaje, změní se chod.
Jinak ohledně tý klapky, vymazal jsi adaptační hodnoty a udělal základní nastavení?
Jinak ohledně tý klapky, vymazal jsi adaptační hodnoty a udělal základní nastavení?
-> palinator: To se mi právě nezdá,to sem několikrát kontroloval a nic sem nenašel kde by to mohlo přisávat.