Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 16901 až 16950) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:43:46
24.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.05.17 19:31:48: Plastové sání jsem měl už na voze z roku 99. 1 Předpokládám, že je to mnohem starší vynález.
19:31:48
24.05.2017
Milan 136
-> suri 24.05.17 08:34:29: my uz jich mame rekl bych dost, co maji dve kila a vic.



-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.05.17 18:34:48: nerikam, ze jsou vsechny super. To zadny auto. Tak loziska na diferaku mu vymenili predpokladam v zaruce a nestesnost v sani by me zajimala. To jako jezdi se svitici kontrolkou?

Osobne cipy moc neuznavam, ale nevim, proc by melo byt plastovy sani prekazkou?

Plastovy sani jezdi treba na 300 konovych autech...

Jinak se myslim shodnem, ze hodnotit auto podle jednoho kusu neni uplne objektivni
upraveno 1x, naposled 24.05.2017 19:32:48
19:29:47
24.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.05.17 18:34:48: Byli jsme dnes odvézt kolegovo švagrové auto na výměnu rozvodů a servisákovi se tam teď protočily po záruce tři OIII s tekoucími vodními čerpadly, vše 30 - 60 000 km, to je běžné a nebo náhoda? Převodovky, jako říká Honza, nic výjimečného. Specializuje se hlavně na zde nenáviděné Fiaty a Alfy, jenomže u těch je výskyt závad a jejich fatálnost či kravskost podstatně nižší (ať se to někomu líbí nebo ne) a tak ho nejlépe živí koncern s jejich moderní motorovou paletou, následovaný PSA. Několikrát jsem u něho viděl i Japonce, ale jen drobnosti a nebo oprava po nehodě. 2
upraveno 1x, naposled 24.05.2017 19:30:30
18:34:48
24.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Já teda nevím, ale známej na O3 v 60tkm (auto od nova) už KO převodovka (ložiska), po výměně termostat, po výměně termostat to zase teklo, takže termostat repete a když to teď po záruce chtěl nachipovat, tak mu to vzhledem ke stavu motoru (plastové sání, netěsnost, problém s čidlem tlaku) nebylo doporučeno...
13:03:17
24.05.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: koľko by mala taká kasňa vydržať ? mám 278000km , 19 rokov a nie je to extra vážne hrdzavé . Dovolím si tvrdiť keby sa to auto za prvých 12 rokov aspoň raz umylo zospodu je tej korozie minimum ...
11:09:51
24.05.2017
saskyn2
-> Milan 136 23.05.17 23:29:35: Jo, jo, to si pamatuju3 jen už nevím kterej vocas tohle psal.
08:58:31
24.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 24.05.17 08:34:11: Ale to bylo až do Feldy, ne? To bylo taky takové "česílko" - tzn. očesat všechny rezavé díly a nahradit novými. 3
08:34:29
24.05.2017
suri
-> Milan 136: OIII cez 200tkm pár je a celkom v pohode ... Nedá sa to celkom zovšeobecniť ...
08:34:11
24.05.2017
Nwkt
-> Milan 136 23.05.17 23:29:35: Akorát na 120 jsou spotřební díly kastle a motory 3 3 3
06:39:22
24.05.2017
Milan 136
-> palinator: na ty 1.4? Jak uz to mate vubec dlouho?
00:05:49
24.05.2017
palinator
-> Milan 136:

Hmm, na naší se přestává vracet spojka. 7
23:29:35
23.05.2017
Milan 136
Kdyz uz jsme u tech najezdu, pamatujete na zaruceny info z vyvoje u Octavie 3? Myslim, ze nekdo rikal, ze ty auta daji sotva kilo a budou mrtvy.

No, mame uz za sebou facelift, a mezi strarsima rocnikama uz mame spoustu kusu s najezdem pres 200 tkm a svete div se, jezdi uplne v pohode casto jen s vymenami spotrebnim dilu.

Ukazte mi nekdo stodvacitku nebo felicii, ktera najela dve kila jen na servisni prohlidky...
22:33:28
23.05.2017
StepaNoFUN
-> Syny: Se dřív tolik nejezdilo... :-D Ale moderní auto si lidi kupujou kvůli mega nájezdům. :-D

Navíc každej podnikatel s meganájezdem to po skončení lízingu "prodá" manželce, která s tím jezdí pro rohlíky...
upraveno 1x, naposled 23.05.2017 22:34:39
22:24:00
23.05.2017
Syny
-> Nwkt: Zajimavy, ze ty 3-4 roky stary maj na tachu 150tkm a ty 9-11ti lety maj 180-200tkm 3
upraveno 2x, naposled 23.05.2017 22:35:46
20:38:52
23.05.2017
Pavell
-> Nwkt: jo jo, zhruba 150 -180.
13:20:45
23.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Ty mají tak 150-200 ne? Taky jsem kupoval pašíka se 150 tis a to měl 4 roky 4
13:19:58
23.05.2017
Pavell
-> Nwkt: ano, na taková koukám, 2013, 14 a už i ty mají dost. Nechápu jak můžou většinou němci natočit za 3 roky takový porce. Asi denní dojíždění někam do práce...
13:06:44
23.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Zrovna u supa a passatu bych malý nájezdy neočekával, to bys musel kupovat tříletý auto 4
13:05:44
23.05.2017
Pavell
-> saskyn2: jasný, je to přesně tak jak píšeš. Kravina, za kterou bych rozhodně nepřiplácel. Stále hledám nějaký slušný kus s malým nájezdem, ani jsem s DSG nikdy nejel. Zas tak starej si na to taky nepřipadám, nevím jestli bych se nenudil. 3

Takže DSG sw nebát, vyzkoušet při koupi to škubání atd a pohoda jo?
12:49:41
23.05.2017
saskyn2
Pádla jsou machrovinka navíc, na spolehlivost převodovky to nemá absolutně vliv. Využití uvidíš sám, každej jsme jinej, třeba tě bude bavit to mačkat, ale myslím že většina to vyzkouší a víckrát už nepoužije.
12:22:04
23.05.2017
Pavell
Tak to je zas více názorů. Ty pádla nejsou samozřejmě podmínkou, jen jsem zrovna prohlížel inzerat a byly tam.
11:15:18
23.05.2017
saskyn2
-> Syny: Já bych se toho nebál, hele jiná převodovka se dá sehnat vždycky, ceny jsou cca 8000 za manuál a 12000 za dsg, z toho je vidět že v tom není žádný velký rozdíl, kdyby se ty 6q dsg nějak extra sraly tak se prodávají za 30000 jako ty suchý 7q3
08:49:30
23.05.2017
Syny
-> saskyn2 22.05.17 17:54:04: A to i v pripade, kdy kupujes ojetinu a nevis jak to bylo s olejem apod.?
21:11:50
22.05.2017
Jirik_Tuňák1983
Volhu 21ku s tříkvaltem na vás. 3
19:49:09
22.05.2017
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: tvl sere se všechno ale to 6q fakt vydží skoro vše a řadí jak kulomet :) nic jineho bych fakt nechtěl:) vzdycky kdyz s tim jedu tak oproti manualu mě přijde že má motor jestě o 15kw víc...
17:54:04
22.05.2017
saskyn2
6Q dsg je v pohodě, možná i spolehlivější než manuál. Řazení pádlama s tím nemá nic společného, na tom se nemá co vysrat. Na druhou stranu, když už si koupím auto bez klacku pro dinosaury tak na co pádla. U mého PD tomu někdy pádlem podřadím, jinak to nikdy nepoužívám. U CR který táhne odspodu je to fakt úplně k prdu. K tomu jak pádla fungují... pokud šaltpáku necháš normálně na D, tak pádlem přidáš, nebo ubereš, pokud do toho aktivně nehrabeš tak po pár vteřinách to přepne do automatického modu. Pokud přecvakneš na tiptronic, tak pádla fungují pořád. Ale nenechá to motor přetočit/podtočit tak aby zdechnul, to si pak stejně podřadí.
16:09:51
22.05.2017
Pavell
-> Nwkt 22.05.17 15:05:43: Aha, tak to nic. 3
15:05:43
22.05.2017
Nwkt
-> Pavell: Přečti si co o tom píše Sixta, já bych DSGčko nechtěl 1

www.prevodovky-sixta.cz/i ndex.php/opravy-mechatroni k-6st-pevodovek-dsg-161
14:57:05
22.05.2017
Pavell
Ještě dotaz na Superba II, 2013 pokud to nevadí.

Jak je DSG s možností řazení pádly pod volantem spolehlivý a náročný na údržbu? Jak to vlastně funguje, to vyloženě čeká na můj zásah do pádel nebo to pak prostě přeřadí samo?

Olej se v tom mění po 50tis? díky moc za info..
00:29:16
13.05.2017
saskyn2
-> Jarda/felda 12.05.17 23:17:58: No jenomže to bylo před deseti lety, kdy B5 byla auto za 300.000, taky si pamatuju jak mi celníci čuměli na vinko a byli z toho hotový že jsem celej ten prostor měl vyloženej lahváčema3 Ale na nějakou dvacet let starou vránu v ceně průměrnýho platu ti fakt nikdo na hranicích čumět nebude.

Pamatuju jak kdysi soused táhnul rapida co koupil na díly, mělo to vymlácený okno, zastavili ho policajti, tak chtěli vidět číslo, jenže ono tam nebylo, bylo vystřižený nůžkama na plech3 Tak dostal pokutu 200 za pásy a poslali ho s tím do prdele, přitom to zřejmě evidentně kradený bylo. Ale spousta papírování kvůli autu za 5000 jim za to nestála.
23:17:58
12.05.2017
Jarda/felda
22:16:11
12.05.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: tvl tak to jsi mel stestí na to teda3 bych nerekl že je to možné ani...
upraveno 1x, naposled 12.05.2017 22:16:29
21:48:35
12.05.2017
saskyn2
Na jedničkový oktávce to fakt nikdo řešit nebude. Pamatuju jak kdysi dávno nějaká kamarádka sháněla felicii. Tak jsem to s ní objížděl. Z 5 byly 3 převařený...
17:57:16
12.05.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Stejně bych na západ radši nejezdil

-> StepaNoFUN 12.05.17 17:43:46: Myslím že tam bylo přímo psáno, že výměnu musí provádět autorizovaný servis
17:45:46
12.05.2017
StepaNoFUN
-> ozzman1000: Víš co takovejch aut jezdí? A kolik jich je svařenejch z několika kusů dohromady? Rozdíl je jen v tom, že to majitelé nevěděj a žijou v té sladké nevědomosti, jaký maj krásný auto, který vypadá jako nový a jak levně ho koupili.
17:43:46
12.05.2017
StepaNoFUN
-> Jarda/felda: S jakemakoli výměnama kastle nesouhlasili, pokud se nejednalo o novou karoserii, dodanou jako náhradní díl pro konkrétní auto - při zápisu nutno doložit fakturou.
17:16:38
12.05.2017
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 11.05.17 19:38:47: s přestavbama praváků nesouhlasili 1 1
15:17:45
12.05.2017
palinator
-> ozzman1000:

Ale to je právě o soudech a o znalcích na obou stranách, který se budou vzájemně dohadovat, jestli jiná guma měla na nehodu vliv, ne?
14:46:37
12.05.2017
ozzman1000
-> palinator:

keď má poisťovňa podozrenie, alebo je škoda (tabuľkovo) vyššia tak si poisťovňa znalca prizýva dosť často. Prípadne môže ťa udať vinník/spoluvinník nehody ak sa chce vyhnúť zodpovednosti alebo si chce znížiť spoluúčasť. netýka sa to len PZP a havarijnej...ale aj napr. ak aj máš životnú poistku a v aute zomrieš alebo máš trvalé následky tak ak to poisťovňa zistí, nedostaneš ty resp. pozostalí nič, resp. ti budú krátiť výšku poist. plnenia. Niekedy stačí ak si mal pri nehode na voze pneu ktoré nie sú zapísané v TP a už máš problém.
14:34:41
12.05.2017
palinator
-> ozzman1000:

Pokud vim, tak tohle by pak bylo o soudních znalcích, podobně jako kdyby někdo tvrdil, že ti pojišťovna nebude plnit z důvodu, že máš na autě o 1 cm širší pneumatiku, než je v papírech uvedený.
14:26:03
12.05.2017
ozzman1000
-> StepaNoFUN:

no už sa len modliť aby sa ti v takom aute nič nestalo alebo aby si s ním nebol účastníkom nehody...ak poisťovňa zistí že to je pochybná skladačka prerobená z praváka tak sa s úsmevom vyzuje z poistného plnenia. A platiť prípadné státisícové až miliónové škody z vlastného vrecka by som veru nechcel.
19:38:47
11.05.2017
StepaNoFUN
-> Jarda: Ten dotaz myslíš vážně? Přečti si jakýkoli prohlášení o záměnnosti dílů od škodovky a bude Ti to jasný. ;-)
12:17:31
11.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 10.05.17 23:03:47: 9 a je to vubec legal ta vymena kastle? aby jsi s tim pak nekde nemel problem...
23:28:15
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: ..nahral eprom, stupnice jako přelepená nějakým polepem? ...předělávat praváka to musí bejt nezkutečnej masakr detailu nechapu že se do toho někdo pouští 9
23:23:42
10.05.2017
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: predpokladam, že do toho někdo nalil patricnej soft, vyměnili stupnici tachometru a bylo hotovo. Ta stupnice je tam jestli jsem dobře koukal přes tu původní a otáčkoměr zůstal.
23:20:13
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: to bude pravak no, a počítadlo km se pro zajímavost přenastavý vagem nebo co se stim děla?
23:16:21
10.05.2017
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: vím že je to pikačovina která je vyměněna za asi minutu a navíc montovatelna na obě strany, ale těžko to někdo bude dávat úmyslně ke spolujezdci... Navíc obrácený sedačky... Jo a ještě v tom byly přístroje s palubakem v MPH. Ale predelany a s vymenenou stupnici, takže to ukazovalo v kilometrech, ale popis na displeji zůstal v mílích.
23:15:33
10.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 10.05.17 22:38:52: Zajímavé, že na kolegově Passatu B5.5 takhle nevypadaly ani při větším stáří a podstatně větší porci km. 3
23:07:55
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: tak ten držák už něco naznačuje...
23:03:47
10.05.2017
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: Jen sedačka... Připojení žádný. Ale že je to skládačka do jiný kastle vím. A jakej je původ kastle netuším. Klidně to může i z praváka bejt, protože držák na parkovací lístek byl taky vpravo...
Extreme Tyres