skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
23:07:36
09.06.2017
09.06.2017
krtik
-> Milan 136 09.06.17 22:37:46: ...a bez výměny držáku/linety skla?
22:44:46
09.06.2017
09.06.2017
krtik
-> Milan 136 09.06.17 22:37:46: Děkuju :). Tak to vyřešíme jako celek.
Co jsem ale čuměl, že nejen polámanej plast, ale lanko na kašu .
Co jsem ale čuměl, že nejen polámanej plast, ale lanko na kašu .
22:37:46
09.06.2017
09.06.2017
Milan 136
-> krtik: ano, jde to zamenit
22:20:46
09.06.2017
09.06.2017
krtik
Prosím, jak to je se záměnností zadních stahovaček na O1?
Na O1 '97 je rozlámaný černý jezdec v kolejničce ve kterém je držák okna. Na předních stahovačkách co mám doma jsou ale jezdce bílé a tvarově jinačí. Je celek záměnný, když to vezmu i s jiným držákem okna? resp. okno a uchycení stahovačky ve dveřích je stejné?
Děkuju :).
Na O1 '97 je rozlámaný černý jezdec v kolejničce ve kterém je držák okna. Na předních stahovačkách co mám doma jsou ale jezdce bílé a tvarově jinačí. Je celek záměnný, když to vezmu i s jiným držákem okna? resp. okno a uchycení stahovačky ve dveřích je stejné?
Děkuju :).
20:19:32
08.06.2017
08.06.2017
Milan 136
08:24:49
08.06.2017
08.06.2017
suri
Neviem či je toto elektronickým plynom a reakciou .. je to program na zahriatie katalyzátora na tej 1,4TSI CAXA CAXC a robia to všetky , po pár sekundách to ide normálne
08:12:26
08.06.2017
08.06.2017
Nwkt
-> Syny:
06:52:57
08.06.2017
08.06.2017
Syny
Kdo si zvykne na turbodiru u koncernovyho 103kW 2,0 TDI, tak toho nejaka opozdena reakce na plyn uz nikde nikdy neprekvapi
06:21:46
08.06.2017
08.06.2017
vhml
-> Sita 08.06.17 00:29:49: ale umí. Jen to nedělají.
00:29:49
08.06.2017
08.06.2017
Sita
Skoda (potazmo celej VW) uz cca 20 let neumi udelat benzinovej motor bez prodlevy v reakci na plynovej pedal, tvrdim ja. Prakticka zkusenost mi chybi jen s 2.0MPi, jinak jsem zkousel vsechny a vsechny maji prodlevu jako prase. Snad prej ten novej 1.5TSi uz ne, ten jsem jeste nemel moznost zkusit... Jak rika Tuner, neni nad mechaniku. Coby laik, s mechanickou vazbou opozdeny reakce nepocituju.
22:57:03
07.06.2017
07.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.17 22:35:51: Ani u mechaniky není reakce motoru okamžitá.
22:35:51
07.06.2017
07.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.17 22:33:47: To ano, na O2 je ta prodleva oproti C-maxu malinká, ale přímé mechanické spojení s klapkou to stejně nikdy nenahradí.
22:33:47
07.06.2017
07.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.17 22:28:13: Odezva a prodleva nemá s el. plynem nic společného, je to jen o tom, jak je to nastaveno a vůbec vyrobeno.
22:28:13
07.06.2017
07.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> blue-dog 07.06.17 20:58:01: Elektronický plyn, třeba na C-maxu co máme je to za trest. To bych taky viděl jako vlastnost než chybu.
21:31:30
07.06.2017
07.06.2017
suri
-> vlkousek: tam hrkoce rozvod alebo prestavovač vačky, záleží či len ozaj studený 2-3 sekundy alebo niečo iné , to chce počuť
takisto nekľudný chod po štarte robia všetky 1,4 , je to vlastnosť , pár sekúnd a je to ok
takisto nekľudný chod po štarte robia všetky 1,4 , je to vlastnosť , pár sekúnd a je to ok
21:22:26
07.06.2017
07.06.2017
Milan 136
-> vlkousek: to asi nebyly ventily rekl bych
20:58:01
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
-> suri: Všechno se tvářilo OK a pak přišlo na start motoru, hned po startu byli slyšet ventily + po sešlápnutí plynu motor reagoval opožděně.
20:29:38
07.06.2017
07.06.2017
suri
-> vlkousek: ako sa na to prišlo?
19:14:46
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
-> suri: Kombi, ale nakonec to nedopadlo, byly špatné ventily a motor měl opožděné reakce na plyn
16:02:26
07.06.2017
07.06.2017
suri
-> vlkousek: sedan combi ? rezne najčastejšie kufor dole na hrane s nárazníkom , okolo svetielok EČV tak to riadne pozri ... inak také bežné veci okolo motora , či sú na stene štítky , lícovania dielov a podobne ... k motoru ťažko povedať , ak to studené zahrkoce na pár sekúnd tak to je normálne , ostatok ťažko povedať , chcelo by to vidieť
13:53:58
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
-> Nwkt: 1.4 TSI rv. 2010
12:20:35
07.06.2017
07.06.2017
Nwkt
-> vlkousek: Jakej motor?
12:19:51
07.06.2017
07.06.2017
blue-dog
Zdravím, byl by někdo z vás tak hodný a napsal tady věci na které si dát pozor při koupi škody Octavie 2nf? Dneska si jdeme prohlédnout jednu Octavii a chtěli bychom vědět místa kde to rezne nejčastěji, nějaké signály co značí nějakou vadu. Předem děkuji za odpovědi. Stočené kilometry nemusíte psát ty máme zjištěný.
20:07:44
05.06.2017
05.06.2017
M@rtin
-> Syny: No prozatím se zdá že to drží, chemopren jsem doma nenašel, tak jsem to přilepil oboustrankou. Ale vyměním to pak komplet ....
09:03:49
05.06.2017
05.06.2017
Syny
-> M@rtin: Jo jo, takhle presne to zacina :) Klepe se a pak uleti Tej oboustrance bych ale moc neveril - vem to radeji lepidlem jak jsem psal niz. Drzi to uz 4roky a vyhrejva to normalne...
08:49:12
05.06.2017
05.06.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.05.17 16:43:42: Já už delší dobu pozoroval, že se klepe zrcátko u řidiče, tak jsem ho odloupnul a nalepil zpět oboustrankou, tak uvidíme.
Na moc velkým kusu to nedrželo
Na moc velkým kusu to nedrželo
21:59:55
29.05.2017
29.05.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.17 21:07:29:
Tenhle efekt nastává i u řady 1,9 TDI, kde jízda nad 120 km/h už zavání docela masochismem. Po 200 km na dálnici by mi asi upadla hlava.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09:
Ale ve srovnání s pravěkým krabicoidním sériovým naftovým Toledem s 400 tkm s původním turbem, ještě horšíma zimákama (na předku 12 letý Pirelli, vzadu 10 letý Poláris2), se sériovým sračkoidním podvozkem konstrukce VW Golfa II a řekněme prakticky-závodně nezkušeným řidičem, to tenkrát tuším po zběžným porovnání na čas vyšlo nastejno. Pravda, furt by tam papírově mělo bejt o 6 kW víc, 80 kg míň a o 3 km/h víc na maximálce.
Tenhle efekt nastává i u řady 1,9 TDI, kde jízda nad 120 km/h už zavání docela masochismem. Po 200 km na dálnici by mi asi upadla hlava.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09:
Ale ve srovnání s pravěkým krabicoidním sériovým naftovým Toledem s 400 tkm s původním turbem, ještě horšíma zimákama (na předku 12 letý Pirelli, vzadu 10 letý Poláris2), se sériovým sračkoidním podvozkem konstrukce VW Golfa II a řekněme prakticky-závodně nezkušeným řidičem, to tenkrát tuším po zběžným porovnání na čas vyšlo nastejno. Pravda, furt by tam papírově mělo bejt o 6 kW víc, 80 kg míň a o 3 km/h víc na maximálce.
21:41:47
29.05.2017
29.05.2017
suri
-> Nwkt: to nie je problém toho motoru ako celkovo priamovstreku , posledne čo sme menili 1,8TSI tak boli prepážky v sacích kanáloch , sanie a vstreky slušne zalepené bordelom ... Aj 3,6 čo servisujeme nejde tak ako má ani výkon nie je ako má , ale zase pán tankuje hocikde a spotrebu má aktuálne 8,8 dlhodobe ... Tie 3,6 čo patria pod MV SR a majú hodnoty spotreby od 12-16L tie idú krásne :D
21:36:47
29.05.2017
29.05.2017
Nwkt
-> suri 29.05.17 21:26:18: To je ten co mu umírají koně?
21:26:46
29.05.2017
29.05.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 21:19:09: JJ na dálnice to moc není a když s 1,6MPI po dálnici tak těch 120 - 125km/h ideál
Teď jsem byl s mojí 1,6MPi pracovně v Brně a zpět se spotřebou 6,2 na 225tkách gumách. Uvidíme příští tejden 3 tejdny na sever čech a zpět
Teď jsem byl s mojí 1,6MPi pracovně v Brně a zpět se spotřebou 6,2 na 225tkách gumách. Uvidíme příští tejden 3 tejdny na sever čech a zpět
21:21:46
29.05.2017
29.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 29.05.17 21:09:24: Ne, to naštěstí ne, tam překvapovaly jiné věci, ale síly to na ní mělo dostatek.
Hodila by se na snížení otáček, aspoň bych tam v horkých létech po dvou Prahách a zpět po dálnici nemusel zvrhávat 3/4 litru voleje (5W-30).
Hodila by se na snížení otáček, aspoň bych tam v horkých létech po dvou Prahách a zpět po dálnici nemusel zvrhávat 3/4 litru voleje (5W-30).
21:19:09
29.05.2017
29.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.05.17 21:07:29: Souhlas, lapač dálničních kilometrů to není, ale jak se tady obecně traduje, že na předjetí si musíš vzít dovolenou, to je taky slušná hovadina. Konec konců v Mostě jsem s tím zajel na zimákách takový čas jaký tam nemá řada lidí na lepších gumách s autama o lepším poměru váha/výkon. To zpřevodování je na okresky dobré.
21:09:24
29.05.2017
29.05.2017
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: taky ti picasso na pětku na dálnici signalizovalo že máš řadit nahoru i když to šestku nemělo?
21:07:29
29.05.2017
29.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.05.17 20:43:16: C4 Picasso s 1.6 Vti jelo moc pěkně a stejně pěkně i zrychlovalo, ale ty otáčky od 120 km/h byly děsný. Taky kolem 4000 rpm. Motor s těmito rpm problém neměl, já ale pocitově ano. Nehledě na rostoucí hluk na palubě s rostoucí rychlostí. Byl to nezvyk po 1.8ce se spíše nižším pracovním spektrem otáček a delším zpřevodováním a nesrovnal jsem se s tím ani po 4 letech až do prodeje. Nejvíc na píču pak je, že se na např. 300 km dlouhé trase táhneš jak med, protože se s tím nedá jet nad 130 celou cestu a ani těch 130 celou cestu není nic moc. Tak to pak holt třepeš 110 nebo 120 max.
20:43:16
29.05.2017
29.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 29.05.17 20:22:04: Je to kolem 4000rpm a to točí i C-max 1,8čka co je v rodině. Že by to proti Octavii nějak výrazně jelo se říct nedá.
20:22:04
29.05.2017
29.05.2017
Milan 136
-> palinator: tátovo 1.6MPI točí při 130 asi 4500. Děsný. Tam by to sneslo tu 6ku. Ale jen po rovině. Sílu by to na ní pak nemělo asi
12:24:06
29.05.2017
29.05.2017
suri
-> palinator: treba to brať tak že podobne ako toto jazdí 80% áut a kopec ešte horšie a žije sa ... tiež by som chcel niekedy niečo iné ale nie je na výber
11:45:04
29.05.2017
29.05.2017
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.05.17 19:06:52:
Já jednou řídil plně loženej Golf V 1,6 MPI na plyn a odstupňovaný to bylo sakra krátce (při 100 km/h nějakejch 3300? nevim už přesně), ale při předjíždění to teda moc nejelo, i když ten kamion to nakonec zvládlo. Ale pružný to je, ať tam byly 3000 nebo 6000, jelo to furt stejně. Ale jak řikám, LPG.
Já jednou řídil plně loženej Golf V 1,6 MPI na plyn a odstupňovaný to bylo sakra krátce (při 100 km/h nějakejch 3300? nevim už přesně), ale při předjíždění to teda moc nejelo, i když ten kamion to nakonec zvládlo. Ale pružný to je, ať tam byly 3000 nebo 6000, jelo to furt stejně. Ale jak řikám, LPG.
06:39:50
29.05.2017
29.05.2017
bouchy
Mám dotaz... po přehození kol za letní (alu) cítím houpání / vibrace volantu okolo 50 - 60 km/h. Vyvážení proběhlo 2x, bez zlepšení, zimní plech to nedělal. Že by homokinetický kloub? Je pravda, že občas něco loupne při max. rejdu v nízké rychlosti přes překážku.
21:10:02
27.05.2017
27.05.2017
Milan 136
-> saskyn2:
-> Tuner#2: tak drasticky to zas neni, ale proti felde jsou celkem vetsi
-> Tuner#2: tak drasticky to zas neni, ale proti felde jsou celkem vetsi
00:14:32
27.05.2017
27.05.2017
saskyn2
Dělám si srandu, prostě každý dle svého co mu vyhovuje
00:13:07
27.05.2017
27.05.2017
saskyn2
-> Tuner#2: Tak adopce nějakého afričánka nebude drahá, než mít celý život problémy s krční páteří
22:04:35
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: Zrovna dneska jsem vezl ženy ségru jejich faceliftovou TDI (jak na ní padnul motor na sšouby na klice) a že bych si všimnul nějaké drastické změny v zrcátkách? Asi tak nějak vyznávám italskou jízdu co je za mnou mě nezajímá Ne bezesrandy jsem si nějaké drastické změny nevšimnul. Příště se na to schválně zaměřím a ke svému si raději pořídím toho běžce s vlajkou...
21:59:02
26.05.2017
26.05.2017
suri
-> Tuner#2: ja mám 1,4 , ale čo sa tohto týka tak je ten motor viac snaživý ako väčšina 1,6BSE čo poznám , a to má o dosť dlhšiu prevodovku , iný SP aj jednotlivé rýchlosti kde točí na každý kvalt o 500ot menej ako 1,6 čo po meste cítiť
teraz som spravil 300km na otočku a žijem , sranda no ... aj nejaké auto kde tu som obehol
teraz som spravil 300km na otočku a žijem , sranda no ... aj nejaké auto kde tu som obehol
21:41:37
26.05.2017
26.05.2017
vhml
Jak s oblibou říkám: auto do provozu by mělo mít 100koní na tunu , auto pro zábavu 100kW na tunu. Pak už se o obojím nechá říct, že to nějak rozumně jede.
21:25:37
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Tady se tohle nesmí říkat, to jsou jen hesla. Není nad pořádnou beskydku a běžce s práporkem co ukazuje, že můžeš předjíždět
21:16:49
26.05.2017
26.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: v tomhle jsou face zrcatka fajn. Byl to docela nezvyk po presednuti z feldy, ale prijemnej
20:50:08
26.05.2017
26.05.2017
saskyn2
-> Tuner#2: No asi právě proto musíš tu hlavu otáčet, proto mi nevyhovujou beskydky a podobný hrůzověci. Zakazovat ti to nikdo nebude, na to si musíš přijít sám, proč je dobrý mít zrcátka ve kterých je pořádně vidět a nemají mrtvý úhel, že by se do něj vešla V3S
20:41:12
26.05.2017
26.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 26.05.17 20:25:53: Tak dej bacha aby tě to neotočení hlavy nestálo bok auta. Už několikrát jsem měl auto v mrtvém úhlo pravého zrcátka... Na hesla, že předface má na ho*no zrcátka se už snad ani nebudu vyjadřovat, když mě de fakto vyhovujou i beskydsporty. S tím už by jste asi rovnou zakázali jezdit ne???