skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda: Třeba vzpomínka na minulej život :-)
-> Milan 136 31.01.21 08:23:09: -> suri 31.01.21 07:28:09: -> palinator 31.01.21 09:29:10: ne, nic jsem nekodoval...
To jste se s tim nesetkali nikdy, ze si to neco nakoduje samo?
moje benzinova 1.8t si zase stale sama koduje automat, prekoduju to a za nejaky mesic to tam mam zas
To jste se s tim nesetkali nikdy, ze si to neco nakoduje samo?


-> Milan 136:
Všechnu ne?
Všechnu ne?

-> Jarda - zrušená registrace 31.01.21 03:06:27: Cos tam nakódoval za výbavu?

-> Jarda: nedokodoval si tam zas nieco co v aute nie je?
co tomu zas sibe? :) predtim, nez jsem opravil comfort to tam nebylo

-> Milan 136 29.01.21 06:57:08: aha, tak to potom jo, ja tady pochopil, ze to maji jen ty uplne nejslabsi...
-> Jarda - zrušená registrace 29.01.21 06:11:20: Do 110kW včetně má pevnou.
Nad, nebo 4x4 a Gtec před Fl má víceprvek.
Nad, nebo 4x4 a Gtec před Fl má víceprvek.
-> Milan 136 28.01.21 19:27:16: aha, ale docela silna nafta a celjem vybavena bych cekal, ze bude mit viceprvek

-> Jarda - zrušená registrace 28.01.21 19:18:41: Kliková. Je to vidět z fotky.
Ten nouzák těžko říct.
Chce to načíst.
Klidně turbo.
Ten nouzák těžko říct.
Chce to načíst.
Klidně turbo.
-> Nwkt 28.01.21 19:19:32: ani to neblika, po vypnuti motoru a znovu nastartovani to zas jede, je to 2tis.km po rozvodech, predtim tendle problem nebyl
-> Jarda: Záleží co padne, může třeba jenom blikat žhavení
Kdyz padne 2.0 tdi pd do nouzaku, tak nesviti kontrolka motoru a nejde tempomat? Plyn na podlaze a da to sotva 130kmh na rovince
A v te o3 je teda co za napravu?-> Jarda - zrušená registrace 22.01.21 12:26:18:

A v te o3 je teda co za napravu?-> Jarda - zrušená registrace 22.01.21 12:26:18:
-> havlik: Tak nastavíš rychlost na ACC a je to, ne? Když dojedeš auto tak zpomalí, při předjetí zase zrychlí
-> Nwkt: To je picovina přece
navíc nevím jestli sem guma ale v tom Superbu se nedá držet rozumná stala rychlost. To ten scout zvládal normálně.

-> havlik: Ne, to nejde
-> Nwkt: No chci abych dal rychlost a tu to drželo když ACC nefunguje:-) ale evidentně to nejde
-> havlik: Ne, když je ACC tak normální tempomat nefunguje. Nebo nechápu co přesně chceš 

-> Nwkt: Hele když se zacpe acc dá se nějak použit normální tempomat kdy u toho musíš i řídit? 

-> Venca.: Jo tam by to mělo jít kódováním
-> saskyn2 25.01.21 21:51:15: Jojo. Jen Fabia se hodila nějak do normálu.
Octavia až po vypnutí zapalování.
Octavia až po vypnutí zapalování.
-> Milan 136: A zkoušel si se s tím i rozjet? Já že mně to teda po rozjezdu hned hodí normální stav a kontrolka zhasne.
-> Venca. 24.01.21 15:59:44: To je divný. Dnes jsem to zkoušel na 2018 O3 a jde to.
Pak jedině dokódovat.
Pak jedině dokódovat.
-> Venca.: u superba 2016 to funguje
-> Nwkt: 2018
-> Venca.: Co to je za rok?
-> Venca.: Nakódovat diag do menu
-> Milan 136 20.01.21 18:42:09: Tak bohužel, nepodařilo se mi to takhle vypnout
Prostě zapnout zapalování, pustit blinkry, 5x plnej plyn a prd. Nějakej jinej tip?

Prostě zapnout zapalování, pustit blinkry, 5x plnej plyn a prd. Nějakej jinej tip?
Chtel jsem dolit ostrikovac na o3 a urval lanko kapoty :/
Tudle napravu to ma...
Tudle napravu to ma...
-> saskyn2 22.01.21 09:15:42: Diplej jde ven naopak super. Vyndáš dvě lišty, povolíš čtyři torxy a je venku.
Ten jsem měl venku mnohokrát při výměně OCU jednotky
Ten jsem měl venku mnohokrát při výměně OCU jednotky

-> Nwkt: očividně displej, ale myslí že to je rádio.
-> Tom Troll: Měníš rádio nebo displej?
-> Milan 136: Asi to neni tak zlý když se to dēlá na ponēkolikátý, ale dva konektory vpravo se zadeklovanejma packama mi daly zabrat. Balancovat zezadu malej šroubovák, pritom držet rádio aby nepoškrábalo tlačítka pod sebou nebo rovnou nespadlo, a človēk se tam motá hlavou dost blízko nebíčka a zrcátka aby tam vidēl.
-> Tom Troll 21.01.21 19:12:53: Proč myslíš?
-> Jarda: Hagusy nejsou, jen lista ve strese...
Na výměnu rádia ve čtyřkový ovci člověk musí mít tři ruce a bejt paragraf. To je vše. 

-> Jumbo 21.01.21 15:28:45: Hagusy?
Panove, O1 tece kolem sloupku ridice, jsou videt stopy vody na spoji stropnice a krytu A sloupku. Celni sklo, nebo tam bude neco jineho? Stresak to nema...
-> Venca.:
Překóduj to a budeš mít možnost v nabídce vypnout ESP a ASR úplně. Překódovat zpět to jde taky.
Akorát s tim pak nesmíš vletět do lesa jako já.
Překóduj to a budeš mít možnost v nabídce vypnout ESP a ASR úplně. Překódovat zpět to jde taky.
Akorát s tim pak nesmíš vletět do lesa jako já.

-> Milan 136 20.01.21 18:42:09: neni nejakej podobnej postup na sepnuti haldexu? 

-> Milan 136 20.01.21 18:42:09: To jako vážně? Tak uvidíme, zitra vyzkoušim, dík za tip

-> havlik: Heh, tak jasně, nejlepší terénní auto je to z půjčovny :-D
-> Milan 136: ale u klickovyho startovani to evidetne nefunguje. No stejně sem Scouta včera vrátil :-) ale můžu to zkusit na Supu z půjčovny zitra 

Nějaký tip, kde a jestli vůbec lze nějak rozumně doplnit možnost trvalého vypnutí ESP na O3 face 4x4? Má to přepínání na esp sport, s tím už se dá na sněhu celkem kravit, ale přece jen, pokud by šlo úplně vypnout... Ale je to služebák, tak ideálně, pokud by to byla možnost vrátit. Kdesi jsem viděl na netu video, v menu byla dodělaná další volba, ale bylo to odněkud z ciziny.
-> Jarda/felda: Ja toto už roky neriešim , som to rozoberal , čistil , menil gumičky , brúsil osku a na jar zadreté také aké to bolo ... neriešim , tieto TRW strmene sú od 55-80eur , ak si na to aj niečo prihodím tak je to pohodlnejšie .. 90% vzadu nejde povoliť na OII tá krátka trubka to máš hneď 35eur plus ... kto nechce nech ide inde ...
-> suri 20.01.21 14:42:52: při ceně 1200-1500 za nový kus zřejmě neprodejný
ps: ty nový budou aspoň červený z výroby tak snad tak rychle neokysnou

ps: ty nový budou aspoň červený z výroby tak snad tak rychle neokysnou
