Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 17051 až 17100) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
09:50:44
03.05.2017
suri
09:50:35
03.05.2017
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.05.2017 09:50:35
09:46:23
03.05.2017
suri
-> Tuner#2: konkrétne na tejto 1K0498203 je výrobca VW AG .. Na montáž sú super , hlavne spony a už len vzhľadom na to že sa tie manžety vôbec nemenia by som dal origo ... Som manžetu neriešil ani nepamätám ... Včera tu bol človiečik dva na FAB1 , za rok tam tri krát menil vonkajšie manžety , koľko asi peňazí ušetril ak rátam zakaždým nové matky a šrouby na spodný čep a nejakú tú robotu ? Nehovoriac o tom sraní s tým ...
07:56:02
03.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2:

napodzim jsem daval spidan na feldu na PP kloubek kola a po pul roce (cca 20tis. km) jsou na manzete drobne trhlinky, jako na origu po 10 letech, myslel jsem, ze je to trochu lepsi kvalita :/, davam ji tak 2 roky :(.

Lepsi jsou bud gomet z kelly, na tech zatim nic nepozoruji nebo neopreny z ACI, ty jsou slaboucke, ale pokud nedojde k mechanickem poskozeni, tak jsou vecne, tam je ale cena asi 250kc/kus.
upraveno 3x, naposled 03.05.2017 07:57:26
00:18:38
03.05.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.17 23:54:29: Co ti na tom mám vysvětlovat? Tak holt dělaj něco jiného pro automobilku a něco jiného pro šetřílky. To máš jako s vnitřníma kloubama k dsg. Dáš spidan a vibrace jak kráva, dáš origo a je klid4
23:54:29
02.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 02.05.17 23:30:17: Hmm, tak to me pak vysvetli tohle...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 02.05.2017 23:54:29
23:42:38
02.05.2017
saskyn2
-> palinator: Jako jedna firma? Nevím to jsem nezjištoval, možná to nějak patří pod sebe, ale produkt je jiný už na první pohled...
23:39:08
02.05.2017
palinator
-> saskyn2:

Není náhodou GKN = Spidan = Löbro?
23:36:26
02.05.2017
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Njn u Vás jsou jiný nájmy a holt i jiný ceny, já už takhle musím spoustu lidí odmítat, protože nestíhám. Ono kolikrát pak nejde poloosa ven, člověk sundavá celou těhlici a do lisu atd, u oktávky to ještě jde relativně dobře, ale jsou auta kde je to fakt oprc, zarostlý poloosy, zarostlý šrouby v hliníkovejch ramenech a podobný labužnosti pak z práce na hodinku udělají práci na celý den.
23:30:17
02.05.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Kolega ty spidany taky dává docela hodně, docela se divil že to bylo takhle rychle ko. Ale fakt zrovna u O2 je to origo úplně jinde, jak materiál manžety, tak např. spony který se u toho spidanu nedají ani pořádně zmáčknout a časem blejou.

Origo výrobce je GKN
23:11:33
02.05.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: tvl ted mě skoro trapné sem psát ze tak 200-300kč za hodinku se to v pohodě dá, nemám rád tu vazelinu ale když sem šikovnej tak s tím skoro nepřijdu do kontaktu když nešikovnej tak upatlám hromadu nářadí a ještě to žbletne na zem tak mě to nasere:)
23:11:17
02.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 02.05.17 23:10:24: Tak tohle taky jako guma nevypadá...
23:10:24
02.05.2017
palinator
-> Tuner#2:

Origo by hlavně měl bejt termoplast a ne guma.
23:03:48
02.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 02.05.17 20:47:56: A origo je výrobce kdo? Aby to nebylo jako s těma svíčkama jak píšu, kde to teda finančně nebyl velký rozdíl jako tady.



-> saskyn2 02.05.17 22:36:30: No vidíš a mě Spidan byl doporučen z více stran včetně švagra, který nedává nic jiného. A pak si vyber...
23:03:08
02.05.2017
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Neříkej že to děláš levněji. Zrovna tohle je taková nahovno práce.
22:55:01
02.05.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: to se u vás v praze učtuje 1000kč za výměnu manžety?9
22:36:30
02.05.2017
saskyn2
www.cc-autodily.cz/manzet a-kloubu-vnejsi-5

spidan jsem minule měnil nějakýmu taxikáři na mondeu asi po dvou měsících3 Si přines svůj matroš, chtěl ušetřit, no tak zaplatil 2X 1000Kč práci, takže se mu to za ty ušetřený 200 fakt vyplatilo 3
upraveno 1x, naposled 02.05.2017 22:50:06
20:47:56
02.05.2017
suri
dal by som origo aj tak
20:13:46
02.05.2017
Nwkt
-> Tuner#2: U Regnera to jde objednat do druhýho dne nebo na skladovku (max do 14ti dnů, většinou tak týden), pak je to o něco málo levnější
20:11:12
02.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 02.05.17 20:02:41: Zabije, nezabije o to vubec nejde. Navic Spidan a Lobro snad neni Vika ne?



Jak myslis na skladovku?
upraveno 1x, naposled 02.05.2017 20:11:40
20:02:41
02.05.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Těch pár stovek tě nezabije ne? Na žlutku bys taky nenacpal vika keply 4 Když to objednáš na skladovku tak to vyjde ještě o nějakou korunu levnějš
upraveno 1x, naposled 02.05.2017 20:03:24
20:01:13
02.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 02.05.17 19:49:40: Pochybuju, že to origo bude to samé co z fabriky (několikrát tady potvrzeno).



-> palinator 02.05.17 19:49:51: 620,- bez daně a musel by to objednat. Občas mě ty přebalený origo díly dokážou překvapit. Bohužel na to aby člověk určil do jaké míry je to jen přebal VW a do do jaké míry je to vyráběno s jinou kvalitou by musel mít křišťálovou kouli a nebo být v tom daném odvětví mistr oboru. Třeba u svíček to byl minimální cenový rozdíl a je otázka zda NGK z krabičky VW je jiná než NGK z krabičky NGK...
19:49:51
02.05.2017
palinator
-> Tuner#2:

Co to znamená: Origo stojí nesmysl?
19:49:40
02.05.2017
Nwkt
-> Tuner#2: A jak dlouho tam to origo bylo? 4 abys tohle neměnil za dva roky znova
19:48:42
02.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak v nabídce má Spidan a nebo Lobro za 220,- co z toho vzít? Popravdě už to mám doma, ale vyměnit to můžu... Origo stojí nesmysl a když nevydrželo ani origo tak co vlastně chtít 8
21:16:23
01.05.2017
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.05.17 20:58:05: WHT005437 Ako na všetky , tiež dávam nový i keď dodržať ten moment je o silné nervy .. manžetu origo 1K0498203 by si mohol mať ...sranda je že GKN/Lobro má fajn manžety plastové čo sa týka kvality vyzerajú ako origo ale úplne naprd spony nepresné . Origo to zložiš a natiahneš na ňu spony úplne ľahko , na tých lobro hlavne malú nejdeš napratať ani šroubovákom ....



a hlavne tie spony riadne dotiahnuť kliešťami na klince cez blicky
20:58:05
01.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Athlonek 01.05.17 20:27:13: Je to plast alespoň na omak.



-> Milan 136 01.05.17 20:29:00: A jakej teda typ šroubu patří na 1,6MPI?
20:41:51
01.05.2017
palinator
-> Kocvin 01.05.17 17:53:29:

5 let a 45 tkm na Toledu na vnější manžetě Löbro mi nepřijde jako dobrej výkon. Předtím jsem měnil jen jednu a ta druhá původní drží furt, kdežto tu měněnou jsem měnil znova. Dal jsem zase tuhle sračku abych ji zdělal a jestli ji budu muset měnit zase, dám origo zadní manžetu z Octy 4x4.



-> Tuner#2:

Když jsem u známýho viděl, jak to rvou dvoumetrovou trubkou, tak jsem pochopil proč se ty šrouby dávaj nový. A ten náboj nic jinýho nedrží.



E: teda jestli jsem dobře pochopil, že je vepředu stejnej systém jako vzadu.
upraveno 1x, naposled 01.05.2017 20:42:43
20:29:00
01.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: jsou tři typy šroubů a každej má jinej moment. 200Nm+180 stupňů je dost velikej moment na starej šroub.

Dle DP se má dát a já ho dávám
20:27:13
01.05.2017
Athlonek
Dvojková Octavie nemá venkovní manžety na poloosách plastové?
20:03:03
01.05.2017
saskyn2
Šrouby dávám starý, ale manžety zásadně origo.
19:09:55
01.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 01.05.17 19:07:20: Co to je novej šroub a správně dotáhnout? To se fakt musí dávat novej? Co je to správně dotáhnout. Tyhle nový verky jsem nedělal a měl za to, že ty manžety drží 8
upraveno 1x, naposled 01.05.2017 19:10:05
19:07:20
01.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: original bych dal. S neorigo nemam dobry zkusenosti. Hlavne pak dej novej sroub na poloosu a spravne dotahnout
17:53:29
01.05.2017
Kocvin
-> Tuner#2: Já montuji zákazníkům LÖBRO a zatím jsem něměl ani jednu reklamaci, drží perfektně :) Sada manžeta, tuk, pásky, segerka+podložka a šroub prodávám za 340 korun.. Podobná cena bude i ve většině autodílů.. :)
upraveno 2x, naposled 01.05.2017 17:58:21
17:25:46
01.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak desky co sila plechu, to sila desticek. Jeste je tam necham.



Horsi je, ze je KO manzeta na poloose prava venkovni. Jakou koupit a jaky tuk?
18:07:01
27.04.2017
Jarda/felda
-> vhml 26.04.17 20:20:48: do váhy jde pouze 5V 4 14 je moc
08:57:52
27.04.2017
Nwkt
-> charon: Motorek, kabeláž v průchodce do kufru + hadička ostřiku, páčka
06:30:28
27.04.2017
charon
Pánové, potřeboval bych poradit. Mám na jedničkový oktávce kombi z roku 2000 stupňující se problém se zadním stěračem. Funguje čím dál divočeji. Nejde když má, když nemá, tak stírá. Funguje následovně:



Pokud ostříknu ostřikovačem přední okno, zapne se i zadní stěrač. Pokud ostříknu zadní okno, zadní stěrač se zapne (to je jediný v pořádku). Takhle to funguje od koupě, původní majitel měl ze zadního stěrače vyndanou pojistku, protože ho stírání zadního okna při ostříknutí předního iritovalo (tak mi to tvrdil při koupi a dneska opět - nemám důvod mu nevěřit, dobře ho znám). Pustit zadní stěrač na cyklovač se nikdy nepovedlo ) ať dám páčku do první nebo druhé polohy, stejně nejde. Poslední dobou se stává, že se stěrač při návratu zpět zasekne a po chvilce dojede do výchozí polohy a poslední tři týdny se stává, že se zadná stěrač spíná sám od sebe naprosto nahodile kdykoliv.



Neměl by někdo tušení, po čem jít, co zkontrolovat a případně kde hledat chybu.
20:20:48
26.04.2017
vhml
Jeden problém na na 1,8T jsem vyřešil ( čidlo otáček vačky ) aby dneska nastal druhej a auto pro změnu skoro definitivně umřelo. Předjížděl jsem a najednou šlus a motor nijak nereagoval na plyn. Šel jen volnoběh. Odpojil jsem váhu a s tím jsem pak dojel domů. Píše to chybu váhy 16486 35-00 - signál příliš malý. Zkusím zejtra sehnat jinou váhu, ale zkoušel jsem to ještě měřit a mám v tom pochybnost:



Mezi některýma pinama na odpojeným kabelu ( hranatý konektor ) k váze nameřím 14V , mezi jinýma 0V. Když jsem to ale zkoušel na Fabii ( zakulacené rohy konektoru ), tak tam nenaměřím 0V ale 5V. Je možný, že to Fabie má jinak, nebo nemám potenciálně blbou váhu, ale kabely k ní? Co to má správně ukazovat?
upraveno 1x, naposled 26.04.2017 20:21:20
20:49:22
22.04.2017
M@rtin
-> U-Geen 22.04.17 08:50:28: Poletovalo se nebere ..... To poletovalo každý ráno, když jsem jezdil do worku na kole. A na silnici se nic neudrželo40
08:50:28
22.04.2017
U-Geen
-> M@rtin: u nas trochu poletovalo, to je vsechno... oproti predpovedi :)
05:58:25
22.04.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:42:30: Sníh? kde ..... u nás nebylo za celej tejden nic. V pátek v mínus sedmi na kole do práce nic moc :-)
22:39:13
21.04.2017
Milan 136
-> Tuner#2: pri 3/4 tloustky je malo pravdepodobny usoupani kabelu. Ale vyloucit se to neda. Chce to zkouknout. Zatahat za ten kabel a zkontrolovat svorkovnici u ty desticky
21:42:30
21.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin 21.04.17 21:38:56: Já ještě čekám sníh, tak asi až příští týden 3
21:38:56
21.04.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:36:58: Koukni na tu zadní vpředu u řidiče a uvidíš, já to chci omrknout zejtra47
21:38:29
21.04.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Jo, buď to jde odkódovat nebo můžeš ten konektor propojit a bude klid
21:37:29
21.04.2017
suri
-> Tuner#2: jj
21:36:58
21.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: -> suri: -> M@rtin: Laicky řečeno, pokud bude síla desky OK, tak prdět na to? 1
21:34:23
21.04.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:30:09: to samý co u mě .... mě to svítí trvale. vpředu u řidiče senzor sjetejch desek

Psal tu o tom NWKT i Milan136 po tom co jsem sem dal fotku mejch předních desek
21:33:52
21.04.2017
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.17 21:30:09: skontrolovať ľavú vnútornú platničku , káble k nej , konektor na spoji a pod... môžu byť aj zodraté
Extreme Tyres