Kolega si dal do zadních třmenů nějaký replikový gumičky a pořád se mu hřály kola. Tak to vyměnil za origo a je klid.
Asi ta gumička nebyla schopná dostatečně vrátit pístek.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda - zrušená registrace 22.11.20 19:56:06:
Desky kdyžtak připlať a kup ATE Ceramic... to jsou ty nešpinivý. Mám je na 280 mm brzdách i s kotoučema obyč ATE a jsou super.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Desky kdyžtak připlať a kup ATE Ceramic... to jsou ty nešpinivý. Mám je na 280 mm brzdách i s kotoučema obyč ATE a jsou super.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> venni 22.11.20 21:19:06: chvíli vydrží, mě přes dv roky a pak se přestal vracet pístek i když nebyl orezlej kupoval jsem před demontáží tak jsem rovnou vzal i pístky když nestáli svět ted uvidíme co snesou ty trw ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda 22.11.20 21:13:56: tvl frenkit jsem tam narval ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> vhml 22.11.20 20:15:33: jo, nejspíš bude vykyslej pod pákou a možná i orezlá hřídelka
před asi třema rokama jsem to vyčistil namazal a jede to do ted
problém mi dělali frenkit gumičky ty jsem musel po dvou letech měnit za trw a rovnou jsem dal i pístky- sada pístek a gumičky cca 250kč
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml 22.11.20 20:33:45: tak v tom případě nějaký 8. div Světa
Buď si s nima pohraj viz foto a nebo kup nový TRW za cca 1800/ks a je to![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Buď si s nima pohraj viz foto a nebo kup nový TRW za cca 1800/ks a je to
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Milan 136 22.11.20 20:29:41: právě včas, když jsem ta dával dneska zimáky :-) Ale stříknul jsem aspon pod tu gumičku vazelínu tak uvidím.
-> venni 22.11.20 20:19:17: to sice jo, ale že do +1 to běhá celej rok v pohodě a od -1 to začíná zas váznout
Na tom zadku kolikrát stačí sundat páku a vydloubnout to "gufero".
Má chránit před bordelem, ale často se pod ní drží.
Ta hřídelka se totiž jen neotáčí, ale i zajíždí dovnitř. Posledně jsem doma takhle vyčistil třmen, kterej se absolutně nehýbal a teď krásně chodí.
Má chránit před bordelem, ale často se pod ní drží.
Ta hřídelka se totiž jen neotáčí, ale i zajíždí dovnitř. Posledně jsem doma takhle vyčistil třmen, kterej se absolutně nehýbal a teď krásně chodí.
-> vhml 22.11.20 20:15:33: kapalinu nemas starou?
ja uz parkrat pri prvnim mraziku znicil valec nebo prase, proste primrzl brit a jak jsem na to slapnul, tak se utrhl, ono ma duvod ten predpis na vymenu kapaliny kazde dva roky
-> Matthes, záškodník z TechWebu 22.11.20 20:07:46: jj, nejvic jsem zrepasnul asi ctyrpistku...
-> venni 22.11.20 20:19:17: na to strikam obcas konkor
ja uz parkrat pri prvnim mraziku znicil valec nebo prase, proste primrzl brit a jak jsem na to slapnul, tak se utrhl, ono ma duvod ten predpis na vymenu kapaliny kazde dva roky
-> Matthes, záškodník z TechWebu 22.11.20 20:07:46: jj, nejvic jsem zrepasnul asi ctyrpistku...
-> venni 22.11.20 20:19:17: na to strikam obcas konkor
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 22.11.20 20:15:33: třmen je Al,osa ručky Fe...to si to tak pěkně kvete a kvete ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: Nemělo by, pokud je v dobrym stavu. Může bejt přirezlá hřídelka páky ruční brzdy v samotnym brzdiči.
-> StepaNoFUN: No právě... Měl jsem takhle vyžranou tu osičku, co jde ven a nepomohla by ani výměna gumičky.
-> StepaNoFUN: No právě... Měl jsem takhle vyžranou tu osičku, co jde ven a nepomohla by ani výměna gumičky.
Já se u brzdičů přifařím s dotazem. Včera bylo prvně pod nulou a zas mi zůstala trochu viset ručka. Lanovody jsou oba zánovní, to něco zamrzne v tom brzdiči?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono ani zadní udělat dost dobře nejdou. Kamarád to dělal a je to taková loterie. Už na to sere a dává nový/tovární repase.
-> Jarda: Autovkelly nabízí dost často továrně repasovaný brzdiče a myslím, že u zadních brzdičů s ručkou nemá cenu se s tim crcat doma... Přední dělám sám, ale tam je jen pístek a gumička s prachovkou...
-> SO545 21.11.20 18:53:31: mel jsi pravdu, trmen to byl, dal jsem ze sve (sundal jsem ho, kdyz mel cca 160 tis.km), takze o 200tis.km min, nez na teto... uz rucka brzdi paradne a naprosto soumerne
Nechapu, jak nekdo muze pistek zatocit sikama, ani jsem si neskrtl, teda udelal jsem si boruvku, pak jsem asi hodinu hledal tendle muj pripravek a s tim uz to slo krasne - nedeformoval se, jako u tech velkych brzd z TT quattro.
Asi nekdy ten trmen zkusim repasnout, jestli se povede...
Nechapu, jak nekdo muze pistek zatocit sikama, ani jsem si neskrtl, teda udelal jsem si boruvku, pak jsem asi hodinu hledal tendle muj pripravek a s tim uz to slo krasne - nedeformoval se, jako u tech velkych brzd z TT quattro.
Asi nekdy ten trmen zkusim repasnout, jestli se povede...
Chci ted objednat na naftovou desky - predni a zas nevim, jaky je to system... drzak trmenu je soucasti tehlice, kotouce 280, dal bych 288, co zbyly z moji, jenze tehlice nemam a uz jsem u tedle naftove vymenil obe loziska, tak by to byla skoda (u 1.8t ten drzak soucasti tehlice neni)
Ted si myslim, ze 1.8t mam TRW a nafta ma teves, mam pravdu? diky.
Pritelkyne ted za tyden dala 4tis. km a zas je na tom co delat, rozsvitila se kontrolka opotrebeni a desky uz jsou opravdu velmi slabe. A koukal jsem, ze rozvody za 500 km :(, to musi vydrzet do leta...
edit: doufam teda, ze to jsou tyto: 1J0698151G autodilos.cz/sada-brzdovy ch-desticek-kotoucova-brzd a-ate-13046071172
jo tydle zobaky to tusim ma, tak jen aby to bylo na ty 280 kotouce...
-> StepaNoFUN 21.11.20 18:59:13: jo pamatuji ten zebrik na pudu, jinak diky za ty vraniky, nam je na felde stale jako letni na zadku - ono toho s feldou v lete moc nenajezdim, je to wintercar![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ted si myslim, ze 1.8t mam TRW a nafta ma teves, mam pravdu? diky.
Pritelkyne ted za tyden dala 4tis. km a zas je na tom co delat, rozsvitila se kontrolka opotrebeni a desky uz jsou opravdu velmi slabe. A koukal jsem, ze rozvody za 500 km :(, to musi vydrzet do leta...
edit: doufam teda, ze to jsou tyto: 1J0698151G autodilos.cz/sada-brzdovy ch-desticek-kotoucova-brzd a-ate-13046071172
jo tydle zobaky to tusim ma, tak jen aby to bylo na ty 280 kotouce...
-> StepaNoFUN 21.11.20 18:59:13: jo pamatuji ten zebrik na pudu, jinak diky za ty vraniky, nam je na felde stale jako letni na zadku - ono toho s feldou v lete moc nenajezdim, je to wintercar
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> SO545 21.11.20 18:53:31: no ma velmi dlouhy chod na pace oproti druhe a nezabere, trmeny mam slusne z moji, jak jsem daval brzdy z tt quattro
Lanovod by to taky delat mohl, ale nevim, jak by k takovemu poskozeni doslo (ze by se jako stlacoval).
Repas jsem zkousel kdysi u feldy (brzdy golf gti) a nejak to nedopadlo, vse nove a stejne nefungovalo :( nakonec jsem vratil bubny.
Lanovod by to taky delat mohl, ale nevim, jak by k takovemu poskozeni doslo (ze by se jako stlacoval).
Repas jsem zkousel kdysi u feldy (brzdy golf gti) a nejak to nedopadlo, vse nove a stejne nefungovalo :( nakonec jsem vratil bubny.
-> StepaNoFUN: jasné zitra pisnu...zatim diky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN 21.11.20 18:18:17: klidne zejtra behem dne. Ted uz na pudu nejdu.
-> Jarda - zrušená registrace 21.11.20 18:37:55: skor strmen...lanovod skontrolujes raz dva nie ?
Tiez som menil obe strmene kvoli rucke ktora uz bola pred kolapsom.
Da sa to aj repasovat ...ale nato som nemal cas ani nerv.
Tiez som menil obe strmene kvoli rucke ktora uz bola pred kolapsom.
Da sa to aj repasovat ...ale nato som nemal cas ani nerv.
-> StepaNoFUN: ok poslu zpravu, kdy se mam tedy připomenout?
U naftove vyrazne min brzdi na rucku lz kolo, muze to byt lanovodem nebo mam rovnou vymenit trmen? na pedal to je soumerne. Diky.
-> Pavel P@nkáč: mozna mam celej pouzitej, ale funkcni popelnik. Avzhledem k tomu, jak moc s O1 jezdim... Pripomen se.
Nemáte někdo nahodou dvířka k popelniku k O1? nejlepe rs dekor ale vezmu jakekoliv....
-> suri 20.11.20 13:19:05: připojuji se - budu potřeboval brzy vlnovec na ASV; na ceně tak nějak nezáleží, zásadní je výdrž...
Vieme nejakú dobrú značku pletenca výfuku ? aj drahú ale nech je nafurt
-> dragon_cb_cz: Je to možné, on Lidl "své" výrobky inovuje, což je sice chválihodné, ale ne vždy jsou to inovace k lepšímu.
-> Pilot 105: Zajímavé, ta moje to má jinak - ta s opětovným dobíjením čeká, než napětí klesne pod 12.8V. Na krabičce je dokonce graf, když si vzpomenu až půjdu do komory tak vyfotím.
-> dragon_cb_cz: Tahle co jsem měl po ukončení nabíjení cca 14,5 V snížila napětí na 13,5 V a postupně stoupalo opět až na 14,5 V (cca za týden), Cemont co mám po ukončení nabíjení spadne na 13,4 a pak už toto napětí udržuje v rozmezí 13,4 - 13,6V, našel jsem na tohle téma i video na trubce kde to nějaký Polák testoval a také konstatoval, že přebíjí...
-> Pilot 105: Problém s tím udržovacím režimem byl pokud se pamatuju hlavně v tom, že po výpadku síťového napájení se sám zpátky nenahodil. Tzn na nějaké udržovaní v garáži kam přijdeš jednou za uherák to není.
-> Tuner#2: Nabíječka z Lidlu je dobrá, ale udržovací režim nefunguje (alespoň ne u té s displejem), přebíjí baterie, takže k dlouhodobému připojení nedoporučuji, koupil jsem ji, když mi odešla udržovací nabíječka od Cemontu a nakonec jsem ji vrátil a opravil toho Cemonta.
Jinak nabíječku připojuji bez odpojení baterie a mám ji připojenou skoro celý rok v udržovacím režimu, baterie je stále originální (10 let).![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak nabíječku připojuji bez odpojení baterie a mám ji připojenou skoro celý rok v udržovacím režimu, baterie je stále originální (10 let).
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator 18.11.20 09:13:37: to jsem měl jednou ve stovce a musím říct, že v noci ty žárovky svítily naprosto topově ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Řešíte desetinky pak vám v autě odejde regl a jezdí se s palubníma 16 V, baterka vře a pohoda. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: LIDL nabíječka dá max 14.4V. Což je +- stejně jako by měl dávat altík... v klidu. Zrovna jí mám na autě taky připojenou.
-> Tuner#2: Jsem cerstvym majitelem ty cerveny Lidl nabijecky a stejne jako stokrat v minulosti, jsem ji uz dvakrat pripojil rovnou na baterku.
-> Tuner#2: Takovou tu červenou s displejem mám jako záložní když potřebuji druhou a naprosto bez problému.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.11.20 21:17:05: také mám lídlovou už leta a nikdy jsem nic neodpojoval. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Resp léta jsme měl šedou bez displeje. Ale nějak na ní blblo nabíjení 6V traktůrku, tak teď mám nejnovější červenou s displejem a zajímavost - v té nové necvaká relátko při zapínání. Takže se nějak lišit asi budou.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Resp léta jsme měl šedou bez displeje. Ale nějak na ní blblo nabíjení 6V traktůrku, tak teď mám nejnovější červenou s displejem a zajímavost - v té nové necvaká relátko při zapínání. Takže se nějak lišit asi budou.
-> vhml 17.11.20 21:04:11: to jsem zapomněl, mám tu z Lidlu s displejem. Co byl tehdy test na autohifi, tak prý střeva stejný jako značkové za 1500 - 2tKc.
-> vhml: Pravda to mě ani nenapadlo zmínit, mám nějakou Bosch C7. Každopádně odpojování baterie je dost nepohodlné, vymaže to spotřebu, dorazy oken, esp.
Ono dost záleží, jestli to chceš nabíjet nějakým trafo bastlem a nebo něčím z tohohle tisíciletí.
-> Tuner#2: Ne normálně se neboj a úplně v pohodě připoj nabíječku v autě. Dělám to tak celý život a nikdy to nic neodpálilo.
Tak 10W40 na krátné trasy bez dálnice super, od ringu neubylo v O2 prakticky nic.
Z toho plyne dotaz na baterku a její dobíjení. Zdá se mě, že hůře startuje, ale dnes naměřeno 12,8V. Když to budu chtít pověsit na nabíječku, tak je třeba odpojovat mínus pól a nebo můžu nabíjet s připojenou elektroinstalací? U starších aut jsem to neřešil a když vidím, že spousta lidí to má na udržování a trvale připojené, přijde, odpojí a startuje, tak nevím. Na druhou stranu nějaké přepětí tam může vzniknout a co když to odpálí nějakou jednotku že. Jak to praktikujete Vy?
Z toho plyne dotaz na baterku a její dobíjení. Zdá se mě, že hůře startuje, ale dnes naměřeno 12,8V. Když to budu chtít pověsit na nabíječku, tak je třeba odpojovat mínus pól a nebo můžu nabíjet s připojenou elektroinstalací? U starších aut jsem to neřešil a když vidím, že spousta lidí to má na udržování a trvale připojené, přijde, odpojí a startuje, tak nevím. Na druhou stranu nějaké přepětí tam může vzniknout a co když to odpálí nějakou jednotku že. Jak to praktikujete Vy?
-> Jarda - zrušená registrace 13.11.20 18:32:37: ono to poznáš až se prošoupe hydro
ted už budou nejspíš promačkaný
a nejni to ani tak o údržbě jako spíš konstrukční vada PD - úzký palce na vačce
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a nejni to ani tak o údržbě jako spíš konstrukční vada PD - úzký palce na vačce
-> Jarda/felda 13.11.20 11:31:07: nj, to je ten servis a pretahovani oleje... Nase pd hlucne neni, mela rakouskej servis a ja samo davam c3, a to ma min o 100 tis.km vic.
Jeste ji tuka dvouhmota... Nahlasim, nikdo to resit nebude, ale az me to zas nekde necha, tak to budu mit cerne na bilem.
Jeste ji tuka dvouhmota... Nahlasim, nikdo to resit nebude, ale az me to zas nekde necha, tak to budu mit cerne na bilem.
To si pamatuju před x lety na 1000MB.
Asi mínus 15, auto chytlo okamžitě, ale po puštění spojky hned chcíplo. Asi 3x po sobě![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Asi mínus 15, auto chytlo okamžitě, ale po puštění spojky hned chcíplo. Asi 3x po sobě
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borderer: Jako skutečně to auto mělo tendenci jet dopředu na neutrál, ale motor měl problém to utáhnout...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To už muselo fungovat na principu hydroměniče, ne? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 13.11.20 09:30:30: Jak jsem se tehda u tebe zasekl kvuli zatuhle prevodovce, tak to jsem tam mel blbec PP90. Pak jsem dal 80W a to je lepsi, to staci pockat treba 5 sekund a ne 5 minut :-D