Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18728 příspěvků (zobrazeno 16401 až 16450) od 04.01.2015 do 18.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:52:08
24.08.2017
Domajz
-> Nwkt: No právě, koukal jsem do literatury co jsem k tomu dostal a je tam snad vše, mimo manuál od rádia.....



-> StepaNoFUN: hele, gama nefunguje, to auto je výbavou fakt holobyt - jen přední okna a zrcátka v elektrice, centrál a to je vše, nemá to ani manuální klimu....



Jo spíš jestli není nějaký způsob jak to řešit, výměnu toho horního dílu palubní desky bez toho aniž bych odpojil baterku :)
12:02:59
24.08.2017
Milan 136
Ale musi se odpojit baterka s vypnutym radiem. Pak zas pripojit, zapnout klic, chvili pockat a pak az zapnout radio. Kdyz se nechytne, tak holt nechat zjistit
09:31:44
24.08.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: gala 1 třídrát nefunguje
09:28:59
24.08.2017
StepaNoFUN
-> Domajz: Pokud je to zapojený do CANu comfortu (funguje například funkce GAMA- zvyšování hlasitosti s rychlostí, jinak je CAN bez maxidotu asi jenom kvůli tomu kódování), tak se to odkóduje samo i když to rádio vyndáš a znovu ho připojíš do stejnýho auta (aniž by bylo mez tím připojený jinde - kód si to vyčte z palubky). Na třídrátu to vyzkoušený nemám, ale mělo by to u starších verzí rádií fungovat stejně. Pokud to zapojený není, kód to bude vyžadovat.
09:28:21
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: V tom případě ti to bez problému zjistí 4 Jestli máš manuál k rádiu, tak kód bejvá z vnitřní strany desek v rohu dole
upraveno 1x, naposled 24.08.2017 09:28:51
09:22:47
24.08.2017
Domajz
-> Nwkt: Nene čórka to není, jsem druhý majitel toho auta, první bylo město, resp. městská policie, pak šlo na protiúčet do autosalónu škoda, kde jsem ho koupil já.
09:07:06
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: Někdo tvrdí, že to funguje. Ale spíš bych počítal s tím, že kód budeš muset zadat. Nicméně pokud to není čorka, jde zjistit z SKZ a nemusí ho ani mít v ruce
08:53:36
24.08.2017
Domajz
Hele dotaz, sice debilní, ale mám ho, chci si vyměnit horní díl palubní desky u Oct I. generace. Mám Classica z roku 2003 a je tam taková a palubní deska jakoby z předfaceliftu, šedý inteirér atd.

Jak jsem psal, chci si vyměnit jen tu vrchní polovinu. Na zbytek kašlu. A teď - když odpojím baterku aby se mi deaktivovaly airbagy zakóduje se mi rádio? Asi ano, že jo? Mám takový to originál Škoda symphony. A nemám od toho kód, je to potřeba nebo i classic z roku 2003 má takový to komfortní odkódování? To znamená, že se mi odkóduje samo? S radiem hejbat nebudu. A další věc, bude mi sedět ten vrchní díl na tom předface spodku palubní desky nebo budou potřeba nějaké úpravy?
21:22:47
16.08.2017
palinator
-> minno:

Jak řešit nouzáky se měl pán naučit hned jak s tim přijel. Nouzák, cvak cvak klíčkem za jízdy a jede se dál. 3 A při první příležitosti tomu dávat čouda tak dlouho, dokud se to samo nespraví. Pokud ne, měnit, měnit, měnit.
21:20:52
16.08.2017
palinator
-> suri:

Není to jen o TDI, jsou to jebky všechno. TDCi hulej protože KO vstřiky, 77 kW TDI houkaj jak sanity protože slabý turba a dCi rachtaj houkaj a za chvíli modrá voda a konec. 3
13:04:53
16.08.2017
suri
-> minno 16.08.17 12:29:58: tak ono stav väčšiny TDI je žalostný , KO turbá , KO Lopatky, zadreté regulácie , deravé hadice a podobne je taká klasika , a poslednú dobu je tu klasika aj na 8V vytrhnutý vstrek z hlavy ...
12:29:58
16.08.2017
minno
Kolega si nedávno kúpil Oct2 v nafte a minule sa mi sťažoval, že pri prvom väčšom zaťažení v jednom horskom prechode u nás mu to spadlo do núdzaku a nechcelo ťahať.



Včera som ja potrápil inú Oct2 na rovnakom horskom prechode, najskôr ma predbehla v obci na plnej čiare na 50tke a potom to drela hore kopcom serpentínami asi čo to dalo (100-110), ja za ňou na škodovke rovnakým tempom, následne oktávka zrazu rapídne spomalila (40-50), chvíľu som šiel takto pomaly za ňou, v tom sa ona dala nabok a zastavila na krajnici v tých serpentínach.

A teraz keď tak nad tým rozmýšľam, asi viem čo sa stalo3 Pokazil som mu auto1
21:26:16
15.08.2017
Jura_Favorit
-> suri: super, díky moc 4
21:21:52
15.08.2017
venni
-> suri: rozdíly jsou v řemenicich a občas třeba u starších typů jako je A4 rok 97,ve štekru (ovalnej/hranatej)
21:15:43
15.08.2017
suri
-> Jura_Favorit: tam viacmenej naprieč koncernom býva rozdiel len v remenici , fyzicky budú stejné
20:19:41
15.08.2017
Jura_Favorit
-> Nwkt: o to právě jde; v Etce jsou jiná č. pro Octu a jiná pro Superba... přitom samotné altíky vypadají na první pohled téměř stejně.



EDIT: ha, tak jsem vygooglil toto: dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=148793 snad je to pravda, že rozdíl je jen v řemenici...
upraveno 1x, naposled 15.08.2017 20:23:21
20:16:02
15.08.2017
Nwkt
-> Jura_Favorit: 120A jsem měl v Toledu ASV. Koukni do etky 4
19:04:22
15.08.2017
Jura_Favorit
Mohl by mi, prosím, někdo potvrdit/vyvrátit, jestli pasuje 120A alternátor BOSCH č. 028 903 031 ze Superba (asi BSS) plug&play do Octavie ASV, MR 2003 s climatronicem?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jura_Favorit vložen 15.08.2017 19:04:22
upraveno 1x, naposled 15.08.2017 19:16:45
16:36:32
13.08.2017
Fávo forever
-> Fávo forever: Odpovím si sám. K tomu aby to fungovalo jak má je potřeba zapojit všech 12pinů. Já jsem bohužel zakoupil lampy překopané již na 8pinů a ted jsem zjistil, že mají přeskřípané dráty k nivelaci (ve světlometu). Dříve mě toto bohužel nenapadlo zkontrolovat.
21:28:29
12.08.2017
Fávo forever
-> Fávo forever: ... a nebo při napojení na 8smi pin se s nimi nebude bavit VAG? A donutí mě to tak kompletně napojit světla na 12pinů..? Co vím, tak s xeny na 8smi pinu jezdí mnoho octavii, ale jak moc funkční to mají nevím. Neví někdo? 7
22:14:28
10.08.2017
Fávo forever
-> StepaNoFUN: Aha.. Děkuji za odpověď. Ovšem ted mi zase vrtá v palici co s tím, mám koupené xeny, které už mají předělanou patici z 12ti pinu na 8smi pin.. Takže jen dozapojit nivelaci a nastavit diagnostikou zakladní hodnoty a nebo... Nevím 8
22:10:38
10.08.2017
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Signál rychlosti. Kvůli naklápění... Při určitý rychlosti (napamatuju si kolik) se "zamknou"
upraveno 1x, naposled 10.08.2017 22:11:31
20:57:32
10.08.2017
Fávo forever
Zeptám se jako vůl, ale proč jsou na O1 xenony napojené na jednotku ABS?
22:03:03
30.07.2017
saskyn2
Nenacpeš. Je to úplně jiné.
17:58:13
30.07.2017
Nwkt
-> Jarda/felda: Nevím jak to tam je s těhlicema. To asi bude spíš otázka na saskyna, milana a spol.
17:55:07
30.07.2017
Jarda/felda
-> Nwkt 28.07.17 09:59:11: nacpu to na B5.5 ?
23:07:18
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
-> M@rtin 28.07.17 21:55:52: Měl jsem obdobný problém na Xantii. Daly se nové kotouče a po pár tisících km začaly házet. Neobrzdil jsem je ani za nic, musely ven. Tak se vyndaly, jen se líznuly, desky se pro jistotu srovnaly na vibračce a od té doby byl klid až do prodeje vozu několik desítek tisíc km.
22:01:46
28.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Není to spatny. Origo to není, ale pár jsem jich montoval a dopasovat to šlo a nevypadlo to na nějaký bláto.
21:55:52
28.07.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.07.17 20:58:15: Měl jsem všude nový desky a kotouče Zimmerman a po cca 4tkm při přibržďování to kopalo do volantu, při výměně zjištěna menší házivost unašečů (ale v toleranci) a dali mi tam ATE desky, ATE kotouče na předek. nyní to má najeto cca 3tkm a dělá to taky, ale už ne tolik. Dělá to teďka jen se studenejma brzdama, pokud to trošku ohřeju, tak mi příjde že je vše v pohodě.



Zatím to neřeším, není na to čas, používám to jako služebák a řešil jsem likvidaci bořenýho Pandůra 8
20:45:09
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 28.07.17 16:11:14: Takže kvalita stejný jak tvrdí?



-> suri 28.07.17 16:43:31: Nějak nechápu reakci? To jako že po 12ti letech a 150tkm nemá nárok na výfuk? No ta bene když už půl roku jezdí 3km?
19:01:28
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
Jak vidno, doba bezhlavého měnění dílů je pryč. Je vidět, že se někde dělá i hlavou. Ostatně, jak jinak by přitáhli majitele starších vozů? Navíc sleva na díly a práci podle let je taky fajn.

K mým pozitivním zkušenostem se značkovými servisy se nyní přidává i táta. Holky ostatně taky.
18:28:02
28.07.2017
šadesa
Asi tahle ono to stema znackovyma az tak hrozne nebude pracuji ve zncce jako mechanik a tvrdim proste ze mam vic informaci dilu a pripravku nez v neznacce zalezi proste na lidech...
18:11:14
28.07.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: cena fajn , v garáži tu by to stálo viac a bez papiera a neorigo diely
17:54:20
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
Když se tady řešily ty fujky fujky ošklivé a drahé značkové servisy. Táta už má opravenou tu převodovku na P207 Šport - ložiska na hl. hřídeli, neměl s ložiskama problém náhodou i jiný výrobce?

Dělalo se (možná něco chybí, fakturu jsem ještě neviděl):

- rozdělání převodů

- výměna ložisek (objednávali s nimi celkem asi 9 různých dílů), díly k převodům cca 8-9 000 kč.

- výměna lamely a ložiska (přítlač. a dvouhmota OK)

- výměna převodového oleje

- výměna motorového oleje Mobil 1 + filtr

- servis klimatizace, desinfekce + filtr

- diag. motoru a výpis

- kontrola stavu brzd, výfuku (doporučena výhledová vým. vlnovce)

- kontrola celkového stavu vozu s protokolem

Dělali nebo čekovali ještě něco, ale už nevím co.

Jeden den přistaveno, rozebráno, zavoláno tátovi co a jak, objednány díly z FR, druhý den kompletace a SMS, že je hotovo k předání. Poslali tedy spojku na slabší model, takže se přeobjednávala, ale o všem táta telefonicky věděl. Jinak by to stihli do druhého dne.

Celková cena 27 000,-. To mi přijde hodně slušný. Vše originál díly.
16:43:31
28.07.2017
suri
-> Tuner#2: zaujímavé auto , nie celkom bežná závada
16:11:14
28.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: MTS vyrábí Tyll. Pro někoho a ne všechny typy.
16:08:44
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě mě známej nabízí MTS a nebo Vector??? Neznám ani jedno.
15:59:27
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.07.17 11:04:28: Já mu píšu vždy mail.



-> suri 28.07.17 11:14:39: JJ KO zadní díl a dám i střední při jedné práci



-> Nwkt 28.07.17 09:59:11: 15" na zimu měnit nehodlám, mám nové...
11:14:39
28.07.2017
suri
-> Tuner#2: na Oct KO výfuk ? riešil som jeden nedávno a asi jediný a bol len originál
11:04:28
28.07.2017
vhml
-> Nwkt 28.07.17 10:52:33: nj, ale ideálně i s eshopem/ceníkem abych se kouknul co to vlastně stojí a pro změnu neotravoval u něj
10:52:33
28.07.2017
Nwkt
-> vhml: Regner to umí
10:35:50
28.07.2017
vhml
Existuje něco podobného jako Škoda-díly , kde si přes eshop nakoupím originální díly i pro VW? Jakože kdybych chtěl origo VW díl a nemusel jít do autorizáku, kde na mě koukají jak na největší socku, že otravuju s věcma na 20 let starýho Sharana?
10:16:06
28.07.2017
saskyn2
-> Nwkt: No Kdyby nemusel dávat jiný těhlice a 16ky kola, tak je to nejrozumnější řešení. Hlavně na to pak klidně můžeš koupit ty nejlevnější čínsky icery a stejně to bude brzdit 3X líp než originál 280
09:59:11
28.07.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Nechceš 312 brzdiče co mi zbyly z Passatu? 1
09:15:01
28.07.2017
Milan 136
-> vhml 27.07.17 21:49:01: 3



-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.07.17 22:14:49: jo uz to vidim. Ja ty obyc prehlidnul a videl jen ty vrtany.

Za me bych dal origo. Pres slevy se da dostat na rozumny castky a hlavne to funguje.



-> StepaNoFUN 27.07.17 22:28:54: neokysne, staci brzdit 1
22:35:06
27.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 27.07.17 22:28:54: Zadky mám krásně čistý a desky na půlce, to ještě vydrží. 4
22:28:54
27.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Předku bych se rozhodně nebál, zadek stejně okysne...
22:14:49
27.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.07.17 21:22:41: Jo vždyť jsou i na odkazu za půlku. Jinak dokážu lepší ceny než na odkazu pro sebe. Asi půjdu do origo, přece jen jsou to brzdy.
21:49:01
27.07.2017
vhml
-> Milan 136 27.07.17 21:43:30: si to na heveru natočíš jak autíčko na setrvačník a pak už to v klidu chcípneš a vyrazíš 3
21:43:30
27.07.2017
Milan 136
-> saskyn2: by to ta 1.6ka ani neroztočila3
Extreme Tyres