-> vhml 15.02.17 10:38:43: ale prd , od 22kt/2011 majú byť nové krúžky , piesty aj ojnice - hrubšie čapy
od tuším cca 6/2012 bol posledný napínák "K" čo už bol tiež bez problému
celkom dosť náhrad mala vodná pumpa , rozvodová reťaz a podobne
a čo sused , žere mu to olej alebo nie ? zaujíma ma to CCZA do Octavie
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
10:38:43
15.02.2017
15.02.2017
vhml
-> Nwkt 15.02.17 08:32:46: měl by to být 2012 rok výroby, ne modelový rok. Soused má Superba 2,0TSi, rok 11, model 12 a dost trpí nejistotou co v tom vlastně je. Od roku 12 by i v tý 1,8 mělo být údajně spousta jiných dílů použitých z dvoulitra.
08:42:44
15.02.2017
15.02.2017
suri
-> venni 15.02.17 08:24:14: 1,8TSI CDAA je veľmi dobrý motor , tie lepšie kusy čo poznám berú len liter oleja na 600km . Tečúce vodné pumpy , skákajúce rozvody , vysokotlaké čerpadlá , PCV ventily a iné poruchy sú fakt len drobnosti . Spotreba oleja je poriešená niekedy koncom roka 2011 tuším takže kusy treba také prípadne hľadať auto kde bol menený v záruke motor a že ich je dosť ...
Otázka moja znela , vie niekto či CCZA 2,0TSI má vždy široké piestne krúžky a "nežerie" olej alebo nie ? Rozvody ani iné ma netrápia , to si vymením ...
Je pravda že z týchto silnejších motorov by som išiel do dieslu radšej . Na tých 2,0TDi sa serú len trysky , vysokotlaké čepradlá , EGR , vodné pumpy a iné prkotiny . Ak sa to neposerie všetko naraz tak to bude lacnejšia údržba ako 1,8TSi ...
Otázka moja znela , vie niekto či CCZA 2,0TSI má vždy široké piestne krúžky a "nežerie" olej alebo nie ? Rozvody ani iné ma netrápia , to si vymením ...
Je pravda že z týchto silnejších motorov by som išiel do dieslu radšej . Na tých 2,0TDi sa serú len trysky , vysokotlaké čepradlá , EGR , vodné pumpy a iné prkotiny . Ak sa to neposerie všetko naraz tak to bude lacnejšia údržba ako 1,8TSi ...
08:32:46
15.02.2017
15.02.2017
Nwkt
-> venni: Tak ber ale až po 2012 (bo jakej to je rok), tam už jsou kroužky pořešený
08:24:14
15.02.2017
15.02.2017
venni
Já chtěl letos taky koupit větší povoz místo naftový krátký fabie.Nafta se mi nějak příčí protože auto už bude mít 00 nic nájezd.A tak drobet jsem si dělal zálust na nějakou OII fl v 1,8 TSi.Ale když to tak čtu to není ani jeden typ benzínu víceméně bezporuchový co se týče rozvodů a kroužků?
08:12:07
15.02.2017
15.02.2017
Nwkt
-> Pavell: Mě v CBAB se hladina ani nehne
00:01:19
15.02.2017
15.02.2017
Pavell
To ty nový sráče fakt žerou tolik oleje? Další důvod proč si vydržovat OI, nedolévám na interval 15 tis km ani kapku.
23:26:20
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 14.02.17 23:18:07: ty jsi hrozná kurva, nebereš ohledy na GTičkáře.
23:18:07
14.02.2017
14.02.2017
saskyn2
BWA asi neni spolehlivostí špatný, ale nevím jestli jsou všechny tak zakarbonovaný nebo co, ale vždy z toho mám pocit že to jede hůř jak běžný 125kw TDI Když to srovnám s mladý CEGou tak si nemůžu pomoc, ale prostě fakt tam 147kw není ani omylem.
22:50:06
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 14.02.17 22:36:05: Ten skvělej zvukovej projev by mne docela zajímal. Subaru boxer, italy, pěti, šesti, osmi atd. válec to asi nepřebije. Jestli to zní min. podobně jako GVII GTi tak celkem nuda.
Ale na ucho cvičené na multikára sound to může znít rozverně.
Ale na ucho cvičené na multikára sound to může znít rozverně.
22:37:22
14.02.2017
14.02.2017
suri
-> Milan 136 14.02.17 22:36:05: okrem toho že to nesnášíš máš real skúsenosti s ccza?
22:36:05
14.02.2017
14.02.2017
Milan 136
-> suri: no prave. Do starsiho se mi fakt nechce.
CCZA nechci. Nesnasim ty motory pocinaje BZB.
BWA ma alepon skvelej zvukovej projev.
Potrebuju sehnat RS mezitip. Tzn predek pred fl, ale TFSi a face vnitrek. Ale to je asi pase
Jo meli jsme olejozrouty i CCZA
CCZA nechci. Nesnasim ty motory pocinaje BZB.
BWA ma alepon skvelej zvukovej projev.
Potrebuju sehnat RS mezitip. Tzn predek pred fl, ale TFSi a face vnitrek. Ale to je asi pase
Jo meli jsme olejozrouty i CCZA
22:22:15
14.02.2017
14.02.2017
suri
-> Milan 136 14.02.17 22:20:35: Aj spotreba oleja štýlom 1L na 600km ako majú 1,8? údajne CCZA malo vždy normálne široké krúžky a tieto problémy nemalo , rozvody neriešim ..
BWA nezoženieš a staršie auto ako mám si nekúpim , ten CCZA aspoň nutne nepotrebuje 98 benzín a má o dosť nižšiu spotrebu , to je vyskúšané ...
BWA nezoženieš a staršie auto ako mám si nekúpim , ten CCZA aspoň nutne nepotrebuje 98 benzín a má o dosť nižšiu spotrebu , to je vyskúšané ...
22:21:11
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
To je v prdeli. Dřív lidi soutěžili komu jeho 120ka vyjede kterej kopec na 4ku a kdo musí dát 3ku. Teď komu to žere více nebo méně oleje.
22:20:35
14.02.2017
14.02.2017
Milan 136
-> suri: co jsem mel tu cest, tak je to uplne stejny ve vsem.
Resili jsme je myslim jen v Superbech.
Nevis o nejakym luxusnim stroji s BWA?
Resili jsme je myslim jen v Superbech.
Nevis o nejakym luxusnim stroji s BWA?
22:17:00
14.02.2017
14.02.2017
suri
-> Milan 136: Máš skúsenosti aj z 2,0TSI CCZA ? žerie to olej rovnako ako CDAA 1,8 alebo nie ? údajne teda nie ale skúsenosť nemám , rozvody by som preventívne vymenil za K napínák
18:38:42
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.02.17 15:28:26: To máš fuk. Taťka mi říkal, že má výměnu oleje někdy v létě a bude muset koupit litrovku aby do toho léta mohl v klidu jezdit. Během roku najede málo a často jen krátké trasy. Motor BMW/PSA 1.6 VTi.
Stejný motor jsem měl v C4 Picasso a jak bylo jednou to horké léto s teplotama kolem 37, tak po dvou cestách Plzeň - Praha (110 - 120 km/h) jsem dolil kolem půl litru oleje 5W-30.
To byl pro mě po Xantii 1999 s 1.8i obrovský šok a zklamání zároveň. A tohle bylo to nejmenší.
Od 38 000 km klepaly přední klobouky, na začátku zimy jsem musel dolejt vodu a pak ještě 2x během zimy (furt to lezlo k minimu a nebo pod), začal se mi loupat volant, popraskala fusekle řadící páky, zbortil se mi molitan v sedáku u řidiče, občas stávkoval dojezd okna řidiče, přestal jít ventilátor v pravém B sloupku, rádio přehrávalo CD, ale asi 4x vypadl zvuk a pomohlo až nové nastartování, v teplotách na jaře a na podzim 19 - 21 stupňů houpal volnoběh po studeném startu až se třáslo auto a pomohlo až drcnutí do plynu, jinak to padalo klidně až ke 400-500 rpm (pravď. teplotní čidlo). Drnčely posuvné sluneční clony na panoramatickém čelním skle. Vrzaly silentbloky zadní nápravy. Klapala dvouhmota. Jinak to bylo fajn a jizdně příjemné auto. Nicméně obavy z investic mne dokopaly vůz nejspíše páteční směny po třech letech a něco s 56 000 km prodat. Auto degradovalo po úplného nesmyslné křivce vůči km a rokům.
Stejný motor jsem měl v C4 Picasso a jak bylo jednou to horké léto s teplotama kolem 37, tak po dvou cestách Plzeň - Praha (110 - 120 km/h) jsem dolil kolem půl litru oleje 5W-30.
To byl pro mě po Xantii 1999 s 1.8i obrovský šok a zklamání zároveň. A tohle bylo to nejmenší.
Od 38 000 km klepaly přední klobouky, na začátku zimy jsem musel dolejt vodu a pak ještě 2x během zimy (furt to lezlo k minimu a nebo pod), začal se mi loupat volant, popraskala fusekle řadící páky, zbortil se mi molitan v sedáku u řidiče, občas stávkoval dojezd okna řidiče, přestal jít ventilátor v pravém B sloupku, rádio přehrávalo CD, ale asi 4x vypadl zvuk a pomohlo až nové nastartování, v teplotách na jaře a na podzim 19 - 21 stupňů houpal volnoběh po studeném startu až se třáslo auto a pomohlo až drcnutí do plynu, jinak to padalo klidně až ke 400-500 rpm (pravď. teplotní čidlo). Drnčely posuvné sluneční clony na panoramatickém čelním skle. Vrzaly silentbloky zadní nápravy. Klapala dvouhmota. Jinak to bylo fajn a jizdně příjemné auto. Nicméně obavy z investic mne dokopaly vůz nejspíše páteční směny po třech letech a něco s 56 000 km prodat. Auto degradovalo po úplného nesmyslné křivce vůči km a rokům.
18:16:00
14.02.2017
14.02.2017
Nwkt
-> Tuner#2: A to že ty si myslíš, že se nic neděje, neznamená že s tím nic nedělají. Můžou třeba sbírat data a analyzovat proč k tomu dochází
18:14:28
14.02.2017
14.02.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Já ti říkám mojí zkušenost. Pokud se jedná o chybu která se vyskytuje náhodně, tak je to taky blbý odstranit. Taky jsme bojovali 3/4 roku s jednou chybou, která se objevila jednou za měsíc. Pokud to nedokážeš nasimulovat, tak to těžko opravíš obvzlášť pokud existuje x desítek kombinací operačních systémů, s různýma stupněma nainstaovanýma windows update, různýma nastaveníma prostředí, různýma verzema sw
16:46:22
14.02.2017
14.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 14.02.17 08:08:52: Myslíš, že když dělám denně desítky nabídek, že jí neumím udělat? Jde o to, že tak 2x denně se stane, že rozjedu nabídku a u skladového zboží nevidím najednou nákup. Je tam nula místo konkrétní částky, takže pak se těžko dělá prodejní cena s nějakou slevou... Nebo třeba otevřeš nový doklad, rozjede se nové okno a spadne na lištu. Bohužel to jen na vteřinu problibke a na liště není. takže to uděláš až na 4. pokus. Přes šéfa řešeno několikrát, už i rakušák byl vzdáleně připojen, jednou to i viděl (je to obojí náhodné) a stejně se nic neděje.
15:39:19
14.02.2017
14.02.2017
Nwkt
-> vhml: Nám třeba 2,0 16V nežral
15:32:41
14.02.2017
14.02.2017
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 14.02.17 15:16:57: v dobách středoškolských jsme provozovali 2 Ecotecy, 1.6 , v Astře G a Vectře B. U obojí byla čerstvá litrovka oleje v kufru naprosto povinná výbava a dolejvalo se to zásadně až když běžely hydroštely naprázdno
E: koukám že palinator má podobnou zkušenost s měřením hladiny oleje hydroštelama :-D
E: koukám že palinator má podobnou zkušenost s měřením hladiny oleje hydroštelama :-D
15:28:26
14.02.2017
14.02.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Jo. Ale celkově zdecimovaný vůz ještě někdo za nějakejch 18 tKč koupil, opravil stylem, kterýmu bych se nestyděl říct částečná GO, teď prej dělal nový gufera na ventily nebo co, když už do toho lil olej z Karosy. Asi si tu Vectru zamiloval.
Já bych to ale s tou láskou po výměně kroužků, výměně uštíplýho výfukovýho ventilu a po už neřešené náhlé ztrátě komprese 4. válce zase tak nepřeháněl. Ale zase to mělo výhodu, člověk se o to auto ke konci starat ani moc nemusel, olej se doplňoval až když začly zvonit hydroštely (to se do motoru dolily asi 2 litry oleje, protože měrka na olej ani nedosáhla ).
Co je horší, že aktuální TSI tu spotřebu oleje má menší asi jen o třetinu.
Jo. Ale celkově zdecimovaný vůz ještě někdo za nějakejch 18 tKč koupil, opravil stylem, kterýmu bych se nestyděl říct částečná GO, teď prej dělal nový gufera na ventily nebo co, když už do toho lil olej z Karosy. Asi si tu Vectru zamiloval.
Já bych to ale s tou láskou po výměně kroužků, výměně uštíplýho výfukovýho ventilu a po už neřešené náhlé ztrátě komprese 4. válce zase tak nepřeháněl. Ale zase to mělo výhodu, člověk se o to auto ke konci starat ani moc nemusel, olej se doplňoval až když začly zvonit hydroštely (to se do motoru dolily asi 2 litry oleje, protože měrka na olej ani nedosáhla ).
Co je horší, že aktuální TSI tu spotřebu oleje má menší asi jen o třetinu.
15:16:57
14.02.2017
14.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.02.17 14:56:39: Jojo, to je ten motor / kamna na vyjetý olej? Ještě jsem nepřišel do styku s Opláckým ECOTECEM, který by po nějakých těch km nežral volej jak ropná plošina v plamenech. Kolega tam pak začal lejt i 15W-40 z Lidlu. Ba jo, jeho stará Vectra 1991 olej nebrala. Na druhou stranu, koroze a spotřeby oleje se zbavil až pořízením starého Renaultu Laguna, kde i po bezmála tachometrových 240 000 km fungovalo všechno a auto bylo bez koroze (+ pečlivě udržované).
Ale ať nežeru, možná už pod pojmem Ecotec lezou lepší a olejově střídmější motory. Byť jsem byl u Zafiry cca 2009 poněkud v rozpacích a děkoval bohu za čidlo kvality vzduchu.
Ale ať nežeru, možná už pod pojmem Ecotec lezou lepší a olejově střídmější motory. Byť jsem byl u Zafiry cca 2009 poněkud v rozpacích a děkoval bohu za čidlo kvality vzduchu.
14:56:39
14.02.2017
14.02.2017
palinator
-> suri 11.02.17 16:56:29:
Hezký. Naše začne tiše kvílet když se jede doleva, ale dělá to už od nova, tak snad to těch 150 tkm vydrží, než se to auto celý rozpadne. Teď má 46 tkm, výroba někdy asi ke konci 2013.
-> vhml 12.02.17 22:08:27:
Jojo, ale naši by ojetinu koupili jak oni říkají jedině vyplavenou, bouranou nebo kradenou (dřív jim to asi nevadilo) a protože jsem je hloupě odrazoval od Hyundaie, vybrala se Octa. Ale asi měli poslechnout vnitřní hlas a koupit rokama výroby prověřenou Insignii po předchozích skvělých zkušenostech s X16XEL ECOTECem.
Hezký. Naše začne tiše kvílet když se jede doleva, ale dělá to už od nova, tak snad to těch 150 tkm vydrží, než se to auto celý rozpadne. Teď má 46 tkm, výroba někdy asi ke konci 2013.
-> vhml 12.02.17 22:08:27:
Jojo, ale naši by ojetinu koupili jak oni říkají jedině vyplavenou, bouranou nebo kradenou (dřív jim to asi nevadilo) a protože jsem je hloupě odrazoval od Hyundaie, vybrala se Octa. Ale asi měli poslechnout vnitřní hlas a koupit rokama výroby prověřenou Insignii po předchozích skvělých zkušenostech s X16XEL ECOTECem.
09:00:10
14.02.2017
14.02.2017
Milan 136
-> Mr._Nosferatu: kolem dokola, tri na krizak pod madlem a jeden pod ovladacem zrcatek
08:48:08
14.02.2017
14.02.2017
Mr._Nosferatu
Prosím vás, kde mám hledat šroubky pro sundání tapecu z řidičovo dveří u O1?
08:11:23
14.02.2017
14.02.2017
suri
-> Jarda/felda 13.02.17 22:26:45: Kôň je krásne zviera ale čo s tým , keby na to vyleziem tak ho zlomí ...
08:08:52
14.02.2017
14.02.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Vidíš, já ten celoevropskej (možná i o kousek větší) systém vyvíjím a z 99% je chyba v uživatelích, protože to používají na něco k čemu to není určený. Když je odkážeme aby seznam jejich požádavků předali svýmu vedoucímu a ten to prodiskutoval s naším, tak hádej kde se to zasekne
22:42:22
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 13.02.17 19:14:31: Bohužel to není ani nedorozumění a ani to, že píšeme z čech. Systém je celoevropský a bohužel se dovolat nějaké změny je problém. O tom, že jsem jako první měl otestovat W10 protože na PC používám nejvíc aplikací raději nemluvit...
22:26:45
13.02.2017
13.02.2017
Jarda/felda
19:14:31
13.02.2017
13.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.02.17 18:58:26: A není to eném třeba nějakej ten Missverständnis? Na pošestý by reagovalo i to největší netáhlo aspoň informací "nemám čas".
Ale spíš to tipuji:
- ty rakouský čuráci zase neodpovídaj, už mě s tim serou
- už zase píšou ty čuráci z Čech, už mě s tim serou
Ale spíš to tipuji:
- ty rakouský čuráci zase neodpovídaj, už mě s tim serou
- už zase píšou ty čuráci z Čech, už mě s tim serou
18:58:26
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 13.02.17 18:28:31: Já ale nenarážel na speedpro, ale na tohle: -> 11mAjA11 11.02.17 14:53:21:
Jinak chápu to i z druhé strany, já dneska posílal už po šesté stížnost na rakouské IT na jednu a tu samou chybu, která fakt znepříjemňuje práci a čekám, že to bude opět bez odezvy jen očíslováno když zřejmě prudím jen já a kolega naproti. Dál to netřeba rozebírat něž se tady seběhne ještě více rypáků...
Jinak chápu to i z druhé strany, já dneska posílal už po šesté stížnost na rakouské IT na jednu a tu samou chybu, která fakt znepříjemňuje práci a čekám, že to bude opět bez odezvy jen očíslováno když zřejmě prudím jen já a kolega naproti. Dál to netřeba rozebírat něž se tady seběhne ještě více rypáků...
18:46:33
13.02.2017
13.02.2017
11mAjA11
-> Milan 136:
Přesně toto do puntíku sedí !
A je to ve všech značkách stejné, ať si kdo chce dělá v čem chce, ale automobilka je naprosto odlišný svět..kdo v tom není tak ví kulové ..
A to vztahovačně přijaté twl. bylo pouze jako zvolání, stejně jako "Hynku, Viléme, Jarmilo..."
Přesně toto do puntíku sedí !
A je to ve všech značkách stejné, ať si kdo chce dělá v čem chce, ale automobilka je naprosto odlišný svět..kdo v tom není tak ví kulové ..
A to vztahovačně přijaté twl. bylo pouze jako zvolání, stejně jako "Hynku, Viléme, Jarmilo..."
18:41:44
13.02.2017
13.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 13.02.17 18:28:31: Máte psa? Že bys to zkusil vysvětlit nejdříve jemu.
18:28:44
13.02.2017
13.02.2017
Milan 136
18:28:31
13.02.2017
13.02.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.02.17 16:34:40: já teda nevím, ale znova jsem to teď pročetl a speedpro jsi zmínil ty.
No to je teď jedno.
Ujasníme si jednu věc a to tu, že v žádným případě neschvaluju, aby montovaly díly pochybný kvality a něco tutlali.
Nic netutlají, normálně se to opravuje. Když se kvůli vadě ložisek poškodí i něco dalšího, tak se to tam samozřejmě nenechá.
Nebo myslíš, že je vhodný, aby takovou věc okamžitě rozeslali do všech médií, který to celý převrátí a udělají aféru?
A globální problém to fakt není. Je to pár ložisek v převodovkách a ještě k tomu na 1.4 TSI, který v prodaným objemu Octavií spočítáš na prstech jedný ruky...
My dělali jednu, max dvě ty převodovky za 4 roky existence toho auta.
To fakt není globální problém. Globální problém je ten, kterej se týká úplně všech aut nehledě na výbavu a motorizaci a nějakým způsobem například omezuje či dokonce ohrožuje posádku.
Jako například zmíněné airbagy takata.
Ono se to snadno komentuje, když v tom člověk nedělá úplně přesně nezná, jak tohle chodí, řeší se atd.
Kolikrát má ten samej problém VW a u nich je jinej postup než u nás. Musel by sis teda asi stěžovat generálnímu řediteli VW.
Z našeho hlediska a řešení garancí nemáme na koho tlačit. Když budeš prudit ty kluky, který ty problémy řeší a radíme se s nimi a nemají pravomoc na to, aby ti udělali na to svolávačku, tak se na tebe akorát vyserou, neuznají nám další spoustu sporných věcí a ještě si na nás pochutná audit. Oni jsou ti, kdo kladou podmínky a my je musíme dodržovat, pokud chceme mít certifikát autorizovaného dealera...
No to je teď jedno.
Ujasníme si jednu věc a to tu, že v žádným případě neschvaluju, aby montovaly díly pochybný kvality a něco tutlali.
Nic netutlají, normálně se to opravuje. Když se kvůli vadě ložisek poškodí i něco dalšího, tak se to tam samozřejmě nenechá.
Nebo myslíš, že je vhodný, aby takovou věc okamžitě rozeslali do všech médií, který to celý převrátí a udělají aféru?
A globální problém to fakt není. Je to pár ložisek v převodovkách a ještě k tomu na 1.4 TSI, který v prodaným objemu Octavií spočítáš na prstech jedný ruky...
My dělali jednu, max dvě ty převodovky za 4 roky existence toho auta.
To fakt není globální problém. Globální problém je ten, kterej se týká úplně všech aut nehledě na výbavu a motorizaci a nějakým způsobem například omezuje či dokonce ohrožuje posádku.
Jako například zmíněné airbagy takata.
Ono se to snadno komentuje, když v tom člověk nedělá úplně přesně nezná, jak tohle chodí, řeší se atd.
Kolikrát má ten samej problém VW a u nich je jinej postup než u nás. Musel by sis teda asi stěžovat generálnímu řediteli VW.
Z našeho hlediska a řešení garancí nemáme na koho tlačit. Když budeš prudit ty kluky, který ty problémy řeší a radíme se s nimi a nemají pravomoc na to, aby ti udělali na to svolávačku, tak se na tebe akorát vyserou, neuznají nám další spoustu sporných věcí a ještě si na nás pochutná audit. Oni jsou ti, kdo kladou podmínky a my je musíme dodržovat, pokud chceme mít certifikát autorizovaného dealera...
17:22:31
13.02.2017
13.02.2017
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: imho ano.
17:18:27
13.02.2017
13.02.2017
Jirik_Tuňák1983
Nepoužívejte tydlety termity jako hejt, joke, WTF a BTW. To je pro ty mladý.
17:16:07
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mexican 13.02.17 17:12:39: No a? Podívej se na datum od kdy ho tam mám a myslíš, že to je totéž na co jsem poukázal? Odpověz si sám a klidně jen pro sebe zda to nebyl zase jen další hejt...
17:12:39
13.02.2017
13.02.2017
Mexican
-> Tuner#2: OK, dík za zavyučenou. PS: Ty máš křížek v nicku
17:10:39
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mexican 13.02.17 17:04:48: Naopak, ukázal jsem že jeden z hlavních co plivou na speedpro tady de fakto ukázal jak se sice slušně, ale v podstatě vysmívá lidem do xichtu. Pro mě je to větší křivák než ten, co mě neslušně a klidně i vulgárně pošle doprdele, když začnu vymýšlet hovadiny (což závažná reklamace auta po 60tkm rozhodně není). Ale jinak si tady Lukáši hejtu s křížkama jak puberťák na FB klidně celý večer.
17:04:48
13.02.2017
13.02.2017
Mexican
-> Tuner#2: #hate/ Tak se mi zdá ,že Ty musíš mít skříň plnou různých metrů. Možná budeš mít opět spoustu argumentů jak a proč jedině Ty máš pravdu, ale na mě to působí, že jednoho do krve kritizuješ a druhýho za tu samou věc do krve hájíš. Tím se nezastávám Škodovky, ale řekl bych, že v případě Speedpra jen nechceš změnit svůj správný názor
17:04:25
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 13.02.17 16:54:08: Kdyby se to týkalo pár aut, tak přece nebudou dávat příkaz na změnu ve výrobě ne? A jak psal suri 60tkm byl slušný výkon, dělal převodovky už po 30ti. To je z mého pohledu hodně velký průser obzvlášť po tom co na převodovky je zrovna tuším u nás specializace a výrobní závoz pro celý VW.
16:54:08
13.02.2017
13.02.2017
Nwkt
-> Tuner#2: "globální problém" týkající se pár kusů aut? Globální problém byl třeba s airbagama, namontovanýma v různých značkách po celým světe
16:34:40
13.02.2017
13.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 11mAjA11 13.02.17 07:31:11: Mezi takový lidi já nepatřím. V obchodě dělám 20 let a prdel vytírat sebou nenechám ani když je ten za pultem rozený slušňák, ba naopak takový si vychutnávám když mě tlačí do něčeho co já nechci. Ale my dva se neshodneme, máme zcela jiné názory a evidentně i zkušenosti...
-> Milan 136 13.02.17 08:32:49: Já s tím začal? To je vtip ne? Podívej se na první reakci dotyčného na druhé straně, která začínala slovy Ty wole...
-> Milan 136 13.02.17 10:21:25: Takže dle Tebe dát nějakých 600000,- za auto, kterému lehne po 60tkm převodovka je zcela OK a nevyžaduje to od Škodovky vydat prohlášení, hele jmse blbci, blbě jsme to navrhli/ nebo dodavatel nedodržel kvalitu dílu a proto přijeďte na předčasný servis ložiska Vám zdarma vyměníme a na převodovku dostanete prodlouženou záruku, platnou od výměny. No jsem zvědav jak kamarád pochodí, ale takovýdle globální problém tutlat, když i ve výrobě udělali změnu je trestuhodné.
-> Milan 136 13.02.17 08:32:49: Já s tím začal? To je vtip ne? Podívej se na první reakci dotyčného na druhé straně, která začínala slovy Ty wole...
-> Milan 136 13.02.17 10:21:25: Takže dle Tebe dát nějakých 600000,- za auto, kterému lehne po 60tkm převodovka je zcela OK a nevyžaduje to od Škodovky vydat prohlášení, hele jmse blbci, blbě jsme to navrhli/ nebo dodavatel nedodržel kvalitu dílu a proto přijeďte na předčasný servis ložiska Vám zdarma vyměníme a na převodovku dostanete prodlouženou záruku, platnou od výměny. No jsem zvědav jak kamarád pochodí, ale takovýdle globální problém tutlat, když i ve výrobě udělali změnu je trestuhodné.
15:50:56
13.02.2017
13.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 13.02.17 15:46:21: Jj a lidi s počínající pleškou prej rovnou rozpouští v sudech.
15:46:21
13.02.2017
13.02.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Takový rovnou zastřelí
15:44:29
13.02.2017
13.02.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 13.02.17 15:42:33: Lidi s brejlema se nemlátí.
15:42:33
13.02.2017
13.02.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: to vis a zadupe me do zeme :)