Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 16751 až 16800) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:07:54
14.06.2017
U-Geen
-> palinator: to sem si myslel taky, ale cerna metaliza me vyvedla z omylu :)
12:00:12
14.06.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: tu ani nie , čo na tom údržbou zachrániš ?
11:16:35
14.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.06.17 11:12:04: Není to především i o péči a údržbě? I na nejstarším autě, které jsem měl, mi klimatizace fungovala bezchybně (tehdy 13 let staré auto). Pravidelný roční servis klimy.
11:12:04
14.06.2017
palinator
Když vidim kolik je sraní kvůli klimatizaci, nějak mi i v největším vedru přestává vadit, že mi nechodí. 3
10:14:57
14.06.2017
Milan 136
-> suri: ona je nejak celkove sirsi a musel bych odrezat nejaky zobacky. Asi je z modine
10:14:09
14.06.2017
suri
-> Milan 136 14.06.17 10:11:24: s tými príchytkami to ide narvať na hociktorý chladič , nie vždy je to top ale jebať doň -> U-Geen: ja ho mám dolúpaný a ostrielaný celý , pomohla by mu mreža cez celý
10:11:24
14.06.2017
Milan 136
-> saskyn2: mrizka je fajn. Ale nejde objednat. A nepasuje napric vyrobci. Jednu mam doma a na muj Hella nepasuje1
10:00:59
14.06.2017
U-Geen
-> suri: no ja kdyz jsem videl chladic klimy co mi ted menili, tak mrizku radsi nainstaluju :) prorazenej nebyl, netesnil na vysouceci u plastovy zatky, ale zdeformovanej byl teda pekne
09:20:32
14.06.2017
suri
-> saskyn2: otázka je či tá mriežka niečomu niekedy pomohla , čo som videl tak sa tam akurát drží viac bordelu , zase toľko prerazených chladičov od kameňa nie je , skôr zhnijú na spojoch



na tom novom čiernom ju mám
22:45:59
13.06.2017
Cába
-> saskyn2: jak vypada ta ochranna mrizka? Aby ten novej nedopad jak ten puvodni...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Cába vložen 13.06.2017 22:45:59
22:41:37
13.06.2017
Cába
-> Milan 136: Ja ho daval minuly rok. Ted mi pro zmenu zacal jakoby sustit chvilema klimakompresor. Co to znamena? Ze se pridira? Uz jsem tedy koupil novej od sanden za 4800 funglovku, ale jeste jsem to neprehodil.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Cába vložen 13.06.2017 22:41:37
22:22:11
13.06.2017
StepaNoFUN
-> saskyn2: na O1 případně zde: www.sbazar.cz/merciem/... /17321952-kompresor-klimat izace - funglovky a můžeš si vybrat kterej chceš. Bral jsem 2, jeden mám v autě a bez problémů. ;-) a před sezónou byly ještě myslím za 3,5...
22:16:43
13.06.2017
Milan 136
-> suri: krici no. Ale tak mas stribrny. Ja tam mam ten s vymenitelnou patronou cernej. Myslim Hella BEHR. Az umre, taky dam stribrnej modine asi
22:09:38
13.06.2017
saskyn2
JJ, vysoušeč je součástí chladiče. Chladič bych dal osobně ten s tou ochranou mřížkou proti šutrům, číslo dílu se kdyžtak můžu podívat. Cena kompresoru je hodně zajímavá, pokud to fakt není repas tak klidně taky nějaký naberu, sám kupuji ještě o 500 dráž a to je bez dokladu a nikde jsem je nikdy levněji neviděl.
upraveno 1x, naposled 13.06.2017 22:09:59
22:07:36
13.06.2017
suri
-> Milan 136: ja mám doma z yetiho zinok a čierny lak , a je pekný , strieborný tam veľmi kričí
22:06:51
13.06.2017
Milan 136
Jak rika suri. Cerny chladice oxiduji pod lakem. Podledni varianta origo je modine stribrnej jen v zinkovy uprave. Jinak je dela kopice znacek. Hella, Valeo, Nissens atd.

Vyhnul bych se cine
21:56:43
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: ja neviem , origo tieto poslendé sú MODINE a sú strieborné , osobne by som tam dal nejaký značkový čierny ... jebali sa všetky
21:56:08
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 13.06.17 21:53:23: JJ už vím co to je, mám s tou bílou zátkou. Výplach prý dělá automaticky před každým novým plněním.



-> suri 13.06.17 21:51:50: Díky. U chladiče je jedno značka?
21:53:23
13.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2: ten vysousec je ta roura vlevo na chladici. Nektery maji vymenitelnou patronu, nektery jen vnitrek. Nektery nemaji vymenitelny, nebo se do nej stejne nedostanes. Pokud tam mas nahore bilou zatku na imbus, tak neni co resit. Tam to i utika.

Takze staci chladic. Vysousec je v nem. Hlavne udelat ten vyplach. Misto expanzniho ventilu se da pruchozuli adapter, misto kompresoru se pres filtr opacne pripoji plnicka. Chladic se tam necha s vyndanym vysousecem, nebo se jen propoji pres redukce. A pak se proplachuje chladivem. S tema adapterama je origo cely kufr
21:51:50
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: chladič a vysúšač už bude jeden diel 1K0820411AH/AK/Q a gumičky 3D0260749C a 4E0260749A
20:46:31
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 13.06.17 19:47:24: Je to nový, ceny mám u něj hodně slušné. Koupím tedy i chladič a ten vysoušeč.
19:47:24
13.06.2017
saskyn2
-> Tuner#2: hlavne dej bacha aby to nebyl repas. Za tuhle cenu se mi to moc nezda na novy. Kdyz k tomu obednas komplet chladic, tak uz nic jineho nepotrebujes
16:31:21
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Uff to je informací na mě, nemám čas to řešit, můžete mě vypsat tedy kódy toho co objednat? Večer až se vrátím, musím objednat. Chladič vypadá ještě OK včetně zátky, myslel jsem, že ho měnit nebudu.
15:08:12
13.06.2017
suri
-> saskyn2 13.06.17 14:19:11: ja mám normálny jeden veľký dvojstupňový vetrák , to mali aj TDI niektoré

objednal som ešte jeden a uvidíme ,niečo tam po zapnutí hlavne na dvojku rezonuje
14:19:11
13.06.2017
saskyn2
-> suri: To je s taková ta divně asimetrická vid. Hele to nemam. Škoda že ty vrtule nejdou nějak přelisovat, mam tu tak 3 kousky ty klasický siemensy z 2.0 a mají od nehody poškozenou vrtuli. Ale kdysi jsem na to myslím koukal a není to rozebíratelné.
13:37:25
13.06.2017
suri
-> saskyn2 13.06.17 12:37:06: jj na Saharu , a vidíš stalo sa , nemáš 1K0959455EF ?
12:37:06
13.06.2017
saskyn2
-> suri: Větrák myslíš dopředu na saharu? To jsem snad nikdy neviděl vydávat nějaké zvuky. Teda když nepočítám když tomu po nehodě chyběl kus vrtule3
11:18:48
13.06.2017
suri
-> suri: tak mám tu nový origo vetrák a pri otáčaní vydáva ešte horšie zvuky ako môj , tak neviem
09:36:20
13.06.2017
Milan 136
-> Syny: to je vyparnik. Ten neni nutny menit. Teda kdyz neni treba deravej.
09:17:28
13.06.2017
Syny
-> Jumbo 13.06.17 08:36:30: -> StepaNoFUN 13.06.17 08:46:32: Ajo, tak ja si to pletu. Myslel jsem ten radiator co je v topeni a kterej chladi - nevim ted jak se tomu rika. To se tak musi menit?
09:17:25
13.06.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: nehral si nekdo s regulaci? Uz jsem zazil i repas turbo, ktery bylo blbe nastaveny a melo to hroznou diru pri rozjezdu
09:16:05
13.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.06.17 23:05:45: preklep. Mel to byt vysousec. To je ten valecek na kraji kondenzatoru. Nekdy ma vymenitelny vnitrek. Ale jak rika suri. Pokud ten kondenzator neni nejaky vylozene top, tak bych dal rovnou celej.

Pokud je ten kompresor nejak rozlitlej a je tam dira= bordel a vlhost v okruhu= nutny proplach.
08:47:28
13.06.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: neviem či stojí menej , o cene som vedel , neprekvapila ma , ale je to terno ... hlavne to že je vydáva také zvuky po 80tkm ... inak funguje , možno 90% ľudí by si to ani nevšimlo -> Syny: vysoušeč je súčasť chladiča klímy , resp. záleží od prevedenia chladiča , niekde sa dá meniť , niekde nie ... vzhľadom na netesnosti chladičov by som menil celý kus ... to čo myslíš v interiéri je výparník





ja som včera vytiahol po roku z Octavie 420gr chladiva , pôvodný stav bol 550gr , väčšina hovorí že je to normálne ale pri prvom plnení klímy po 4 rokoch tam bol plný stav takže už zrejme tiež trošku púšťa kondenzátor ... mne sa to meniť nechce , nech si to vymení nový majiteľ , dal som tam uv farbu , nový olej , 550gr chladiva a uvidíme , vákum aj test tlaku po pol hodine ok
08:47:16
13.06.2017
Jumbo
-> StepaNoFUN: Tak jsem si to myslel dobře... 5
08:46:32
13.06.2017
StepaNoFUN
-> Syny: Vysoušeč je takovej váleček vřazenej v systému, většinou vedle chladiče. ;-)
08:36:30
13.06.2017
Jumbo
-> Syny: Vysoušeč je taky v motorovém prostoru, ne? V topení by měl být akorát "radiátor", který chladí vzduch...
08:25:57
13.06.2017
Syny
-> suri: To nebude asi uplne lehka a levna zalezitost, co? Chladic se vymeni asi relativne snadno, ale ten vysousec? Ten je nekde v interieru v topeni, ne?
07:44:13
13.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 13.06.17 07:37:16: Tak proto to stojí 3x méně než na jiné značky. Je to potřeba 3x častěji, na druhou stranu, je to zase od výrobce / dodavatelů velmi ohleduplné, že? 1
07:37:16
13.06.2017
suri
-> Tuner#2: ak je v ňom diera tak je zadretý a bude plný systém špôn



poskladať s novým to môžeš , chvíľu to pôjde



treba tam komplet preplach systému , nový chladič s vysúšačom a niekedy aj expanzný ventil .... ak sa to neprepláchne tak je nový len na pár dní ako píše Milan



-> Milan 136: ja mám zase ko vrtulu , ako ju pustí na druhý stupeň tak vydáva neskutočné zvuky , niekedy také ako keby frézovala o chladič,nová vrtuľa 630eur , nejaká HELLA cca 300€ ... to je jeden zvuk , druhý je tam taký po zapnutí klímy niečo akoby v strede prístrojovky zarezonuje a potom ešte kopa iných zvukov ... už nech mám doma Feliciu
23:20:26
12.06.2017
Pavel P@nkáč
Nemáte někdo zkusenost ze octavia 2 2.0tdi 16v 103kw r.2005 jede na jedničku a někdy i dvojku jako v nouzi bez turba, a na trojku a ostatní kvalty už zatáhne jak má? ve vagu mě to ukazuje ze to fouká na ty dva spodní kvalty cca 0,2 a na trojku už nafouká 1.0



podtlak funguje, balonek na turbu zatahuje, zkoušel jsem váhu vzduchu a dal novej naftovej filtr ale nic se nezměnilo....pamět zavad bez chyb
23:10:57
12.06.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: na feldě kdyz se zapne klima tak je to jako kdyby ti někdo přiložil do auta půl tuny a krasně to cuká celým autem jak se vypíná a zapíná za jízdy3 3
23:05:45
12.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 12.06.17 22:57:41: Já to neviděl, ale nějaký ulítaný šrouby a nejde to natlakovat, protože je tam díra jak vrata. Co vše teda koupit nové? Jen kompresor a nebo co dál? Chladič vypadá OK. Až to složíme, tak přijede maník co čistí a plní klimy. Co je to ten vyslusec?
23:03:17
12.06.2017
Jarda - zrušená registrace
cim muze byt, ze mi u feldy klimakompressor piska? mam strach, aby neodesel, tak to radeji ani nezapinam 7 kdyz za jizdy zapnu klimu, tak to je znat, jako kdybych trochu pribrzdil, ze to je odpor, to je mi jasne, ale az tak?9
22:57:41
12.06.2017
Milan 136
-> Tuner#2: ano, Sanden byva origo. Jeste se pouzival Zyxel, Denso a i Valeo byva. Cena je fajn. Co konkretne je na tom starym KO?

Pokud by byl zadreny- sedy olej=vyplach okruhu a vymena vyslusece/kondenzatoru.

Jinak by byl ten novej za chvili ko taky
22:14:36
12.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Kompresor na klimu pro O2 1,6MPI od firmy Sandem - to je origo? Mám tu na něj nabídku za 4tKč nový, ten co je v autě je KO.
19:27:20
10.06.2017
krtik
-> StepaNoFUN 10.06.17 15:58:51: Teda tak na to bych neměl. Resp. by se mě na cestě nechtělo. To bych vzal elektrikářskou páskou 3.
15:58:51
10.06.2017
StepaNoFUN
-> krtik: Není za co. ;-) Já například sadu těch plastů (2+2ks) vozím v autě ssebou. Vyměněný je to za chvíli...
08:51:41
10.06.2017
krtik
-> StepaNoFUN 10.06.17 07:14:28: Jo, děkuju :). No ono to lanku bylo ještě šíleně rezavý a potrhaný vlákna.
07:14:28
10.06.2017
StepaNoFUN
-> krtik: Bez výměny držáků to nejde. A když budeš dávat tu s bilejma, tak je hned dej nový. Stojej pár korun. Lanko se zamotá, pokud to někdo zkouší zavřít a plast je KO.
Extreme Tyres