skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
20:26:22
19.01.2017
19.01.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: O tom nemluv... Asi budu muset ten LZ třmen vymenit (nebo ho zkusit rozebrat a rozhejbat)... Občas se tak o 2-3mm nevrátí... :-/
20:22:10
19.01.2017
19.01.2017
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 19.01.17 14:41:45: spíš tipuju, že má zatuhlou páku s lano se vyháklo. Nebo tam je, ale jezdí v zaseklý páce
20:03:39
19.01.2017
19.01.2017
suri
-> Tomaso435 19.01.17 14:31:48: zvod nemám ale mám na to novú prevodovku
20:02:09
19.01.2017
19.01.2017
suri
-> 11mAjA11 19.01.17 18:50:05: to pasuje na felda výfuk?
17:50:52
19.01.2017
19.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 19.01.17 14:41:45: me se lanovod u nivy natavil o vyfuk a jelikoz nemel strukturu bovdenu, ale takovou podivnou - proste rovnobezne draty v plastove kleci, tak sla paka do nebes a nebrzdilo to, ale to asi nebude pripad octavky, pokud tam teda nema nejkou repliku, ja si nakonec normalni - bovdenovej lanovod vymontoval ve francii
Jinak tam jsou predpokladam kotouce a tam dost casto byva problem s excentrem, myslim, ze mam doma 4 trmeny z golfa a dobre to funguje tak pouze na jednom, na dvouch tak napolo a na jednom vubec... kdysi jsem to mel na felde a kdyby se mi to podarilo dat do kupy, tak bych to mozna saze po STK na feldu dal...
Jinak tam jsou predpokladam kotouce a tam dost casto byva problem s excentrem, myslim, ze mam doma 4 trmeny z golfa a dobre to funguje tak pouze na jednom, na dvouch tak napolo a na jednom vubec... kdysi jsem to mel na felde a kdyby se mi to podarilo dat do kupy, tak bych to mozna saze po STK na feldu dal...
15:39:12
19.01.2017
19.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 19.01.17 14:52:58: To je právě ten, kterej má bojara a přijede vždycky jako když je jednou nohou v důchodkách. Včera přijel a furt tam roštoval pákou, že to jde nějak lehce a nakonec zjistil, že mu brzdí jen jedno kolo. Už to prej bude muset fakt odstavit do garáže a pustit se do toho jak říká už asi dva roky (nestíhá) a udělat urgentně pomocnej spojkovej válec, páč mu asi už chčije do převodovky a sem tam říká cítil i spálenou kapalinu a občas musí 2x vyšlapávat. Teď min. sobotu jeli do Brna a chytli zrovna tu dvouhodinovku na dálnici, takže měl z toho popojíždění nervy. A víš jak to pak chodí, shodí se to a rovnou se preventivně udělá i spojka nebo spojka + setrvák. Jednou mu to zahlásilo nízkou hladinu brzdovky, ale té tam byl v klidu při stání ještě dostatek.
Ještě mu svítí ESP a na diag. to vyhodilo nejdříve jedno čidlo na kole, napodruhé už ne a pak nějakou chybu na kosce vpředu, tam je taky nějaká eletrika? Občas zazlobí DPF a spadlo mu to párkrát cestou do nouzáku.
To tady ale od počítadla nevyřešíme. To je spíše na nějakou větší prohlídku.
Ještě mu svítí ESP a na diag. to vyhodilo nejdříve jedno čidlo na kole, napodruhé už ne a pak nějakou chybu na kosce vpředu, tam je taky nějaká eletrika? Občas zazlobí DPF a spadlo mu to párkrát cestou do nouzáku.
To tady ale od počítadla nevyřešíme. To je spíše na nějakou větší prohlídku.
14:52:58
19.01.2017
19.01.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Jak se to projevuje? To máte z toho kravení v areálu
14:41:45
19.01.2017
19.01.2017
Jirik_Tuňák1983
Stalo se už někomu, že by praskl lanovod u ručky na OII konby? Nebo můžeme čuchat i něco horšího? Třeba u brzdiče? Ještě jsme pod to nečučeli.
14:31:48
19.01.2017
19.01.2017
Tomaso435
kdyžby náhodou někdo ... sháním výfukový svody - litinu na jedničkovou octavii 1.4 44KW , ale moc nadějí si nedělám :D
11:43:52
19.01.2017
19.01.2017
11mAjA11
Tak asi odchází, když se to pomalu zhoršuje, ale na ten vlnovec bych se kouknul, ono to ani nijak extra (skoro vůbec) nejde poznat, hlučnost je skoro stejná jako s OK výfukem (neprasklým/uhnitým) a tím že to neupadne hnedka celé, ale postupně se to zvětšuje tak člověk pomalu zakrní a připadá mu to normální.
11:10:48
19.01.2017
19.01.2017
palinator
-> 11mAjA11:
Hele to netušim, jen se to štěkání při řazení v čase zhoršuje, dřív to štěkalo jen výjimečně, teď dá se říct pravidelně. I moje auto dokáže pořádně štěknout, ale to je třeba takovej ten případ, kdy se rozjíždíš z ostra do prudšího kopce a prudce ubereš z tahu tak kolem 1700 otáček. A to si myslim, že je vlastnost, ne závada.
E: ještě co se týče toho porovnání, kámoš má Caddy se stejným motorem, asi 260 tkm najeto, pravděpodobně měněný turbo, protože je úplně ticho a při meření plnícího tlaku šlo úplně podle foršriftu.
Hele to netušim, jen se to štěkání při řazení v čase zhoršuje, dřív to štěkalo jen výjimečně, teď dá se říct pravidelně. I moje auto dokáže pořádně štěknout, ale to je třeba takovej ten případ, kdy se rozjíždíš z ostra do prudšího kopce a prudce ubereš z tahu tak kolem 1700 otáček. A to si myslim, že je vlastnost, ne závada.
E: ještě co se týče toho porovnání, kámoš má Caddy se stejným motorem, asi 260 tkm najeto, pravděpodobně měněný turbo, protože je úplně ticho a při meření plnícího tlaku šlo úplně podle foršriftu.
11:07:55
19.01.2017
19.01.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
To že ti je něco u řitě znamená že jen "něco nevíš"? Je mi úplně jedno, jestli máš v něčem mezery, nepotřebuju se kvůli tomu po tobě vozit a taky to nedělám na rozdíl od tebe (vůbec nechápu co mi jako předkládáš), jen jsem suše upozornil, že tvoje zadání je blbost. Klávesnicovou klapačku jsem držel už dávno, protože jsem nechtěl papouškovat nějaký ptákoviny z netu. A to, že mezi jednotlivejma motorama v tom, jakým způsobem (ne)odcházej turba, je rozdíl, potvrdil i 11mAjA11.
To že ti je něco u řitě znamená že jen "něco nevíš"? Je mi úplně jedno, jestli máš v něčem mezery, nepotřebuju se kvůli tomu po tobě vozit a taky to nedělám na rozdíl od tebe (vůbec nechápu co mi jako předkládáš), jen jsem suše upozornil, že tvoje zadání je blbost. Klávesnicovou klapačku jsem držel už dávno, protože jsem nechtěl papouškovat nějaký ptákoviny z netu. A to, že mezi jednotlivejma motorama v tom, jakým způsobem (ne)odcházej turba, je rozdíl, potvrdil i 11mAjA11.
11:03:12
19.01.2017
19.01.2017
11mAjA11
-> palinator 19.01.17 09:13:12: a nemá třeba prasklý vlnovec? Může to být lehce načatá regulace (ale ještě ne tolik aby to nedoregulovalo, prostě se jen lehoulince opozdí), sundání nasávání tak problematické není tak bych asi zkusil potahat za osičku turba (jen pro jistotu a klid) + tuším 12 klíč plochý a pokývat ramenem regulace jestli se v nějaké poloze nepřisekává..
Mě si to štěká do výfuku na Alhambře (rotačce) když řadím vlastně furt, ale důvod je ten, že od turba až dozadu k nárazníku je holá roura průměr 60mm (akorát v místě katu je místo něj rezonátor).
Tím pádem ten mezistav, než regulace srazí tlak, tak to v tu chvíli udělá pooou.
PDčka mají všechny obecně houkání v povaze, přičemž to ne vždy musí nutně znamenat problém.
Pokud by bylo možnost to porovnat se stejným motorem (jedno jaký nájezd tak by člověk měl +/- představu).
Je to prostě individuální.
Mě si to štěká do výfuku na Alhambře (rotačce) když řadím vlastně furt, ale důvod je ten, že od turba až dozadu k nárazníku je holá roura průměr 60mm (akorát v místě katu je místo něj rezonátor).
Tím pádem ten mezistav, než regulace srazí tlak, tak to v tu chvíli udělá pooou.
PDčka mají všechny obecně houkání v povaze, přičemž to ne vždy musí nutně znamenat problém.
Pokud by bylo možnost to porovnat se stejným motorem (jedno jaký nájezd tak by člověk měl +/- představu).
Je to prostě individuální.
10:51:43
19.01.2017
19.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 19.01.17 09:13:12: Víš co? Zavři klávesnicovou klapačku a nech reagovat 11mAjA11, který na rozdíl od tebe mluví jinak než v teoretické rovině. Kromě tvého mletí tady není jediný výstup vůči tobě a jenom ty tady máš vánoce z toho, že nevím co se kam dávalo. A spojení bití se v prsa, pokud někdo něco neví, je literární a praktický nesmysl.
10:36:37
19.01.2017
19.01.2017
M@rtin
-> suri 19.01.17 09:32:54: A nebo taky servis udělal pouze papírově a nechal to bejt ....
09:32:54
19.01.2017
19.01.2017
suri
-> M@rtin 19.01.17 08:59:45: možno náhoda , tie pumpy po výmene už nezvyknú tiecť
09:13:12
19.01.2017
19.01.2017
palinator
-> 11mAjA11:
A když turbo surguje při řazení, tak je to asi stejná pohádka, žejo (nebo je to věc regulace?)... To má teď strejc na 1,9 77 kW, ale úplně olítaná vrána to není, má to kolem 180 pravejch.
-> Jirik_Tuňák1983:
Jedinej, kdo tady na mě reaguje z poloviny samejma sračkama, seš tu ty. Pokud ti dělá dobře, když se tady biješ do prsou, že je ti u prdele co kam VW dával, tak nevim, co tu řešíš.
A když turbo surguje při řazení, tak je to asi stejná pohádka, žejo (nebo je to věc regulace?)... To má teď strejc na 1,9 77 kW, ale úplně olítaná vrána to není, má to kolem 180 pravejch.
-> Jirik_Tuňák1983:
Jedinej, kdo tady na mě reaguje z poloviny samejma sračkama, seš tu ty. Pokud ti dělá dobře, když se tady biješ do prsou, že je ti u prdele co kam VW dával, tak nevim, co tu řešíš.
08:59:45
19.01.2017
19.01.2017
M@rtin
-> suri 19.01.17 08:55:40: Služebák mám O2 FL r2012 s 1,6TDI
v listopadu měnili vodní pumpu, po novým roce jí měnili v jiným servisu znova, teďka v Mostě výměna termostatu a oprava dobíjení
v listopadu měnili vodní pumpu, po novým roce jí měnili v jiným servisu znova, teďka v Mostě výměna termostatu a oprava dobíjení
08:55:40
19.01.2017
19.01.2017
suri
-> M@rtin 18.01.17 22:12:12: a služobák je teda OII či OIII či ktorá ? už sa strácam a každé má svoje závady
08:28:49
19.01.2017
19.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 18.01.17 22:56:21: Tak místo mektání napiš minimálně čtvrtinu toho co kolega.
-> 11mAjA11 19.01.17 06:20:34: Já mu to vyřídím. Třeba na to ten mechanik taky přijde, když ho na to prý upozorňoval. On má furt plno, takže mu na jednu stranu udělá jen to co si řekne.
-> 11mAjA11 19.01.17 06:20:34: Já mu to vyřídím. Třeba na to ten mechanik taky přijde, když ho na to prý upozorňoval. On má furt plno, takže mu na jednu stranu udělá jen to co si řekne.
06:20:34
19.01.2017
19.01.2017
11mAjA11
Má sice jiné turbo, ale důvod houkání většinou bývá stejný, velké vůle, lízlé lopatky, atd..
Ale 96kw obecně PD houkají mnohem víc než rotačky.
Záleží jak moc hlasitě to houká..
Ale 96kw obecně PD houkají mnohem víc než rotačky.
Záleží jak moc hlasitě to houká..
22:56:21
18.01.2017
18.01.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Hraje, každej motor má jiný turbo.
Hraje, každej motor má jiný turbo.
22:43:28
18.01.2017
18.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 18.01.17 22:28:08: Tak má 96 kW a 6 kvalt, jedno z toho. Jaká písmenka se tam dávala je mi poněkud u řitě , o VW nevím zhola nic a vůči dotazu to nehraje žádnou roli. 81 kW byla asi v té kombíkové služební O jedničce, se kterou jsem byl před 14ti lety v Německu a tak si to pletu.
22:28:08
18.01.2017
18.01.2017
palinator
22:12:12
18.01.2017
18.01.2017
M@rtin
-> 11mAjA11 18.01.17 19:36:08: Teďka co měnili termostat na služební 1,6TDI, tak na provozní teplotě jsem vcelku brzo a mnohem dřív to topí
z těch 7km jsem jel 2km po areálu fabriky a pak 5km po rovině 90km/h na tempomat.
z těch 7km jsem jel 2km po areálu fabriky a pak 5km po rovině 90km/h na tempomat.
19:36:08
18.01.2017
18.01.2017
11mAjA11
Termostat jako první dát nový.
Aspoň Wahler, Vernet, Calorstat, nebo něco fakt kvalitního, hoodně to pomůže a na zimu úplně s klidným svědomím zakrýt komplet celý chladič, TDi má tak málo odpadního tepla že to prostě netopí, a že by to uvařil to se bát nemusí, radiátor topení to v pohodě uchladí.
Alhambru tak jezdím celou zimu i s bufíkem funkčním a krásně to drží 90°C.
Světla přeleštit a stříknout lakem za 1000-1500,- budou jako nové do konce životnosti auta.
Tak já si s dvojkovým Golfem taky hraju s novýma plechovkama, 81kw AHF motor, PP764 trysky, čip, cooler a na světě je 111kw odbržděných..
Aspoň Wahler, Vernet, Calorstat, nebo něco fakt kvalitního, hoodně to pomůže a na zimu úplně s klidným svědomím zakrýt komplet celý chladič, TDi má tak málo odpadního tepla že to prostě netopí, a že by to uvařil to se bát nemusí, radiátor topení to v pohodě uchladí.
Alhambru tak jezdím celou zimu i s bufíkem funkčním a krásně to drží 90°C.
Světla přeleštit a stříknout lakem za 1000-1500,- budou jako nové do konce životnosti auta.
Tak já si s dvojkovým Golfem taky hraju s novýma plechovkama, 81kw AHF motor, PP764 trysky, čip, cooler a na světě je 111kw odbržděných..
19:10:33
18.01.2017
18.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> amksmb 18.01.17 18:48:48: Teď to má v servisu před STK a nechá to tam také omrknout. Jinak to jede perfektně, hodně napiču topí, ale jede to perfektně. Je to B5.5 s 1.9 Tdi pův. 81 kW s čipem. S kolegovo 2.0 Tdi v OII konby (103 kW, taky prý s nějakým čipem) si kvalitně vytírá prdel, když se tedy navzájem vyhecují. Hlavně je ten Pásovec neskutečnej držák a furt to vypadá pěkně, tedy krom předních lamp, ty jsou tak do popelnice a Jenda se už asi poslední tři roky chystá je vyměnit . Máte ještě nějaký tip na to mizerné topení? Začíná to foukat vlažný klidně až po 15 - 20 kilometrech, ale to už je v práci a ani na dlouhé trase prý žádná hitparáda. Zahnojenej radiátor, nefunkční příhřev?
18:49:58
18.01.2017
18.01.2017
11mAjA11
-> amksmb 18.01.17 18:48:48: To sem jako já..
18:48:48
18.01.2017
18.01.2017
amksmb
-> Jirik_Tuňák1983: to záleží co to je za rok, motor atd.
Třeba to má malinko upálené nebo štrejchlé lopatky od těla kompresorové části.
Když se osekají tak to poměrně notně veje..
Buďto se upálí hranky po nakrmení (a dohořívání nafty ve výfuku) a nebo je střed už s nějakou vůlí a než se vymezí olejem tak se líznou.
Asi by to chtělo sundat nasávací hadici do kompresorové části a rukou zkusit vůli (nahoru a dolu to jakš takš může vaklat, ale dopředu dozadu - osově to je problém a zadělává si na průser).
Švára to odkládal asi 2 roky že mu to na to camrání kolem komína nevadí že to houká, pak jeli do Jičína na Rumcajse v den kdy vyrazili domů se po 10km vyvalila dýmovnice z výfuku, auto jelo jako nikdy a točilo to do nebes, klíčem to chcípnout nešlo, ale dle mých instrukcí tam nechal 4q a udusil to zabržděním.
Bylo to pár vteřin, ale olej byl fuč, zahučelo tam 2l jak nic (a než to cuknul na plato (5s) tak to zas bylo v komíně)..
Mě začlo za studena houkat obtokové po těch 360tkm a naštěstí sem sundal to nasávání a zjistil že vůle na středu je tak 3-4mm. Odstavil sem to a sháněl druhé turbo, naštěstí měli pěkné z AGR na vraku za rozumný peníz tak to bylo druhý den v cajku..
Třeba to má malinko upálené nebo štrejchlé lopatky od těla kompresorové části.
Když se osekají tak to poměrně notně veje..
Buďto se upálí hranky po nakrmení (a dohořívání nafty ve výfuku) a nebo je střed už s nějakou vůlí a než se vymezí olejem tak se líznou.
Asi by to chtělo sundat nasávací hadici do kompresorové části a rukou zkusit vůli (nahoru a dolu to jakš takš může vaklat, ale dopředu dozadu - osově to je problém a zadělává si na průser).
Švára to odkládal asi 2 roky že mu to na to camrání kolem komína nevadí že to houká, pak jeli do Jičína na Rumcajse v den kdy vyrazili domů se po 10km vyvalila dýmovnice z výfuku, auto jelo jako nikdy a točilo to do nebes, klíčem to chcípnout nešlo, ale dle mých instrukcí tam nechal 4q a udusil to zabržděním.
Bylo to pár vteřin, ale olej byl fuč, zahučelo tam 2l jak nic (a než to cuknul na plato (5s) tak to zas bylo v komíně)..
Mě začlo za studena houkat obtokové po těch 360tkm a naštěstí sem sundal to nasávání a zjistil že vůle na středu je tak 3-4mm. Odstavil sem to a sháněl druhé turbo, naštěstí měli pěkné z AGR na vraku za rozumný peníz tak to bylo druhý den v cajku..
14:58:27
18.01.2017
18.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 18.01.17 14:34:12: Kolega má na Pásovci najeto nějakých 390 000 km a turbo mu při rozjezdu (slyšno zvenku) po studeném startu houká. Za tepla už pak ne. Copak je to, abych mu třeba mohl přetlumočit? Teď mu to spadlo taky do nouze a po chcípnutí a opětovném startu to zase šlo. Pak mu to udělalo min. týden, ale jinak je od něj klid. Houká mu už několik let.
14:34:12
18.01.2017
18.01.2017
palinator
-> 11mAjA11 16.01.17 10:39:55:
Já tam teda žhavky nemám, asi fakt nějaká letní verze.
Moje turbo má 270 (asi +100), motor za 12 tkm jednou doleju, turbo docela hlasitě píská (nehouká), zejména za studena, když jsem to koupil, tak to občas spadlo do nouzáku na překročenej plnící tlak. Ale nějakým záhadným způsobem už to léta neudělalo. Byť jezdim hodně úsporně, tak to asi často kompenzuju plnym knedlikem.
Já tam teda žhavky nemám, asi fakt nějaká letní verze.
Moje turbo má 270 (asi +100), motor za 12 tkm jednou doleju, turbo docela hlasitě píská (nehouká), zejména za studena, když jsem to koupil, tak to občas spadlo do nouzáku na překročenej plnící tlak. Ale nějakým záhadným způsobem už to léta neudělalo. Byť jezdim hodně úsporně, tak to asi často kompenzuju plnym knedlikem.
14:07:43
18.01.2017
18.01.2017
M@rtin
-> Nwkt 18.01.17 08:44:35: Na dílně jsem u toho nebyl, ale dneska jsem s tím najel už cca 80km a prozatím to neudělalo ani jednou. Budu to pozorovat a kdyžtak jím to vrátím ...
08:51:13
18.01.2017
18.01.2017
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983:
08:46:06
18.01.2017
18.01.2017
Jirik_Tuňák1983
To je jako když tady byla obchodní manažerka jedné firmy (mimochodem moc milá paní) a měla problémy u služebního Passata s ránama z aut. převodovky při řazení. Taky to připojovali na diag. a že jim to nic nenašlo a chtěli jí to dát zpátky. Nechala to tam, dali jí náhradní vozidlo, mimochodem na letních gumách 16. prosince, přestože jim mezi řečí zmínila, že jede Pacov a další lokality na Vysočině. Když to pak zjistila, volala jim tam naštvaná, že si okamžitě jede pro svoje auto. Jak dořešili tu převodovku nevím, ale asi za 14 dní jí volali, jestli je všechno v pořádku.
Jednou se budou přes diagnostiku měnit i hlavy a spojky.
Jednou se budou přes diagnostiku měnit i hlavy a spojky.
08:44:35
18.01.2017
18.01.2017
Nwkt
-> M@rtin: To se mi nechce moc věřit, tohle to vyhodí, když se pokusíš o start s vybitou baterkou, 98% chyb bylo o podpětí
08:25:47
18.01.2017
18.01.2017
M@rtin
-> Milan 136 17.01.17 21:54:51: Tak ráno už to nedělalo nic co jsem popisoval, v servisu to připojili na diagnostiku, tam nic nebylo. Prej mohla, po tom co to vyvezli z jejich dílny, někde v palubce zkondenzovat vlhkost, která se pak dostala do elektroniky. Přes noc to stálo na mraze venku, tak uvidíme co to bude dělat dál
22:09:49
17.01.2017
17.01.2017
M@rtin
-> Milan 136: Uvidíme co mi zítra sdělí ...
21:54:51
17.01.2017
17.01.2017
Milan 136
-> M@rtin 17.01.17 20:05:20: buď dobíjí málo, nebo moc no. Ochrany v těch řj to pak odpojí a chová se to jak popisuješ
20:21:29
17.01.2017
17.01.2017
M@rtin
-> Nwkt 17.01.17 20:19:38: Asi tak nějak. Od května to auto má z 99procent jen jednoho řidiče a co jsem se dostal skoro k 120tkm, tak takovýhle problémy
Asi se blíží čas rozpadu
Asi se blíží čas rozpadu
20:20:29
17.01.2017
17.01.2017
Tomaso435
-> M@rtin: tam to zase vodsírá koroze, tak vono je to jedno ze kterýho konce to ochází :D
20:19:38
17.01.2017
17.01.2017
Nwkt
-> M@rtin 17.01.17 20:05:20: páteční kus před celozávodní dovolenou?
20:18:41
17.01.2017
17.01.2017
M@rtin
-> Tomaso435: Na svý žádný takovýhle problémy nemám, tak nevím
20:16:21
17.01.2017
17.01.2017
Tomaso435
-> M@rtin: jesi se ty problémy stupňujou s generacema, nechci vidět jak dopadnou čtyřkový okty
20:05:20
17.01.2017
17.01.2017
M@rtin
-> Milan 136: Poprvé to stálo v listopadu v Autonově v Brně, kde vyměnili čerpadlo, do měsíce se ztrácení kapaliny objevilo znova, to jsem nahlásil ve firmě, ať to nechají spravit v rámci servisu na 120tkm (to taky nemusel servisu nikdo říct) a minulej tejden jsem to s tím dobíjením nechal stát v Mostě v Autoplus a tam našli prasklinu na termostatu a "opravili" to dobíjení.
Jestli to nedává moc a elektronika se pak nevypne, nevím ...
Jestli to nedává moc a elektronika se pak nevypne, nevím ...
20:01:30
17.01.2017
17.01.2017
Milan 136
-> M@rtin: tek se jim asi něco nepovedlo ohledně altíku. Nechtělo by to změnit servis, jak to tu tak čtu?
19:58:04
17.01.2017
17.01.2017
M@rtin
Už mě ten služebák fakt nebaví .... dneska vyzvednut ze servisu, zítra ho tam vezu znova
Na odbočce do Litvínova na čtyřproudovce v Mostě v cca 80km/h začlo auto pípat pro závadu brzd, zdechla celá palubka a přestal jít posilovač řízení. Po zastavení vše fungovalo. Cestou na hotel to udělalo ještě 3x.
Měnili termostat pro únik chladící kapaliny, a opravovali alternátor a regulátor pro svítící kontrolku dobíjení
Na odbočce do Litvínova na čtyřproudovce v Mostě v cca 80km/h začlo auto pípat pro závadu brzd, zdechla celá palubka a přestal jít posilovač řízení. Po zastavení vše fungovalo. Cestou na hotel to udělalo ještě 3x.
Měnili termostat pro únik chladící kapaliny, a opravovali alternátor a regulátor pro svítící kontrolku dobíjení
22:16:33
16.01.2017
16.01.2017
Pavel P..
já to mám na passatu z výroby a teplej vzduch z topení mi jde už cca po kilometru když je venku kolem nuly... je to hodně znát
22:11:17
16.01.2017
16.01.2017
Pavell
Když výhřev funguje, tak je to fakt strašně znát. Osobně to mám dodělaný a zatím pouze na ruční ovládání. Ale asi to tak nechám, můžu si vyhřívat kdy chci.