skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
06:30:51
21.02.2017
21.02.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: jo. Vidíš dobře. :-)
22:59:37
20.02.2017
20.02.2017
Milan 136
-> StepaNoFUN: 443 972 805 jestli vidim dobre?
22:30:03
20.02.2017
20.02.2017
Milan 136
-> StepaNoFUN: kdyz mi reknes cislo ty svorkovnice, tak to najdem v etce. Bude to i s kabelem
20:32:12
20.02.2017
20.02.2017
StepaNoFUN
Kuwa to to fakt nejde objednat a budu muset zku*vit nějakou elektriku z topení s climatronikem???
20:28:28
20.02.2017
20.02.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Pakárna teda
20:23:28
20.02.2017
20.02.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: právě že to žádný zobáčky nemá. Je to aretovany jen druhým dílem svorkovnice (tím probranim za pinem před lisováním). Mini ISO tam nepasuje. Je menší a hlavně kratší.... Tudíž nelze zamáčknout vršek svorkovnice( zasunuje se ze strany).
20:02:41
20.02.2017
20.02.2017
Milan 136
-> Nwkt: v tom pripade 6U0 972 505P
19:43:25
20.02.2017
20.02.2017
Nwkt
-> Milan 136: To jo, ale naprat by tam možná šel
19:42:36
20.02.2017
20.02.2017
Milan 136
-> Nwkt: přijde mi jinej právě
19:41:45
20.02.2017
20.02.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Mini iso tam nepasuje?
www.ahifi.cz/files/.../00 4.jpg_22.JPG
přijde mi dost podobnej
www.ahifi.cz/files/.../00 4.jpg_22.JPG
přijde mi dost podobnej
19:39:30
20.02.2017
20.02.2017
Milan 136
-> StepaNoFUN: to snad vidím prvně
jak to tam drží? to nemá žádný zobáčky na těle a drží to nějakým zobáčkem v tý svorkovnici?
jak to tam drží? to nemá žádný zobáčky na těle a drží to nějakým zobáčkem v tý svorkovnici?
19:29:50
20.02.2017
20.02.2017
StepaNoFUN
Tak jsem se rejpal (opět) v palubce, tudíž jsem nafotil ty PINy Climatronicu...
Pozná někdo?
Pozná někdo?
21:13:12
19.02.2017
19.02.2017
suri
-> Milan 136: Som vtedy prepinoval tú moju Oct a dal som aj nový konektor lebo na starom bolo trošku nalomené zaistenie , starý sa mi tu válal na stole a brat ani nevedel aký bude do jeho auta vhodný aj s motorčekom ...
21:13:09
19.02.2017
19.02.2017
palinator
-> suri: -> Milan 136:
Tak ona už tam žádná guma nebyla, tak jako fix it řešení během pátka dopoledne dobrý. Na druhý straně je chromá celá vzpěra stabiku, tak až se bude dělat větší operace, tak se to vymění celý. Ale známe jak dokážou bejt dočasná řešení trvanlivá.
E: ono na tom podvozku mi stejně přijde, že ten stabilizátor tam plní funkci pouze matoucí a zesložiťující s efektem téměř nulovým...
Tak ona už tam žádná guma nebyla, tak jako fix it řešení během pátka dopoledne dobrý. Na druhý straně je chromá celá vzpěra stabiku, tak až se bude dělat větší operace, tak se to vymění celý. Ale známe jak dokážou bejt dočasná řešení trvanlivá.
E: ono na tom podvozku mi stejně přijde, že ten stabilizátor tam plní funkci pouze matoucí a zesložiťující s efektem téměř nulovým...
21:03:03
19.02.2017
19.02.2017
Milan 136
20:38:56
19.02.2017
19.02.2017
suri
-> palinator 19.02.17 20:38:09: správne , lacné a jednoduché riešenia , osobne by som to ale na svojom aute nechcel :D
20:38:09
19.02.2017
19.02.2017
palinator
-> suri:
Známej mi teď opravil uložení stabilizátoru gumou tlumiče Š100.
Známej mi teď opravil uložení stabilizátoru gumou tlumiče Š100.
15:26:35
18.02.2017
18.02.2017
Nwkt
-> Pavell: 90 tis / 5 let
13:03:38
18.02.2017
18.02.2017
Pavell
-> Milan 136: Rozvody INA , zbytek nevím, dával i ten napínací element. Právě že se blíží těch 90 tak nevim jestli ještě letos vydržet. Nejradši bych si je vyměnil sám. Přípravky si můžu půjčit.
12:58:38
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> Pavell: záleží, co ti tam dali za řemen a kladku. pokud nevíš, tak bych se držel raději intervalu 90 tkm
12:54:31
18.02.2017
18.02.2017
Pavell
Dotaz k intervalu výměny rozvodů u O1 1,9TDI 81kw ASV - prvně jsem nechal vyměnit ve 143tis, kdy znova? Teď mám cca 220tis.
díky za odpověď
díky za odpověď
11:45:48
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> Tuner#2: www.autoforum.cz/zajimavo
sti/nissan-ma-problem-jeho
-navara-se-lame-vejpul-je-
to-bizarni-spektakl
asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce
asi trochu horší problém, než ložisko v převodovce
10:52:36
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> haso: starý jedničky superby a octavie měly až 50 no.
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
Jinak spousta lidí v tom nemá vůbec jasno a pak vznikají fámy někde ve FB diskuzích atd.
Ten interval nemá pevně daný počet km, proto se také nazývá proměnivý.
Je buď na dva roky, nebo MAX 30 tkm.
Minimální hodnota je však 15 tkm. Vše záleží, jakým stylem a kde to auto jezdí.
Čidlo vyhodnocuje kvalitu a opotřebení toho oleje a podle toho určí, kdy je ten olej na výměnu.
Během intervalu se dá přes diagnostiku kouknout na hodnoty tepelého zatížení oleje a u nafty ještě zanesení sazemi.
Takže když bude ten olej nadměrně tepelně a sazemi zatížen, může se to přihlásit o výměnu klidně v těch 15ti
10:35:44
18.02.2017
18.02.2017
Nwkt
-> haso: Má to čidlo na kvalitu oleje a počítá to nějak zátěž, podle toho si říká kdy to chce ten olej vyměnit
10:19:06
18.02.2017
18.02.2017
haso
-> Milan 136: ale, ked sme u toho, mam doma odlozene storocne materialy, toto je prvy superb
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
to ako boli urcene tie "predpisane podmienky" aby sa dosiahlo 50tis na vznetovych motoroch? A aj dakto tak chodil?
10:06:41
18.02.2017
18.02.2017
haso
-> Milan 136: no, mne sa to hned nezdalo
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
ale i 30 je slusne :-) ...ale ked vedia co robia!
10:02:56
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> haso: max 30 je proměnný interval QI6, 40 ani 50 určitě ne
09:59:51
18.02.2017
18.02.2017
haso
tie serv. intervaly su obcas smiesne...kamos kupil novy seat 1,2tsi a teraz neviem ci 40 alebo 50tis/2 roky mu dali servisny interval na olej/filtre
sa ho pytam, ci to tak aj planuje chodit, ze podla mna je to strasne vela, ked na svojom menim kazdych 10 a na otcovom kazdych 15/rok
a boli mi povedane, ze ja mam stare auto a ze snad v seate pracuju odbornici, ktori vedia, ako to ma byt spravne
sa ho pytam, ci to tak aj planuje chodit, ze podla mna je to strasne vela, ked na svojom menim kazdych 10 a na otcovom kazdych 15/rok
a boli mi povedane, ze ja mam stare auto a ze snad v seate pracuju odbornici, ktori vedia, ako to ma byt spravne
09:47:11
18.02.2017
18.02.2017
Milan 136
-> Luky: že někdo objevil ameriku. Debilní servisní pány mají snad všechny auta.
A jsou tam informace nepravdivý. 140tkm nemá interval výměny rozvodu žádná octavia. Buď 120 nebo 150 mají PDčka.
Nepsaná životnost auta je tuším braná na 7 let a to ten řemen dá v pohodě.
Každej, kdo tomu trochu rozumí a dokáže logicky uvažovat, tak je mu jasný, že 20 let ten rozvod nedá, ani kdyby měl najeto 5 kilometrů.
To samý kladky a vodní pumpa. Pokud by někdo nechtěl měnit kladky, dají se zkontrolovat na vůli, hluk. Pumpa má plastovou vrtulku a těsnění, který taky není na věky. A u chladící kapaliny jsou taky hlouposti.
Výměna jako taková předepsaná není, ale musí se vyměnit při výměně jakékoliv součásti chladícího systému nebo při jakémkoliv vypuštění pokud se nepletu, ne jen při výměně hlavy, jak stojí v článku.
Minimálně se dělají rozvody, když se nic nevysere=výměna chladící.
Doživotní náplň oleje v převodovce je hovadina, u který bojoval Sixta se škodovkou a chtěl jí zařadit do servisního plánu a neuspěl.
Takže určitě v nějakým rozumným intervalu měnit.
Držet se tupě předepsanýho servisního plánu nejde, ten je nastavenej na nějakej typ provozu a ne na důchodce, co jezdí jen na dušičky.
Třeba palivák a vzducháč na 2 je psanej po 90tkm. Určitě bude vypadat jinak u 90tkm najetých za rok nebo za 10 let...
Když tomu majitel auta nerozumí, měl by jezdit k odborníkům servis/servisman, kterej jim tohle má umět vysvětlit.
Jsou taky lidi, který mění sami jen olej a myslí si, že to stačí a pak taky lidi, kterým výmena přijde zbytečná a jen dolejvaji....
Ke mě třeba přijela jednička fábka, že vůbec nefouká topení, že je asi špatnej větrák. A já z ní tehdy vytáhnul asi 10ti neměněnej původní filtr z topení
Takovej hnus jsem nikdy neviděl. A pak se s tebou leasingovky a lidi hádaji, že filtr v topení je zbytečnej měnit rozumně často. Vždyť to kurva dýchají ten vzduch v tom autě...
A jsou tam informace nepravdivý. 140tkm nemá interval výměny rozvodu žádná octavia. Buď 120 nebo 150 mají PDčka.
Nepsaná životnost auta je tuším braná na 7 let a to ten řemen dá v pohodě.
Každej, kdo tomu trochu rozumí a dokáže logicky uvažovat, tak je mu jasný, že 20 let ten rozvod nedá, ani kdyby měl najeto 5 kilometrů.
To samý kladky a vodní pumpa. Pokud by někdo nechtěl měnit kladky, dají se zkontrolovat na vůli, hluk. Pumpa má plastovou vrtulku a těsnění, který taky není na věky. A u chladící kapaliny jsou taky hlouposti.
Výměna jako taková předepsaná není, ale musí se vyměnit při výměně jakékoliv součásti chladícího systému nebo při jakémkoliv vypuštění pokud se nepletu, ne jen při výměně hlavy, jak stojí v článku.
Minimálně se dělají rozvody, když se nic nevysere=výměna chladící.
Doživotní náplň oleje v převodovce je hovadina, u který bojoval Sixta se škodovkou a chtěl jí zařadit do servisního plánu a neuspěl.
Takže určitě v nějakým rozumným intervalu měnit.
Držet se tupě předepsanýho servisního plánu nejde, ten je nastavenej na nějakej typ provozu a ne na důchodce, co jezdí jen na dušičky.
Třeba palivák a vzducháč na 2 je psanej po 90tkm. Určitě bude vypadat jinak u 90tkm najetých za rok nebo za 10 let...
Když tomu majitel auta nerozumí, měl by jezdit k odborníkům servis/servisman, kterej jim tohle má umět vysvětlit.
Jsou taky lidi, který mění sami jen olej a myslí si, že to stačí a pak taky lidi, kterým výmena přijde zbytečná a jen dolejvaji....
Ke mě třeba přijela jednička fábka, že vůbec nefouká topení, že je asi špatnej větrák. A já z ní tehdy vytáhnul asi 10ti neměněnej původní filtr z topení
Takovej hnus jsem nikdy neviděl. A pak se s tebou leasingovky a lidi hádaji, že filtr v topení je zbytečnej měnit rozumně často. Vždyť to kurva dýchají ten vzduch v tom autě...
07:56:13
18.02.2017
18.02.2017
Bukaj
-> Milan 136: No, nazval bych to spíš článkem pro laickou veřejnost, jinak souhlas
22:28:25
17.02.2017
17.02.2017
Luky
To klidně nějak vysvětli. Jako že nic neříká a informací by tam mohlo být víc? Nebo že to není pravda?
22:16:04
17.02.2017
17.02.2017
Milan 136
Clanek o hovne
21:43:10
17.02.2017
17.02.2017
Luky
22:08:50
16.02.2017
16.02.2017
suri
žiadne iné skúsenosti s CCZA?
19:54:19
16.02.2017
16.02.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak předpokládal jsem že by měl mít pár aut projetejch. Já nevím no, já tam ten rozdíl teda poznám. Ale je fakt že jestli to řídil poprvé tak asi máš pravdu.
16:33:19
16.02.2017
16.02.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 15.02.17 23:22:19: Moc jsem to nečetl, jako je to ucho, ale myslíš, že někdo bude schopen rozeznat 265 a 320HP v autě do kterého sedne prvně? Já myslím, že rozhodně ne a nepozná to nikdo. Jasně ten co už s 265tkou bude mít něco najeto, tak 320 na známých cestách pozná, ale takhle ne...
07:25:49
16.02.2017
16.02.2017
suri
Ono hlavne nájsť RS čo má má málo km a nejakú výbavu je problém . Ak taká je tak s automatom a to nechcem .
06:52:04
16.02.2017
16.02.2017
Milan 136
-> saskyn2 15.02.17 23:06:00: 400 uz je dost
23:22:19
15.02.2017
15.02.2017
saskyn2
Když už jsme u toho výkonu, tak na tomhle konkrétním autě jsem dělal zadní parkováky a tempomat, ten kluk v tom měl 320 od motorpowera, jelo to taky pěkně, musím se smát když o sobě někdo říká, že je motoristický novinář a ani to nepozná (ty komentáře pod tím článkem nejsou odemně)
www.autojournal.cz/test-o jetiny-volkswagen-scirocco -r-podrazak
www.autojournal.cz/test-o jetiny-volkswagen-scirocco -r-podrazak
23:06:00
15.02.2017
15.02.2017
saskyn2
-> Milan 136: Tak příjemný to je, o tom žádná, ale fakt jsem z toho výkonu byl zklamanej, ale asi jsem měl smůlu na špatný kusy, ty jich máš projeto přeci jenom víc, ke mě to zas tak často nejezdí no. Ted nedávno jsem jel nějakou posilněnou(hodně) cuprou a ten kokot tam měl asi 400k, to bych si asi nechal líbit no
22:24:02
15.02.2017
15.02.2017
Milan 136
-> saskyn2 14.02.17 23:18:07: mně zas přijde, že to proti 125kW tdi jede znatelně líp a je to příjemnější na jízdu. Díky plochý křivce krouťáku to jde odpsodu jak nafta a pěkně táhne vesele dál do omezovače
20:45:38
15.02.2017
15.02.2017
venni
-> Milan 136: já vůl teda zapoměl napsat že to je altea a má 155kw?
Jinak další známej má RS oct 2,0TSi CCZA myslim. 11/2011 najeto teď 108tis km .Výměnu oleje dělá po 10tis a mezi doleje 1,5l oleje :/
Jinak další známej má RS oct 2,0TSi CCZA myslim. 11/2011 najeto teď 108tis km .Výměnu oleje dělá po 10tis a mezi doleje 1,5l oleje :/
20:04:50
15.02.2017
15.02.2017
Milan 136
-> venni: s béčkem to nebude mít 147 kw
19:51:09
15.02.2017
15.02.2017
Jirik_Tuňák1983
Nemůže pak při nulové spotřebě oleje předčasně zkorodovat výfuk? Ten taky není zadarmo.
19:21:18
15.02.2017
15.02.2017
venni
-> suri: kamarád má 2,0 TSi CCZ (kód ze štítku a TP) na kelly jsem našel jen typ CCZB ??? Rok 2009 ,najeto něco mezi 80-100 tis na původní motor a olej nedolejvá vůbec,ale je fakt že najezdí do 15tis ročně.
11:36:54
15.02.2017
15.02.2017
suri
-> vhml 15.02.17 11:34:04: zisti mi tú spotrebu oleja
hele ten napínák nie je problém zistiť pri demontáži podblatníku a si na istote , tieto motory proste jazdia , raz to vypneš a skočí to , pri ďalšom štarte motor KO ... určite by som to riešil a pozrel ako prvé
hele ten napínák nie je problém zistiť pri demontáži podblatníku a si na istote , tieto motory proste jazdia , raz to vypneš a skočí to , pri ďalšom štarte motor KO ... určite by som to riešil a pozrel ako prvé
11:34:04
15.02.2017
15.02.2017
vhml
-> suri 15.02.17 11:19:05: pravda, tak napínák neví jakej tam vlastně má. I jsme to s tebou asi nějak řešili.
Olej mu to asi nijak zvlášť nežere, resp nestěžoval si na to. Ale najede s tím hovno protože stará rotačka mu překvapivě pořád ještě jezdí za polovic
Olej mu to asi nijak zvlášť nežere, resp nestěžoval si na to. Ale najede s tím hovno protože stará rotačka mu překvapivě pořád ještě jezdí za polovic