skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
14:22:17
02.12.2017
02.12.2017
Venca.
-> palinator: Nepamatuju se, ale obvykle se snažim nedávat shit. Něco co se tváří jako origo maj tady www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/068121113h-termostat
-1-4tdi-1-9sdi-1-9tdi-skod
a-24793.html
13:30:26
02.12.2017
02.12.2017
palinator
-> Venca.:
Origo?
Cos tam všechno měl?
Origo?
Cos tam všechno měl?
12:19:57
02.12.2017
02.12.2017
Venca.
Už mi zase po necelých dvou letech odešel termostat na Octávce(I.gen tour, pd). Co za značku vybrat, aby vydržel trochu dýl?
08:18:54
29.11.2017
29.11.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Normálně CANový auto, immo2, komfortka 2,5 gen
21:17:59
28.11.2017
28.11.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: 2,5G CAN? To mi u OCT nějak nejde do hlavy. Ale Španěly neznám, a tam je možný naprosto všechno. :-D
20:06:39
28.11.2017
28.11.2017
Pavell
Diky pánové za info
14:55:35
28.11.2017
28.11.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: 2,5G jsem měl CAN Toledo
14:11:16
28.11.2017
28.11.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: Sorry. Uklepnul jsem se. od MR 2002-> Pak už by to mělo bejt všechno CAN. 2001 byly (jestli si dobře pamatuju) ještě 2,5G
12:40:13
28.11.2017
28.11.2017
Nwkt
-> Pavell: Celej koncern má stejný náboje, takže ano. Dáš tam cokoliv
12:04:02
28.11.2017
28.11.2017
palinator
-> Pavell:
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
11:01:38
28.11.2017
28.11.2017
Pavell
Ještě dotaz. Volant z O1 bude pasovat do fabie 1?
10:00:07
28.11.2017
28.11.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Bacha, musí to bejt ale CAN auto ne?
08:12:31
28.11.2017
28.11.2017
Pavell
-> StepaNoFUN: supr, diky za info
22:23:41
27.11.2017
27.11.2017
StepaNoFUN
-> Pavell: Objednací číslo budíků? Buď přes diag, nebo zezadu na samolepce...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
18:46:00
27.11.2017
27.11.2017
Pavell
Zdravím, rychlý dotaz.
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky
08:54:39
27.11.2017
27.11.2017
charon
Tak se hlásím s poznatky měření klidové spotřeby proudu na naší O1 tdi 2000. Auto bralo 0,54 A - jak ihned po zamknutí, tak po 15ti, 30ti i 45ti minutách. Někdo se vyřádil na zapojení rádia - já jsem to po koupi a při instalaci rádia nekontroloval, ale ve svazku bylo spojeno spínaných 12V a trvalých 12V. Takže opraveno, aktuálně je odběr 0,05A (což je 50mA jestli se nepletu) a to už by mělo být v cajku, nebo ne?
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
23:56:15
26.11.2017
26.11.2017
Bukaj
-> Fávo forever: Jestli to není vlastnost a ne závada - třeba to měnili po faceliftu v 1999, případně jestli se to u novějších nedá nastavit přes diag a jednotku centrálu?
19:27:14
26.11.2017
26.11.2017
Fávo forever
-> Bukaj: A proč ta moje potvora nespolupracuje.. ? že by nějakej špatnej drátek? Mimichodem tatíkova rv.03 elegance má taky svojí hlavu. Kufr né a né spolupracovat s centrálem a štáva tam jde.
19:06:58
26.11.2017
26.11.2017
Bukaj
-> Fávo forever: Jo, i tátova 1,8 20V 1997 to umí
18:35:09
26.11.2017
26.11.2017
Fávo forever
-> StepaNoFUN: Švagrova 1.8i rv.98 to bohužel umí a mě to sere
18:21:06
26.11.2017
26.11.2017
StepaNoFUN
-> Fávo forever: že by z kufru chodilo dovírání oken? Nikdy jsem nezkoušel, ale pochybuju....
18:11:50
26.11.2017
26.11.2017
Fávo forever
Pánové, nenapadá někoho z Vás co je špatně, když klíčem v kufru sice odemču a zamču auto, ale nezavřu okna? TDi rv.99 LaK.
17:48:38
26.11.2017
26.11.2017
MXMarek
-> Milan 136: -> havlik: -> Nwkt: Žárovka vyměněná a je klid, díky.
19:40:21
24.11.2017
24.11.2017
Nwkt
-> MXMarek: můžeš odkodovat cold diagnosis
18:58:14
24.11.2017
24.11.2017
Milan 136
-> MXMarek: podival bych se do toho svetla, pripadne tu zarovku vymenil
17:40:35
24.11.2017
24.11.2017
MXMarek
-> havlik: To pomůže? Ta žárovka svítí... Je to moje první auto s touhle fičurou...
17:37:03
24.11.2017
24.11.2017
havlik
-> MXMarek: Zkusí bych ji treba vyměnit?
17:32:11
24.11.2017
24.11.2017
MXMarek
Na Octavii 2 se po každém zapnutí zapalování rozsvítí kontrolka prasklé žárovky a na displeji to vypíše, že je prasklá žárovka pravého dálkového světla. Jenže když je rozsvítím, tak žárovka svítí a pak zhasne i kontrolka. Jak se toho zbavím?
06:47:44
24.11.2017
24.11.2017
StepaNoFUN
-> MVM: Ano, 13,8 jako uržovací beru. ;-) I když pro baterku taky není úplně vhodný, když je neustále připojená na udržovacím nabíjení a není z ní naprosto žádnej odběr. Lepší jsou časový pulsy. Ale to už jsme někde jinde. ;-)
Každopádně těch 14,5 o kterejch se mluvilo je už dost, pokud je to trvale. Některý altíky maj například teplotní kompenzaci napětí (studenej altík se snaží rychle dotlouct baterku, protože počítá, že z ní byl velkej odběr od studenýho startu motoru, po ohřátí na určitou teplotu se napětí sníží), takže je možný, že za studena tam bude víc, než pak při provozu. Těch následně uváděnejch 14,2-14,4 je pak OK.
Každopádně taky záleží na tom, čím se to měří. Co si budeme povídat... Dnes prodávaný multimetry za 200-300Kč přesností příliš neoplývají. Takže orientačně dobrý, ale řešit nějaký desetiny je v tomhle případě asi jako chtím měřit časy na okruhu budíkem...
Každopádně těch 14,5 o kterejch se mluvilo je už dost, pokud je to trvale. Některý altíky maj například teplotní kompenzaci napětí (studenej altík se snaží rychle dotlouct baterku, protože počítá, že z ní byl velkej odběr od studenýho startu motoru, po ohřátí na určitou teplotu se napětí sníží), takže je možný, že za studena tam bude víc, než pak při provozu. Těch následně uváděnejch 14,2-14,4 je pak OK.
Každopádně taky záleží na tom, čím se to měří. Co si budeme povídat... Dnes prodávaný multimetry za 200-300Kč přesností příliš neoplývají. Takže orientačně dobrý, ale řešit nějaký desetiny je v tomhle případě asi jako chtím měřit časy na okruhu budíkem...
06:25:50
24.11.2017
24.11.2017
MVM
-> StepaNoFUN: Uvádějí,ale je potřeba pročíst celej odstavec a v jaký souvislosti a při jaký carakteristice toho koncovýho svorkovýho napětí dosáhnou a po jak dlouhou dobu. To napětí až 14,8 je hraniční maximum,kdy dochází už k tvorbě plynu. (Píšu to ve vztahu k ukončení nabíjení - většina inteligentních nabíječek stejně spadne níž s bezpečnou rezervou - před dosažením toho napětí) Samozřejmě u solárních zdrojů je ta nabíjecí charakteristika propracovaná a složitější aby články v aku absorbovaly co nejvíce a přitom byla extrémní životnost. 13,8V už (ano omlouvám se ) není nabíjecí napětí,ale spíš udržovací kdy je to pod hranicí plynování a není omezeno časem..
22:29:01
23.11.2017
23.11.2017
StepaNoFUN
-> MVM: Nebyl bych si tak jistej. Solár, kterej AGM "umí" kolikrát pouští i přes 14V. Navíc je tam ještě teplotní kompenzace, kterou mám zapojenou (čidlo přidělaný přímo na baterce)...
Každopádně například zde:www.sossoukyjov.cz/data/. ../VY_32_INOVACE_6a04.pdf Uváděj pro AGM 14,6 - 14,8V ;-)
Každopádně například zde:www.sossoukyjov.cz/data/. ../VY_32_INOVACE_6a04.pdf Uváděj pro AGM 14,6 - 14,8V ;-)
21:08:12
22.11.2017
22.11.2017
Venca.
-> Tom Troll: Na 1.9 pd jsem jednohmotu dával a po 100 tis. všechno ok. Nicméně už bych to nedělal, na komfortu je to trochu poznat.
21:06:45
22.11.2017
22.11.2017
Venca.
-> suri 22.11.17 19:00:44: Je to 11/2010, dá se to zjistit podle vinu jestli tam je?
19:44:56
22.11.2017
22.11.2017
MVM
-> palinator 22.11.17 19:27:52: To konkrétně u AGM nesnmí nabíjení přesáhnout 13,8V (2,3Vč) - tj, bezpečně pod hranicí plynování
19:27:52
22.11.2017
22.11.2017
palinator
-> MVM:
AGM snad můžou až 14,8 V.
AGM snad můžou až 14,8 V.
19:03:59
22.11.2017
22.11.2017
Tom Troll
Moc ti k tomu neřeknu ale ať je to na jakymkoli motoru rozhodně odolej pokušení dát tam místo dvouhmoty normální jednohmotu, jak se občas dělá protože "je to tam zbytečně". Na první pohled se nepozná rozdíl a je to levnější ale pak začnou netlumené kmity po nájezdu pár tisíc km dělat neplechu.
19:00:44
22.11.2017
22.11.2017
suri
-> Venca.: tie prvé mali , potom už nie
18:56:50
22.11.2017
22.11.2017
Venca.
-> suri: 1.6 nemá dvojhmotu? V popisu z CB auto je psáno, že je třeba vyměnit spojku včetně setrvačníku, tak nevím..., ještě sem se s tim ani nesvezl.
18:46:58
22.11.2017
22.11.2017
MVM
-> palinator 20.11.17 22:25:37: U Pb aku ...
18:34:06
22.11.2017
22.11.2017
suri
-> Venca.: problém nie je žiadny , ale moc 1,6 čo má dvojhmotu asi nie je
18:30:02
22.11.2017
22.11.2017
Venca.
Ahoj, je nějaká zásadní komplikace ve výměně dvouhmoty na O2 face 1.6 tdi? Mám možnost teď za dobře odkoupit služebák, tak abych si nenaběhnul...
Dík za rady.
Dík za rady.
19:05:52
21.11.2017
21.11.2017
Milan 136
-> charon: tam nejde o vyresetování. Ale když tu baterku odpojíš a připojíš, tak se to zase probudí. Zacvakat zámky včetně kapoty, pokud má spínač a zamknout. Pak nechat cca půl hodiny usnout a pak měřit. V normálu je kolem 20 mA
18:54:19
21.11.2017
21.11.2017
saskyn2
Hlavně taky musíš zacvaknout zámek od kapoty, jinak se ti to bude uspávat dlouho.
16:57:16
21.11.2017
21.11.2017
charon
Jako to by se vyresetovali hodiny a paměť z rádi mě netrápí a octu máme ve výbavě holobyt ... A DO k centrálu je dodělávaný
12:51:09
21.11.2017
21.11.2017
Nwkt
-> charon: Musíš ho zamknout a nevím jestli O1 uspává jednotky nebo ne. Ale u O2 to trvá třeba 15-20 minut než se všechno uspí a odebírá to z baterky minimum
12:50:38
21.11.2017
21.11.2017
palinator
-> charon:
Přepneš měřák na A (u lepších multimetrů musíš taky zapojit jiný svorky měřáku, radši na rozsah 10A ať neuděláš pojistku), jeden kablík dáš na kontakt baterky (až pod oko) a druhej na kabelový oko tak, abys moh sundat svorku bez přerušení obvodu (proud poteče ampérmetrem, neměly by se ti vyresetovat hodiny, atp.). Pokud máš digitální multimetr tak ani neřešíš směr proudu. Jen to pak nezapomeň zas vrátit na volty, ampérmetr při snaze měřit napětí baterky udělá bez výjimky docela schopnej zkrat.
Přepneš měřák na A (u lepších multimetrů musíš taky zapojit jiný svorky měřáku, radši na rozsah 10A ať neuděláš pojistku), jeden kablík dáš na kontakt baterky (až pod oko) a druhej na kabelový oko tak, abys moh sundat svorku bez přerušení obvodu (proud poteče ampérmetrem, neměly by se ti vyresetovat hodiny, atp.). Pokud máš digitální multimetr tak ani neřešíš směr proudu. Jen to pak nezapomeň zas vrátit na volty, ampérmetr při snaze měřit napětí baterky udělá bez výjimky docela schopnej zkrat.
12:43:29
21.11.2017
21.11.2017
charon
-> Jarda/felda: Nerozumím řeči tvého kmene. Já sice jakž takž umím změřit voltmetrem napětí, ale tím moje znalosti elektriky víceméně končí, takže nějakej postup pro blbce by nebyl?
11:29:35
21.11.2017
21.11.2017
Jarda/felda
-> charon 21.11.17 08:34:07: správně by si při "odpojení" baterky neměl přerušit obvod
08:34:07
21.11.2017
21.11.2017
charon
Tak jsem to včera měřil, pokud zapnu spotřebiče - světla, výstražný blinkry, rádio, topení - tak to na volnoběh občas sleze na 14 - 14,2 V, jinak od 1000 do 3500 otáček drží stále 14,2 - 14,4 V. Bez spotřebičů stále 14,2-14,4 na volnoběh i v otáčkách. Testována jak za jízdy (cca 15 km) tak potom v různých otáčkách. Dneska ještě zkusím změřit odběr proudu co má auto v klidu. A propos jak správně na to? Odpojit mínus od baterky, dát mezi kostru a mínusovou svorku baterky měřák a měřit? Jakej je normální odběr? Auto má dodělávaný DO k centrálu, palubní počítač a rádio, jinak tam výbava není.
22:25:37
20.11.2017
20.11.2017
palinator
-> MVM:
Jak u čeho...
Jak u čeho...