Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18952 příspěvků (zobrazeno 13751 až 13800) od 04.01.2015 do 16.01.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
17:58:18
30.06.2018
Milan 136
16:57:01
30.06.2018
suri
Nevyzerá to tak hrozne.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 30.06.2018 16:57:01
12:04:35
29.06.2018
Jarda - zrušená registrace
Jeste vzpominam, ze tu nekdo psal, ze promazava zadni mechanizmus rucky na trmenech, ale vubec nevim, jak se to nekomu muze podarit9

-> charon 29.06.18 11:44:56: taky chci se v tom nevrtat na mnohokrat, coz se mi vetsinou nepodari :) ja bych dal asi seriove ATE4 Ja v tech octa brzdach mam peknej maglajz, je toho tolik typu, jen kdyz si dam vyhledat svou, tak vyskoci troje predni desky a prodejce se divi, ze mam kotouce 288. Zadek tu taky Stepan psal, ze 4 kola ma vetsi kotouce, tak si nejsem vubec jist :/.

edit: tak mi pred chvili volal, jestli si sem jist s velikosti kotoucu v poznamce, ze se mu 288 nezda :) tak jsem mu rekl, ze to fakt neni 1.6 :) tak mi tvrdil, ze octavky maji proti zbytku koncernu male kotouce9
upraveno 2x, naposled 29.06.2018 15:38:28
11:48:57
29.06.2018
Milan 136
-> charon: tata je mel na octavii a proti originalu to nebrzdilo
11:44:56
29.06.2018
charon
Když jsou tu zmíněné brzdy - též mě na oktávce čekají, přední, mám koupené ATE Power Disc. Má s nima někdo vyloženě špatné zkušenosti? Dneska jsem do octy sednul a kotouče kopou, destičky budou pomalu taky na výměnu, tak bych to rád sfouknul zaráz
11:00:23
29.06.2018
Jarda - zrušená registrace
Doufam, ze jsem desky objednal dobre na moji 1.8t 4x4

www.autodily-cardo.cz/brz dovy-system/sada-brzdovych -desticek-ate-13-0460-7122 -at-607122

A zadni www.autodily-cardo.cz/-8/ sada-brzdovych-desticek-at e-13-0460-2894-at-602894

Kotouce predni mam asi puvodni a zadni menene, predni nekopou, ale zevnitr maji vlnku (premyslim to nejak nechat liznout - normalne bych dal jen desky, ale kdyz stojej litr oproti 250kc na feldu, tak mi je to lito na to dat), zadni jsou v dobrem stavu
upraveno 1x, naposled 29.06.2018 11:04:14
20:06:07
26.06.2018
Alenka
Podkladani regulace je nesmysl, akorat to rozhodi prubeh tlakoveho spadu na turbine a turbo uz nikdy nereguluje jak by melo, i kdyz v dobe "repasovanych" turb za 6000 je to asi jedno...



Tyhle domaci upravy jsou bohuzel jen resenim nasledku, nikoli primarniho problemu.

Pricinou zatuhavani je to, ze v castecnem zatizeni je NOx/PM kompromis nastaveny na stranu PM, takze ty motory jak jsou nastavene z fabriky umyslne huli a a tim padem i zbytecne zerou.



Sice to neni videt, ale huli neustale a pri solichani po meste, se regulace proste casem nutne zabetonuje.

Jedinym trvalym resenim, ktere neni ghetto, je vycisteni a nasledna uprava SW.
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 20:07:42
20:02:46
26.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Syny: jj... a to lehke piskani u naftove neni duvod?

-> Jarda/felda: myslel jsem spis naftovou4
19:58:05
26.06.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 26.06.18 18:04:30: ty s obtokovým turbem na 1.8 nepoznáš tam se nezanáší
19:40:42
26.06.2018
Syny
-> Jarda: Predpokladam, ze to pada do nouzaku, protoze nefunguje regulace turba (zadira/zasira se to naklapeni lopatek)...
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 19:41:58
18:04:30
26.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 26.06.18 15:09:17: podle ceho poznam, ze uz je na ten ukon cas?
15:09:17
26.06.2018
Nwkt
-> palinator 26.06.18 11:27:20: Jenže to turbo nechá vyčistit a podložit tak 5% lidí, ostatním to lehne, tak to bylo myšleno 4 Navíc než někdy vymyslel ty podložky tak se to normálně měnilo za nový celý
15:05:11
26.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:

Logika zisku se sice asi nezměnila, nicméně se asi trochu změnila parametrizace. Ono když v roce 1998 stála SLX Octavia TDI 650 000 Kč, tak si to přepočítej na dnešní peníze. Zajímalo by mě, jak by vypadalo auto stejnýho typu, se stejnou marží v dnešních technologických podmínkách a v dnešních odpovídajících penězích (teď plácnu - 1 600 000 Kč). To by muselo najet milion jako hovno a neshnilo by to ani za 40 let.
14:52:56
26.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 26.06.18 12:53:18: vzdyt to pises - metody planovani zivotnosti4 ve skandinavii pry ale delaji opak - napr. Volvo, jestli teda uz taky nezmenili politiku :)
12:53:18
26.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Jestli máš pocit, že se za posledních 20 let nějak zásadně proměnila "logika zisku" v automobilovém průmyslu, tak by mě fakt zajímalo co hulíš... Možná se zlepšily ty metody plánování životnosti, ale o prachy šlo vždycky až na prvním místě 4
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 12:53:50
11:27:20
26.06.2018
palinator
-> Nwkt 26.06.18 09:39:31:

ve VNT15 v Toledu se určitě nikdo nehrabal, protože zezačátku taky zatuhávalo, ale rozjezdil jsem to a teď to funguje dobře.

10 lopatkový GT1749V mám obavu že má větší tendenci zatuhávat. Každopádně vyčištění turba neberu jako mrtvý turbo naházený na kousky v intercooleru.
10:39:07
26.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 26.06.18 10:19:49: blbost, ta zivotnost je dnes nastavena, prednasel o tom sef jakosti bosch a nijak se tim netajil4 kdyz tomu doprejes lepsi servis, nez autorizak, tak zivotnost prodlouzis4

A precti si poradne o cem je rec, prave u tehle starsich nikoho tolik netrapilo, ze vydrzi dlouho, to je az dnesni logika zisku.

-> Syny 26.06.18 09:52:46: jj, myslel jsem, ze byl novejsi...
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 10:41:28
10:19:49
26.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tvl to jsou zas "otázky"... může vydržet nesmysl, může umřít jako Synymu docela brzo. Je to o štěstí, používání a údržbě - stejně jako všechno na autě, to snad víš. Naše okta šla do světa s 335 na hrbu a turbo původní, jednou čištěný, jinak zásah nula. A příznaky brzké destrukce myslím nemělo. Jo, pískalo - ale to pískalo celou dobu co jsme jí měli a tak nějak pořád stejně.
09:52:46
26.06.2018
Syny
-> Jarda: No, novyho auta... Passatu bylo tenkrat 7let a najeto mel 160 tisic. Ale prvnich 5 let byl jezdenej stylem nastartovat, plnej, chcipnout... Zadny dochlazovani, zadny rozumny jezdeni za studena. 2x byl bouranej predemnou a jednou po me. Proto taky vypadal jak vypadal. To, ze ja se k nemu 3 roky choval jako k vlasnimu, uz tyhle pocatecni resty vyresit nedokazalo. Naopak jsem docela rad, ze tohle byl jedinej zadrhel na vsech tech mych cestach s nim...
upraveno 3x, naposled 26.06.2018 09:56:44
09:39:31
26.06.2018
Nwkt
-> palinator: Ti nevím, na rotačce bez vyčištění a podložení regulace výdrž +- stejná
09:32:03
26.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 26.06.18 09:16:59: takze, kdyz pritelkyne ma 300, tak uz jenom 100? To jsi me nepotesil :/, myslel jsem, pul mega musi dat, meli jsme tu PDcko 650tis. km a turbo puvodni, ptal jsem se na to tenkrat vedouciho dopravy, jen kdo jel do Nemecka, tak si s sebou bral flasku oleje.

-> Nwkt 26.06.18 09:10:28: no hruza, jak kdyz jsem videl na jednom skoleni konstrukci bosch deasel :) tak se tomu ani nedivim a zivotnost 140tis.+-10tis.km, kdyz vydrzi min, tak je to spatne a kdyz vic, tak taky.
09:16:59
26.06.2018
palinator
-> Nwkt:

To nic nemění na tom že je to špatně a je to poser od výrobce. Zvlášť, když na starejch herkách turbo vydrží klidně 400 000.
09:10:28
26.06.2018
Nwkt
-> Jarda: Co u tak novýho auta? Já už mám taky druhý v mojí 2010, měněno ve 2014 a 120 000km původním majitelem
09:00:16
26.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 26.06.18 08:26:02: u tak novyho auta?9

Me turbo nedela nic, pritelkyni mirne piska, ale me to trochu olej vezme a pritelkyni temer nic. Ona za 15 tis.km 5l oleje celkem a ja skoro 6l, takze ji staci 5l kanystrik a ja 4l a k tomu 2 lahve.

-> bouchy: jo s tim tahnutim do strany vlivem gum jsem se setkal u feldy, po vymene po problemu, ale ted jsou na kazdym aute jiny gumy, spis jako by to kolo bylo sbihavejsi. Na octavia 4x4 si delaji ramena s nastavenim odklonu, ale odklonem si myslim to nebude.
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 09:02:01
08:26:02
26.06.2018
Syny
-> vhml: Jop, turbo se kompletne rozletelo a prasknul i obal. Ulomky zastavil az cooler.



-> Shader: Tak mirny piskani je asi normalni, to co se stalo me byl uz fakt extrem.
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 08:26:39
08:18:38
26.06.2018
bouchy
-> Jarda: V podstatě i špatně vyrobenou gumou. Co jsem tak pátral po vlastní stejné zkušenosti, řada lidí měla stejný problém. Ten se u mě projevil u nového auta s delší periodou bez geošky, která na sjetých gumách stejně nejde udělat, takže se to ovlivňuje navzájem. I když si myslím, že špatná geometrie předtím nebyla, nebyl důvod, a auto jezdilo spíš prázdné. Další je taky JAK se ta geometrie dělá, pokud dle servisních pokynů ŠA, tak to je nedostatečné ( bit.ly/2N1Wx1s (off: btw goo.gl přestal fungovat)). Ta špatně vyrobená guma je docela pachatel, ale v tom pádě mi není jasné, jak tam tu směs dokážou vstříknout tak, že jedna půlka pneu (kolmo na osu otáčení) je "měkčí" než ta druhá. Nebo pak jedině nějaká hrubka v konstrukci/při výrobě (nepravoúhlost(?)), ale to by nemělo projít výstupní kontrolou. Osobně jsem je zahodil (dělo se tak pouze na zadních, i když jsem střídal), rozdíl min. 2mm, i tak nad zákonným limitem, ale možná by stálo za to je "dojet" prohozením pneu mezi disky (pak teda poruším "inside/outside" ;). Reklamace vzhledem k plíživosti nemožná (jakože u "lepší" značky bych toto nečekal), jedině mít pořádnou geometrii (klidně na pučených nových setech z ps.), furt hlídat tlaky, případně vyzkoušet test uniformity na chování auta v pohybu(?) (což ale dělá pár servisů v ČR). Jisté je, že na starší káře to nikdo nebude řešit - ohnuté, vyběhané díly, křivé disky,...

edit: jo a pak jsem měl druhou sadu na plecháčích, kde to zase táhlo silně doprava. Vyvážení ani geometrie samozřejmě nepomohly. Výměnou pneu problém zmizel.
upraveno 2x, naposled 26.06.2018 08:24:28
08:17:27
26.06.2018
vhml
-> Syny 23.06.18 10:02:28: to sežralo lopatky, nebo co se stalo?
07:05:31
26.06.2018
Jarda - zrušená registrace
Tak na obouch 4 kolach se nam sjizdi PZ kolo venek, ostatni kola se sjizdi rovnomerne9 pritom ja tam mam celkem slusny Acko9 Cim to? U dvou aut naprosto stejny problem. A cekal bych, ze se bude dyztak sjizdet vnitrek, jak u rapida :)
upraveno 1x, naposled 26.06.2018 07:07:27
11:35:53
23.06.2018
Shader
-> Nwkt: 3 to rád slyším! No uvidíme...
11:28:55
23.06.2018
Nwkt
-> Shader: Neřešit, mě taky píská mírně už 80 000 km 3
10:43:21
23.06.2018
frajer
Omlouvam se za post mimo tema ale,,,

Nedala by se tady zavest funkce ,,skryt veskere prispevky od uzivatele xxx,,?

Beru argument ze me nikdo nenuti ty h***a cist,,, ale musim dodat protiargument ze abych si precetl ostatni prispevky, musim se tema fekaliema stejne probirat nehlede na to ze to na me vyskakuje v nectenych,,, nic proti nikomu osobniho ale jsou proste veci (kecy) ktere uz nechcu ani videt a presto jsou kaj se podivam a je to furt dokola a ikdyz to preskakuju tak to obtezuje,,,
10:16:20
23.06.2018
Shader
-> Syny: Přesně to jsem potřeboval slyšet 40 Jinak auto jezdí normálně, turbo zabírá krásně, bez problému. Tak nevím, zda to mám nějak řešit nebo co s tím?
10:02:28
23.06.2018
Syny
-> Shader: Na firemnim Passatu jsem taky pozoroval, ze mi piska turbo. Casem zacalo byt slyset i dovnitr auta. Pak dokonce i pres radio. V autorizaku furt byli v klidu a jen rekli, ze cistit ho nebudou, ze bud nove a nebo pockat az nekde lehne. Zamestnavatel konstatoval, ze auto funguje a neni duvod kupovat nove turbo za asi 30 tisic. No, jeste 3 mesice to fungovalo a pak jednoho krasneho dne, kdyz jsem se rozjizdel na krizovatce a pridal asi do 3000 ot/min, se ozvala rana jako krava, za autem se vyvalil dejm, ze zamnou nebylo videt, otacky padly na volnobeh (diky bohu - to byla ta lepsi varianta) a byl konec pribehu ... :)
upraveno 1x, naposled 23.06.2018 10:04:14
09:29:16
23.06.2018
Shader
Zdravím



Poslední dobou jsem zaznamenal, že mi nějak "píská" turbo na mé octavii 2.0TDi RS. Co to znamená? Olej měním po 8k, za studena nevytáčím, dochlazuju. Je to běžné nebo je někde problém? Díky.
22:31:22
22.06.2018
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 22.06.18 22:00:19: nečum do semaforu... stejně tak v noci stojím dál za blbama co celou červenou nebo i z jinýho duvodu imrvére stojej na berzdě a v křižovatce 3 minuty blikaj... já tyhle spotřebiče zapínám až pak. a né když stojím v koloně co má 5km pač budu odbočovat.... kdybych si měl nechat vypalovat xicht od všech co svítěj tak nemužu jezdit. Clony mám stažený nonstop, ty nahoru ani nesklápím protože mi vadí světlo z nebe. a když před spaním zhasnu ještě hooodně dloho vidím všemožný barevný obrysy ... a taky levým vidim dost světlejší a pravým tmavší barvy 3
22:29:48
22.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.06.18 22:15:23: ftipalku, no ted jsem byl na ocnim a mel jsem strach, ze mi bude cpat bryle na rizeni, protoze jedno oko do dalky mam cimdal horsi a rikala, ze to zatim na bryle neni, ale casem, ze se jim na rizeni nevyhnu, jinak ostatni normalni odpovidajici veku

Znam cloveka, co nevidi vpodstate na jedno oko a neslysi na jedno ucho, protoze mu v ruce bouchla petarda a zivi se jako ridic, jednou nas malem zabil, protoze nevidi, naboura kvuli tomu zraku rocne asi 2-4 auta a nikoho nenapadlo mu vzit ridicak, ted dokonce se zivi jako ridic v SAE. No jeste si vozi nohu na spojce a velmi rychle ji odrovna, me takhle malem znicil spojku.
22:15:23
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Pro mě je rozbitý auto, který nefunguje jak má. Auto který začne při předjíždění cukat nefunguje jak má => je rozbitý. Dokonce bych řekl, že docela dost. To jestli jede rychleji nebo pomaleji než dvoulitrový Forester s tím nemá řekl bych společného vůbec nic. Moje 900NG pojede pravděpodobně +- stejně jako ta tvoje O1 a přitom bych jí za auto který je v pořádku neoznačil.



A jestli ti vidění rozhodí semafor, tak se zamysli nad tím, jestli bys náhodou neměl vrátit řidičák.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 22:16:08
22:00:19
22.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.06.18 21:14:11: prej rozbitym, forestera 2.0T jsem si s tim dal jak nic na plyn a on na benzin, napred z toho byl spatnej, ale pak rikal, ze mam blbej haldex a on stalou 4 kolu, myslel asi, ze mu ten celonerezovej vejfuk neco prida...

Jo me taky sere rozbite auto, kdyz jsem 10tis. km od baraku a na celem aute mi drzi jeden tlumic, mam popraskane obe predni pruziny a problemy s mazanim, KO tesneni pod hlavou, diru v chladici, seklej pravej brzdic a k tomu proslapavam brzdovej valec, nalomenej vejfuk, praskly klapkovy teleso a benzin kape na svody, strihly srouby na prasatku, ktere nedrzi na stitu, altik jen zahaknutej, protoze se uklepal drzak a jueste jsem na spoustu veci zapomenul, ale rus rekne, to rozbity neni, protoze to jede3 ale tomu ja uz rozbity rikam4

-> StepaNoFUN: koukal jsem na to a ty diody, to je celkem drasticke... ja kolikrat zastavim na semaforu v noci a pak jeste nekolik km vidim v zornem poli cervenou a zelenou 7
21:14:11
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Viz co píše Štěpán, pokud špatně slyšíš a nemáš zájem řešit příčinu, tak si kup ShiftLight. Ale pak už to fakt nesouvisí s plynem, protože jestli trefíš omezovač na plyn, nebo o pár vteřin později na benzín je úplně jedno...



Mě osobně by ale daleko víc sralo jezdit s rozbitým autem.
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 21:14:26
20:28:55
22.06.2018
StepaNoFUN
-> Jarda: Jestli nechceš řešit příčinu, ale důsledek, tak si kup ShiftLight. A nastav si ho, jak potřebuješ. Ale myslím si, že i u odhlučnenýho auta to jde poznat uchem...
19:59:34
22.06.2018
Milan 136
Kdyz to syci, tak je tam opet malo chladiva. Ale na dalku to moc nejde diagnostikovat. To chce po naplneni kouknout na hodnoty v diag
19:55:33
22.06.2018
hans1
Prosím o radu. O2 -klimatizace- dlouho bez chladiva (roky ?) naplněna a vyměněno čidlo tlaku.Po naplnění chladila i když trochu méně,nyní nechladí ,kompresor jede, v kabině to lehce syčí,trubka z kompresoru horká do kompresoru vlažná .Má někdo zkušenosti ?Kompresor je tam stáloběžný bez spojky tudíž by neměl běžet bez chladiva ale vzhledem k tomu že chladila bych vyloučil že je vyšlahaný kompresor .Děkuji
18:27:15
22.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.06.18 16:46:23: tak ted Te nechapu, todle zacne velmi slusne jet pri 2500, ale proc bych zbytecne ztracel cas razenim, navic kdyz v techto chvilich fakt na sledovani otackomeru neni cas (nejak je to moc odhlucneny a podle zvuku motoru jako v jinych autech taky reagovat nedokazu - taky uz tak dobre neslysim :)), prave jak tomu slapnes tak tech 6000 tam je hned ani nevis jak

To je prave to auto, ktery nemusim vytacet :) ale proste to jednou za uherskej rok udelam a neni to potreba... kdybych takhle jezdil, tak jezdim za 20 a ne za 8,7. Todle jede nejlip, v cem jsem kdy jel, jezdil jsem s naftovou dvojkovou RS a to bylo sviznejsi, proti PD pritelkyne, ale stejne to bylo proti tomuto nic moc, s tou naftovou RS jsem udal v nemecku maximalku 200 a byl jsem rad, ze to dala (pritelkyni to udela jen nejakejch 185), s timdle jsem jel okolo 230 (taky nebylo moc casu sledovat tachac) a jeste by dala vic...
upraveno 2x, naposled 22.06.2018 18:45:49
16:46:23
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tohle je právě pro mě nepochopitelný uvažování... pokud ti stačí, že ti auto vždy připomene, že nefunguje jak má a ty se tomu přizpůsobíš, tak nevím co ti na to říct.



Rozumný řešení jsou dvě - buď to auto opravit, nebo si pořídit něco, co jede aniž bys to musel vytáčet do nebes 4
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 16:47:20
16:38:30
22.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.06.18 14:47:25: ono by stacilo, kdybych to tak nevytocil, jenze to jde paradne do otacek a tech 6000 tam je hned, potreboval bych, aby se mi tam rozvitilo treba pri 5500 nejaky svetlo, ze mam radit :), na benzin si to prepinam, jen kdyz predjizdim neco, co si myslim, ze vyrazneji zrychli, bawa, audiny apod. ale na ty s ocuzenyma naraznikama to ani neprepinam :)
14:47:25
22.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: A pak se mi divíš, že na plyn na tomhle motoru nadávám 4 Po pár takovejch příhodách se segry autem jsem v něm začal automaticky přepínat na benzín kdykoliv jsem se chystal předjíždět... a to má sériových 110kW (resp. podle toho jak je to líný, tak bych řekl, že už o dost míň).
11:48:50
22.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 22.06.18 11:10:19: ten reduktor a celej plyn jsem mel... jinak by tendle plyn na harfe stal 33 tis. kc a kdybych to nemel nachipovane, tak by to bylo OK, vstriky by to dat mely, ale reduktor by mel byt na hrane a asi je tesne za hranou no :/, proto jsem nechtel 150kW a tam se mi stejne nelibil ten prubeh.

Jako pristrik benzinu mi prijde dobra vec, hlavne kvuli tomu chlazeni, kdyby mi to nekdo nastavil, tadle jednotka to umi.

A na hovno bych nerekl, funguje to dobre na normalni i sviznejsi jezdeni, kdybych jezdil co to da, tak to bych souhladil na hovno, ale to uz bych tu stejne nebyl :)

Jen blbe je, ze ten clovek je asi fakt odbornik :( on to asi nechal tak, jak to bylo nastavene v tom supu 110kW, rikal mi ze pouze soupnul teplotu o par stupinku dolu, aby se mi to driv prepinalo a kdyz se trefim rozjezdem do prepnuti, tak to v lepsim pripade skubne a v horsim chcipne, ale to je detail.
upraveno 3x, naposled 22.06.2018 12:35:57
11:10:19
22.06.2018
Nwkt
-> Jarda: Tak hlavně že jsi ušetřil 6 000,- ale funguje to na hovno, slabej reduktor a ještě to nikdo neodladí 3 3 3
11:05:10
22.06.2018
Jarda - zrušená registrace
-> havlik 22.06.18 09:50:35: reduktor to asi neda, je do 140kW pro turbo a mam 140kW, ten pristrik benzinu ve vysokejch otackach spatnej neni, alespon se to chladi...

Blbe je, ze do teto RJ se malokdo pripoji, potreba HW klic, tady to umeji 2 plynari a pak leda v praze na Harfe, ale ti jsou nejdrazsi, chteli za montaz 13tis. a tady mi to namontoval za 7, ten udajne lepsi chtel deset, ikdyz znamemu podelal taky plyn na mpi nive.

-> Nwkt 22.06.18 10:31:14: ale tak uz se mi ten plyn zaplatil...
upraveno 1x, naposled 22.06.2018 11:06:56
10:31:14
22.06.2018
Nwkt
-> havlik: Musí no, když na tom jezdila u 165kW Cupra. Ale já jsem mu to psal, že to vyladit bude oser na 1,8T
Extreme Tyres